Dat is gedaan met het oog op de toekomstquote:Op zondag 2 mei 2004 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit koninklijk meervoud?
Wij, Frenkie....
bier topic van vanavond?quote:Op maandag 3 mei 2004 01:30 schreef hardsilence het volgende:
(vrolijk)
Ik neem mijn uitspraak, dat jij mogelijk best een goede mod zou zijn, bij deze weer terug omdat ik van een toekomstige mod op zijn minst verwacht dat ze zich niet op zo'n tenenkrommende manier inlikt bij de zittende mod.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
Tsk... je moet nu wel een beetje opletten he... dit is natuurlijk weer voer voor critici..
*mompelt iets over onzorgvuldigheid.
Welterusten!
quote:Op maandag 3 mei 2004 04:22 schreef hardsilence het volgende:
Wat grappig zijn ze toch...
problemen thuis... Is al dicht
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Joh, mag ik ook eens een beetje melig zijn!quote:Op maandag 3 mei 2004 07:07 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik neem mijn uitspraak, dat jij mogelijk best een goede mod zou zijn, bij deze weer terug omdat ik van een toekomstige mod op zijn minst verwacht dat ze zich niet op zo'n tenenkrommende manier inlikt bij de zittende mod.
Jij, jijquote:Op maandag 3 mei 2004 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, mag ik ook eens een beetje melig zijn!
Enneh, ja, ik werd van de week al door iemand uitgemaakt voor R&P inlikker, dus ik dacht, kom, laat ik dan eens daad bij woord voegen en zorgen dat het een gefundeerd argument was...
Helemaal gedaan inmiddelsquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:17 schreef Roönaän het volgende:
Spam? Heb je die vragenlijst zelfs wel bekeken of niet?
Nou, in dit geval misschien wel.quote:Ik ben tot halverwege gekomen.
Maar leid het invullen van die vragen tot discussie dan?
Ik wil het topic met alle plezier weer openen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, in dit geval misschien wel.
Ik vond het iig een erg goed opgezette enquete met een serieuze benadering van een interessant onderwerp.
Dan is het meer wat voor SES. Hoe zet ik een enquete op.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:46 schreef Roönaän het volgende:
Discussie misschien niet.. maar het is wel een duidelijk voorbeeld van hoe zulke dingen wel zouden moeten, in schril contrast met de zooi-enquetes die je normaliter ziet.
Whatever..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:56 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan is het meer wat voor SES. Hoe zet ik een enquete op.
Uitleg staat in de sluitpostquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:27 schreef Copycat het volgende:
Waar kan ik heen?
Wilde reageren, maar schijn dat recht niet te hebben?
Ben gewoon ingelogd...
Edit: nu is het topic gesloten... zal elkaar wel gekruisd hebben.
Waarom is ie gesloten? ik zie niemand offtopic gaan of geslowchat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:27 schreef Copycat het volgende:
Waar kan ik heen?
Wilde reageren, maar schijn dat recht niet te hebben?
Ben gewoon ingelogd...
Edit: nu is het topic gesloten... zal elkaar wel gekruisd hebben.
CV uitleg staat in de sluitpost, zoals je hierboven al kon lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:34 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Waarom is ie gesloten? ik zie niemand offtopic gaan of geslowchat.
Kan MI gewoon openblijven...misschien dat iemand anders een definitieve oplossing voor hem heeft?
Omdat de TS een oplossing heeft en even vooruit kan. Door het slotje te zetten wordt voorkomen dat het topic ontaard in slowchat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:34 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Waarom is ie gesloten? ik zie niemand offtopic gaan of geslowchat.
Kan MI gewoon openblijven...misschien dat iemand anders een definitieve oplossing voor hem heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |