Daar moet die mee nokken iddquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Frasier het volgende:
Dat "keep the soul alive" van 'm begint vervelend te worden.
Daarvoor moet je bij Eric van Tijn zijn... Ik vind het liedje ook zwaar bagger.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Karina het volgende:
Weer dat saaie nummer.
^^^ wat hij zegt ^^^quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef CybErik het volgende:
[...]
Naast Mantaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:55 schreef Dirkh het volgende:
Maud, tot nooit meer ziens. Of alleen als achtergrond zangers bij Rene Froger
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gooi het er maar uitquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Tania18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Beetje de eredivisie.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Naja de winnaar wisten we al maanden geleden!
Ja, die percentages wil ik ook wel even zien!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen hij dit de eerste keer zong leek het net alsof hij playbackte. Dat is nu niet.
Ik wil trouwens percentages weten!
Kheb ook niet gestemd..Ik liet het mensen doen. Maar 7x op Maud? WHAHAHquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wist toch al wie zou winnen
Vertaald, Boris is de mannen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Dirkh het volgende:
Boris is the men (is engels)
Ik denk idd niet dat we dit op nr. 1 krijgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:57 schreef Remzz het volgende:
Nou dit word een hit...
Ik vond Boris vandaag het beste en Maud is ook zo leuk. Kon dus niet kiezenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wist toch al wie zou winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |