leuk die serie foto's,quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:46 schreef the-O het volgende:
Leuk topic Ouwesok.
dolfg links en rechts wat weghalen en het past precies hier. Wordt de foto ook mooier van vind ik. Mooie dame.
Afgelopen weekend, een overdekt marktje in hartje Parijs. Gemaakt met de Olympus digicam op iso 320.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto is genomen met een fuji finepix s5000.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:38 schreef the-O het volgende:
stil, wat een prachtig kind is het toch.
Kun je haar een keer met een rustige achtergrond fotograferen?
Welke camera gebruik je trouwens? De kleuren waren bij de vorige foto ook al raak, valt me nu weer op.
En zijn er ook foto's van de moeder?
Met zo`n mooie dochter! en de moeder is niet fotogeniek!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:02 schreef stil het volgende:
[..]
De foto is genomen met een fuji finepix s5000.
Ze heeft de gewoonte te gaan bekke trekken als ze weet dat ik een foto van haar maak.
Haar Moeder is niet fotogeniek![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:33 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Met zo`n mooie dochter! en de moeder is niet fotogeniek!![]()
't Is net Prins Bernhard.quote:
De high key is niet high key genoeg en de low key is teveel low key naar mijn smaak.quote:
Ik wou al zeggen...waar is der kin gebleven...??quote:Op maandag 10 mei 2004 00:01 schreef Jessicaa het volgende:
Zelf vind ik dit een hele leuke. Ik heb haar er helemaal voor laten zitten. Dit vind ze normaal nooit leuk, maar dit keer wel. Benutten dacht ikToch vind ik het net alsof het geen 'gemaakte' foto is. Jammer genoeg niet gedacht dat er bij digitaal het een en ander verdwijnt. Onze uitvergroting kon dus in de prullebak want daar was dr hele lip weg
[afbeelding]
?? dit ben je toch zelf The-O???quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:49 schreef the-O het volgende:
[afbeelding]
Het is toch high key, en low key of heb ik het verkeerd.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:36 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
De high key is niet high key genoeg en de low key is teveel low key naar mijn smaak.
*pakt spiegel*quote:Op maandag 10 mei 2004 01:21 schreef m-niki het volgende:
[..]
?? dit ben je toch zelf The-O???
of niet?
Wat ontzettend jammer dat Christans voeten net steeds worden 'afgekapt'. Het scheelt maar een paar centimeter, maar je zult zien dat het plaatje er stukken beter op wordt als er geen lichaamsdelen ontbrekenquote:Op zondag 9 mei 2004 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Een paar van ons zoontje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey, mijn moeder's vriend werkt ook bij Codricoquote:Op maandag 10 mei 2004 00:01 schreef Jessicaa het volgende:
Zelf vind ik dit een hele leuke. Ik heb haar er helemaal voor laten zitten. Dit vind ze normaal nooit leuk, maar dit keer wel. Benutten dacht ikToch vind ik het net alsof het geen 'gemaakte' foto is. Jammer genoeg niet gedacht dat er bij digitaal het een en ander verdwijnt. Onze uitvergroting kon dus in de prullebak want daar was dr hele lip weg
[afbeelding]
Dat zei ik ook net...het is wel in de juiste richting, maar niet genoeg. Die high key is net een overbelicht portret..high key is juist dat je alleen naar lijnen en contouren ziet en dat je er zelf de foto als het ware met je fantasie moet complementeren.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:14 schreef apestartje het volgende:
[..]
Het is toch high key, en low key of heb ik het verkeerd.
De lowkey zit er inderdaad net een beetje doorheen, het idee is echter goed.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:14 schreef apestartje het volgende:
[..]
Het is toch high key, en low key of heb ik het verkeerd.
Mooi, damn! This is definitely my cup of tea!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:45 schreef Calculus het volgende:
Laatst een paar portretten van Beth Hart geschoten.
Mooie dame met een nog mooiere stem
[afbeelding]
Xante's moeder gaat met Jack !?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:00 schreef Xante het volgende:
[..]
Hey, mijn moeder's vriend werkt ook bij Codrico.
mooi!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:50 schreef phileine het volgende:
nu ik ze toch weer online heb gezet, hier dan ook maar eens een van meest trotse foto's
[afbeelding]
En bedankt!quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:42 schreef the-O het volgende:
Oef, die foto's vallen niet mee SurfDude. Valt nogal zwaar op de maag hier.
Een grasspiet...?quote:Wat is die streep op foto 4 trouwens?
Sorryquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:58 schreef SurfDude het volgende:
[..]
En bedankt!![]()
wat is de beste manier op dat in PS te doen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:05 schreef eeenuitduizend het volgende:
[..]
mooi!![]()
maak de foto alleen wat warmer, dat maakt het beeld veel mooier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |