Komt er extra ruimte dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:18 schreef Kozzmic het volgende:
Sjun, is nieuwsposten op de FP niets voor jou?
Verwacht daar maar niet te veel van. Ik zit niet alle dagen op internet en laat me graag door een selecte greep aan sites boeien. filosofie, psychologie, sociologie informatica, politiek en maatschappij-opbouw lijken mij niet echt thema's waarop het FP-publiek zit te wachten... Zekerniet als mij in POL al onleesbaar taalgebruik verweten wordt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:18 schreef Kozzmic het volgende:
Sjun, is nieuwsposten op de FP niets voor jou?
FOK! zoekt nieuwe nieuwsposters!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:19 schreef SCH het volgende:
Komt er extra ruimte dan?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
FOK! zoekt nieuwe nieuwsposters!
Lees de Frontpage eens een keertje
Wel alleen het mijn ergerlijke bedoeling om een antwoord te geven wat niets met de opmerking te maken had. Het huidige statement bied echter raakvlakte aan je opmerking, dus ook mijn troll poging is hiermee feitelijk mislukt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:11 schreef SCH het volgende:Je snapt niet wat ik bedoel finder
![]()
![]()
Je hebt gedronken he?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wel alleen het mijn ergerlijke bedoeling om een antwoord te geven wat niets met de opmerking te maken had. Het huidige statement bied echter raakvlakte aan je opmerking, dus ook mijn troll poging is hiermee feitelijk mislukt.![]()
Ik wil hier even mijn welgemeende excuses aanbieden aan een fantastische moderator voor het verbaggeren van zijn Feedbacktopic. Het is dus net wat kLowJow zegt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:25 schreef Sidekick het volgende:
Als bestrijder van Het Kwaad hier, ben ik genoodzaakt om mijn gebrek aan daadkracht te compenseren met lullige waarschuwingen om toch mijn taak uit te voeren.
Ho, stop.
Ze luisteren echt Sidekick. Ik wist wel dat je het in je had.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:25 schreef Sidekick het volgende:
Als bestrijder van Het Kwaad hier, ben ik genoodzaakt om mijn gebrek aan daadkracht te compenseren met lullige waarschuwingen om toch mijn taak uit te voeren.
Ho, stop.
Da's dan een goede balans tochquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ach ja. Het rijtje nieuwsposters met een bepaalt thema kan best wat langer worden.
R@b -- marokkanen
M4stermind -- X- Factor
SCH -- Anti-rechtse en pro-allochtone berichtgeving
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan er een slot op deze gare onzin worden gegooit of een kickje naar ONZ?
Weirde Hitler site gevonden .
Gesloten. Ik heb getwijfeld aangezien een discussie over extreem-rechts, extreem-rechtse sites en de legaliteit daarvan wel in POL zou passen, maar het topic had totaal geen richting of inhoud.
Dank voor het melden.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:37 schreef Sidekick het volgende:
Gesloten. Ik heb getwijfeld aangezien een discussie over extreem-rechts, extreem-rechtse sites en de legaliteit daarvan wel in POL zou passen, maar het topic had totaal geen richting of inhoud.
Dank voor het melden.
Zo ook op Meki.tkquote:Op zondag 9 mei 2004 01:48 schreef kLowJow het volgende:
Hoe gevaarlijk is CIDI / LPF en Nieuw Rechts
Kan nooit goed gaan.. een stille dood misschien?.. doofpot.. zand erover? Kijk maar wat je ervan kan maken
quote:Reacties over gestopte Meki.tk
Murat : Je moet doorgaan !!!
Als je niet met de waarheid om kunt gaan moet je in therapie gaan, niet gaan lopen miepen in feedback. Huiliequote:Op maandag 10 mei 2004 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan een mod even naar Fortuyn dood, 2e bevrijdings dag? kijken? Meneer's aannames zijn tot daar aan toe, maar meneer's reacties gaan alle perken te buiten.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik post alleen maar nichtennieuws![]()
Ga jij eerst maar eens op zoek naar je geslachtquote:Op maandag 10 mei 2004 18:44 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie meerdere posts die 'over the top' gaan. Haal je gelijk aub op inhoudelijke punten ipv persoonlijk te worden. Ik begrijp dat sommige onderwerpen erg gevoelig liggen. Ik heb zelf ook weleens moeite om het niet persoonlijk te maken maar toch denk ik dat dit soort discussies best op een POL-manier gevoerd kunnen worden. En niet op een FP-, metro- of jeugdlagerhuisniveau.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan een mod even naar Fortuyn dood, 2e bevrijdings dag? kijken? Meneer's aannames zijn tot daar aan toe, maar meneer's reacties gaan alle perken te buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |