quote:Op zondag 2 mei 2004 22:20 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor net Esthelle Gullit zeggen :
'Dit is mijn eerste filmdebuut.'
Da's net zo erg als de Tokkies.
Pleonasme was dat toch?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:20 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor net Esthelle Gullit zeggen :
'Dit is mijn eerste filmdebuut.'
Da's net zo erg als de Tokkies.
Nee, Esthelle Gullit.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pleonasme was dat toch?
Hij fok!t er op los...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:33 schreef Bluezz het volgende:
7 kids heeft gullit in totaal
Die we weten.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:33 schreef Bluezz het volgende:
7 kids heeft gullit in totaal
Snobbier zuipequote:Op zondag 2 mei 2004 22:40 schreef pfaf het volgende:
Avond!
Valt er nog wat te beleven hier?
Eerst de onderbroeken wassen en dan kijken we verderquote:Op zondag 2 mei 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
avond allen
gaat er in deze hools ook weer getwisterd worden?
gewoon de kast goed dichthouden of mat_herben buiten hools houdenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst de onderbroeken wassen en dan kijken we verder
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst de onderbroeken wassen en dan kijken we verder
Die zien we de komende 28 uur niet meer hier hoor.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon de kast goed dichthouden of mat_herben buiten hools houden
tis nog geen 24.00 uur hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
avond allen
gaat er in deze hools ook weer getwisterd worden?
Dan lag ik al te slapen...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
tis nog geen 24.00 uur hoor
ik ook.. ben ik bangquote:Op zondag 2 mei 2004 22:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan lag ik al te slapen...
Ik ben er morgen ws. weer om 7:15 uit ofzo, in m'n vakantie.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook.. ben ik bang
ik moet morgen naar de TU om te uh..uh... "werken" en dan heb ik vakantie!!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ben er morgen ws. weer om 7:15 uit ofzo, in m'n vakantie.
je kijkt uit naar je middernachtelijke puntquote:Op zondag 2 mei 2004 22:54 schreef rubbereend het volgende:k kijk al uit na het middernachtpunt
je moest een wetenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
je kijkt uit naar je middernachtelijke punt
grote mond hè... klein puntjequote:Op zondag 2 mei 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:
je moest een weten
o je weet t dus al.....quote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
grote mond hè... klein puntje
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
o je weet t dus al.....
dus daarom moest ze zo hard lachen tijdens het twisteren vannachtquote:Op zondag 2 mei 2004 23:01 schreef just me het volgende:
[..]Bluezz heeft het verklapt!
had je je broek maar aan moeten houdenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus daarom moest ze zo hard lachen tijdens het twisteren vannacht![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
had je je broek maar aan moeten houden
"Als je haar maar goed zit, je onderbroek maar schoon is.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]kan ik nix aan doen dat ik aan het verliezen was
maar gelukkig had ik wel een schone onderbroek aan
schaam je!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"Als je haar maar goed zit
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar ik ga slapen, trusten.
Wat?!?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
schaam je!
schaam je voor de opmerking als je schaamhaar maar goed zitquote:Op zondag 2 mei 2004 23:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat?!?
Dat maak jij ervan, dat impliceerde ik niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
schaam je voor de opmerking als je schaamhaar maar goed zit
Als ik zo mijn programma voor komende week bekijk... dinsdag geen bierquote:Op zondag 2 mei 2004 23:22 schreef ErikT het volgende:Zo de week begint weer goed
Lekker slapen en morgen zorgen dat ik niet in aanraking kom met bier. Dat is de missie.
Gelukkig nog geen onderbroekenlol op dat tijdstipquote:Op zondag 2 mei 2004 23:26 schreef rubbereend het volgende:, dit was nog vroeg
k hoop dat t laatste fotomateriaal nu wel geshowed is
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:23 schreef just me het volgende:
* pascalheister heeft nog een foto gekregen van het gedoe van vannacht
[afbeelding]
Trusten Hools.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:58 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hools.
Zie sigquote:Op maandag 3 mei 2004 01:04 schreef rubbereend het volgende:
trusten slaapkoppen, is er nu nog beetje leven hier???? is t al tijd voor een nieuwe ronde?
quote:Op maandag 3 mei 2004 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie sig
Liever niet op het kruis(je) van Bluezz gaan staan met uw naaldhakken.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:11 schreef rubbereend het volgende:
moet ik op dat kruisje gaan staan
Al mijn vrienden doen meequote:Op maandag 3 mei 2004 02:12 schreef golfer het volgende:
Bluezz is er helemaal klaar voor
[afbeelding]
mogguh jongen... we mogen weer aan het werk. maandagochtendquote:Op maandag 3 mei 2004 07:08 schreef pascalheister het volgende:
mogguh![]()
Moggûh.quote:Op maandag 3 mei 2004 08:21 schreef just me het volgende:
Zo dan... ik heb wel weer een wild nachtje gemist hier![]()
goeiemorgen Hools
Nee, na afloop direct naar huis vanwege het communiefeest van het buurmeisje. Maar daar heb ik genoeg biertjes gedronken.quote:Op maandag 3 mei 2004 08:37 schreef just me het volgende:
na afloop toch wel een biertje gedronken zjroentje om de nasmaak van idols weg te spoelen?
ow ja.. mei maand communiemaand! ik deed het op 14 mei lang geledenquote:Op maandag 3 mei 2004 08:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, na afloop direct naar huis vanwege het communiefeest van het buurmeisje. Maar daar heb ik genoeg biertjes gedronken.
En hoezo nasmaak, er heeft toch een Limburger gewonnen.![]()
Na de uitslag ben ik direct gaan pitten, en dat backstage gedoe heb ik niet eens gekeken.quote:Op maandag 3 mei 2004 08:44 schreef just me het volgende:
nasmaak omdat je idols moest kijken
quote:Op maandag 3 mei 2004 08:55 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben ook weg, de gehele week naar de Ardennen.
Moggûh DD.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Een goedemorgen allemaal!
quote:Op maandag 3 mei 2004 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Een goedemorgen allemaal!
Uitrusten met een kindje van 10 1/2 maand? Grapjas...quote:Op maandag 3 mei 2004 10:15 schreef just me het volgende:
Ga je nog iets bijzonders doen met al die vrije dagen of uitrusten?
Je kunt elkaar toch afwisselen, dan mag de een uitslapen en dan de anderquote:Op maandag 3 mei 2004 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Uitrusten met een kindje van 10 1/2 maand? Grapjas...
Misschien een keertje naar de dierentuin of zo...
We zijn allebei vrij en dan is uitslapen wel een beetje zonde. Maar goed, we zien wel. Ik denk trouwens dat ze nog iets te jong is voor de dierentuin.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt elkaar toch afwisselen, dan mag de een uitslapen en dan de ander
Dierentuin is zoooooooo leuk!!
Oh, was jij die hoop daar in de hoek?quote:Op maandag 3 mei 2004 10:35 schreef ErikT het volgende:
* Legolas_Greenleaf wordt wakker en ziet dat hij weer eens in Hools in slaap is gevallen
quote:Op maandag 3 mei 2004 10:43 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemorgen hanggroepjongeren (en hanggroepjongereouderen)
Ik kan nu zeggen dat als het goed is, ik volgende maand vader ben
Hoe dat zo?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:19 schreef Vom het volgende:
Middag Hools
Ik heb tegenwoordig maar 1 post in elke hools
en zelfs dat red ik niet
Want???quote:Op maandag 3 mei 2004 11:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Mijn week kan niet meer kapot!
En waarom niet?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Mijn week kan niet meer kapot!
Sterker nog, de relatie is voorbij!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die meid en die jongen hebben ruzie?
Ruzie in dat soort relaties is meestalquote:Op maandag 3 mei 2004 11:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Sterker nog, de raltie is voorbij!
Bestel je condooms maar voor aankomend weekend!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Sterker nog, de raltie is voorbij!
Ik gun het even de tijd!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:58 schreef DIGGER het volgende:
Bestel je condooms maar voor aankomend weekend!
Lekker weer enzoquote:Op maandag 3 mei 2004 11:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Franky in de aanvalquote:Op maandag 3 mei 2004 11:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Sterker nog, de relatie is voorbij!
Ja, ok, het is lekker weer.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Lekker weer enzo
[..]
Franky in de aanval![]()
deze hanggroepjongereoudere is daar hartstikke blij meequote:Op maandag 3 mei 2004 10:43 schreef DIGGER het volgende:
Volgende maand al? Is dat niet te snel of vergis ik me?quote:Op maandag 3 mei 2004 10:43 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij niet, meen mij te herinneren iets van rond het EK toch Digger?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgende maand al? Is dat niet te snel of vergis ik me?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ow ja
Dis die foto die ik gisteren probeerde te posten...
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik gun het even de tijd!
Like a bird of prey.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
ff de gemoederen laten zakken en dan toeslaan
Precies! En ik weet dat ze me wil, dus daar hoef ik me verder niet druk over te maken!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:18 schreef pascalheister het volgende:
ff de gemoederen laten zakken en dan toeslaan
*proest*quote:Op maandag 3 mei 2004 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies! En ik weet dat ze me wil, dus daar hoef ik me verder niet druk over te maken!
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:22 schreef just me het volgende:
*proest*
*veegt water uit ogen*quote:Op maandag 3 mei 2004 12:22 schreef just me het volgende:
[..]
*proest*
27 juni = volgende maandquote:Op maandag 3 mei 2004 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgende maand al? Is dat niet te snel of vergis ik me?
Je weet het maar nooit...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
27 juni = volgende maand
Uitgerekende datum dan natuurlijk he.
sorry maar ik moest Franky gewoon even uitlachenquote:Op maandag 3 mei 2004 12:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*veegt water uit ogen*
Dat is nice... gefeliciteerd digger en je vrouw/vriendin. wordt dit jullie eerste of niet?quote:Op maandag 3 mei 2004 10:43 schreef DIGGER het volgende:
Daar heb ik vrede mee, maar ik gok dat de bevalling zal gebeuren tijdens de semi Engeland - Italie.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit...
Beginnen de weeën tijdens Nederland-Letland oid.
Grapjas: een semi voor Engeland...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee, maar ik gok dat de bevalling zal gebeuren tijdens de semi Engeland - Italie.
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee, maar ik gok dat de bevalling zal gebeuren tijdens de semi Engeland - Italie.
Vrouw is het, Eleganlty Wasted als nickname hier (zelden aanwezig ivm geen internetverbinding op werk en een kut tel. lijntje thuis).quote:Op maandag 3 mei 2004 12:37 schreef superjoden het volgende:
[..]
Dat is nice... gefeliciteerd digger en je vrouw/vriendin. wordt dit jullie eerste of niet?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vrouw is het, Eleganlty Wasted als nickname hier (zelden aanwezig ivm geen internetverbinding op werk en een kut tel. lijntje thuis).
En ja, tis de 1e, en het wordt een voetbalfan (hij/zij heb totaal geen keuze): De kamer is groen geel, de Napoli/Napolitaanse shirtjes liggen al klaar, ik zal van m'n zwager ongetwijfeld Feyenoord drinkbekers, spenen etc. krijgen dus....
Hey, ik moet toch een goed excuus hebben om dan voetbal te kunnen kijken, kan ik moeilijk met Nederland - Letland aankomen...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grapjas: een semi voor Engeland...
Why not?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grapjas: een semi voor Engeland...
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:41 schreef DIGGER het volgende:
zal van m'n zwager ongetwijfeld Feyenoord drinkbekers, spenen etc. krijgen dus....
Of EW Jr. natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb de Feyenoord-goodies ook al klaar liggen voor het aankomend petekind.
Digger Jr, ik ben benieuwd!
true!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of EW Jr. natuurlijk.
Dat weten we pas over anderhalve maand of meer (als het goed is)quote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
true!
Hoi.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:27 schreef Bluezz het volgende:
Hee!
Hoi.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:47 schreef pfaf het volgende:
middag.
er was weer niks op de TU te doen en ik ben ook heerlijk aan het huismutsen en tuinmutsen en wasmutsenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:07 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx lego, het was heerlijk
* just me gaat huismutsen
Hoi.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:22 schreef tuindwerg het volgende:
Middag Hools!![]()
En, gaat je cluppie winnen of verliezen?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:39 schreef tuindwerg het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan dit weekend?
Ben gister voetbal wezen kijken met m'n vriendje. Hij kon z'n laatste amateur-wedstrijd niet meer herinneren, en was helemaal verbaasd dat wij ook tribunes, en een speaker, en een harde kern, en vuurwerk, en pupillen van de week enzo hadden!![]()
M'n cluppie heeft wel gewonnen trouwens, nu moeten we nóg een wedstrijd spelen om te bepalen wie er Promotie/degradatieduels moet gaan spelen, en dan misschien nog zo'n promotie/degradatieduel tegen een eerste klasser...![]()
Verliezen. De helft van de spelers die normaal in de basis staat kan totaal niet meer overweg met de trainer (Kees Kist, ex spits van het Nederlands elftal) en speelt dus ook niet meer. Gisteren stond een jongen van 17 gewoon in de basis, centraal op het middenveld.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En, gaat je cluppie winnen of verliezen?
Blijft meneer Kist dan aan als coach of gaat ie verkassen? Lijkt me namelijk niet bevorderlijk voor jullie vereniging, zo.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:54 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Verliezen. De helft van de spelers die normaal in de basis staat kan totaal niet meer overweg met de trainer (Kees Kist, ex spits van het Nederlands elftal) en speelt dus ook niet meer. Gisteren stond een jongen van 17 gewoon in de basis, centraal op het middenveld.Hij deed het goed, maar je ziet gewoon aan het elftal dat er problemen zijn.
Bovendien gaat de beste speler van het team na dit seizoen weg... Jaartje eerste klasse is dus niet zo erg. En dan worden we volgend jaar weer kampioen, das wel gezellig.Maar toch hoop ik dat ze gewoon winnen
Hij blijft aan dacht ik. Inderdaad niet bevorderlijk... Positief punt is dat we een goed tweede hebben (net kampioen geworden, gister op de kar door de stad heen!) en dat de A1 het ook goed doet. Dit seizoen zijn er al 4 jongens uit de A1 bij het eerste gevoegd, dat zullen er komend seizoen ook wel weer een stel zijn.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:57 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Blijft meneer Kist dan aan als coach of gaat ie verkassen? Lijkt me namelijk niet bevorderlijk voor jullie vereniging, zo.
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie hoopt dat nu niet over zijn/haar cluppie?
Staat er nog iets op het spel? Kampioenswedstrijd ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2004 15:06 schreef pfaf het volgende:
Woensdagavond HHC - Excelsior '31 hier. Wordt ook één groot feest.
Beide evenveel punten, dus barragewedstrijd om het kampioenschap. Worden minimaal 3000 toeschouwers verwacht.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:09 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Staat er nog iets op het spel? Kampioenswedstrijd ofzo?![]()
Als in Hardenberg-Heemse Combinatie?quote:Op maandag 3 mei 2004 15:06 schreef pfaf het volgende:
Woensdagavond HHC - Excelsior '31 hier. Wordt ook één groot feest.
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:13 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als in Hardenberg-Heemse Combinatie?
Daar heeft mijn broer 18 jaar geleden ofzo nog gevoetbald.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:14 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
De wereld is zo kleinquote:Op maandag 3 mei 2004 15:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Daar heeft mijn broer 18 jaar geleden ofzo nog gevoetbald.
Is het niet schitterend!quote:Op maandag 3 mei 2004 15:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
De wereld is zo klein
Ik moet naar de fysio
Knap werk, JustMaaier.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:17 schreef Bluezz het volgende:
JM, je gazonnetje ligt er prachtig bij, goed gemutst
[afbeelding]
I find it kinda funny, I find it kinda sad, but the dreams in which I'm dying are the best I've ever had. I find to tell you, I find it hard to take, when people run mow in circles...quote:Op maandag 3 mei 2004 15:17 schreef Bluezz het volgende:
JM, je gazonnetje ligt er prachtig bij, goed gemutst
[afbeelding]
En welke stad is dat dan?quote:Op maandag 3 mei 2004 15:54 schreef SCH het volgende:
* Legolas_Greenleaf gaat zo naar die enge grote stad naar die nog engere grote ufo om met die nog engere supporters van de allerengste club te bekijken hoe die vriendelijke Friezen kampioen bij de beloftes worden![]()
![]()
keuken zag er zeker zo uitquote:Op maandag 3 mei 2004 15:45 schreef golfer het volgende:
* pascalheister heeft Utreg intussen weer verruild voor het altijd zonnige Bloemendaal.
Ok bezig met huismutsen: wasje draait, afwas van hele vorige week weggewerkt.
Rondjes neem ik altijd aan.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Bert Konterman, die zit bij Voetbal Insite.
Is van een flatwoning in arnhemquote:Op maandag 3 mei 2004 16:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lekkere keuken, PH.
Vertel maar niet, nee.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Is van een flatwoning in arnhem
laatst voor werk was ik daar, als bouwbedrijf doen we altijd herstelwerkzaamheden in die flats, deze woning moesten we inspecteren en vervolgens hier een begroting van maken.
Scheiden en en dan aan de drank, je wil niet weten hoe de rest eruit zag![]()
Van diegenen waarvan ik net een plaatje plaatste.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Legolas, wat voor agenda heb jij, als middelbare scholier zijnde?
Het ding valt wel van ellende uit elkaar, maar dat is irrelevant.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Van diegenen waarvan ik net een plaatje plaatste.
Ik heb de lerarenagenda.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:35 schreef tuindwerg het volgende:
Mich, wat heb jij voor agenda?![]()
Nette cijfers Lego!
Dank je.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:35 schreef tuindwerg het volgende:
Mich, wat heb jij voor agenda?![]()
Nette cijfers Lego!
Ik heb een rood/oranje merkloze agenda, die maar 4,95 was. Ondanks dat hij helemaal volgeplakt is (mijn agenda werkt vooral als plakboek en als planning van alles behalve school) is hij nog steeds niet helemaal uit elkaar gevallen.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb de lerarenagenda.
Maar in de 3e, dan kan je wel Fokke & Sukke.
Ik had een nostalgisch moment op MSN met iemand net, ging over middelbare schoolagenda's.
Welke heb jij tuindwerg?
Wie? Boris? Of Kurt Nilsen?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:39 schreef mitt het volgende:
aarde aan dat LOTR figuur
Ja?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:39 schreef mitt het volgende:
aarde aan dat LOTR figuur
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:20 schreef mitt het volgende:
Zeg, Legolas, heb jij ook een favo-club in Nieuwegein of niet?
Ik heb een Peter Rabbit (groep 8quote:Op maandag 3 mei 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ik had eerst de KNVB-agenda.
Gratis agenda's zijn het bestequote:Op maandag 3 mei 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Dat was Grietje Titulaer.
Stoere agenda's allemaal hoor.
JSVquote:Op maandag 3 mei 2004 16:59 schreef mitt het volgende:
ik moet nacompetitie spelen tegen JSV, vandaar
Nee helemaal nietquote:Op maandag 3 mei 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Gratis en dan laten bekladden door de meiden zeker, ouwe Don Juan!
Hm neuh ik ben meer, van het onderkladderen van collegeblokken enzo, die liggen altijd wel op de 'tafeltjes'quote:Op maandag 3 mei 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Oh okee. Jij kladdert die van die meiden liever onder!
Middag.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:11 schreef PogueMahone het volgende:
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam
ritme van de eenzaamheid
Okee. Moet je volgende keer met een meisje het spel van de lamme, blinde en dove doen.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Hm neuh ik ben meer, van het onderkladderen van collegeblokken enzo, die liggen altijd wel op de 'tafeltjes'
FP he, kom ik zelden, maar ik zal eens kijken...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
Arme PM... Had je mijn review van Timesbold gelezen? Nog steeds 0 reacties... snif.
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is pas middelbare school humor.![]()
Succes verzekerd!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:18 schreef PogueMahone het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is pas middelbare school humor.![]()
maar de nul in m'n profiel ook...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
Dank je, heb je gereplied? Dan is die hatelijke 0 weg.
Virusje dat niet via E-mail gaat. Je krijgt deze foutmelding als je het hebt, het reboot je PC constant, en heeft misschien andere bijwerkingen...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:28 schreef methodmich het volgende:
Sasser?
Makkelijk te counteren hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Dat is een rotvirusje dus.
Sticky Topic in DIG.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:38 schreef pascalheister het volgende:
nieuw soort blaster virus hoorde ik
Met 3 man achter de bal?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Makkelijk te counteren hoor.
Als het spel lang genoeg kan doorgaan zonder onderbrekingen.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met 3 man achter de bal?
Zie je dat nu pas?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:56 schreef pascalheister het volgende:
http://frags-palace.com/Eindhoven/
beste bui daar gevallen zeg
nee, op het nieuws al gezien vorige week, maar die foto`s maken het wat duidelijkerquote:Op maandag 3 mei 2004 18:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas?
Je moet toch eens wat vaker in de "de atmosfeer staat op ontploffen" reeks komen.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, op het nieuws al gezien vorige week, maar die foto`s maken het wat duidelijker
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je moet toch eens wat vaker in de "de atmosfeer staat op ontploffen" reeks komen.
GC 'slecht-weer-reeks'quote:Op maandag 3 mei 2004 18:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Ah, daar hebben we ons cijferneukertje weer.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik post dus écht té veel..
Vandaag iig al 225 posts, maar dan ben ik er nog wel wat vergeten.![]()
Gok dat ik tot nu toe vandaag al 260 posts heb geplaatst.
Ik moet toch iets.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we ons cijferneukertje weer.
quote:Op maandag 3 mei 2004 19:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik post dus écht té veel..
Vandaag iig al 225 posts, maar dan ben ik er nog wel wat vergeten.![]()
Gok dat ik tot nu toe vandaag al 260 posts heb geplaatst.
Tis i.i.g. wat natuurgetrouwer dan de vorigequote:Op maandag 3 mei 2004 20:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Tis wel aardig...
laat golfer nou met z'n nieuwe camera een foto maken van je achterwerkquote:Op maandag 3 mei 2004 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Kunstwerk van mijn achterwerk
Ik wil die snol terug.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:59 schreef Bluezz het volgende:
'k wilde van die snol af
ja dat heb k gezien de afgelopen nachtenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Zou allebei kunnen
Save the details.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat heb k gezien de afgelopen nachten
Ik heb Legolas-->The one ring-->Utrecht-->Legolas al een tijdje hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Ow
Je bent jezelf weer.
Weird...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag net een rood kruisje, en de tekst:
useric van legolas
si een probleem op fok!, soms heb ik dat ik op een pagina een aantal icoontjes nie zie, alleen maar kruisjes en na te vernieuwen doen ze t gewoon weerquote:Op maandag 3 mei 2004 22:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Weird...
Hij staat hier op mijn PC, is een uploadicon...Zou normaal geen problemen moeten geven, dacht ik zo.
Ik heb dat serieus nooit.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
si een probleem op fok!, soms heb ik dat ik op een pagina een aantal icoontjes nie zie, alleen maar kruisjes en na te vernieuwen doen ze t gewoon weer
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nooit.
Firewall instellingen misschien?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]ojee dan ligt t misschien hier.... maar bluezz heeft t dus ook......
en om nou te zeggen dat je nauwelijks op fok! komt zou ook nie helemaal de waarheid zijn........
geen idee, kan me er ook eigenlijk niet zo druk over maken omdat t maar soms voor komt..... dus, zal k maar een rondje geven. iemand iets?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Firewall instellingen misschien?
Doe maar mijn gebruikelijke recept.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:10 schreef rubbereend het volgende:
geen idee, kan me er ook eigenlijk niet zo druk over maken omdat t maar soms voor komt..... dus, zal k maar een rondje geven. iemand iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |