Feli, daar zit ik ook.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:05 schreef Riann het volgende:
Goed want ik ben weer afgevallen
Eindelijk onder die 83 kilo daar heb ik lang overgedaan om daar onder te komen![]()
Je bent toch niet gedumpt he...quote:Op zondag 2 mei 2004 10:44 schreef RichardQuest het volgende:
Na het lezen van de username van bovenstaande krijg ik m'n depressie weer terug
Ach... kijk verder dan de naam alleen sukkelquote:Op zondag 2 mei 2004 10:44 schreef RichardQuest het volgende:
Na het lezen van de username van bovenstaande krijg ik m'n depressie weer terug
quote:Op zondag 2 mei 2004 11:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje triestig door het sombere weer
In dubio wat ik zal gaan doen vandaag:
1. wandelen vanuit hier
2. eerst stukje met auto en dan verder wandelen (maar waar?)
3. fiets pakken
4. koopzondag zwolle?neh...
5. hele dag in bed kruipen en doen alsof er geen dag is vandaag
Ik wil gewoon iets leuks doen, wil veel lachen vandaag en baal dat t te koud is voor t terras.
* RichardQuest kijkt CU2quote:Op zondag 2 mei 2004 11:34 schreef Mandytjuhhh het volgende:
[..]
Ach... kijk verder dan de naam alleen sukkel
Nou... dat zegt veel... weet je hoe lang het geleden is dati k daar zelf überhaupt ben geweest? Maarja, ik ga me er verder niet druk om maken. Ik vind het alleen triest dat sommige mensen op fok hier zo kinderachtig doen. Je kent me niet! Dus naam + cu2 kan voor jou misschien breezah zijn, maar ik weet wel beterquote:Op zondag 2 mei 2004 11:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
* Mandytjuhhh kijkt CU2![]()
Pim ! Ben jij datquote:Op zondag 2 mei 2004 12:10 schreef RichardQuest het volgende:
Mens, stel je niet aan en ga koken of zo
Ik ook.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ergens voel ik me een tikkeltje alleen.
* jonny biedt schouder aan om uit te huilenquote:Op zondag 2 mei 2004 17:05 schreef yF het volgende:
Alle blijheid is weg uit mij nu ben ik verdrietig
Dankjequote:Op zondag 2 mei 2004 17:13 schreef jonny het volgende:
[..]
* jonny biedt schouder aan om uit te huilen
Ik voel me wel okay, alleen wat last van spierpijn van het hardlopen.
Hehequote:Ja.. nou je het zegt.. Was ook me eerste 'koninginne nach', tevens me laatste.
*herkent*quote:Op zondag 2 mei 2004 22:06 schreef diannetjhu het volgende:
Waarom moet ik altijd een beetje huilen na sex? hebben meer mensen dat![]()
Dat is altijd goed! Dan ben je op de "goede" weg....quote:Op zondag 2 mei 2004 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me prima, voor het eerst sinds tijden een weekend doorgekomen zonder drama's en huilbuien en weet ik wat.
Ik ga nu lekker slapen!
In mijn situatie alleen maar slechter.. En dat is juist waar ik bang voor ben...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:06 schreef diannetjhu het volgende:
Ik heb echt de meest geweldige persoon op de hele wereld gevonden ..
En gelukkig vind ie mij ook wel leuk..
Het leven kan niet beter worden .. toch?
Da's grappig, dat is hier net in de nieuwe garage gestort. We misten al wat.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Als of ik nat cement heb lopen vreten
Vertel, vertel, vertel!quote:Op maandag 3 mei 2004 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wist het! Ik voelde het aan mijn water!
Spannend dit!
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:40 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel!Hebben ze een bod uitgebracht?
Ik hoop voor je dat het doorgaat. Spannend man. Meld het maar wanneer het gelukt isquote:Op maandag 3 mei 2004 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
alleen....zucht.....zelfs MSN is saai...![]()
Sterkte meid!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:47 schreef gekke_sandra het volgende:
Op de een of andere manier verdrietig...
Het lijkt wel een sport... wie maakt Sandra als eerste kapot?
Degene die dr de ellende aandoen, of degene die er niet voor dr is?
Feli!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wist het! Ik voelde het aan mijn water!
Spannend dit!
Nou, bijna, het is nog niet zo ver hoor!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Feli!!!![]()
Psssstt....er mag niet over gepraat wordenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Feli!!!![]()
Lief van jequote:Op maandag 3 mei 2004 13:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Sterkte meid!dat heb ik ook soms.. maar het komt wel goed! echt waar.. ook al denk je dat het niet zo is..
* geeft een knuff
Oppassen dat je geen contactallergie hebt, dan wordt het van smeren namelijk alleen nog maar erger. Moet je even naar de dokter.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:23 schreef hardsilence het volgende:
Damn, mijn huid. Ik voel me lelijk.
En mijn lippen zijn helemaal schaal, doet pijn, ik blijf smeren.
Mijn, ik heb schijt aan alles en iedereen bui, is in gang gezet.
Nietquote:Op maandag 3 mei 2004 19:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me goedIk heb echt het liefste vriendje van de hele wereld!
*oeps*quote:Op maandag 3 mei 2004 19:54 schreef Antagonist het volgende:
[..]
NietMijn vriendje is het liefst
![]()
lekker bij hem en vanavond in zijn armen slapen
samen met onze nieuwe ratjes
![]()
Sterkte gewenst danquote:Op maandag 3 mei 2004 20:18 schreef DarkElf het volgende:
nerveus voor morgen.
*moet naar ziekenhuis*
*schrik*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 03:20 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Boe![]()
hoe komt dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 03:01 schreef Boschjesman het volgende:
alleen, bagger, moe, verlaten, verraden, alleen
Blijven ademenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik stik van de zenuwen!
Wat een nep-ge-heen-en-weer zeg!
Pfoe!
Sterkte vandaagquote:Op maandag 3 mei 2004 20:18 schreef DarkElf het volgende:
nerveus voor morgen.
*moet naar ziekenhuis*
Congratsquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks allen!
Ja, het is ineens heel snel gegaan.
En nu kan ik idd lekker verder.
Nieuwe frisse start op een eigen plekje dat gewoon helemaal van mij is!
ik weet verder niet hoe de band met je vader is, maar je zou dr toch ook uit jezelf naar toe kunnen gaan? misschien vraagt hij je niet omdat hij dan bang is dat t over komt alsof je van hem "moet" komen....iig gefeliciteerd met je vader!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Happy met de beslissing van de verzekering, krijgen mooie nieuwe keuken
En toch voel ik me niet zo super.. baal een beetje van vandaag. Mn vader is jarig, maar hij vraagt niet eens of er toch een mogelijkheid is dat ik hem zie vandaag ofzo.. dan heb ik nu ook echt zoiets van je bekijkt het maar..
* Sport_Life binnen een straal van 300 m helemaal geen buren heeft...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:42 schreef Whistler112 het volgende:
ik heb zo snoeihard queen op staan dat ze het in een straal van 100 meter om ons huis nog wel kunnen horen, vakantie zonder buren is heerlijkvoel me prima
Het zou opzich wel kunnen, maar het is 2 uur heen en 2 uur terug met de trein. En ik kan thuis nu niet zolang weg.. we hebben net brand gehad, er valt super veel te regelen en ik wil mn moeder niet zolang alleen laten.. ik vind dat hij daar een beetje begrip voor moet hebben hoor. Maar dat kon jij ook niet weten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:36 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
ik weet verder niet hoe de band met je vader is, maar je zou dr toch ook uit jezelf naar toe kunnen gaan? misschien vraagt hij je niet omdat hij dan bang is dat t over komt alsof je van hem "moet" komen....iig gefeliciteerd met je vader!!
ot ik voel me wel goed, alleen zo ff een lekker warme trui aandoen want ik heb t koud!
* Sport_Life geen koppijn meer heeft!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:55 schreef thaleia het volgende:
Ik kan weer volop sporten, DUS is alles prima
Hee, ik ben geen Noorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Van wie komt het idee af dat wij Nederlanders zo goed met Noren overweg zouden kunnen?
Degene waar ik mee te maken heb is een regelrechte!!!!!
Grrrrrrrr
* Brighteyes wrijft slaap uit de oogjes...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:18 schreef Peregrijn het volgende:
Zin in morgenVriendjes spreken, heel veel biertjes drinken en Enschede onveilig maken. Eens kijken of ik die studenten nog bij kan houden
En nu maar hopen dat het morgen droog blijft.
Wat las je danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
ik las werkelijk iets heel anders![]()
Zie je fotoboekquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:27 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Wat las je danNu ben ik toch benieuwd!
oke sorryquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het zou opzich wel kunnen, maar het is 2 uur heen en 2 uur terug met de trein. En ik kan thuis nu niet zolang weg.. we hebben net brand gehad, er valt super veel te regelen en ik wil mn moeder niet zolang alleen laten.. ik vind dat hij daar een beetje begrip voor moet hebben hoor. Maar dat kon jij ook niet weten natuurlijk
Topic in SEX ook gelezen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ineens erg zin om te zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
Toevallig niet, maar je maakt me wel zo nieuwsgierig dat ik meteen even ga kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Topic in SEX ook gelezen?
heb zelfs even op mijn hand geoefend om te bedenken hoe ik 'happen' zou omschrijven
Oh jee meis, toch niet vanwege je ziekenhuisbezoek? Beterschap!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:56 schreef DarkElf het volgende:
verschrikkelijk beroerd.
omdat je jankt, zakjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:24 schreef _Denker het volgende:
Waarom word ik als een kleuter behandeldik ben 19,5.
Leuk! Have fun!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
WWWWWoeiiiiiiiiiiiiiii!!!! Adrenalinestoot!!!!! WWWoooooeiiii!!!!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje allenig...
Sterkte DEquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:25 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig duurt het 5 jaar voor ik weer dit moet ondergaan....
thenksquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:34 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Sterkte DE![]()
OT:
Ik ben positief overdonderd![]()
Welkom DE op eRenPee!
Verder heb ik nu al zin in de biertjes die ik straks naar binnen ga werken
Enschede ? Het bevrijdingsfestival is in Zwolle hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:43 schreef Peregrijn het volgende:
Stom. Hmmm... het duurt nog wel even voordat ik in Enschede ben. Ik moet namelijk eerst de postbode onderscheppen en vragen of ze zo vriendelijk wil zijn om 5 meter verder te fietsen naar de brievenbus naast de deur, aangezien ik zo stom ben geweest om de sleutel van de normale brievenbus kwijt te raken.En de reserve-sleutel is helaas op vakantie
![]()
Oh, dan had ik dus naar Zwolle gemoetenquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Enschede ? Het bevrijdingsfestival is in Zwolle hoorEn trouwens...komt de post wel vandaag?
Ot: asdlfjsdlijdklasdfkljsdlij![]()
Beterschap en sterkte!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:53 schreef DuchessX het volgende:
Lichamelijk: Ziek, grieperig, benauwd, hoofdpijn: blegh
Geestelijk: Moe
Als je het 2 keer post, wel jaquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:56 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
(ik geef alleen maar knuffels volgens mij![]()
)
Ja ik was een komma vergetenquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Als je het 2 keer post, wel ja![]()
Bedanktquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:59 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je kaartjes trouwens
OT:
RelaxedOuderwets aan het bankhangen op mijn oude studentenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |