je overweegt daadwerkelijk een boris-cd te kopen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat hoor je toch niet op cd? Zeikmensen...
Geeft niet hoor. En maak je hier geen denkfout??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef Martijn16 het volgende:
Fuck. Ik vergat de titel![]()
Ik heb van iemand geleerd dat je bij 290 moet klaarstaan en bij 295 moet postenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef schatje het volgende:
Snel.
.
.
.
Ja, dan zou ik voor het eerst in 3 jaar weer een cd te kopen in plaats van downloaden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]
je overweegt daadwerkelijk een boris-cd te kopen?
Lieverd, heb je niet al genoeg wijn op??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Wablief??
jij kickt er echt op he om de als eerste een topic te openenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef Martijn16 het volgende:
Fuck. Ik vergat de titel![]()
Ik vergat de titel in te vullen en drukte op verstuur. Replique liet me niet meer teruggaan!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. En maak je hier geen denkfout??
Diiske? Is dat een nieuwe shiitake soort?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef Dizer het volgende:
*eens is met de titel*
[..]
Lieverd, heb je niet al genoeg wijn op??
Diiske zei ipv Boris, Moris
Nou ja zeg, gebruik de search maar ofzoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef Fusion het volgende:
Schatje vertel eens wat meer over jezelf, wat zijn je hobbies
(t is nu toch reclame)
Zou me de pleuris vervelen aan zijn stem eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik voor het eerst in 3 jaar weer een cd te kopen in plaats van downloaden.
Kutquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Frasier het volgende:
Irma. Tongpiercings zijn NIET ok![]()
Drankorgelquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, gebruik de search maar ofzo.
.
Laat die jongen toch... als hij nou graag topics opent so what...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef yanggie het volgende:
[..]
jij kickt er echt op he om de als eerste een topic te openen
ja, en Marieke, en Dewi, en Yuli...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
Ik zag Hindnet in het publiek
.
M'n enige echte idol.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Fusion het volgende:
[..]
Diiske? Is dat een nieuwe shiitake soort?
Mijn persoonlijke mening. Als jij dat nou lekker vindtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kut
Marieke zat er ook. Stom kapsel heeft ze nu.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
Ik zag Hindnet in het publiek
.
M'n enige echte idol.
Dat zou ik dus bij Maud hebben. Als er één is die saai en slaapverwekkend zingt is het Maud wel...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Zou me de pleuris vervelen aan zijn stem eerlijk gezegd.
Voor ene lounge cd best erg okee hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou ik dus bij Maud hebben. Als er één is die saai en slaapverwekkend zingt is het Maud wel...
Laat dat kind maar kletsen, is niet goed bij d'r hoofd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening. Als jij dat nou lekker vindt![]()
Denk je dat ik oog heb voor die mutsen als Hind in beeld is?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
ja, en Marieke, en Dewi, en Yuli...
Over twee weken ben jij Boris al weer helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou ik dus bij Maud hebben. Als er één is die saai en slaapverwekkend zingt is het Maud wel...
Bij jou welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kut
'' De top 10 van de beste slaapliedjes'' zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:58 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Voor ene lounge cd best erg okee hoor
Whaha...dat zal toch niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:58 schreef Fusion het volgende:
[..]
Over twee weken ben jij Boris al weer helemaal vergeten.
Wedden??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whaha...dat zal toch niet.
^quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
'' De top 10 van de beste slaapliedjes'' zal je bedoelen.
Ik wed nooit, maar ik weet het wel zeker. Maud ben ik morgen al vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:59 schreef Fusion het volgende:
[..]
Wedden??
Zonde van je geld.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Drie keer in gesprek, de vierde keer kwam ik erdoor!
Hij heeft JK net nog ff gerimd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Dizer het volgende:
Boris, welke hoer heb je gebeft? Je hebt iets vies op je lip
Je hele buurt belde toch??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
Is Mauds lijn ook in gesprek?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hij heeft JK net nog ff gerimd.
Weet ik dat, ik bel toch niet voor haarquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
Is Mauds lijn ook in gesprek?
Zonnebankjequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef PeterRabbit het volgende:
tzal wel eerder gezegd zijn, maar Jamai heeft btw een heel erg onnatuurlijk gekleurd gezicht![]()
Niet allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef Fusion het volgende:
[..]
Je hele buurt belde toch??
Je hoeft niet meteen zo bits te doen hoor, hij vraagt gewoon wat.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik bel toch niet voor haar
Doe dat dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik bel toch niet voor haar
H O M Oquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef PeterRabbit het volgende:
tzal wel eerder gezegd zijn, maar Jamai heeft btw een heel erg onnatuurlijk gekleurd gezicht![]()
Je hebt tegenwoordig die cabines waar je gewoon in 16 seconden bruin wordt...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef PeterRabbit het volgende:
hoe lang en hoe vaak zal ie dr onder hebben gelegenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonnebankje
WIE???quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:58 schreef Fusion het volgende:
[..]
Over twee weken ben jij Boris al weer helemaal vergeten.
Te vaak en te lang, I Guessquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
hoe lang en hoe vaak zal ie dr onder hebben gelegen
Ze is toch niet lelijk?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:04 schreef Fusion het volgende:
Ik vind Tooske niet zo leuk.
Ik kijk naar meer dan alleen uiterlijk, ik ben niet zo oppervlakkig.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:04 schreef yanggie het volgende:
[..]
Ze is toch niet lelijk?
Ik vind het een kwal van de bovenste plank. VVD sowiesoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:04 schreef Frasier het volgende:
Ik mag die Zalm wel
Oooh ja nee jij kent haar natuurlijk persoonlijk ja nee stom van me duhquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik kijk naar meer dan alleen uiterlijk, ik ben niet zo oppervlakkig.
Oh ja, jij houdt niet van negerinnen hè??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Frasier het volgende:Die dikke negerin is er ook weer bij
Check eens Latoya van American Idol, da's pas een goede negerin.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt niet van negerinnen hè??
ze is er wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:07 schreef Dizer het volgende:
Tsssssk....vette discriminatie, Ik zie Hind niet
*Bagheera is het hier helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Jammie het volgende:
Boris is echt on-Nederlands goed. Maar zoals het Nederlandse volk iedereen letterlijk of figuurlijk afmaakt die boven het maaiveld uitsteekt, zo wordt ook een supertalent als Boris hier door sommigen afgekraakt. Erg triest. Het muzikale verschil tussen Maud en Boris is vanavond opnieuw onoverbrugbaar gebleken. Ik ben beniuwd naar de uitslag. En inderdaad: ook ik zou een cd van Boris gewoon kopen. Maud is alleen meer van hetzelfde.
terecht.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:07 schreef Dizer het volgende:
Tsssssk....vette discriminatie, Ik zie Hind niet
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het een kwal van de bovenste plank. VVD sowieso![]()
![]()
.
Ik hou ook niet negerinnenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:07 schreef Fusion het volgende:
[..]
Check eens Latoya van American Idol, da's pas een goede negerin.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hou ook niet negerinnen.
.
geen, zeg maarquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Maud heeft niet veel fans onder de vorige Idols
Hind is okay olee oleequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:08 schreef Dizer het volgende:
Hind vindt Boris goed!!
Oke, ik probeerde tactisch te zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
geen, zeg maar
Soort zoekt soortquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
Waarom gaat Hind nou weer in zo'n kuthoek staan.
Ze is bang dat ene Bob haar anders weer komt stalken, in een hoek staat ze tenminste van hem afgeschermdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
Waarom gaat Hind nou weer in zo'n kuthoek staan.
En ook niet van Chinezenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:09 schreef Fusion het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Schatje is weer okay in my book
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hou ook niet negerinnen.
.
Meester??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:09 schreef Monidique het volgende:
Maud zit op atletiek, ze gooit een speer, zegt de meester: Ha, ver Maud!,
.
Zij haalt mij uit het publiek en gaat voor een paar duizend man mn naam roepen, eerder omgedraaid dusquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:10 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ze is bang dat ene Bob haar anders weer komt stalken, in een hoek staat ze tenminste van hem afgeschermd
Walgelijk jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:10 schreef Fusion het volgende:
Wat een vreselijke kwal die met die tanktop
Waarom niet??? Lekker Foe Yong Haiquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
En ook niet van Chinezen.
.
Ja, weet ik veel, de instructeur, of zoiets.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Meester??
Blijf je me nou de hele tijd quoten?? Je blijft ook maar zuigen he?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Walgelijk ja
Docent.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, de instructeur, of zoiets.
Ze was gewoon een doos, dat zie je toch meteen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat was er zo slecht aan Manta's zang eik?
Het is niet mijn smaak. Maar niks negatiefs over negerinnen hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt niet van negerinnen hè??
nerdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:12 schreef -Hans- het volgende:
WOW vette servers !!!!
check die vette IBM ESS Shark daaro![]()
Meester klinkt toch beter hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:11 schreef Fusion het volgende:
[..]
Docent.
*mee eens is*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak. Maar niks negatiefs over negerinnen hoor![]()
er was toch niks te zien??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Of zou het een trucje zijn
Jeetje, hoe heb je dat nou weer gevondenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:13 schreef Scandalous het volgende:
Tooske's jurk is trouwens niet echt origineel...
[afbeelding]
Nee, dat die vent zei: een verrassende uitslag wordt hetquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er was toch niks te zien??
Uiers bedoel jequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
Tieten zijn hier niet toegestaan.
ja, hij was waarschijnlijk zelf voor maud, zag dat kontje wel zitten, maar zag dat boris toch echt gewonnen hadquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat die vent zei: een verrassende uitslag wordt het
Maar er is nog geen uitslag
Ik ook niet BVO.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:14 schreef BVO het volgende:
Ik kan niet opgewonden ervan raken.
Dat hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:15 schreef Redux het volgende:
[..]
ja, hij was waarschijnlijk zelf voor maud, zag dat kontje wel zitten, maar zag dat boris toch echt gewonnen had
Kwam me bekend voor, toen even gegoogled.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jeetje, hoe heb je dat nou weer gevonden
Hind was beeldschoon.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
Maareh, wat vonden we van de 9 idols van vorig jaar die we net weer zagen?
Ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar
Hind en Dewi waren okay, de rest was ruk.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
ik hoor (gelukkig) niets meer van ze.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
Uiteraard. Die muts gaat alleen in een kuthoek staanquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hind was beeldschoon.
waarom zei tooske 'dankje' op het antwoord van jim 'de mooiste dame'-oid op de vraag van tooske welke kandidaat zou gaan winnen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
Yuli van vorige Idols?quote:
Je kan ook doordraaien hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef Dizer het volgende:
Ik vind Boris best wel eng. Hij zou best wel een seriemoordenaar kunnen zijn, gekeken naar zijn uiterlijk en manier van vies kijken!!
Volgens mij doen die twee sukkels die nu samen een album hebben (Bas en Joel) het met elkaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
Terug naar Politiek jijquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Yuli van vorige Idols?
Ik verveel me nu alquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoorde van EJ dat Idols pas weer over twee jaar terug moet komen en niet volgend jaar.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoorde van EJ dat Idols pas weer over twee jaar terug moet komen en niet volgend jaar.
Jamai dan??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
Viel niemand het verlepte gezicht van Jim op?
Jawel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
Viel niemand het verlepte gezicht van Jim op?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kan ook doordraaien hoor.
Valt het kwartje nu??
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Jamai dan??.
Volgens mij waren er geen balken?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:20 schreef JeroenV het volgende:
Hahaha, zagen jullie dat net bij de live backstage uitzending!!
Je had even een peak op het beeldscherm waar de uitslag binnenkwam:
Je zag duidelijk 2 balken, de eerste was een heel klein balkje, de tweede helemaal vol...
Het lijkt me duidelijk, Boris wint DIK...
kan iemand die pic van het computerscherm op internet zetten die het programma opgenomen heeft?
Wat een fout...
------------------------------------------------
Dit stond in een topic van Radio en TV. Heb het zelf niet gezien, iemand anders?
Je kon het echt niet zien hoor....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:20 schreef JeroenV het volgende:
Hahaha, zagen jullie dat net bij de live backstage uitzending!!
Je had even een peak op het beeldscherm waar de uitslag binnenkwam:
Je zag duidelijk 2 balken, de eerste was een heel klein balkje, de tweede helemaal vol...
Het lijkt me duidelijk, Boris wint DIK...
kan iemand die pic van het computerscherm op internet zetten die het programma opgenomen heeft?
Wat een fout...
------------------------------------------------
Dit stond in een topic van Radio en TV. Heb het zelf niet gezien, iemand anders?
Dat is waar BVO. Hoewel, een man??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]. Daar schrok ik helemaal van
.
Maar Jim ook...vorig jaar zag hij er gewoon uit, hij had nu iets geks over zich heen leek het...maarja ik blijf een man natuurlijk.
Ik ben al volwassen hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is waar BVO. Hoewel, een man??
Je bent nog een jongen.
En jij een onfatsoenlijke vrouw.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is waar BVO. Hoewel, een man??
Je bent nog een jongen.
Dan hadden wel meer mensen het gezien lijkt me.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij waren er geen balken?
Je kan te ver gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef Fusion het volgende:
[..]
En jij een onfatsoenlijke vrouw.
En iij een vervelende vent.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef Fusion het volgende:
[..]
Beetje respect voor onze idols-godin hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik heb alle respect voor Maud.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Beetje respect voor onze idols-godin he![]()
.
Hebben ze op Tenerife ook al internet??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben toch nog niet op vakantie.
Maud moet echt winnen.
Fuerteventura.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:26 schreef Fusion het volgende:
Hebben ze op Tenerife ook al internet??
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Beetje respect voor onze idols-godin he![]()
.
PMS.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:27 schreef Dizer het volgende:
Schatje, alles goed??
Het lijkt wel of je geirriteerd bent?
wow scherp.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:13 schreef Scandalous het volgende:
Tooske's jurk is trouwens niet echt origineel...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:27 schreef Dizer het volgende:
Schatje, alles goed??
Het lijkt wel of je geirriteerd bent?
Zeg!!! SCHEEEER JE WEG!!!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:27 schreef Fusion het volgende:
[..]
PMS.
Op wie ga je je dan storten ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
Ik begin nu toch wel een beetje nerveus te worden.
Terwijl ik zowel Boris als Maud volgende week alweer vergeten ben.
Ik heb juist helemaaaaal geen zenuwen. Gek, had ik wel van mezelf verwacht namelijk. Maar Boris wint gewoon, dus niks spannends aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
Ik begin nu toch wel een beetje nerveus te worden.
Terwijl ik zowel Boris als Maud volgende week alweer vergeten ben.
Ok!! Dan, jij niet vrolijk, ik niet vrolijk!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:28 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
Nee hoor, ik heb het prima naar m'n zin.
Is de fles al leeg?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:28 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
Nee hoor, ik heb het prima naar m'n zin.
Liggen je ouders al in bed??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fuerteventura.
Ik ben nog thuis en online gesneakt.
Meeloper?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok!! Dan, jij niet vrolijk, ik niet vrolijk!!
Neequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is de fles al leeg?
Trek je hem niet te strak aan??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het ook spannned.
Met m'n Maud-sjaaltje om m'n nek.
Als 't goed is wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:29 schreef Fusion het volgende:
Liggen je ouders al in bed??
Nee hoor!!! Schatje is gewoon uniek!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:29 schreef Fusion het volgende:
[..]
Meeloper?
Hij hangt losjes.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef Fusion het volgende:
Trek je hem niet te strak aan??
Krijg je straf als ze je betrappen??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als 't goed is wel.
Al zou ik er best mee kunnen leven als Boris wint.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
Oh ja! Ik had helemaal speciaal een flessie gekocht voor vanavond, nog niet eens geopendquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is de fles al leeg?
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor!!! Schatje is gewoon uniek!!
[..]![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef Fusion het volgende:
Krijg je straf als ze je betrappen??
Mag je dan niet mee naar Lanzarote??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.
15-jarige breezahsletjes.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Mega maud steelt de show, wie stuurt zoiets???
[..]![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
![]()
MAUD
![]()
Vast wel. Maar nooit meer internet ofzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:32 schreef Fusion het volgende:
Mag je dan niet mee naar Lanzarote??
lolquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
"'t liefst met band of anders solo met vaste band"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |