quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:Okee, bij deze is mijn eerste blunder van 2008 een feit

.
Koriander in plaats van peterselie door een lekkere linzensalade gooien

.
En ik veracht, haat, gruwel van verse koriander

.
Erg slim, ooit ontdekt dat ik het niet lekker vind, toch het plantje bewaard, en dan krijg je dit. Stomkop

.
Nu ben ik misselijk, kon ik m'n salade weggooien en heb ik meteen alle koriander uit huis gebannen.
Iemand tips tegen misselijkheid

?
Peterselie

(nog echt waar ook, remt het maagzuur een beetje)
Ik had hier vroeger een huisgenote die het met vrij grote regelmaat voor elkaar kreeg om een gekookt ei aan te laten branden.
Die lucht!
Sowieso liet ze veel aanbranden trouwens.
Laatst was ik zelf een ossehaasje aan het bakken, dacht ik doe er een beetje knoflookpoeder op.
Dus ik keer het potje om...komt er niets uit, helemaal hard geworden.
Ik klop een paar keer met het potje op het aanrecht en draai het potje weer boven de pan om, gevolg: een half potje knoflookpoeder over m'n biefstuk
Ook een keer een taart gebakken en had daarvoor een springvorm gebruikt.
Alles ging prima, beslag perfect (denk ik), ik vul de springvorm en zet de taart in de oven.
Ik weet verder nog steeds niet hoe het kwam, maar toen ik na een klein uurtje (volgens instructies) terugkwam zag ik geen taart in de springvorm.
Een "klein" probleempje was namelijk dat waarschijnlijk in het begin de veer van de springvorm op de een of andere manier was losgeschoten en al het beslag in de oven zelf was gelekt en dus op de hele onderkant van de oven was gekomen.
[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 08-01-2008 23:33:01 ]