Ik woon al in Nederland ... waarheen ??quote:Op zondag 9 mei 2004 01:43 schreef nice_girl_sabine het volgende:
opfucken naar je eigen land
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:45 schreef NiteSpeed het volgende:
De LPF is streng maar zeer rechtvaardig.
De AEL is simpelweg een idioten-volk wat het beste dood zou kunnen zijn.
'De AEL' is geen volk..quote:Op zondag 9 mei 2004 01:45 schreef NiteSpeed het volgende:
De AEL is simpelweg een idioten-volk wat het beste dood zou kunnen zijn.
Mierenneuken.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'De AEL' is geen volk..
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:43 schreef nice_girl_sabine het volgende:
Wat een antithese..quote:Op zondag 9 mei 2004 01:47 schreef nice_girl_sabine het volgende:
zo te horen is meki een communistiche hitler aanhanger. Gatverdamme.
jij was weg uit dit topicquote:Op zondag 9 mei 2004 01:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mierenneuken.
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten en 'wil ook wat zeggen'..quote:Op zondag 9 mei 2004 01:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mierenneuken.
Hoe subjectief kan je zijn?quote:Op zondag 9 mei 2004 01:43 schreef Meki het volgende:
Ik las vandaag in de Telegraaf ( Paginagroot ) dit
" hoe gevaarlijk is de AEL
en nou wil ik weten hoe gevaarlijk CIDI / LPF / Nieuw Rechts
nou volgens mij zijn die erg gevaarlijk kijk maar
CIDI = steunt Terroristen en Bezetters ( Israel ) , haat Islam , haat Allochtonen , en liegt tegen de samenleving etc.
LPF = steunt Terroristen en Bezetters , Vind aanval op Irak goed , is voor de doodstraf etc.
Nieuw Rechts = Deelt gevaarlijke pamfletten uit , steunt aanval op irak , is tegen de Islaam , is tegen Allochtonen etc. , Tegen Moskeeien
AEL = steunt Palestijnse volk , is tegen de aanval op irak , is voor Sharia , etc.
LPF EN NIEUW RECHTS zijn nog gevaarlijker dan AEL![]()
Och meiske toch.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:43 schreef nice_girl_sabine het volgende:
Vrouwen die bier drinkenquote:Op zondag 9 mei 2004 01:58 schreef Maerycke het volgende:
Vooral veel reacties die beinvloed zijn door liters bier
antithese? praat nederlands man!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Wat een antithese.. :'(:'(
Dom wijf.
Ik hou het op Frambozen-Appel fruitfris van de Albert Heijnquote:Op zondag 9 mei 2004 01:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken
Dat was Nederlands... ehh... LEER NEDERLANDS MAN!!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:59 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
antithese? praat nederlands man!
trouwens, ze schijnt nogal stoned te zijn....
quote:Op zondag 9 mei 2004 02:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik hou het op Frambozen-Appel fruitfris van de Albert Heijn
Fok zal je ongetwijfeld buitengewoon dankbaar zijn, wanneer ze eindelijk de Nederlandse vertaling van dit stukje binnen krijgen.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:01 schreef nice_girl_sabine het volgende:
ik wordt nogeens zo geil dat ik naakt fotowas ga plaatesen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |