Ja zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 27 december 2004 21:41 schreef Subhuman het volgende:
Er loopt nog een portretfotografie reeks: Portretfotografie #2 (en er is ook een bijbehorend deel 1)
Die stond altijd redelijk hoog in de lijst met topics. Ineens kwam dit topic waarin we nu lezen weer bovendrijven, en is dat andere topic weggezakt. Wellicht kun je daar eens kijken?
Ja, ik was te lui om zelf even te zoeken...
Mooie plaat !quote:
Hmm, dan zullen het mijn hersenen wel zijn...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:55 schreef JterSteeg het volgende:
Softfocus ligt echt over de hele foto... dus niet expres haar boezem scherp. Echt ik zweer het...![]()
Jaja, je loopt gewoon te patsen met je goede looks!quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:09 schreef Landiej het volgende:
Vriendin Elja Wesdijk maakte in september portretfoto's van mij als opdracht voor de fotovakschool...
Dit is een kleine selectie! Vond dat haar foto's hier ook wel een plaatsje verdienden, hoewel ze hier bij mijn weten nooit komt
Er zitten foto's bij waardoor je toch wel gaat twijfelen over die looks hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:26 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Jaja, je loopt gewoon te patsen met je goede looks!
Maar vooruit, ik vergeef het je.![]()
ik mis een beetje de spanning in de drie foto's, mooie platen verder en een leuk model is dan zeker meegenomenquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:58 schreef Landiej het volgende:
[..]
Er zitten foto's bij waardoor je toch wel gaat twijfelen over die looks hoorMaar die heb ik hier inderdaad expres niet geplaatst
ik vind ze ronduit saai........quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:58 schreef Re het volgende:
[..]
ik mis een beetje de spanning in de drie foto's, mooie platen verder en een leuk model is dan zeker meegenomen
Ik moet het toch echt met exile eens zijn....quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:55 schreef JterSteeg het volgende:
Softfocus ligt echt over de hele foto... dus niet expres haar boezem scherp. Echt ik zweer het...![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:19 schreef exile0000 het volgende:
even een brainstorm:
zelfontspanner, - ja natuurlijk
indien mogelijk schermpje omdraaien, - helaas.......
misschien zelfs camera aan pc hangen en op de monitor kijken, - ueh nog nooit gedaan, kan dat?
statiefje natuurlijk, - natuurlijk
eerst oefenen met belichting op iets anders (pop?) - goed idee
en dan pas zelf op de plek gaan staan,
als de belichting ok is, maar de pose nog niet: missschien heb je een timelapse mogelijkheid (meerdere opnamen met vast interval) dan kun je een heuse fotoshoot met jezelf houden! - dat is zo'n beetje het bracketing?
Sepia inderdaad, ideaal om een gifgroen truitje op een rooie zitzak tot een mooi plaatje te laten wordenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:40 schreef Erick1985 het volgende:
SEPIA, dat was het, ja.
Hij is een beetje gecropt ( ik vind het truitje niet mooi)dus het kinnetje zou nog lukken, maar dat rechteroog gaat niet. Het is zo'n beweeglijk kindje dat het al moeilijk was om met statief en snelle sluitertijd (helaas moest ik flits gebruiken) nog een paar foto's scherp te krijgen. IK heb zitten vogelen met sluitertijd, AF, geen flits, ISO etc. maar zonder flits moest de sluitertijd toch echt te lang worden en dat stilzitten valt niet mee wanneer je net twee bentquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:48 schreef Bowiefan het volgende:
vooral die eerste vind ik leuk Puckzzzz
als ik al commentaar zou willen hebben; misschien rechteroog er ook bij op willen hebben en de kin helemaal, maar vind het zo ook al een mooie plaat
lijkt op The Boss? ofwel Springsteen, kan het mis hebben... wel mooie fotoquote:Op zondag 26 december 2004 14:32 schreef Anitra het volgende:
Ik zet hem hier nogmaals neer gezien mijn eerdere post spontaan verdwenen is
Het is een ingescande versie dus te donker geworden door het scannen, maar foto op zich is de moeite waard. Foto is overigens gebruikt in een boek waar ik heel trots op ben
mocht iemand weten waarom die vorige post verdwenen is dan hoor ik graag antwoord
iemand trouwens enig idee wie het is? Ik weet het wel, maar veel mensen niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |