Als er een God is.. en ik geloof dat.. moge Hij dan dit verhinderen..quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:21 schreef Aventura het volgende:
En dan ziet elke stad in de hele wereld er net zo uit als een willekeurig dorp in de USA...
oeh, en dan het liefst bij mij om de hoekquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:21 schreef Aventura het volgende:
<knip>
straks krijgen we ook nog Dunkin'Donuts en Wendy's.
<knip>
Hmmmm... anti-globalistentopic? Ben er ook geen fan van hoor, maar anti-amerika zijn is zooooooo makkelijk....quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:21 schreef Aventura het volgende:
Ja Taco Bell is op zich wel te eten, gewoon een andere junkfood-variatie, dat wel. Ik zou het eigenlijk niet toejuichen. Subway komt hier ook al (okay, dat vind ik wel ok), Starbucks gaat uitbreiden in europa, straks krijgen we ook nog Dunkin'Donuts en Wendy's. En dan ziet elke stad in de hele wereld er net zo uit als een willekeurig dorp in de USA...
is toch de enige opmerking die enigszins in die richting gaat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:19 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Hmmmm... anti-globalistentopic? Ben er ook geen fan van hoor, maar anti-amerika zijn is zooooooo makkelijk....
Starbucks probeert uit te breiden, maar krijgen op het vasteland van europe het erg moeilijk. KarstadtQuelle concern wil van zijn deelneming af bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:21 schreef Aventura het volgende:
Ja Taco Bell is op zich wel te eten, gewoon een andere junkfood-variatie, dat wel. Ik zou het eigenlijk niet toejuichen. Subway komt hier ook al (okay, dat vind ik wel ok), Starbucks gaat uitbreiden in europa, straks krijgen we ook nog Dunkin'Donuts en Wendy's. En dan ziet elke stad in de hele wereld er net zo uit als een willekeurig dorp in de USA...
Maar ze hebben wel frappachino'squote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind trouwens starbucks 3 keer niks, koffie is vooral veel, maar niet goed.
Dat is wel heel toevalligquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:37 schreef Scheepschroef het volgende:
Ik heb m net gekeken.
Op zich zo slecht nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:21 schreef Aventura het volgende:
Zoals in de documantaire wel blijkt zijn een groot deel van de Amerikanen niet al te bijster slim, ik moet daarbij ook even denken aan de vraag op straat wat een calorie isquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:26 schreef existenz het volgende:
Dit was een totaal nutteloze docu die alleen dingen bewijst, die wij Nederlanders allang en breed wisten, maar de amerikanen blijkbaar niet.
Wat weten Nederlanders wat Amerikanen niet weten? Men wist best dat je je vetpercentage omhoog zou werken maar het feit dat je andere functies van je lichaam zo snel negatief kreeg dat was een shock. Maar goed als je bedenkt dat het gewoon te veel suiker, caffeine en te veel vet is dat je lichaam binnen is het ook niet gek dat je een zekere verslaving ontwikkeld.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:26 schreef existenz het volgende:
Dit was een totaal nutteloze docu die alleen dingen bewijst, die wij Nederlanders allang en breed wisten, maar de amerikanen blijkbaar niet.
Je kunt deze docu alleen NIET vergelijken met Fahrenheit 9/11. Fahrenheit 9/11 is een politieke docu, Super Size Me totaal niet, wat betekent dat Fahrenheit het er zeker de "feiten" (of ze dat zijn of niet laat ik in het midden, daar gaat het niet over) dikker op, voor Super Size Me maakt het niet veel uit en zou dat zelfs tegen werken.
Maar zoals gezegd, ik vond hem zwaar tegen vallen, vertelde niets nieuws en ik had na 40/50 minuten kijken toch echt iets van: "Ja, goh daar was je een paar daar terug nog niet achter"?
Dat hadden Tijn en ik nou ookquote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef Aibmi het volgende:
Ik ga 'm ook weer kijken. Heb 'm toen met een vriend gezien in de Lux in Nijmegen. Daarna flink wezen eten bij de mcdonalds natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |