abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:38:31 #201
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55752947
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, bij deze is mijn eerste blunder van 2008 een feit .

Koriander in plaats van peterselie door een lekkere linzensalade gooien .
En ik veracht, haat, gruwel van verse koriander .

Erg slim, ooit ontdekt dat ik het niet lekker vind, toch het plantje bewaard, en dan krijg je dit. Stomkop .
Nu ben ik misselijk, kon ik m'n salade weggooien en heb ik meteen alle koriander uit huis gebannen.

Iemand tips tegen misselijkheid ?
Een glas bier.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_55843643
Ik heb ook weleens een ei willen breken en in plaats van de schaal, de inhoud in het afvalbakje gegooid.
Stond ik daar met een eierschaal in mijn handen zo van "wat wilde ik hier ook alweer mee?"
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 7 januari 2008 @ 12:08:09 #203
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55844037
Ik mag hier wel posten namens mijn vriendin neem ik aan

Vorige week was ze hachee aan het maken. Volgens het recept moest ze 1.5 DL water toevoegen. Heel even twijfelde ze nog, maar vervolgens pakte ze 1.5 liter water en kiept dat ering
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55844404
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:08 schreef sanger het volgende:
Ik mag hier wel posten namens mijn vriendin neem ik aan

Vorige week was ze hachee aan het maken. Volgens het recept moest ze 1.5 DL water toevoegen. Heel even twijfelde ze nog, maar vervolgens pakte ze 1.5 liter water en kiept dat ering
Heel herkenbaar.
Ik word altijd zo chagerijnig van dat soort dingen dat we op zulke avonden dan maar pizza bestellen.
pi_55844702
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 01:12 schreef Farao het volgende:

ohja, en plastic smelt in de magnetron
Radiofrontjes ook
  maandag 7 januari 2008 @ 12:40:41 #206
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55844798
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:24 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Heel herkenbaar.
Ik word altijd zo chagerijnig van dat soort dingen dat we op zulke avonden dan maar pizza bestellen.
Dat werd het uiteindelijk ook
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 7 januari 2008 @ 12:53:50 #207
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55845123
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:36 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Radiofrontjes ook
Katten ook

Canadese tieners kookten kat in magnetron
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 januari 2008 @ 13:05:47 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55845426
Bij een oud-collega van me was het traditie om na de nachtmis worstenbroodjes te eten. Hij was niet mee naar de kerk en zou dus wel even de broodjes in de oven doen tegen dat de anderen thuiskwamen.

Maar ja, hij was culinair niet erg ervaren understatement en wist niet dat hij de plastic verpakking eraf moest halen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 januari 2008 @ 13:21:40 #209
182895 FleshWound
Closing Time
pi_55845822
Een kwarktaart maken en vervolgens om hem te beschermen tegen de katten op de kast zetten, maar vergeten dat zo'n kwarktaart nogal kan uitlekken. De hele bovenkant van de kast lag vol met kwarkwater

De taart zelf was niet eens zo lekker
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_55845946
Mijn schoonmoeder heeft eens een kwarktaart gebakken, in de oven dus, en niemand durfde er een opmerking over te maken. Het ding is dus gewoon opgegeten.
pi_55846052
Toen we hier begonnen om op inductie te koken hebben we de eerste week alleen maar aangebrand voedsel gegeten...

Standje 12 is dus echt alleen maar geschikt om water aan de kook te brengen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_55846089
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:21 schreef FleshWound het volgende:
Een kwarktaart maken en vervolgens om hem te beschermen tegen de katten op de kast zetten, maar vergeten dat zo'n kwarktaart nogal kan uitlekken. De hele bovenkant van de kast lag vol met kwarkwater

De taart zelf was niet eens zo lekker
bevroren vis een nachtje in de koelkast laten ontdooien en de volgende dag ontdekken dat er toch nog best veel smeltwater vanaf komt...

Lekker, die vislucht als je de koelkast opent...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_55851577
Ik ben er onlangs ook achter gekomen dat je geen pindakaas op een warm broodje moet doen dat net uit de oven komt...........
  maandag 7 januari 2008 @ 17:02:41 #214
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55851815
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

bevroren vis een nachtje in de koelkast laten ontdooien en de volgende dag ontdekken dat er toch nog best veel smeltwater vanaf komt...

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 7 januari 2008 @ 20:18:47 #215
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_55856700
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef Jordy-B het volgende:
Toen we hier begonnen om op inductie te koken hebben we de eerste week alleen maar aangebrand voedsel gegeten...

Standje 12 is dus echt alleen maar geschikt om water aan de kook te brengen...

Whehehe... mijn ouders hadden een ouderwetse, geemailleerde braadpan, zo'n gietijzeren ding. Als je die op vol vermogen op de inductieplaat zette dan sprong het emaille er in scherven van af... levensgevaarlijk!

Overigens ben ik zo aan mijn RVS pannen gekomen: die werken niet op een inductieplaat! (En ik kook gewoon ouderwetsch op gas)
pi_55864375
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:32 schreef Jordy-B het volgende:

Hier ook gebeurt met oud en nieuw
Maar goed, ergste weghalen met theedoek, die in de was smijten en de koelkast helemaal frips en fruitig maken... denk je in de badkamer, wat ruikt het hier toch naar vis
pi_55865381
Hmm een paar:

Door je ogen wrijven als je net pepers gegeten hebt....
De deksel van het zoutpotje inclusief en hele stapel zout in je bolognese saus terugvinden na het strooien...
Een hete pan vastpakken zonder ovenhandschoenen...
'Even' iets willen gratineren en dan doodleuk in de kamer achter de computer gaan zitten en de ovenschotel totaal vergeten.....
Expirimenteren met nieuwe hapjes op een verjaardagsfeestje die achter niet te vreten blijken te zijn en geen alternatief in huis hebben......

Eigenlijk valt het wel mee maar ik vind dit topic te leuk. Dus eigenlijk een stiekeme tvp
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55873733
Hete pepers en in je ogen wrijven... herkenbaar! En bij mij was het zelfs zo dat ik mijn glazen oog inzette, die is er uiteindelijk met rubber handschoentjes maar weer door me uitgehaald en eerst grondig gekookt voor ik hem - met andere handschoenen aan- weer inzette nadat ik uitgejankt was.

Nieuw huis, nieuwe keuken, nieuwe combimagnetron.... en je hand verbranden aan het grillrooster als je hem de eerste keer gebruikt.

Ongekookte schijfjes aardappel proberen te bakken wil ook niet zo. Je eindigt met vette, half harde plakken.

Verdere blunders: mijn vader moest alvast het vlees opzetten omdat mijn moeder en ik later thuis kwamen. Hij had ooit gehoord dat er kruiden op moesten.... braadworst met kerrie, cayennepeper, paprika, nootmuskaat, kaneel en wat er verder nog aan kruiden in het kastje stond smaakt verassend goed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_55875855
Zo heb ik ook es speculaaskruiden op een biefstuk gedaan....
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:52:54 #220
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55878353
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef Palomar het volgende:
Zo heb ik ook es speculaaskruiden op een biefstuk gedaan....
Da's voor een hazenpeper of goulash dan wel weer erg lekker..

Ik had gister een hele zak (100gram) Garam Masala door de yoghurt gedaan.
Wilde een indiase kip ovenschotel maken.
In het recept stond 1 mespuntje, maar dat leek me wel héél erg weinig op 1 liter yoghurt.
Uiteindelijk heb ik dus patat gegeten.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:09:41 #221
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55886745
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, bij deze is mijn eerste blunder van 2008 een feit .

Koriander in plaats van peterselie door een lekkere linzensalade gooien .
En ik veracht, haat, gruwel van verse koriander .

Erg slim, ooit ontdekt dat ik het niet lekker vind, toch het plantje bewaard, en dan krijg je dit. Stomkop .
Nu ben ik misselijk, kon ik m'n salade weggooien en heb ik meteen alle koriander uit huis gebannen.

Iemand tips tegen misselijkheid ?
Peterselie (nog echt waar ook, remt het maagzuur een beetje)

Ik had hier vroeger een huisgenote die het met vrij grote regelmaat voor elkaar kreeg om een gekookt ei aan te laten branden.
Die lucht!
Sowieso liet ze veel aanbranden trouwens.

Laatst was ik zelf een ossehaasje aan het bakken, dacht ik doe er een beetje knoflookpoeder op.
Dus ik keer het potje om...komt er niets uit, helemaal hard geworden.
Ik klop een paar keer met het potje op het aanrecht en draai het potje weer boven de pan om, gevolg: een half potje knoflookpoeder over m'n biefstuk

Ook een keer een taart gebakken en had daarvoor een springvorm gebruikt.
Alles ging prima, beslag perfect (denk ik), ik vul de springvorm en zet de taart in de oven.
Ik weet verder nog steeds niet hoe het kwam, maar toen ik na een klein uurtje (volgens instructies) terugkwam zag ik geen taart in de springvorm.
Een "klein" probleempje was namelijk dat waarschijnlijk in het begin de veer van de springvorm op de een of andere manier was losgeschoten en al het beslag in de oven zelf was gelekt en dus op de hele onderkant van de oven was gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 08-01-2008 23:33:01 ]
pi_55887057
Hehe

Ik heb wel eens koekjes gebakken met oppaskinderen, de eerste lading vergeten, compleet verbrand maar de 2e zou het vast beter gaan. Ook vergeten, weer verbrand
pi_55887079
Pfffffff dat ruik je toch
(ik had het tegen sign trouwens )
pi_55887126
Ja toen was het dus al te laat
pi_55887346
Jakkes
Maar die kindertjes is niks overkomen

Ik heb ook wel eens dingen vergeten hoor, laatst nog, peertjes opgezet, golfer aan het stofzuigen, ik dacht ik ga ff de poes in de tuin zetten.... zie ik weer wat anders, ga ik dat ff doen.
Kom ik weer in de kamer, zegt ie, was het de bedoeling dat ik tijdens het stofzuigen de peertjes laag zou zetten? Het begon een beetje te ruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')