Idd, Gerrie is nog niet zo'n verkeerde. Hij is volgens mij ook de enige in de wijde omtrek daar die gewoon een baan heeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:09 schreef milagro het volgende:
die Gerrie deugt eigenlijk wel, op zich
Ik bedoel, het is de ex van die dikke pillenslikster die haar halve zo niet hele leven al geen reet uitvoert, en toch draaft hij dagelijks op, zorgt voor haar toch nog en laat ie zeg nog steeds braaf uitkafferen door d'r
Pakt die man in zijn eigen tijd, zijn eigen leven, een biertje krijgt hij de volle laag van zijn ex
Ik mag jou wel mokkeltje. Soms denk ik wel es dat pa enkelt se eige helt is...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:09 schreef milagro het volgende:
die Gerrie deugt eigenlijk wel, op zich
Ik bedoel, het is de ex van die dikke pillenslikster die haar halve zo niet hele leven al geen reet uitvoert, en toch draaft hij dagelijks op, zorgt voor haar toch nog en laat ie zeg nog steeds braaf uitkafferen door d'r
Pakt die man in zijn eigen tijd, zijn eigen leven, een biertje krijgt hij de volle laag van zijn ex
als het nou nog een lekkere zus was okquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:44 schreef KonnieKipke het volgende:
Gerrie is wel een braaf manneke! Die broer die aan zn zus dr borsten zat
inderdaad, dat zijn nou echt MEMMEN!quote:Op maandag 2 augustus 2004 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als het nou nog een lekkere zus was ok
Ik sta d'r nog van te kijken dat ie ze kon vinden!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:44 schreef KonnieKipke het volgende:
Gerrie is wel een braaf manneke! Die broer die aan zn zus dr borsten zat
Tja, het gedrag sprak weer boekdelen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:33 schreef MikeyMo het volgende:
eh wat moeten jullie nou met camera hier...
stereotiepes en voordoordelen werden weer eens bevestigd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tja, het gedrag sprak weer boekdelen...![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:47 schreef Steve-O het volgende:
ok erg leuk de tokkies maar mijn pa heeft een vriendin die er net zo uit ziet als hanna alleen dan blond
ik vraag me weer af hoe zijn moeder er dan uit ziet, maar ja dat ben ik dan weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:17 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
en wat vindt je moeder daar nou van?
het tegenovergestelde van jou denk ik dan, maar ja dat ben ik dan weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:09 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vraag me weer af hoe zijn moeder er dan uit ziet, maar ja dat ben ik dan weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |