quote:Drie bomexplosies in Athene
Bij een politiebureau in het centrum van de Griekse hoofdstad Athene zijn woensdagochtend drie tijdbommen ontploft. Een politieman raakte lichtgewond....
quote:Uitzetbeleid Verdonk in gevaar
Van onze verslaggever Toine Heijmans
Na weigeringen van de gemeenten Dokkum en Eindhoven, is ook de vestiging van een vertrekcentrum voor uitgeprocedeerde asielzoekers in Crailo van de baan....
quote:Israëlisch leger valt Palestijnse kampen binnen
Israëlische militairen zijn dinsdagavond Palestijnse vluchtelingenkampen in de Gazastrook en op de Westelijke Jordaanoever binnengevallen. Dat hebben getuigen en veiligheidsfunctionarissen gemeld....
Bron: www.volkskrant.nlquote:Moberg sluit verkoop Ahold na herstel niet uit
Van onze verslaggevers
Ahold-topman Anders Moberg sluit niet uit dat het supermarktconcern in de toekomst wordt verkocht, als hij zijn herstelplan heeft afgerond....
Jowquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:03 schreef Monidique het volgende:
Heb ik al Yo! gezegd? Bij deze!
Omdat gemeenten hier voorwaarden aan stellen, zoals meer beschikbare politieagenten, geld om onderwijs te kunnen bieden aan kinderen van asielzoekers.. enz., waar verdonk en/of justitie niet aan tegemoet wil(len) komen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:03 schreef Monidique het volgende:
Waarom willen de gemeenten geen uitzendcentra huisvesten?
In het nieuws hoorde ik verdonk juist dat ze wel tegemoed wou komen, maar dat de gemeenten telkens weer met nieuwe eisen kwamen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Omdat gemeenten hier voorwaarden aan stellen, zoals meer beschikbare politieagenten, geld om onderwijs te kunnen bieden aan kinderen van asielzoekers.. enz., waar verdonk en/of justitie niet aan tegemoet wil(len) komen.
Mijn RichardQuest.. wat gebeurt er!quote:RichardQuest blijft iets te vaak "sterf" roepen in de serieuze fora, genoeg nu, week weg.
H(eerlijk)..quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef Maerycke het volgende:
En ook RichardQuest is ons ontvallen
Die rechtse moderatie op het forum ook altijd!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:57 schreef Monidique het volgende:
Hij mocht van Sidekick met mate 'sterf!' roepen en terwijl hij zich dus gewoon aan die afsrpaak hield, bande yvonne hem. Kortom: onterecht!
Uiteraardquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:00 schreef Maerycke het volgende:
Behalve dat RQ natuurlijk bijna iedere post inmiddels met sterf! eindigde en er dus werkelijk geen sprake meer was van het begrip "met mate".
Maar misschien is het niet zo'n goed idee om hier uitgebreid de bans te bespreken, aangezien we er dan wel redelijk van uit kunnen gaan dat ook deze SC voor onbepaalde tijd zal worden gesloten.
Ik hoorde eergisteren nog een interessante analyse m.b.t. het verzet in Fallujah op de BBC.. even zoeken naar een link..quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:05 schreef Maerycke het volgende:
Behalve dat Powell vanochtend op Nu.nl wist te melden dat meneer "verbaasd" was over de intensiteit van het verzet in Irak...? Vrij weinig eigenlijk.. Momenteel heb ik het een beetje te druk met wat andere dingen om me echt met de actualiteiten bezig te houden.
Hoera censuurquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:00 schreef Maerycke het volgende:
Maar misschien is het niet zo'n goed idee om hier uitgebreid de bans te bespreken, aangezien we er dan wel redelijk van uit kunnen gaan dat ook deze SC voor onbepaalde tijd zal worden gesloten.
De SC is een soort kroeg, en in een kroeg praat je over dit soort dingenquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:16 schreef Maerycke het volgende:
Censuur![]()
Meer gezond verstand eigenlijk. Voor besprekingen over moddereteracties en aanverwante zaken hebben we Feedback
Het verzet beperkt zich (zeker) niet tot die twee plaatsen, maar is daar zo groot en fel dat het veel moeilijker 'in de hand te houden' is dan op andere plaatsen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:16 schreef Maerycke het volgende:
En om op dat van Monidique terug te komen: Wat me persoonlijk verbaast, is dat het verzet niet veel groter is. Daarbij kun je je afvragen of we ten eerste wel alles horen hierover (wat ongetwijfeld niet het geval zal zijn), en ten tweede waarom het verzet zich beperkt tot die twee plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |