Ja blij zal ze zijn... maar voor eventjes .. want daarna gaat Sil naar Valerie en Robert.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:40 schreef BVO het volgende:
Wat zal Laura blij zijn als ze de bak weer uit mag.
Laura is toch wel de moeder van de serie.
Haha soms wel ja.... Als ze nou samen op wereldreis gaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:44 schreef BVO het volgende:
Mwah...Robert en Valerie mogen hem ook wel..zolang Dennis en Milan hem maar niet krijgen. Wat een walgelijke figuren zijn dat zeg
.
Omdat Dennis bij 'zijn kind' en dus Laura wilde blijven.. geloof ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:49 schreef BVO het volgende:
Laten ze samen naar Daantje Muts gaan. Waarom is Dennis vorig jaar niet gewoon met haar meegegaan?.
Dat kind is er niet meer, dusquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Omdat Dennis bij 'zijn kind' en dus Laura wilde blijven.. geloof ik.
Ik zag Daantje Muts nog in Amsterdam op koninginnedag...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:49 schreef BVO het volgende:
Laten ze samen naar Daantje Muts gaan. Waarom is Dennis vorig jaar niet gewoon met haar meegegaan?.
Had ze nog haar op de wangen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zag Daantje Muts nog in Amsterdam op koninginnedag...![]()
Hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:58 schreef BVO het volgende:
Had ze nog haar op de wangen?
Wat een topkerelquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:41 schreef DaMart het volgende:
'Pascalle gefeliciteerd. Ik heb Pascal geslagen,' zei Robin terecht erg vrolijk
Niet echt naar gekeken, ze had wel een dikke zwangere buik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Had ze nog haar op de wangen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |