Volgens mij niet. Ik heb er trouwens nog nooit van gehoord dat dochter dezelfde problemen had als moeder. Je kindje krijgt ook weer voor de helf andere genen mee, dus als 't tussen jou en je moeder niet werkte, kan 't met een ander kindje wel goed gewerkt hebben en bij jou ook goed werken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:21 schreef miss_dynastie het volgende:
In welke mate speelt erfelijkheid een rol? Het is mijn moeder niet gelukt mij borstvoeding te geven (al heeft ze wel toegegeven dat ze het met een beetje meer doorzettingsvermogen misschien wel gered had), maar heb ik nu kans op dezelfde problemen? Of speelt dat helemaal geen rol?
speelt geen rol hoor. en die moeder van jou....die heeft ws niet echt vol gehouden...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:21 schreef miss_dynastie het volgende:
In welke mate speelt erfelijkheid een rol? Het is mijn moeder niet gelukt mij borstvoeding te geven (al heeft ze wel toegegeven dat ze het met een beetje meer doorzettingsvermogen misschien wel gered had), maar heb ik nu kans op dezelfde problemen? Of speelt dat helemaal geen rol?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:38 schreef Belana het volgende:
[..]
speelt geen rol hoor. en die moeder van jou....die heeft ws niet echt vol gehouden...
jij kan gewoon bv geven!
Dan vertellen ze denk ik alle antwoorden op de vragen (+nog veel meer) die ik hier steldequote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:38 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is een borstvoedingscursus?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb er trouwens nog nooit van gehoord dat dochter dezelfde problemen had als moeder.
similac, is de goedkoopste en is prima! (komt uit amerika en ddaar kunnen ze veel maken en dus goedkoper) het is verder allemaal hetzelfde hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:33 schreef m@x het volgende:
Door omstandigheden ga ik dus geen borstvoeding geven. Hebben jullie nog tips/adviezen over welk merk/soort melkpoeder ik het best in huis kan halen? Alle andere tips/adviezen over dit onderwerp zijn trouwens ook van harte welkom...
Ik geef ook gedeeltelijk flesvoeding en Similac is heel fijn! Het klontert ook minder dan Friso (Nutrilon heb ik nooit geprobeerd). Dylan krijgt er in combinatie met Avent flessen geen krampjes van. (Tenminste ik heb nooit gemerkt dat hij krampjes heeft, als hij huilt is hij altijd te troosten!)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:16 schreef Belana het volgende:
[..]
similac, is de goedkoopste en is prima! (komt uit amerika en ddaar kunnen ze veel maken en dus goedkoper) het is verder allemaal hetzelfde hoor!
Tjee, zie je dat niet? ik ook niet hoor, ik geef je groot gelijk! Nogmaals van harte.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:28 schreef Berkery het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat er te zien is, maar heb er ook niet aan gedacht om het te vragen, was allang blij dat het allemaal goed was.
Ok, bij deze zal ik me/ons even melden danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Psyche, geef eens een update.Jouw vrouw/vriendin mag vanaf vandaag bevallen, dus je hebt meldplicht
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:11 schreef poemojn het volgende:
En 't heeft waarschijnlijk niet direct hier mee te maken, maar aangezien bij mij de placenta aan de buikkant ligt vraag ik me wel eens af hoe ze dat doen bij een keizersnee... 'k Heb een vriendin die vrij bezorgd voor me is bang gemaakt dat 't bloed dan vast rondspuit als ze beginnen met snijdenmaar zou toch wel willen weten hoe dat echt wordt gedaan.
weet ik, maar die van mij schijnt dus aan de buikkant te zitten, en behoolijk laag (net niet voor de uitgang als ik me goed herinner)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:20 schreef Psyche2003 het volgende:
Maar, met keizersnede maken ze meestal heel laag een incisie hoor
quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:50 schreef pluisje het volgende:
Als Rick vandaag niks geregeld krijgt, wil ie mij ook laten bellen. En dan maar hopen dat ik net zo hard ga huilen en schreeuwen als gisteren tegen hem
quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:59 schreef pluisje het volgende:
Hij is druk bezig, laatste nieuws is dat die 2e kast "opeens" aanstaande vrijdag al bij hun binnen kan komen.
Dan vinden wij dat ie dus uiterlijk dinsdag wel bij ons kan zijn...
Dat vonden zij wat lastig in te plannen, maar aangezien ie toen wel heeeeeel erg boos werd, bellen vandaag zowel het hoofdkantoor als de winkelmanager hem nog terug.
Lastig in te plannen, pfff, we hadden voor deze week al op de planning moeten staan!!
Maar het gaat wel de goede kant op
quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:42 schreef Sjeen het volgende:
Om nog even terug te komen op het 'bruiloft in amerika' verhaal van eergisteren. Het was de bruiloft van een collega van vriendjelief. En nu heeft zijn baas tegen hem gezegd dat hij niet mag gaanMaar dat hadden we zelf ook al besloten.
Jeetje Psyche2003, dat lijkt me best moeilijk. Gelukkig hebben jullie nog eventjes om aan het idee te wennen denk ik. Moeten jullie nu gewoon afwachten tot het begint of wordt er een datum geprikt waarop jullie naar het ziekenhuis moeten (voor inleiden/keizersnee)?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Psyche2003 het volgende:
Dus, dat wordt toch een ziekenhuis bevallingen waarschijnlijk ook een keizersnede
![]()
Zoiets heeft mijn pa een keer meegemaakt met nieuwe meubels.... daar kreeg je een mountainbike bij (quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:09 schreef LadyS het volgende:![]()
Maar dat was niet de bedoeling
![]()
Of we niet meteen even konden tekenen? Want alles was toch geregeld. De keuken was goed, de prijs was gedaald, de betaling was geregeld. Wat was het probleem??!! En die vent maar zeiken.
Heel veel verkopers proberen je ontzettend te pushen en heel veel mensen trappen erin. Tja, als je er niet intrapt, willen ze je alsnog graag als klant, dus dan moeten ze welquote:Toen ben ik ook heel hard in huilen uitgebarsten, dat ik moet onder druk gezet voelde enzo.
Toen bond ie in. Vond ie dat we er maar rustig over na moesten denken ook weer zo een omslag![]()
Wij zijn weggegaan en hebben de keuken ergens anders gekochtEn die man heeft ruim 3,5 uur voor niks zitten werken
en toen was ik dus nog niet eens zwangerKan je nagaan
![]()
Tjonge, ik schrik me helemaal wild van je berichtje LadyS!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:41 schreef LadyS het volgende:
ik krijg net een smsje van Little-Angel
Jeetje, gelukkig dat er niks met baby-Angel is. Ik hoop alleen dat haar man geen blijvende nekklachten hieraan overhoud. Little-Angel en Hubbiequote:Op woensdag 5 mei 2004 11:41 schreef LadyS het volgende:
ik krijg net een smsje van Little-Angel
Zij en haar man hebben gisteren een auto ongeluk gehad. Ze zijn van achteren aangereden. Haar man was met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, maar had alleen nekklachten. Niks ernstigs gelukkig
Little-Angel heeft 2 uur aan de CTG gelegen om te kijken of alles goed was met de baby, maar gelukkig is daar ook niks mee aan de hand. Ze heeft ook nog wat pijn in de rug, maar ook niet ernstig.
Al met al een hele schrik, maar gelukkig is alles goed (naar omtandigheden)
hej ik heb het geregeldquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Goed geregeld pluisje... en nu rustig aan he
!! Niet te druk maken, het komt allemaal in orde
jaquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:34 schreef Nananaantje het volgende:
Pluisje? is dat bij Babythings in Barendrecht gebeurt??
Dat snap ik dus ook niet! Waarom zou je als detaillist je klant zover laten gaan? Ben zelf rete-commercieel ingesteld en probeer juist dat soort situaties voor te zijn. Ik zorg dat ikzelf het eerst oplos voordat ik de klant bel. Dat gezeik wil je toch voor zijn?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:26 schreef rickmans het volgende:
[..]
hej ik heb het geregeld![]()
![]()
Ik kan gewoon niet begrijpen dat ik eerst onaardig moet doen voordat mensen uberhaupt wat gaan regelen, maar goed het helpt wel. Ze bellen sneller terug, je krijgt dingen beter voor elkaar, nu maar hopen dat ze vrijdag op tijd bellen om een afspraak voor maandag te maken anders moet ik weer onaardig gaan doen. Alhoewel ik dat denk ik maar altijd ga doen bij bedrijven, want dan krijg je schijnbaar toch meer voor elkaar![]()
.
Bij mij werd die bon (was een heel boekje met enquete en prijsvraag) apart toegestuurd...quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:57 schreef pluisje het volgende:
Ja, vanaf nu gaan we het kamertje gewoon proberen leuk te vinden enzo, beetje positief gevoel bij krijgen
Oh, en ik heb de Wij Jonge Ouders van deze maand binnen. Maar mooi geen coupon voor de Blije Doos
Die ga ik dus ook maar even mailen....
Zo probeer ik nu ook maar te denkenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:44 schreef Rottdog het volgende:
Pluis en Rickmans ondanks al dat gehork en gedoe bezitten jullie straks wel een heel super mooi kamertje en dan kan de rest de pleuris krijgen![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:29 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nog leuk buik-nieuws: ik heb een vrij strak jurkje aan (die ene die bij de meeting nog niet strak zat, hoe komt dat toch?), en af en toe zie ik echt vreemde bobbels en uitsteeksels op mijn buik. Zo grappig om te zien, ik doe mooi geen wijde shirts meer aan, dan mis ik dat allemaal
Dat heb ik ook! vooral 'savonds in bedquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:58 schreef pluisje het volgende:
Nee, het blijft geen bobbel ofzo, maar zag ik een paar weken geleden "gewooon" mijn buik heen en weer gaan zo nu en dan, en kon ik niet echt aanwijzen hoe en wat, nu zie ik echt mijn hele buik zo nu en dan van vorm veranderen, en grote bobbels uitsteken. Is vast zijn kont
dat hoop ik dan maar. Een bijpassende kast vinden zal sowieso niet gaan lukken, dus daar moet ik iets nieuws op verzinnen. En wat betreft alicia's bedje daar maak ik me niet zo veel zorgen om, we zijn vandaag wat winkels afgeweest. De meest dure bedden bekeken en laten zien aan haar, sprookjeskamers gezien, bob de bouwer kamers gevoeld, autobedden belegen en mevrouw koos uiteindelijk voor het meest simpele bedje van de ikea. Ze ging er op zitten en vroeg of deze van alicia was, ging liggen, pakte de deken en zei 'lekkuh laken' (lekker slapen). Alleen was ie uitverkocht en kunnen we hem pas in week 26 (over 7 weken) ophalen. Of we daar op wachten weten we niet, we hebben alleen de laatste week van mei echt om te klussen maar dat zien we dan wel weer. (alicia is die week uit logeren en dan is het DE kans om te verbouwen en muren er uit te slaan enzo)quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:06 schreef pluisje het volgende:
Knor, je moet maar zo denken: bij ons ging het juist helemaal gesmeerd...tot de levering moest plaatsvinden.
Als het bij jullie nu tegenzit, betekent dat gewoon dat het daarna wel helemaal goed gaat komen bij jullie
ik weet dat het een grapje was, hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:07 schreef Luchtbel het volgende:
Dat was een grapje hoorJe moet niet zien hoe het er hier uit ziet, onderop ligt de commode daarboven het bedje met matras en allemaal beddenspulletjes, daarop het badje met verzorgingsspullen en daarop de reiswieg vol met kleertjes
op die fietsquote:Jawel....maar bij mijn echo zeiden ze; dit is waarschijnlijk een meisje, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Dus om een dochter te krijgen heb ik dit blousje waarschijnlijk niet meer nodig
quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:29 schreef phluphy het volgende:
Vinden jullie ook niet dat zwangere vrouwen voorrang moeten krijgen in het verkeer omdat ze vaak nodig moeten plassen?????![]()
En al helemaal bij omleidingen en files, er moet een soort zwaailicht komen wat je kan aanzetten. Laat me erlangs, laat me erlangs !!!! Ik moet plassen !!!!!!![]()
* LadyS heeft dus net 45 minuten haar plas moeten ophouden en was NOT AMUSED![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:24 schreef LadyS het volgende:
ik zal eens een foto maken van hoe het er hier uitziet![]()
![]()
![]()
Nog geluk dat je niet moest niesen ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:29 schreef phluphy het volgende:
Vinden jullie ook niet dat zwangere vrouwen voorrang moeten krijgen in het verkeer omdat ze vaak nodig moeten plassen?????![]()
En al helemaal bij omleidingen en files, er moet een soort zwaailicht komen wat je kan aanzetten. Laat me erlangs, laat me erlangs !!!! Ik moet plassen !!!!!!![]()
* dutchie heeft dus net 45 minuten haar plas moeten ophouden en was NOT AMUSED![]()
quote:
sterktequote:Op woensdag 5 mei 2004 19:49 schreef dutchie het volgende:
Wens me trouwens sterkte, deze heldin gaat proberen een hele aflevering Bevallingsverhalen uit te zitten.
Hallo zeg, wat voor onbekend, nietszeggend wervelwindje is daar langsgeweest ??quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:31 schreef LadyS het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Foto's van een enorme chaos *![]()
![]()
nog erger??!1quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hallo zeg, wat voor onbekend, nietszeggend wervelwindje is daar langsgeweest ??
Maar ik heb erger gezien![]()
Ik kon het me al niet voorstellenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:03 schreef Belana het volgende:
En Miss_D..... ik was niet in de prenatal, ik kreeg dat "ouders" blaadje....
Owquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:03 schreef Belana het volgende:
LadyS, dat is het punt met blaasontsteking als je zwanger bent, je hebt er niet echt last van, het uit zich alleen in harde buiken. (Ik had het ook op het eind)
Goed Anitra, want daar kan je behoorlijk last van hebben!quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:14 schreef Anitra het volgende:
hier even update, heb net toch maar even de huisarts gebeld en ik moet urine inleveren om te kijken voor blaasontsteking, is dat het niet dan gelijk afspraak maken.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:21 schreef pluisje het volgende:
Little Angel, fijn weer even wat van je te horen, en dat alles relatief is meegevallen. Heeft de auto veel schade, of valt dat ook mee?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:36 schreef Little-Angel het volgende:
....[knip].... Nu hadden we geen blikschade en .... [knip].....
Hoef jij er maar 1 of 2 keer uit snachts. wat een mazzelquote:Over harde buiken: ik heb ze ook geregeld, maar dan vooral in de loop van de nacht, en vroeg in de ochtend. Maar da's volgens mij omdat ik dan eigenlijk best wel zou moeten plassen, maar geen zin heb om mijn bedje uit te gaan
Meestal ga ik er 1 keer zo tussen 3 en 4 uit, en daarna nog een keer rond zessen, als Rick opstaat, maar misschien moet ik dat toch wat vaker doen. Ik heb het trouwens vooral als ik op mijn rug lig, het lijkt wel of Humpie dan letterlijk op mijn blaas leunt ofzo
psies. En we hebben deze zwangerschap al de meest vreemde dingen gehad en iedere keer liep het met een sisser af dat ik nu zoiets heb van hetzal wel, ik zie het wel. Er me over druk maken schiet niets op en helpt ook niet dus waarom de zooi verpesten voor ons zelf (ik begin een beetje laconiek te worden er in) Daarnaast zijn al die dingen die er al gebeurt zijn, bloeddruk, eiwitten, ontsteking, bloedverlies etc wel allemaal punten die samen aanleiding geven tot dit verstrijken en ook allemaal met elkaar in verbinding staan, dus een logisch gevolg en niks aan te doen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Knor, het is ook deze keer weer verre van een 'normale' zwangerschap he!
Maar goed, voorlopig zit het kleintje er nog gewoon lekker, en dat blijft ook nog wel even zo vind ik
En vaak gluren bijft natuurlijk leuk!
**Meldt**quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:56 schreef AnnieB het volgende:
Heeft een van jullie eerder een vroege echo gehad en daarna niet meer? Ik dacht dat Pluisje ook met 9 weken was geweest, maar ik weet zeker of jij daarna er ook nog een hebt gehad?
misselijkheid gaat redelijk, heb nog wel vlagen van misselijkheid, maar niet braken. Maar das met de week anders hier dus geen peil op te trekken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm ja, da's wel vervelend ja. Het is al geen pretje en als je dan de pijn ook al niet kan onderdrukken.
Hoe is het met de misselijkheid deze keer?
bij de vorige echo zat het redelijk op gewicht en lengte, we gaan er in juni weer eens goed na kijken en dan evt iedere twee weken een uitgebreide echo ipv een korte ontmoeting zoals nu telkens mocht het toch weer 'achterlopen'quote:En hoe is het frummeltje qua grootte? Net zo'n kleintje als Alicia toen?
Vast en zeker, we willen na de 5 jaar meet dus eerder bevallen zou 'lullig' zijn omdat het dan niet gaat. Op de meet ben ik precies 40 weken, dus zou ik daar moeten biggen, dus vooralsnog heb ik nu zoiets van 'jij wil nu eerder' dan doen we dat lekker niet en gaan we gewoon voor later' al lijkt me een inleiding toch wel weer een zaligheid hoor, maar goed ook dat is opnieuw afhankelijk van lengte en gewicht en weten we pas meer in juni.quote:Zal je zien dat het uiteindelijk ook gewoon lekker die 40 weken zal willen blijven zitten!
zover ik begrepen heb is dat belangrijk voor het slik reflex, het kindje kan zich niet 9 maanden voeden dmv de navelstreng en vuiten de buik opeens zonder voorbereiding gaan zuigen, slikken maagje vullen en urineren. Daar gaat een tijdje aanvooraf en daarbij helpt het vruchtwater als training. Het kind zuigt, slikt vruchtwater naar binnen, vult het maagje waardoor ook de maag zich voorbereid op inhoud en voert het weer af met de nieren waardoor de nieren zijn functie al oefenen. Maar goed, nogmaals, zo heb ik het begrepen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:49 schreef phluphy het volgende:
Vraag 1). Ik dacht dat een babytje zich voedde via de navelstreng?Wat heeft dat slikken er dan mee te maken?
Nee, wat engquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:12 schreef buddyjoe het volgende:
Hier even de vriend van Anitra met een update:
Ze is nu naar het ziekenhuis, naar de gyn om precies te zijn. Die wil kijken of die pijn niet veroorzaakt word door wee-activiteit. Mocht dat het ook niet zijn, gaan ze daar verder zoeken. Ow ja, in de urine zijn geen onregelmatigheden aangetroffen.
Ik zit nu op `mn werk, maar niet echt rustig, wetende dat Anitra al een levende medische encyclopedie is.![]()
dutchie: 6 weken! Wie, wat hoe waar???? Dat hebben ze nog niet gezegdquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Psyche, balen zeg! Nu moeten jullie je ineens heel anders gaan voorbereiden, ik zie daar ook heel erg tegenop. Waar ik het meest tegenop zie, en ik denk je vrouw/vriendin ook, is dat je 6 weken onder de pannen bent bij een keizersnee. Dus 6 weken lang kun je niet optimaal met je baby bezig zijn.
Ik leef met jullie mee, maar ik ga er wel van uit dat alles goed komt.![]()
piglet : We gaan toch voor ineens de keizersnede... Als ze namelijk al weeën heeft, dan moet het onder algehele verdoving en dan is er ook minder moeder/kind binding. Dus we gaan voor ruggeprik en KS..quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:38 schreef piglet het volgende:
[..]
Jeetje Psyche2003, dat lijkt me best moeilijk. Gelukkig hebben jullie nog eventjes om aan het idee te wennen denk ik. Moeten jullie nu gewoon afwachten tot het begint of wordt er een datum geprikt waarop jullie naar het ziekenhuis moeten (voor inleiden/keizersnee)?
Sterkte iig!
miss_dynastie : Zie bovenquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Psyche, das mooi balenGaan jullie voor een keizersnee of proberen jullie eerst een stuitbevalling?
Rottdog : Ja, een mooie baby verwachtten we zeker, alleen dit komt toch wel ineens koud op je dak hoor.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:44 schreef Rottdog het volgende:
Jammer psyche2003 dat het zo gelopen is maar aan de andere kant verandert niets aan het feit dat er alsnog een hele mooie baby uitkomt straks![]()
Als het heel snel gaat kan het gebeuren dat ze geen tijd meer hebben voor een ruggeprik, dus ik denk dat dat ze daarom vantevoren een datum willen plannen, zodat ze zeker weten dat het allemaal verloopt zoals ze willen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:00 schreef LadyS het volgende:
Psyche, als je al weeën hebt, kun je toch ook gewoon een ruggeprik krijgen
Karin zei geloof ik in het Keizersnede topic dat haar ruggeprik tijdens een knoepert van een wee gezet werd.
Of is dat alleen op jullie situatie van toepassing?
Ik heb op 1 april de herinnering van de uitnodiging gekregen. De originele uitnodiging heb ik nooit gezien en Dylan was nog niet eens geborenquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bij mij werd die bon (was een heel boekje met enquete en prijsvraag) apart toegestuurd...
Ik vraag me nu af wanneer je de baby-doos krijgt.. Saskia is al 2,5 maand...
Zoals Brighteyes al zei is het heel normaal. De een wordt misselijk, de ander vreselijk moe en nummer 3 heeft nergens last van. Ik was ook verschrikkelijk moe. slapen slapen slapen. Ik heb ook niet gewerkt toen, dat trok ik echt niet. Ik vind dat je eraan toe moet geven; er groeit een nieuw leven in jou, dat kost heel veel energie! Doe voorzichtig met jezelf en je kleintje!quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:04 schreef Sanne72 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik had me verrekend, lekker onnozel, ik ben dus rond 3 januari uitgerekend. Dacht dat zwangerschap 42 wkn. was! Blont (hi,hi)
Ik ben alleen vreselijk moe! Om 15.00 van mijn werk naar huis gegaan en geslapen tot nu, is dit normaal. Moet ik hieraan toegeven, ik moet vanavond nl. ook nog werken?
Ben benieuwd hoe ik dit volhou, of is het de ene dag voor de andere?
Thanks alvast
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:00 schreef Martineke het volgende:
Merissuhhhhhhhhh een hele fijne dag toegewenst morgen, ik hoop dat het zonnetje mooi gaat stralen op jullie, en ik hoop natuurlijk ook dat je een fantastische dag tegemoet gaat (maar dat zal ongetwijfeld) en alvast gefeliciteerd natuurlijken dat dit het begin mag zijn van al het mooie wat op jullie pad mag komen in de toekomst (bijv een +je
) dikke knuf
Minoessssss ook jij een fijne dag toegwenst uiteraard, ook al ist nog niet voor het echie
Jolene ook een fijne verjaardag gewenst bij schoonzus.
piglet bij de echo veel plezier (uhh hoort eigenlijk in andere topic thuis) (was toch piglet he?)
en zo ook Sugarrr fijne verjaardag (zal het zo quoten aan de andere kant)
en iedereen tnx for het wensen van fijne verjaardag aan mij
Kan het voorstellen, maar met de kleine is alles nog goed. Sterkte voor vanacht.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:15 schreef buddyjoe het volgende:
...
Maar voorlopig mis ik d`r toch wel heel erg![]()
ja oke, dat snap ik welquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:24 schreef pluisje het volgende:
[..]
Als het heel snel gaat kan het gebeuren dat ze geen tijd meer hebben voor een ruggeprik, dus ik denk dat dat ze daarom vantevoren een datum willen plannen, zodat ze zeker weten dat het allemaal verloopt zoals ze willen.
En ze hebben natuurlijk ook liever iemand keurig op de planning staan, dan dat je als "spoedgeval" binnenkomt
Zoals al geantwoord, ze hebben het liever van tevoren... En een ruggeprik tijdens een wee kan wel, maar de kans dat ze een zenuw raken is wel groter! (en DAN ga je door de grond!!)quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:00 schreef LadyS het volgende:
Psyche, als je al weeën hebt, kun je toch ook gewoon een ruggeprik krijgen
Karin zei geloof ik in het Keizersnede topic dat haar ruggeprik tijdens een knoepert van een wee gezet werd.
Of is dat alleen op jullie situatie van toepassing?
ik bedoelde er niks meer hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:37 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Zoals al geantwoord, ze hebben het liever van tevoren... En een ruggeprik tijdens een wee kan wel, maar de kans dat ze een zenuw raken is wel groter! (en DAN ga je door de grond!!)
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef LadyS het volgende:
ik bedoelde er niks mee hoor
nee, dat leek mij ook geen rare vraag, maar goedquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:44 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
Was geen gekke vraag, hoor!
Waaaaaaat?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:47 schreef LadyS het volgende:
Ik heb vanavond trouwens de Kruidvat Geschenkendoos opgehaald
Zit meer in als ik had gedacht:pakje libresse een tandeborsteltje vochtig washandje van zwitsal pakje billendoekjes proefpakketje met 2 luiertjes tubetje rode billen crème klein flesje Dove voor mams boekje "mini-oei, ik groei" fopspeentje potje fruit wat 2 maanden over datum is tegen de tijd dat BabyS 4 maanden oud is
Eet smakelijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:47 schreef LadyS het volgende:potje fruit wat 2 maanden over datum is tegen de tijd dat BabyS 4 maanden oud is
Zijn antwoord was toch ook niet zo raar, was volgens mij helemaal niet onvriendelijk bedoeld ofzo hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee, dat leek mij ook geen rare vraag, maar goed
dat dacht ik al, daarom zette ik het hier neerquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:50 schreef pluisje het volgende:
[..]
Waaaaaaat?
Jij hebt een veel vollere doos dan ik
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Ik wil ook gratis cadeautjes ophalen, maar ik krijg nog geen bericht...
nee, dat denk ik ook niet, maar het kwam een beetje raar op mij over.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:51 schreef pluisje het volgende:
[..]
Zijn antwoord was toch ook niet zo raar, was volgens mij helemaal niet onvriendelijk bedoeld ofzo hoor
wil je nog mijn persoonlijke code weten?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:54 schreef pluisje het volgende:
Ik ga ze wel effe mailen van de week denk ik, heb toch niks te doen
Nee hoor, kwam niet raar op mij over en was ook niet rottig bedoeldquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee, dat denk ik ook niet, maar het kwam een beetje raar op mij over.
das dus het rottige van internet
misschien kwam mijn vraag wel weer raar op hem over
Dit had ik ook in de doos zitten. Alleen geen tandenborstel geloof ik. En ik had hem eerder dan jou Puis... Ik zou klagen als ik jou wasquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:47 schreef LadyS het volgende:
Ik heb vanavond trouwens de Kruidvat Geschenkendoos opgehaald
Zit meer in als ik had gedacht:pakje libresse een tandeborsteltje vochtig washandje van zwitsal pakje billendoekjes proefpakketje met 2 luiertjes tubetje rode billen crème klein flesje Dove voor mams boekje "mini-oei, ik groei" fopspeentje potje fruit wat 2 maanden over datum is tegen de tijd dat BabyS 4 maanden oud is
Gelukkig geen weeen!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:15 schreef buddyjoe het volgende:
Allereerst moet ik jullie allemaal bedanken voor het meeleven
Goed, ik ben dus net thuis uit het ziekenhuis en met de kleine is alles oke. Het probleem ligt `m in het feit dat zowel de placenta als frummel aan dezelfde kant liggen waardoor er een stuwing ontstaan is in de nieren.
Anitra moet minimaal een nachtje blijven in het ziekenhuis omdat ze aan het infuus ligt. Middels dat infuus willen ze proberen die stuwing te verhelpen.
Morgen word er dan een echo van de nieren gemaakt om te checken of er niet ook een steen aanwezig is.
Eigenlijk kunnen we dus stellen dat er niks ernstigs aan de hand is en dat als alles goed gaat ze snel weer thuis is en achter Lappie kan kruipen en jullie zelf meer vertellen.
Maar voorlopig mis ik d`r toch wel heel erg![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:50 schreef pluisje het volgende:
[..]
Waaaaaaat?
Jij hebt een veel vollere doos dan ik
Omdat ze eerst maar heel weinig er in hadden, daar werd toen over geklaagd en toen hebben ze het veranderd. Maar misschien dat die oudere versie nog niet overal op is ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ff serieus, vanwaar die grote verschillen
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:00 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Nee hoor, kwam niet raar op mij over en was ook niet rottig bedoeld
Moet gewoon eens leren meer smilies te gebruiken
Zou wel erg zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Luchtbel, ik zou jouw beebje maar meteen in een dwangbuis doen zo te horen![]()
Wat heb je geschreven??!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:50 schreef pluisje het volgende:
Zo, de Kruidvat heeft mail
Ik heb trouwens zo lekker geslapen vannacht, daar kikker je echt weer even van op. Hopen dat dit een beetje doorzet, dan kunnen we zondag een dagje weg, om alle moeders en een verdwaalde oma en opa nog een keertje te bezoeken voor de bevalling. Ze wonen een eindje weg, dus hierna zal het er wel niet meer zo makkelijk van komen
quote:Livelink schreef:
En Poemjon (sorry, ik bedoel natuurlijk Psyche2003) en Dutchie, je mag na een keizersnede 6 weken niet tillen, maar dat hoeft niet te betekenen dat je 6 weken niks kunt doen, hoor. Ik was zelf na beide keizersnedes vrij snel weer op de been vind ik zelf. En ik heb vriendinnen die zware bevallingen achter de rug hebben en die na 6 weken veel minder mobiel waren dan ik. Bovendien geldt het niet tillen niet je baby. Je mag je baby gewoon tillen en verzorgen.
Voor en gedurende mijn zwangerschap "wilde" ik ook altijd een keizersnee. Puur uit angst voor een natuurlijke bevalling. Toen het eenmaal zover was wilde ik perse een vaginale bevalling. Zelfs na een uurtje of 30 weeen (toen een operatieteam bij mijn bed kwam kijken) had ik zoiets van, nee, laat me nog ff...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:07 schreef dutchie het volgende:
Zo langzamerhand weet ik niet wat ik erger zou vinden.
Zoiets had ik ook altijd. Ik "wilde" ook altijd een keizersnede ik wil niet mensen tegen het hoofd stoten, maar het was gewoon een gevoel van mequote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:12 schreef lily het volgende:
[..]
Voor en gedurende mijn zwangerschap "wilde" ik ook altijd een keizersnee. Puur uit angst voor een natuurlijke bevalling. Toen het eenmaal zover was wilde ik perse een vaginale bevalling. Zelfs na een uurtje of 30 weeen (toen een operatieteam bij mijn bed kwam kijken) had ik zoiets van, nee, laat me nog ff...
Dat ik erg teleurgesteld wasquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:55 schreef LadyS het volgende:
[..]
Wat heb je geschreven??!!![]()
![]()
Dat hou ik me ook maar voor ogen. Het gaat zoals het gaat. Hij/zij moet er toch uit straks, hoe je het wendt of keertquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:36 schreef dutchie het volgende:
Ik kan er toch niets aan veranderen.
Merisse toch? Ze heeft het weer niet meequote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ging er nu ook niet iemandvandaag ? (of ben ik nu helemaal mis)
Ghehehe, diep vallen kan je toch niet hoor, want je ligt al op dat bad voordat ze je wegmakenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:07 schreef dutchie het volgende:
Psyche, wat ik bedoelde met die 6 weken is, dat ze niets mag tillen. Nou weet ik niet of dat ook voor de baby geldt. En je moet gewoon heel goed uitkijken met die wond. Maar volgens mij geldt dat ook als je bijv. uitgescheurd of ingeknipt zou zijn.
Zo langzamerhand weet ik niet wat ik erger zou vinden.
Gister zou een collega van het mannetje dat ik blij mocht zijn met een keizersnee. Ze had een natuurlijke bevalling gehad en een keizersnee. En ze herstelde makkelijker van de keizersnee.
Ik heb het alleen niet zo op operaties.Ben zelf nog nooit onder het mes geweest en ga al tegen de vlakte als ik mezelf in de duim snij.
Gelukkig lig ik al plat voordat ze straks gaan snijden, dus echt diep vallen lukt al niet meer.
![]()
Idd lijkt het mij ook wel vreemd om de geboortedatum te plannen op voorhand. Hoe is je vriendin er verder onder?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:39 schreef buddyjoe het volgende:
Edit: Zojuist telefoon gehad, ze kan jullie zelf het verhaal vertellen vanavond!!!!![]()
Mee eens is!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is maar niks, vrouwtje in het ziekenhuis . . .![]()
bij de Plusmarkt hetzelfde verhaal, alleen moet je hem daar inleveren en moet je in het folderverspreidingsgebied wonenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:28 schreef lily het volgende:
even iets heel anders
Bij supermarkt Jan Linders krijg je een gratis babypakket twv 25 euro als je een geboortekaartje opstuurt binnen 2 weken na de geboorte... misschien een tip
"ze" zitten wel alleen maar in Gelderland, Noord-Brabant en Limburg
Zoals het op de foto staat is het in elk geval niet. Ik heb op mijn buik ook helemaal geen last, meer op mijn handen, gezicht en holtes. Ik denk dat mijn lichaam een manier heeft gezocht om de stress dit keer eens op een andere manier te uiten dan via migraine. 't is gelukkig weekendquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:19 schreef poemojn het volgende:
Heb je ook een rode huid? Meer over PUPP. Klinkt niet leuk in elk geval.
Nog gekke bekken getrokken ??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:46 schreef Anitra het volgende:
Frummel even zien was inderdaad een opluchting, want je gaat toch allerlei dingen in je hoofd halen, maar meneer lag gewoon prins heerlijk aan die rechterkant weer.
Hallo dames,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:01 schreef phluphy het volgende:
PIGLET hoe was je pretecho ????
Nee, niet doen. IK wil het niet weten . . .quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:08 schreef piglet het volgende:
Jullie mogen raden, maar ik weet nog niet of ik het hier ook vertel...
Gaat lekker als het gewoon neerzet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:23 schreef mallemeid het volgende:
Thunderchild, dan lees je er maar overheen hoor![]()
Je bent sowieso niet verplicht in een topic te lezen hoor!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gaat lekker als het gewoon neerzet.
Piglet, als je het kwijt wilt dan zet je het maar tussen de spoilers tag, dan hoef ik het idd niet te lezen . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |