We hebben jou toch geen mod gemaaktquote:
hij's niet de enigequote:Op woensdag 5 mei 2004 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben jou toch geen mod gemaakt
had hij niet gesolliciteerd danquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben jou toch geen mod gemaakt
het gaat niet om solliciteren. Het gaat om goed inslijmen bij de zittende mod.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:30 schreef just me het volgende:
[..]
had hij niet gesolliciteerd dan
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:30 schreef Roönaän het volgende:
[..]
hij's niet de enige![]()
![]()
Mja.. dan is het ding verkocht is de animo meteen weg.. schiet niet op natuurlijk.. Nu kunnen we nog maanden nagenieten van de emotionele nasleep van de verkoopquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
DE, die van dat fan-tas-ti-sche appartement in Rotterdam voor €164.500,=? Was die niet meer iets voor V&A geweest?
Naja, succes in ieder geval..
R-e-s-t-e-c-p. Dat het maar een langdurig gevecht mag worden dan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:33 schreef Roönaän het volgende:
Mja.. dan is het ding verkocht is de animo meteen weg.. schiet niet op natuurlijk.. Nu kunnen we nog maanden nagenieten van de emotionele nasleep van de verkoop
en dat zeg je nu pasquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:31 schreef Frenkie het volgende:
[..]
het gaat niet om solliciteren. Het gaat om goed inslijmen bij de zittende mod.
Dat gaf de doorslag.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:33 schreef DarkElf het volgende:
...heb geen leven...
Hoi DarkElfquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:33 schreef DarkElf het volgende:
Dank u dames en heren.
ik ga mijn best doen, meer ga ik niet beloven
zin heb ik iig genoeg, en heb geen leven dus ben genoeg online.
we zullen zien
Ik dacht dat jij lief was,quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:59 schreef linsjuh het volgende:
*schopt Dr Daggala*
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:07 schreef linsjuh het volgende:
ik ben ook lief, schopte ook heel zacht hoor, met mijn watjesschoenen
geniet er ook maar van, wie weet hoe lang het nog zal duren?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:49 schreef DarkElf het volgende:
thenks
*slik* al die vriendelijke reacties![]()
zoals ik al zei : Waar hebben jij & je partner het meeste ruzie over?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:08 schreef Rtificial het volgende:
Is er dan niemand die het überhaupt interesseert hoe ik dit nieuws ontvangen heb? :'(
Mijn eigen vrouw modder-eter... Precies dat ene wat we altijd veracht hebben samen op beschonken zaterdagnachten...
Naja, succes ofzo...
Heb weer wat tijd voor mezelf het komende leven in ieder geval
kheb lief geinformeert of je een hartinfarct had gekregen.. en toen zei ze dat dat dan door je junkfood moest komen....quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:08 schreef Rtificial het volgende:
Is er dan niemand die het überhaupt interesseert hoe ik dit nieuws ontvangen heb?
Mijn eigen vrouw modder-eter... Precies dat ene wat we altijd veracht hebben samen op beschonken zaterdagnachten...
Naja, succes ofzo...
Hoe heb jij dit nieuws ontvangen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:08 schreef Rtificial het volgende:
Is er dan niemand die het überhaupt interesseert hoe ik dit nieuws ontvangen heb?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:08 schreef Rtificial het volgende:
Naja, succes ofzo...
Wel! Dat is het wel!quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:50 schreef DarkElf het volgende:
nou nou mensen zo'n drama is het niet hoor
och arme...quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:54 schreef Krea het volgende:
[..]
Wel! Dat is het wel!![]()
. Wat een drama.
.
Kommer ende kwel. Ik voel een topic opkomen....
Ze heeft nu spontaan tientallen nieuwe boyfriends op de mailquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:25 schreef Rtificial het volgende:
Hahaha, nah, ik vind het wel leuk voor d'r geloof ik
Ik ben zelf toch nooit zo spraakzaam, dus ach, een nieuwe hobby kan geen kwaad voor DE
Hahaha, prima hoor, nog rustigerquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ze heeft nu spontaan tientallen nieuwe boyfriends op de mail
Allemaal rare vragen over slotjes enzo... weet je zeker dat je er blij mee bent met wat ze doet??
van slotjes naar handboeien is een kleine stap
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:07 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Hahaha, prima hoor, nog rustiger
dank je.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:33 schreef Copycat het volgende:
Je blijft dus nog wel een tijdje, DE?
Ik vind dat je je zeer goed van je taak kwijt!
Sommige dingen kunnen niet lang genoeg sticky blijvenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef DarkElf het volgende:
unsticky, feestje heeft lang genoeg geduurd
En nog een vrouw ookquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:58 schreef Christine het volgende:
Zie het nu pas...
Gefeli iig
Oeh, ik zou bijna R&P weer in mijn AT zettenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:06 schreef Frenkie het volgende:
[..]
En nog een vrouw ook
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, ik zou bijna R&P weer in mijn AT zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |