Het was zeker niet m'n bedoeling om de mensen in verwarring te brengen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:45 schreef ranja het volgende:
perres, perros, mijn spaans is ook niet meer wat het geweest isoverigens knap dat dat ene comment zegt dat-ie het eens per 5 jaar moet zien als de film uit 2000 is, bracht me nog aan het twijfelen ook
goed. dan kan ik weer verder kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:56 schreef Phennim het volgende:
James
Ik draai de dvd wel een keer binnenkortquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:04 schreef ranja het volgende:
zit echt teveel reclame in de film, nu alweer
ik betwijfel of ik deze op dvd hoef.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik draai de dvd wel een keer binnenkort
Lijkt me wel ja. Let vooral op het acteren van Johanna ter Steegequote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:09 schreef ranja het volgende:
[..]
ik betwijfel of ik deze op dvd hoef.
ik krijg wel binnenkort Spoorloos op dvd, vandag door nlstore op de bus gedaanbeetje een gok maar vind ik vast wel goed.
Dat zou maar zo kunnen. Deze keer zonder iets in haar mond trouwensquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:36 schreef ranja het volgende:
Is dat Chloe Sevigny?
jawel alweer reclame
Ze doet in haar nieuwste film een pijpscenequote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:39 schreef ranja het volgende:![]()
Je kent die man op de voorgrond toch wel?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:23 schreef ranja het volgende:
Ah, zo actueel ben ik niet qua films. Ik ken natuurlijk ook American psycho met haar met ook die is het niet.
Ja die ken ik wel maar een titel zou ik dus nooit opkomen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kent die man op de voorgrond toch wel?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:32 schreef Sasandra het volgende:
dat is Trees lounge, van en met Steve Buscemi.
Of is het Tree lounge, in ieder geval een mooie film
goede aankoop ranjaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:09 schreef ranja het volgende:
ik krijg wel binnenkort Spoorloos op dvd, vandag door nlstore op de bus gedaanbeetje een gok maar vind ik vast wel goed.
Daarom staan er ook meer actrices genoemd! Anders is het veel te moeilijk. En het is inderdaad een van de genoemde films. En het is een van de nieuwere van Uma.quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:44 schreef dolle_hond het volgende:
tja, over welke film van bv. samantha morton hebben we het dan? in america, morvern callar, sweet and lowdown? en zat ze niet ook in minority report?
om van de titels die we van uma kennen maar te zwijgen...
quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:10 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft het iets met 'hersenen' te maken?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:25 schreef dolle_hond het volgende:
in die films komen medische afwijkingen voor, die bijzondere situaties veroorzaken.
ik koppel bv. madeline stowe in Blinkaan Samantha in In America
en Daryl hannah in splash
quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:39 schreef dolle_hond het volgende:
daryl en uma in kill bill (v1 en 2)
SM dan in MR
BA in Paycheck
Het gaat om een persoon die met alle films (in een of andere vorm) te maken heeft.quote:comateuse gevallen
ik heb iemand zoiets zien posten in het gezien topic, maar aangezien ikzelf nietvan die verhalen houd, kan ik de naam niet neerzetten uit het blote hoofdquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:53 schreef dolle_hond het volgende:
ik veronderstel dat je die schrijver bedoelt, maar naam
De lijstquote:Dat is Philip K. Dick!
Inderdaad eenquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:01 schreef Phennim het volgende:
liar liar
Het was al duidelijk na "Depends on how long you were following me."
Grappige zin was dat.
What Ever happened to Baby Jane?quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:40 schreef Sasandra het volgende:
Jullie hebben nog een vraag van mij te goed. Ik weet niet hoe ik plaatjes moet laten zien, dus dan maar een laffe omschrijving. Welke film?
- zussen
- rolstoel
- "Shirley Temple"
Ga eens naar http://www.imageshack.us/ of http://picserver.student.utwente.nl/ en zoek je plaatje op via bladeren, dan de link kopieren en als het nodig is [img] link [/img]quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:40 schreef Sasandra het volgende:
Ik weet niet hoe ik plaatjes moet laten zien...
Inderdaadquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:43 schreef Mike het volgende:
[..]
What Ever happened to Baby Jane?
SML/SLM/MSL whateverquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:50 schreef dolle_hond het volgende:
SML
Het werkt, Thanksquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Nou alleen nog even Mike +1 tussen [b] [/b} zetten, waarbij die laatste } ook een ] moet zijn
plaatje plaatsen gaat nu lukken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:58 schreef Sannetie het volgende:
goeie middag allemaal
ik denk dat je in de war bent met sasandraquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
plaatje plaatsen gaat nu lukken?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:13 schreef Sannetie het volgende:
ik denk dat je in de war bent met sasandra![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:44 schreef Phennim het volgende:
heeft niemand een antwoord?
trefwoorden:
-1937
-water
-incest
welke film?
je moet eerst ff op HOST IT of UPLOAD klikken, die link daarna moet je copy/pastenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:24 schreef Sasandra het volgende:
[img]C:\Documents and Settings\SaSandra\Desktop\dream.jpg[img]
Even proberen, doet ie het zo?
hehequote:Op woensdag 5 mei 2004 14:24 schreef Sasandra het volgende:
ehm nope volgens mij moet je nog een / neer zetten bij [img] of niet?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:24 schreef Sasandra het volgende:
zeer goedquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:27 schreef kinky_queen het volgende:
CHINATOWN
Oeps,quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:31 schreef Sasandra het volgende:
[imb]
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Heb jij die niet laatst gezien?
Phantom of the opera?
Zo heet ik ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Is ie leuk? Moet wel als iemand in deze film Erik heet
Is niet goed nee... maar er moest ook sowieso nog de 4 namen bij.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:44 schreef Sannetie het volgende:
laat ik maar een gokje wagen...vast nie goed
Armageddon![]()
oww ja..das waarookquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet goed nee... maar er moest ook sowieso nog de 4 namen bij.
Geen Dawson volgens mij. Wel McDermott.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:50 schreef Phennim het volgende:
is dat Dawson in de 2e poster....
Die gozer naast hem is Dalan McDermot uit "the Practice" tv serie.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:52 schreef twentemeisje het volgende:
Three to Tango!
Neve Campbell (Drowning Mona)
Dylan McDermott (Texas Rangers)
Oliver Platt (The Three Musketiers)
Matthew Perry (The Whole Nine Yards)
klinkt goedquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:52 schreef twentemeisje het volgende:
Three to Tango!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:48 schreef scanman01 het volgende:
Grappenmaker![]()
Het barst van de acteurs op die twee covers
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:00 schreef dolle_hond het volgende:
welcome to collinwood
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Is het Charlize Theron wel? Die staat ook op de 4e cover die je als eerste plaatste namelijk.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Snatch?
Ben dus vernoemd naar mijn vaderquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo heet ik ook
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:23 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ben dus vernoemd naar mijn vader![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
A mistad
R eing of fire
T rapped
H igh Fidelity
U nbearable lightness of being
R ounders
quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:52 schreef ranja het volgende:
Mermaids?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
6. Repulsing Dirt
repulsion dan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is een film.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:51 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
repulsion dan?
Weet niet of dat een film is trouwens..
*Het uit gaat tsjekken*quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is een film.
Ik zal nog een stap verder gaan. Het is de film die ik zoek.
ReSpawn +1
Waarschijnlijk één van de beste horror/thrillers ooit. "Tsjek it aud" zou ik zeggen
Benieuwd hoe je de andere hints daaraan zou willen koppelen, maarquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
waterworld
Nopequote:Op woensdag 5 mei 2004 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Unbreakable
Neenquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
fifth element
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iets met George Clooney? Of Julia Roberts? Dubbel![]()
De titel iets met Virtual oid? Nope, dat is een hint voor het object
Neenquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iemand uit The Lawnmower Man?Pierce Brosnan
Zeker
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rising Sun?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
red dawn
Tweemaalquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
From Dusk Till Dawn
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:31 schreef dolle_hond het volgende:
tequila sunrise
Jaaaaaaaaa!!!!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dawn Of The Dead
Pfff, het is dat je zulke hints gaf hoor, want met alleen de acteurs had ik er niet op gekomenquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:34 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!!!!!
Shaft: Mekhi Phifer
William Wallace: Ving Rhames (Marcellus Wallace in Pulp fiction)
VR: eXistenZ: Sarah Polley
En natuurlijk de Dawn
Intrep +1
Gisteren gezien in de bios en zeer vermakelijk bevonden...
Ja ik had jullie best nog even kunnen laten hangen eigenlijkquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Pfff, het is dat je zulke hints gaf hoor, want met alleen de acteurs had ik er niet op gekomen
Vraag komt er aan!
Neej, zo simpel ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:43 schreef dolle_hond het volgende:
diamants are forever
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Neej, zo simpel ben ik nou ook weer niet
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
doei
Een kenmerk van een diamant...quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef Offy het volgende:
The Rock?
Een edelsteen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zucht...
Wat is een diamant?
Jij refresht niet vaak genoegquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een edelsteen!
Neej...quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:19 schreef kinky_queen het volgende:
SNATCH.?
De actrice heb je in ieder geval alquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:30 schreef scanman01 het volgende:
White Oleander?
als die goed is mag jij de vraag stellen, want ik ben zo weer off (vriendin zit ff te bellen en moet daarna weer de pc)quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Unbreakable
is ook goed te gebruiken om IK MOET POEPEN uit te beeldenquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik kom niet dagelijks in het Ouders&Kinderen-forum, maar wat heeft die smiley te maken met mijn quote??
jack en son SLJquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Right Penn... Robin Wright Penn
Jacket Son ... Jack Nicholson
dat is the crossing guardquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Right Penn... Robin Wright Penn
Jacket Son ... Jack Nicholson
The Pledgequote:Op woensdag 5 mei 2004 21:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is the crossing guard
Unbreakable past ook beter bij de diamantenquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jack en son SLJ
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ook als in tevens
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:33 schreef dolle_hond het volgende:
unbreakable
Ja, jij bent ook goed hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Unbreakable
Je mag tóch een vraag stellenquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als die goed is mag jij de vraag stellen, want ik ben zo weer off (vriendin zit ff te bellen en moet daarna weer de pc)
Gemakzucht noemt men dat ook welquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
vaak is het als intre een vraag stelt, ff zappen wat op tv is
Zou het?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Eric Bana?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Dat is niet echt leuk meer zoAl die moeite...
Maar het is goed natuurlijk
saintofkillers +1
met andere woorden:quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
![]()
Helaas moet ik melden dat m'n bedstee me roept......
Ik laat het podium aan anderen.
niet zo snel, voor mij valt t wel mee, ik heb gisteren een film met haar gezien en eerder deze week ook alquote:Op donderdag 6 mei 2004 08:05 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen!
Kon je niet ietsje makkelijker beginnen?
er zijn overeenkomsten, maar vooral verschillenquote:Op donderdag 6 mei 2004 08:38 schreef sasquatsch het volgende:
Cameron Diaz ?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:12 schreef twentemeisje het volgende:
Dat is Love Actually... ik weet nu wie je bedoeld maar niet hoe ze heet.... Speelde ze ook niet mee in Resident Evil?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Double Indemnity?
Gecombineerd met het feit dat ik die pas heb gezien, was het een eitjequote:Op donderdag 6 mei 2004 10:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
EGR is natuurlijk uniek in initialen, maar ik wilde het niet meer moeilijk maken na Heike
SaintOfKillers +1
ik moet m nog posten in het gezien topicquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gecombineerd met het feit dat ik die pas heb gezien, was het een eitje
[afbeelding]
Welke film?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:53 schreef twentemeisje het volgende:
Cool as Ice met de blanke rapper Vanilla Ice?
Daar is een smilie voor:quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:11 schreef twentemeisje het volgende:
Stupid! Teenage Mutant Ninja Turtles....
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:50 schreef ranja het volgende:
Ik zie:
North & south-acteur![]()
Vlag van Zuid afrika
Rolling stones logo
Lord of the rings tekening
Vrouwe justitia
en een hek.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:53 schreef Sannetie het volgende:
schinder's list?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:54 schreef Phennim het volgende:
x-men
hmm toch niet
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:57 schreef sasquatsch het volgende:
Andere film met Mick Jagger
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:21 schreef Phennim het volgende:
Ian McKellen, Mick Jagger
en Philip Casnoff
samen in een concentratie kamp
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Bent?
2xquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:52 schreef Sasandra het volgende:
Dat is Lily Tomlin, Is het Short Cuts?
dat waren mn volgende gedachtes....wat ben je toch goedquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
zusje
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:57 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat waren mn volgende gedachtes....wat ben je toch goed![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
zusje
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:02 schreef Phennim het volgende:
verdorie, ik zag het al bij de eerste, maar was eventjes eten.
Ik sta al op de wachtlijst voor een stomaquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:06 schreef twentemeisje het volgende:, dat kan ook niet als je op FMT mee wilt draaien in de top....
Wij zitten allemaal aan de sondevoeding!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
William H. Macy
Sam Rockwell
Michael Jeter
Welcome to Collinwood ?
Als je Jackie Brown met Pam Grier bedoelt dan is het goedquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:19 schreef Phennim het volgende:
Jacke Brown!
Pam Greir
Bridget Fonda
de rest weet ik niet
Zou je denken?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef dolle_hond het volgende:
dan zal de 1e wel van james spader zijn
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:41 schreef twentemeisje het volgende:
1. GOK: Stargate > James Spader
2. Donnie Darko > Maggy Gyllenhaal (Elizabeth)
3. Saving Private Ryan > Jeremy Davies (Upham)
Samen in Secretary...
Maar goed... antwoord is niet compleet dus doet er uw voordeel mee, medespelers
Ze zijn net de planeet aan het verkennen, zien dat smerige beest met z'n harnas. Spader (Daniel Jackson) komt vast te zitten in het harnas en wordt meegesleurd als het dier op hol slaat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef sasquatsch het volgende:
Tja, die quote is wel uit Stargate, maar ik dacht uit SG1 (de serie) van Amanda Tapping (alias Sam Carter) en die kan ik weer niet aan de anderen koppelen. Stargate is wel James Spader.
dan moet je niet zo'n vraag stellenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:49 schreef Phennim het volgende:
Gelukkig dat jij hem nog hebt gevonden twentemeisje, had het punt niet meer aan een ander gegund![]()
tja, niet gedacht dat het alleen met Maggie en Jeremy (de wat makkelijkere quotes) de 4e film zo snel gevonden zou zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
dan moet je niet zo'n vraag stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |