Jij ook! Ik heb gevote op je websitequote:Op maandag 3 mei 2004 22:53 schreef DuchessX het volgende:
Aaaaaaaah lief!!!
Toch wel op mij hé?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:02 schreef Nuek het volgende:
[..]
Jij ook! Ik heb gevote op je website
Wat een leuk stel samen!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Mijn bruine Dobermann van 11 maanden met zijn beste vriendinnetje, een Argentijnse Dog van één jaar jong..
Gister genomen in de achtertuin.
*grinnikt*quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:17 schreef BrauN het volgende:
Dit is mijnes
[afbeelding]
Hij zit hier alleen een beetje raar, maar hij zal wel een koude reet hebben...
vroeg ik me dus ook al af maar helaas reageert poster niet meer...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is fletcher voor ras??
Wie zei ook weer dat GR vredelievende honden zijn?quote:
GTST?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wie zei ook weer dat GT vredelievende honden zijn?
Zowiezo zijn de Golden retrievers die je nu ziet heel anders dan de retrievers van 10-15 jaar terug....quote:Op zondag 9 mei 2004 22:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wie zei ook weer dat GT vredelievende honden zijn?
Wij hebben geen raszuivere retrievers hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 22:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zowiezo zijn de Golden retrievers die je nu ziet heel anders dan de retrievers van 10-15 jaar terug....
(wat ik me er nog van kan herinneren, 2 hier in de buurt, die waren veel groter (steviger), liever, en luier dan die je nu vaak ziet)
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
volgens mij is fletcher een
GROTE EN KLEINE MÜNSTERLÄNDER,
OF HEIDEWACHTEL
leuke sitequote:Op woensdag 12 mei 2004 18:11 schreef n0.G3n het volgende:
[..]
![]()
en jis = friese stabij
quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
leuke site
Die laatstequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:36 schreef n0.G3n het volgende:
[..]
bedoel je m'n mainpage? of de tot net toe niet beveiligde inhoud van m'n plaatjes index, met semi-naakt foto's van m'n 16 jarige ex-vriendin?![]()
Aahw...quote:Op maandag 10 mei 2004 17:23 schreef Janusje het volgende:
Bertha de vreugdeplasser
Zo... vandaag weerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 03:10 schreef Kimsomnia het volgende:
Arthos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heeft ie net een kat op...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
mooi die rechtse foto
ghehehehequote:Op donderdag 20 mei 2004 22:34 schreef -CRASH- het volgende:
Hier nog 1 die ik gister gemaakt heb.
[afbeelding]
En nog een paar iconen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:49 schreef DuchessX het volgende:
Hier nog een recente van Senna:
[afbeelding]
Hebbuh!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:33 schreef Frasier het volgende:
Uit een ander topic hier nog een keerOns hondje, 11 weken oud (Engelse Stafford).
[afbeelding]![]()
Het is net mijn trouwe v i e r v o e t e r.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:38 schreef Githa het volgende:
Wat leuk een fototopic![]()
Dit is mijn lieverd journy
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:03 schreef Thermo het volgende:
R.I.P my friend.
Mastino Napolitano iddquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
was het een mastino thermo?
wel een lieve lobbes
Wat een mooie hond, erg mooie en aparte kleur heeft iequote:Op woensdag 2 juni 2004 17:03 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
R.I.P my friend.
Wat een poepiequote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:53 schreef Nananaantje het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn schatje.. hij is superlief, actief, mooi, en hij zoent als de beste! haha.. hij houdt in ieder geval erg van kusjes geven en aandacht krijgen..
Kijk m nou zitten...![]()
Hey dat is een leuk idee, zo'n mooie teil.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:22 schreef Berkery het volgende:
Vandaag een kadootje voor Bowie gekocht, zo heeft zij ook wat verkoeling met dit warme weer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Overigens viel het nog niet mee om zo'n teil te vinden, maar een medewerker van een tuincentrum wist nog wel een adres, ergens in een boerendorp, nauwelijks te vinden, maar toch gelukt.![]()
Ik vind het maar raar hoor, een rottweiler zonder staartquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:44 schreef NoLiMiTSoLDieR het volgende:
Hier Wat Oude Foto's Van Tyson
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe oud issie nuquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:44 schreef NoLiMiTSoLDieR het volgende:
Hier Wat Oude Foto's Van Tyson
( Fotos Zijn 5 Jaar Oud )
-Knip-
BinneKort FF Wat Nieuwe Fotos Zoeken En Maken
Wordt ie al wat wit aan z'n kin....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:03 schreef NoLiMiTSoLDieR het volgende:
Hij is nu 8 jaar
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:36 schreef sassa het volgende:
mijn kleine lieve dikzak![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook een mooi beesjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een schatjes allemaal!
Even patsen met die van mij..
[afbeelding]
1 Juli wordt hij één jaar en krijgt als cadeautje een castratie..
Onze hond werd een paar jaar terug op mijn verjaardag gecastreerd...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
1 Juli wordt hij één jaar en krijgt als cadeautje een castratie..
Volbloed Dobermann inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ook een mooi beesje. Welk ras is dit? Dobermann ?
Ik ben benieuwd hoe die van mij op de kap reageert.. volgens mij wordt hij helemaal gek!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onze hond werd een paar jaar terug op mijn verjaardag gecastreerd...
Ik kreeg als kado toen ook nog heel veel lol, omdat die wandelende schemerlamp alles omver beukte
mooi beest!
Mooi beessiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Wat lief, zo samenquote:
Mooi beest zeg. Die kleur is echt mooi.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:03 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
R.I.P my friend.
Laat ik het zo zeggen, heel het interieur is op dat beest afgestemt geweest.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:21 schreef tijman het volgende:
[..]
Mooi beest zeg. Die kleur is echt mooi.
Kwijlt zon beest nou veel? :p
Ik word weer helemaalquote:Op zondag 9 mei 2004 23:20 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind dat Senna haar pootje hier net zo heeft liggen als onze katten ook vaak liggen met hun pootjes. Heeft ze vast afgekeken
quote:Op zondag 11 juli 2004 13:18 schreef Nicoluttje het volgende:
Dit is Jimmy op de foto's 4 maand oud!!
[afbeelding]
Op de bank naar buiten kijken!!
[afbeelding]
Net gezwommen
awwww mopsjes!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef Lady-Bird het volgende:
onze Sultan :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahahaa pas maar op mopsen werken verslavend. WIj hebben er nu 4 in totaal (alle via herplaatsing)quote:Op zondag 11 juli 2004 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
awwww mopsjes!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die wil ik later ook, heb zelfs al namen bedacht![]()
Ben jij ook lid/beheerder van een club of clubs.nl? Daar ben ik lid van geweest, ik had alleen niks te melden omdat ik zelf geen mops heb, ik keek alleen naar de foto's etc, maar toen ben ik van de club gekicked omdat ik niks bijdroeg...quote:Op zondag 11 juli 2004 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
awwww mopsjes!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die wil ik later ook, heb zelfs al namen bedacht![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:02 schreef Adik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tom ;-) Rasechte lab ;-) Nu 15 weken en een beetje. Ouders hebben verschillende prijzen gewonnen...whoehoe dus dit moet wel een topper wordenNjah, zo niet, dan issie dat stiekum toch al
Valt mee gelukkig;) Hij zit overdag wel in een bench dus de schade beperkt zich tot dozen, kranten en z'n dekenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:53 schreef rena het volgende:
[..]
Mooi beestjeHeeft hij al veel gesloopt
?
Wij willen meer zien!quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:33 schreef Frasier het volgende:
Uit een ander topic hier nog een keerOns hondje, 11 weken oud (Engelse Stafford).
[afbeelding]![]()
Mooie hond, ik vind het een heel leuk rasquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:45 schreef Hilje23 het volgende:
Even een paar foto's van onze Rimpel, (Sharpei)
[afbeelding]
Dit is Rimpel als pup van een maand of 5
Zoals iemand anders hier ook al zei, "wij willen meer zien"quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:33 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]![]()
Ownedquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Oooh wat een snoepiequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:56 schreef Spindizzy het volgende:
Dit is onze hond Casper. Hij komt uit Griekenland waar hij een zwerfhond was. Sinds donderdag woont hij bij ons en hij is 1 jaar oud.
[afbeelding]
Via een stichting die voor deze honden baasjes zoekt in NL en Belgiequote:Op woensdag 1 september 2004 13:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oooh wat een snoepie
Vertel eens, hoe komt zo'n poepie hier?
Wat een leukerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:18 schreef Hilje23 het volgende:
Nog maar weer eens een paar foto;s van Rimpel
[afbeelding]
"Komt pappa zo thuis?"
[afbeelding]
en nog eentje
[afbeelding]
Mijn moeder noemt ze 'Kreukelzones"quote:Op woensdag 1 september 2004 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een leukerd![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Via een stichting die voor deze honden baasjes zoekt in NL en Belgie
SOS Strays
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:31 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt ze 'Kreukelzones"
Ja, leuk he?! hahahaha! Ik ben helemaal verkocht! Een sharpei vind je OF lelijk OF mooi!quote:Op zondag 5 september 2004 12:29 schreef rena het volgende:
[..]![]()
Het ziet er ook zo grappig uit zo'n hond.
Casper
quote:Op zondag 5 september 2004 23:52 schreef Que-Pasa het volgende:
de mijne:
wat super dat je zo'n zwerf hond in huis hebt genomenquote:Op maandag 6 september 2004 21:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Wat een leukerd!
Het begint een beetje Het Grote Casper Topic te worden maar blijf toch mijn Woeffie spammen. Ben gewoon hartstikke trots op hem![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, wat een leuk beest zeg! Hij kijkt zo lekker ondeugend!quote:Op maandag 6 september 2004 23:24 schreef Que-Pasa het volgende:
[..]
wat super dat je zo'n zwerf hond in huis hebt genomen![]()
zie zo wel dat hij een heel goed thuis heeft gekregen...
lijkt me wel een dikke boef....zie je in zijn oogjes![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:54 schreef Hilje23 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:35 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
ik vrees dat ik niet kan achterblijven met Yuri (dallie, dus)
[afbeelding]
Wat een schitterend beest heb jijquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:59 schreef Que-Pasa het volgende:
hier nog een paar Woutertjes:
op de gerbils passen...zeer interessant!
[afbeelding]
in trance...
[afbeelding]
tatatataaaa....knap he!
[afbeelding]
en ACTIE!....
[afbeelding]
Lijkt wel uit een nest van Schagerwaard.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:19 schreef Leipo666 het volgende:
Onze trots Anouk:
[[url=http://ick.gamepoint.net/aquarium/other_pets/anouk1.jpg]afbeelding][/URL]
foto gemaakt 8 augustus in Luxemburg. ze is nu 2 jaar oud
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:05 schreef beestjuh het volgende:
Mijn lievie sinds een week of 2
[afbeelding]
ducktolling hondje??quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:39 schreef tijman het volgende:
Nog een fototje van onze stoere reu.
[afbeelding]
Is nog lastig om een goeie foto te maken![]()
jepquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ducktolling hondje??
dat is ze niet, ik zal morgen ff vragen aan mijn ouders hoe de fokker nou eigenlijk heet. de naam klonk wel Fransquote:Op maandag 27 september 2004 07:38 schreef Roadster het volgende:
[..]
Lijkt wel uit een nest van Schagerwaard.....
Haha lievvvvvvvquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:59 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een schoonheid, Duna!
Zo zat Casper er net bij. Hij probeerde zich te verstoppen voor de kat, die doet steeds erg lelijk tegen hemTis zo'n held
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das een heleboel hond!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:16 schreef Zabb het volgende:
Dit is mijn grote hondenliefde!![]()
[afbeelding]
Hebben jullie die hond ook bij SOSdog gehaald? Want daar komt Meiske ook vandaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:56 schreef Spindizzy het volgende:
Dit is onze hond Casper. Hij komt uit Griekenland waar hij een zwerfhond was. Sinds donderdag woont hij bij ons en hij is 1 jaar oud.
[afbeelding]
Ik vin 'm juist lief zo! Die van ons lag vroeger ook regelmatig zo helemaal opgekruld, dus ik herken het wel. Casper heeft denk ik echt geen identiteitscrisis hoorquote:Op zondag 7 november 2004 12:12 schreef Spindizzy het volgende:
Meer Casperpics
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat eeb vreselijk 'stoere' hond he
Ik vind hem er soms zo 'kats' bijliggen. Weet niet of alle honden dat doen of dat het komt omdat de mijne 3 katten om zich heen heeft
Misschien heb ik erover heen gelezen... maar wat voor ras is Casper?quote:Op zondag 7 november 2004 12:12 schreef Spindizzy het volgende:
Meer Casperpics
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat eeb vreselijk 'stoere' hond he
Ik vind hem er soms zo 'kats' bijliggen. Weet niet of alle honden dat doen of dat het komt omdat de mijne 3 katten om zich heen heeft
Casper is een vuilnisbakkiequote:Op woensdag 10 november 2004 02:56 schreef Untitled het volgende:
[..]
Misschien heb ik erover heen gelezen... maar wat voor ras is Casper?
quote:
quote:
Een bekend fenomeen... de bench als bijzettafelquote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef mallemeid het volgende:
[..]Ze lacht
![]()
Dit is Jente
3 maanden oud:
[afbeelding]
Sterker nog, het pupje is al een echte damequote:Op vrijdag 31 december 2004 23:22 schreef Spindizzy het volgende:
Het pupje is al een hele vent aan het worden he Kissa![]()
Wat een scheetje!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:51 schreef Meaghan het volgende:
Dit is Max, mijn superlieve Engelse Bulldogpup van 13 weken oud
[afbeelding]
[afbeelding]
Kruising Mechelse herder en Bull Mastif.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:37 schreef Hilje23 het volgende:
wat is lara voor een ras? prachtig scheetje
de tekening doet eerder een hollandse herder vermoedenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Kruising Mechelse herder en Bull Mastif..
Ja klopt, daar dacht ik eerst ook aan. Wel vreemd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
de tekening doet eerder een hollandse herder vermoeden
een bull mastiff is toch ook gelig?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:46 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ja klopt, daar dacht ik eerst ook aan. Wel vreemd.
Maar dat schijnt weer van de vader (Bull Mastif) te komen..
Door omstandigheden aan mijn kant heb ik de vader en moeder nooit goed kunnen bekijken.
weet je wel wat voor soort honden de ouders zijn? Want zowel de bull als de mechelse zijn beide qua karakter toch behoorlijk fel...quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:46 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ja klopt, daar dacht ik eerst ook aan. Wel vreemd.
Maar dat schijnt weer van de vader (Bull Mastif) te komen..
Door omstandigheden aan mijn kant heb ik de vader en moeder nooit goed kunnen bekijken.
De meeste wel idd., maar je hebt ze ook zo:quote:
Ja dat hebben we wel uitvoerig besproken.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:11 schreef Shalbo het volgende:
weet je wel wat voor soort honden de ouders zijn? Want zowel de bull als de mechelse zijn beide qua karakter toch behoorlijk fel...
dat lijkt er (kwa tekeningquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:17 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
De meeste wel idd., maar je hebt ze ook zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat vond ik ook al.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:10 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een leuk beest! Lijkt wel wat op de mijne.
een cavalier charles king spaniel als het goed is..quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een drollie furanku![]()
wattist voor ras?
Wat een enthousiasmequote:Op donderdag 17 februari 2005 13:49 schreef furanku het volgende:
Me ma kwam op het idee om een hond in huis te halen.. dus hier is hij
Je kunt nooit genoeg foto's van j huisdieren plaatsenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:55 schreef chaco het volgende:
En 6 foto´s plaatsen is een beetje veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |