zou je dat even tussen spoilertags kunnen zettenquote:Op maandag 26 juli 2004 16:52 schreef tong80 het volgende:
Dan krijgen ze te horen dat ze het huis worden uitgezet.
Sorry is al zo'n oud nieuws.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zou je dat even tussen spoilertags kunnen zetten
Verstond ik dit nou goed?quote:Op maandag 26 juli 2004 22:19 schreef MikeyMo het volgende:
kutdolfijnen!
Ik wil haar sowieso liever niet tegenkomenquote:Op maandag 26 juli 2004 22:36 schreef golfer het volgende:
Hanna Tokkie die stoned is wil je echt niet tegen komen.
was ook maar een grapje hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry is al zo'n oud nieuws.
Trouwens als ik het zou willen zou ik het niet eens kunnen.
Precies! Hij is allang gescheiden van d'r (en ws met goede redenen), maar hij zal haar toch niet nog eens extra overspannen makenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:09 schreef milagro het volgende:
die Gerrie deugt eigenlijk wel, op zich
Ik bedoel, het is de ex van die dikke pillenslikster die haar halve zo niet hele leven al geen reet uitvoert, en toch draaft hij dagelijks op, zorgt voor haar toch nog en laat ie zeg nog steeds braaf uitkafferen door d'r
Pakt die man in zijn eigen tijd, zijn eigen leven, een biertje krijgt hij de volle laag van zijn ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |