quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:00 schreef skiczukie het volgende:
is zo'n topictitel geen spam?
no fucking wayquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:59 schreef miss_bleu het volgende:
of vloeken!
Ksssht!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:56 schreef skiczukie het volgende:
MAUD
Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Boris?
Voor wie was je vorig jaar dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja
Eerst Roger, daarna vond ik David wel okee.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Voor wie was je vorig jaar dan?
Jamai danquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond Boris erg goed. Maar dat liplikkerij en dromerige gedoe van 'm begin ik nu ernstig irritant te vinden.
Er moet dit jaar gewoon eens iemand met tieten winnen, niet met ballen.
Hij móet niksquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef P-Style het volgende:
Boris is goed ja. De enige kandidaat die ooit mee heeft gedaan aan een Nederlandse idols, waarvan ik echt onder de indruk ben! Bovendien heeft hij best een goeie (lees: met mij overeenkomstige) muzieksmaak.
Maar... dat liedje dat bij moest zingen voor zijn eerste singleHij zong het wel goed, maar het past totaal niet bij hem! Hier was ik al een beetje bang voor. Ik hoop dat als hij wint (of niet) hij zelf sterke invloed gaat uitoefenen op de nummers die op zijn eerste cd komen! Boris moet funky muziek maken!!!
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:07 schreef yanggie het volgende:
[..]
Als Maud wint vreet ik mijn toetsenbord op!!!
Boris is een beetje gek (in de positieve zin des woords) ik hou daar wel van.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Annabel het volgende:
Boris is een lekker ding en zingen kan hij ook!
Tegen wie heb je het nou??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Dirkh het volgende:
(sorry, zit in verkeerde topic te posten) Wat een sukkel
ja dat wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:53 schreef schatje het volgende:
Gefeliciteerd Boris.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef Frasier het volgende:
Nou opzouten met dat "keep the soul alive".
jezus..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:55 schreef Insomaniac het volgende:
BorisBoris
Boris
Boris
Boris
Boris
Boris
Boris
Boris
![]()
BorisBoris
Boris
Boris
Boris
Boris
Boris
![]()
BorisBoris
Boris
Boris
Boris
Boris
Boris
![]()
etc.
Kom op, sportief blijvenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
jezus..:P
Ik had echt gedacht dat ie tweede zou wordenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:00 schreef Insomaniac het volgende:
Ik had niet anders verwacht.
Ik ben blij.
Ja. Vriendjes worden?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef Frasier het volgende:
hoop je.. hij wordt vast afgemaaktquote:Op zondag 2 mei 2004 00:04 schreef Untouchables het volgende:
Mooi zo, ben blij dat ie gewonnen heeft, hoeven we ons tenminste nie te schamen tijdens World Idol!
Mee eens isquote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Terechte uitslag inderdaad.
Nah .. die swingen gewoon meequote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Blackhouse het volgende:
*zingt* Waaaaat zijn die Maud fans stil, wat zijn die Maud fans stil etc.
Tut tut.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Blackhouse het volgende:
*zingt* Waaaaat zijn die Maud fans stil, wat zijn die Maud fans stil etc.
Jaaaaaaaa, Boris is SUPERRRRRR!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:11 schreef --Globe-- het volgende:
Echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
Ik stuiter mee!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:13 schreef miss_bleu het volgende:
* Tania18 stuitert nog even door de kamer heen!
Moet jij niet even slapen voordat je op vakantie gaat?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tut tut.
Ik ben niet stil.
Jaaaaaa, dat vroeg ik me ook af!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Perzikje het volgende:
Waarom was Boris niet meer zo koelbloedig donderdag?
Daar had Tooske het over..
Over anderhalf uur moet ik in de auto zitten. Heeft niet echt zin he?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Tania18 het volgende:
Moet jij niet even slapen voordat je op vakantie gaat?
Ja, ik ookquote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat vroeg ik me ook af!!!!!
Als die er ooit komt, dan maakt Boris sowieso véél meer kans dan onze Jamai deed!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef BVO het volgende:
Verheug me op World Idol.
ja dat vond ik ook leuk !quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef P-Style het volgende:
Keurig Boris! Ik ben trots op je knul! Ik had dan ook niet anders verwacht!![]()
Het einde was lief met z'n vrouwtje!![]()
Ow, sorry hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Over anderhalf uur moet ik in de auto zitten. Heeft niet echt zin he?
waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Over anderhalf uur moet ik in de auto zitten. Heeft niet echt zin he?
Hopelijk doet hij dan het nummer wat hij eerder had gezongen bij de finale rondesquote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als die er ooit komt, dan maakt Boris sowieso véél meer kans dan onze Jamai deed!![]()
't Is al goed.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef Tania18 het volgende:
Ow, sorry hoor
Lief & klasse van je!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef BVO het volgende:
Boris heeft verdiend gewonnen, hij was de enige echte Idol van dit jaar. Had het Maud wat meer gegund, maar dat maakte Boris (en vooral z'n vriendin) wel gedeeltelijk goed door zijn oprechte reactie. Alle Borisfans gefeliciteerd
.
Verheug me op World Idol.
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef schatje het volgende:
Geen enkel Boris fan die Maud gefeliciteerd heeft.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Perzikje het volgende:
Dat was zoooo liefff!! Geweldig om te zien!!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef P-Style het volgende:
Het einde was lief met z'n vrouwtje!![]()
wat is het toch met meisjes en elmo?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Perzikje het volgende:
Waarmee?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef schatje het volgende:
Geen enkel Boris fan die Maud gefeliciteerd heeft.
Waar heb je het nu weer over?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
wat is het toch met meisjes en elmo?
Ik heb na de uitslag toen ie aan het zingen was wel even met mijn sjaaltje gezwaaidquote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
't Is al goed.. Hoe heb je Boris' overwinning gevierd?
En ik ga naar het Canarische eiland Fuerteventura.
Je kent me tochquote:Op zondag 2 mei 2004 00:23 schreef schatje het volgende:
[..]
FlauwTania18.
Liefquote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je kent me toch
Ik vond dat Maud het erg sportief opvatte. Ik vond dat ze in het duet erg goed zong, maar 'When you think of me' vond ik echt verschrikkelijk toen zij het zong. Maar oke, Maud gefeliciteerd met de tweede plaats, ik had niet verwacht dat je zo ver zou komen, maar ik gun het je wel. Zoiets?
TWEE goede artiestenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
boris was echt geweldig
zoooooooo'n terechte winnaar. nederland heeft er nu echt een goede artiest bij
Maud is een topwijf. Ik vind haar echt klassequote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je kent me toch
Ik vond dat Maud het erg sportief opvatte. Ik vond dat ze in het duet erg goed zong, maar 'When you think of me' vond ik echt verschrikkelijk toen zij het zong. Maar oke, Maud gefeliciteerd met de tweede plaats, ik had niet verwacht dat je zo ver zou komen, maar ik gun het je wel. Zoiets?
Meisjes en elmo? Moet hij huilen bij sesamstraat? Verklaar je naderquote:Op zondag 2 mei 2004 00:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
wat is het toch met meisjes en elmo?
Precies, geweldig was dat.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:54 schreef GoodspeeD het volgende:
Woohooooooooooo. Boris verdiend gewonnen.
Denk dat het mooiste commentaar dat ie gekregen heeft "jij brengt de soul in Nederland weer tot leven" was. Toen ging ie echt stralen.
JK was vandaag weer ff te zien op de tv bij Idolsquote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Mee eens is![]()
(toch nog 1 keertje:JK
)
Ik ben het alweer met je eens MyMilkshake.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:02 schreef MyMilkshake het volgende:
o,o,o wat verbleekten Jim en Jamai bij Maud en Boris....
Ja, prachtig moment!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:54 schreef GoodspeeD het volgende:
Woohooooooooooo. Boris verdiend gewonnen.
Denk dat het mooiste commentaar dat ie gekregen heeft "jij brengt de soul in Nederland weer tot leven" was. Toen ging ie echt stralen.
Prachtig he?? En zijn optreden was weer weer-ga-loos!!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef flugeltje het volgende:
En die Irene, wat lief... Ze mocht eigenlijk niet en wij met die wijven hier maar roepen dat ze er gewoon heen moest gaan... Wat een tranen!! Ge-wel-dig!!
Moet zeggen, ik ben ook niet zo weg van het nummer, en dan druk ik me nog zachtjes uit. Het is het enige smetje op deze fantastische avond. Hopelijk is zijn volgende single beter.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een baggernummer voor iemand met zulke goede zangkwaliteiten
Maar het zal wel weer een nummer 1 worden...
Wat is dat voor gedoe hier? Ken wel je plaats he? Het is hier geen 'Ik ben Boris de Uber-Nazi'quote:Op zondag 2 mei 2004 01:32 schreef Bagheera het volgende:
Mod, ook hier ff ingrijpen, please. Dit is een stijlloze loser die gewoon jaloers is op Borisje.
![]()
Prima als je Boris niet mag hoor, smaken verschillen. Maar doe het een beetje in stijl. Dat is alles wat je vraag.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:39 schreef TomBombadil het volgende:
[..]
Wat is dat voor gedoe hier? Ken wel je plaats he? Het is hier geen 'Ik ben Boris de Uber-Nazi'![]()
Whoehahaha!!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:41 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Prima als je Boris niet mag hoor, smaken verschillen. Maar doe het een beetje in stijl. Dat is alles wat je vraag.
Die indruk had ik nou ookquote:Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef flugeltje het volgende:
Achter een sterke man staat een sterke vrouw... Irene heeft nét zo goed haar leven een paar maanden in de wacht moeten zetten. En wie weet wat er nu allemaal nog komt. Ze was terecht blij... En die ontlading, janken met uithalen. Geweldige meid volgens mij...IRENE
VAN MIJ VOOR JOU
Je hebt wel humor.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:49 schreef TomBombadil het volgende:
[..]
Whoehahaha!!Stijl op Fok! Die's goed! Je loopt hier nog niet zo lang rond zeker? Eens even kijken. Oh god, je bent hier al 6 dagen!
Nou, kijk eens rond als je klaar bent met Boris pimpen en kom dan nog eens terug.
Tja, zelfs in Nederland kan blijkbaar niemand deze rommel overtreffen. Het is dus gwoon een cover van een of andere derderangs country-zanger uit de VS, die Henk-Jan uit de ramsj-bakken van een schimmige platenzaak gevist heeft. Hoef je ook geen royalties af te staan, en kun je extra je zakken vullen.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:54 schreef Suzy83 het volgende:
[..]
Die indruk had ik nou ookWat zijn die twee een leuk stel samen zeg!!
Vond het ook leuk om te zien hoe Maud het sportief opvatte allemaal.
Alleen die single....bah. Wie heeft die oh-zo-typisch-Nederlandse-RTL4-troep geschreven? In de VS zou een platenmaatschappij je uitlachen als je met zoiets aankwam![]()
Kijk dan ook niet! Zoiets voel je toch van verre aankomen met Jamai? Ik heb in ieder geval niet gekeken, ben nl. niet masochistisch. Uiteraard is het dit jaar een heel ander verhaal.....quote:Op zondag 2 mei 2004 02:04 schreef Suzy83 het volgende:
Ik schaamde me in ieder geval dood tijdens het kijken naar World Idol vorig jaar. Wat vielen wij in het niet zeg.
Tja, van alle Idols-rommel van de wereld was Jamai toch wel de grootste zak poep. Ik ben dan ook bang dat als je echt van muziek houdt je niet bij een Idols-programma moet wezen, waar middelmatige bruiloftperformers nummers van Stevie Wonder/ Marvin Gaye/ Prince verkrachten waar je bijstaat.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:04 schreef Suzy83 het volgende:
Tja, schakel dan mensen in het buitenland in. Of voor mijn part ga je zoeken naar een nog niet zo bekende Nederklandse songwriter met talent. Als je rondsurft op internet ook, er zijn genoeg talentvolle artiesten in Nederland, artiesten die wel internationaal aan de bak zouden kunnen komen, maar ze krijgen gewoon geen kans van de bekrompen Nederlandse muziekwereld.
Ik schaamde me in ieder geval dood tijdens het kijken naar World Idol vorig jaar. Wat vielen wij in het niet zeg.
Heb voornamelijk voor Will Young gekeken, wou zien hoe hij het er vanaf brachtquote:Op zondag 2 mei 2004 02:10 schreef Bagheera het volgende:
Kijk dan ook niet! Zoiets voel je toch van verre aankomen met Jamai? Ik heb in ieder geval niet gekeken, ben nl. niet masochistisch. Uiteraard is het dit jaar een heel ander verhaal.....
*Bagheera verheugt zich nu al...
![]()
Helaas is het een programma als Idols dat wel de popmuziek scene in NL op het moment beheerst. En zo komen we nooit verder natuurlijk. Hoewel ik persoonlijk wel onder de indruk ben van Boris, ben blij dat hij gewonnen heeft.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:12 schreef TomBombadil het volgende:
Tja, van alle Idols-rommel van de wereld was Jamai toch wel de grootste zak poep. Ik ben dan ook bang dat als je echt van muziek houdt je niet bij een Idols-programma moet wezen, waar middelmatige bruiloftperformers nummers van Stevie Wonder/ Marvin Gaye/ Prince verkrachten waar je bijstaat.
<snip>
We komen nooit verder omdat Muziek niet in onze cultuur zit. Daar zijn we helaas, houd je vast, te germaans voor. De Engelsen zijn de enige met een muziek-cultuur die nog niet geheel doodgemaakt is door de platenmaatschappijen zoals dat in de US wel het geval is. Al blijft daar ook nog genoeg interessants uit komen.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:19 schreef Suzy83 het volgende:
[..]
Heb voornamelijk voor Will Young gekeken, wou zien hoe hij het er vanaf bracht
[..]
Helaas is het een programma als Idols dat wel de popmuziek scene in NL op het moment beheerst. En zo komen we nooit verder natuurlijk. Hoewel ik persoonlijk wel onder de indruk ben van Boris, ben blij dat hij gewonnen heeft.
Greatest Hits? Oh boy, dan weet je dat je afgedaan hebt, als ze een greatest hits album van je uitbrengen![]()
En zelfs daar moet je wat meer richting de alternatieve bands zoeken, wil je echt goede muziek horen.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:26 schreef TomBombadil het volgende:
We komen nooit verder omdat Muziek niet in onze cultuur zit. Daar zijn we helaas, houd je vast, te germaans voor. De Engelsen zijn de enige met een muziek-cultuur die nog niet geheel doodgemaakt is door de platenmaatschappijen zoals dat in de US wel het geval is. Al blijft daar ook nog genoeg interessants uit komen.
ik merk het jaquote:Op zondag 2 mei 2004 01:03 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik ben het alweer met je eens MyMilkshake.
![]()
![]()
Ik denk dat ie wel wat kan hebben...quote:Op zondag 2 mei 2004 09:19 schreef marky het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Boris echt tevreden is met de cover die hij nu als single uitbrengt. Naast dat het een draak van een nummer is zal het zijn stem ook nog eens kapot maken. Iedereen loopt wel weer te blaten dat hij het zo fantastisch gezongen heeft gisteren maar het was helemaal niet goed. Boris moet op zijn tenen lopen om dit nummer te zingen. De hoge stukken duren veel te lang en moet hij zwaar forceren om die te halen. Als hij het net zo druk gaat krijgen als Jamai vorig jaar dan ben ik bang dat Boris zijn stem gaat slopen.
denk ik ook welquote:Op zondag 2 mei 2004 09:22 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel wat kan hebben...
Ik betwijfel dat Boris of degenen die hem begeleiden het riskeren om zijn stem te slopen. Al zou hij constant op zijn kopstem zingen, okee, maar dat doet hij dus niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 09:19 schreef marky het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Boris echt tevreden is met de cover die hij nu als single uitbrengt. Naast dat het een draak van een nummer is zal het zijn stem ook nog eens kapot maken. Iedereen loopt wel weer te blaten dat hij het zo fantastisch gezongen heeft gisteren maar het was helemaal niet goed. Boris moet op zijn tenen lopen om dit nummer te zingen. De hoge stukken duren veel te lang en moet hij zwaar forceren om die te halen. Als hij het net zo druk gaat krijgen als Jamai vorig jaar dan ben ik bang dat Boris zijn stem gaat slopen.
bronquote:'Lieverd, je hebt het!'
Boris' vriendin Irene kon de emoties bijna niet meer aan. Uitzinnig van vreugde sprong ze Boris in zijn armen en klampte zich huilend van geluk aan hem vast. "Lieverd, je hebt het!" vatte zij acht maanden strijd samen. Boris had zo op winst gehoopt en zoals Tooske het heel mooi onder woorden bracht: "Het publiek heeft zijn unieke talent herkend." Veel troost was er voor Maud. Edwin Jansen voorspelde dat haar eerste single niet lang na die van Boris op de markt zal komen. "Zij is een hardwerkende meid met een prachtstem. Daar gaan we niet mee wachten."
Maud werd door iedereen getroost. En dat hielp. Zij droeg het verlies als een winnares. "Ik ben in elk geval de beste van de meisjes", merkte ze al heel snel na de bekendmaking van de Idol 2004 op. Maud had zich grote zorgen gemaakt om haar stem: "De afgelopen weken ging het perfect, steeds beter eigenlijk. Uitgerekend tijdens de finale had ik problemen. Mijn vriend Frank, die ik tijdens Idols heb ontmoet, troostte me heel lief. 'Schat', zo beurde hij me op, 'al heb je helemaal geen stem meer, wat mij betreft zing jij het allermooist'. Is dat niet romantisch?"
Hoe blij Boris ook was met de titel, vannacht heel laat gaf hij met een zucht toe het ook wel fijn te vinden dat het drukste deel van het Idols-circus achter de rug is. "Het is allemaal prachtig hoor en ik had dit voor geen goud van de wereld willen missen, maar jongens wat een heksenketel. Al die gillende meisjes hier voor de deur. Alleen al om een glimp van hun Idol op te vangen, zijn ze zaterdagmorgen vroeg naar Hilversum vertrokken. Het is allemaal zo onwerkelijk. Ik vond het vreselijk moeilijk om me in dit gekkenhuis voor de volle honderd procent te kunnen concentreren."
Midden in het feestgewoel werd Boris opeens heel sentimenteel. "Weet je waar ik naar uitkijk? Om mijn eenjarige zoontje Django heel lang in mijn armen te houden. Ik heb hem, omdat we voornamelijk in een hotel verbleven, de afgelopen tijd veel te weinig gezien. Soms moest mijn vriendin Irene me gewoon tegenhouden. Dan was ik, als ik 's avonds laat thuis kwam, bijna in staat om hem uit z'n bedje te halen. Dat kan natuurlijk niet, maar oh wat verlang ik naar dat heerlijke mannetje."
Veel tijd voor huiselijk geluk zal er vandaag echter niet zijn. Boris treedt met zijn negen collega-finalisten twee keer op tijdens Fox Kids Planet Live in Ahoy. En daarna zal hij ongetwijfeld nog weken worden geleefd. Vader Gé Titulaer: "Boris zingt de sterren van de hemel. Idols heeft ervoor gezorgd dat heel Nederland daar nu van kan genieten. En daar heeft hij alles voor over."
Het nummer blijft enorm hangen, gister na de finale had ik het al in m'n hoofd. Ik draai hem nu al non-stop achter elkaar en hij wordt steeds beter eigenlijk... Boris zingt het ook gewoon geweldig, vol emotie!quote:Op zondag 2 mei 2004 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Overigens blijft het refrein wél hangen, voor je het weet loop je het te neuriën... Ach, we zullen er maar aan moeten wennen vrees ik. We zullen het vaak genoeg gaan horen de komende tijd.
Enige wat ik kan hopen is dat ze er een mooie clip omheen maken.
INDERDAADquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef Frasier het volgende:
Ja, dat viel mij ook op, met name Maud die is stukken beter gaan zingen. Maar ze hadden geloof ik een zangcoach, dus die zal hun wel geholpen hebben.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:32 schreef Yokozuna het volgende:
Hebben die Maud en Boris tussendoor zangles gehad ofzoAls ik hun zang in de finale vergelijk met die van 2 maanden terug zingen ze echt duidelijk beter!
Wauw, die is echt mooiquote:Op zondag 2 mei 2004 13:23 schreef Reboq het volgende:
Er staan mooie foto's van de finale op www.persfoto.com (geen spam, is niet mijn eigen site dus alleen kijken als je ze wil zien)
[afbeelding]
Leuke site!!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 13:23 schreef Reboq het volgende:
Er staan mooie foto's van de finale op www.persfoto.com (geen spam, is niet mijn eigen site dus alleen kijken als je ze wil zien)
[afbeelding]
vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 2 mei 2004 11:29 schreef Takkembah het volgende:
Wat was er donderdag dan eigenlijk gebeurd...???
van wat tooske zei...
ik heb dat weer gemist![]()
Ja irritant, als ze dat nou gewoon even toelichttequote:Op zondag 2 mei 2004 13:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af
ze zei iets van koelbloedigheid die hem in de steek liet ofzo...quote:Op zondag 2 mei 2004 13:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af
vast wel iemand hier die iets gezzien heeft donderdagquote:Op zondag 2 mei 2004 13:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja irritant, als ze dat nou gewoon even toelichtte![]()
Precies.quote:Ik ben zo blij voor hem, eindelijk een echte artiest die heeft gewonnen, al vond ik Maud ook niet zo slecht gister..
die van Harder dan ik hebben Kan is zoooo mooi.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:23 schreef Yokozuna het volgende:
Damn ik heb al die filmpjes van em op de Idols site gekeken, hij beheerst echt veel stijlen jonge! Ook Blof zeer goed gezongen, terwijl ik dacht dat het niets van hem was. Hij heeft ook echt een goede eigen inbreng. Top hoor.
[..]
Precies.
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:58 schreef hace_x het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ja idd, geweldig nummerquote:Op zondag 2 mei 2004 14:57 schreef GazGas het volgende:
Als ik 'Papa was a rolling stone' van gisteravond hoor kan ik gewoon niet stil blijven zitten.
Wat swingt dat zeg, niet normaal.
![]()
Jamai kon niet zingen.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:00 schreef SCH het volgende:
Jamai was tenminste niet zo arrogant
Klopt Christine, is al een paar een keer aangehaald. Gelukkig greep Reinout inquote:Op zondag 2 mei 2004 15:19 schreef Christine het volgende:
Zei Maud nou tegen Boris: "Hé, je naam staat erop" toen ze het beeldje in haar handen had (na afloop van het zingen van het duet)???
Nee joh, ze zei: 'hé mijn naam staat erop', als grapje dus.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt Christine, is al een paar een keer aangehaald. Gelukkig greep Reinout in.
of dat of mijn naam.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:19 schreef Christine het volgende:
Zei Maud nou tegen Boris: "Hé, je naam staat erop" toen ze het beeldje in haar handen had (na afloop van het zingen van het duet)???
Inderdaad, eindelijk wat swingende muziek. Boris kan ook gewoon veel stijlen zingen. Vorig jaar was het eigenlijk constant pop muziek.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:57 schreef GazGas het volgende:
Als ik 'Papa was a rolling stone' van gisteravond hoor kan ik gewoon niet stil blijven zitten.
Wat swingt dat zeg, niet normaal.
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
wat was hij GE-WEL-DIG zeg gister zeg![]()
Wat was ik blij zeg, toen ik z'n naam hoorde![]()
Ben door het huis gestuiterd. En wat was het lief met Irene, hoe hij haar optilde en hoe ze elkaar vasthielden![]()
![]()
Oké johquote:Op zondag 2 mei 2004 15:22 schreef GazGas het volgende:
[..]
Nee joh, ze zei: 'hé mijn naam staat erop', als grapje dus.
Ik ben ook heel benieuwd. Ik hoop dat ie eropkomt zoals op de persfoto's in deze topic. Naturel, iets meer lachen dan anders, maar wel met dat mysterieuze... *kwijl*quote:Op zondag 2 mei 2004 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Enige wat ik kan hopen is dat ze er een mooie clip omheen maken.
Inderdaad, je kon echt merken dat Boris alles uit de kast haalde! Maud in iets mindere mate maar ook wel. Leuk mens trouwens. Sportief hoe ze reageerde.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:35 schreef Christine het volgende:
Ik vond het juist leuk, die nummers die ze eerder gezongen hebben. Dan is het de kunst om het beter te doen dan de keer ervoor, om te bewijzen dat je jezelf kan overtreffen. Dat hebben beide finalisten super gedaan.
En dat uit de mond van iemand die Jim als idool heeft!quote:Op zondag 2 mei 2004 09:19 schreef marky het volgende:
Eerst ff naar de Day After en dan is mijn dag compleetquote:Op zondag 2 mei 2004 15:27 schreef Bagheera het volgende:
[..]
![]()
En hier nu lekker nabeppen en nagenieten.....![]()
![]()
![]()
pff.. hij is een vader, dat is normaal toch..quote:Op zondag 2 mei 2004 15:37 schreef Bagheera het volgende:
Uit het 'Lieverd, je hebt het!' stukje van Schatje:
Midden in het feestgewoel werd Boris opeens heel sentimenteel. "Weet je waar ik naar uitkijk? Om mijn eenjarige zoontje Django heel lang in mijn armen te houden. Ik heb hem, omdat we voornamelijk in een hotel verbleven, de afgelopen tijd veel te weinig gezien. Soms moest mijn vriendin Irene me gewoon tegenhouden. Dan was ik, als ik 's avonds laat thuis kwam, bijna in staat om hem uit z'n bedje te halen. Dat kan natuurlijk niet, maar oh wat verlang ik naar dat heerlijke mannetje."
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lieffffff!!!!![]()
Okee, okeequote:Op zondag 2 mei 2004 15:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
pff.. hij is een vader, dat is normaal toch..![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerst ff naar de Day After en dan is mijn dag compleet
Hopen dat ik in z'n buurt kan komen![]()
16 jarig huppeldoosje dus...quote:Op zondag 2 mei 2004 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerst ff naar de Day After en dan is mijn dag compleet
Hopen dat ik in z'n buurt kan komen![]()
clumsy_clown gedraagt zich naar d'r leeftijd
iddquote:Op zondag 2 mei 2004 15:54 schreef Magistic het volgende:
[..]
16 jarig huppeldoosje meisje dus...![]()
Lekker is die he?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:33 schreef MyMilkshake het volgende:
ik vond het wel saai dat ze nummers die ze al eerder hadden gedaan weer deden
ik snap dat dat praktischer is dan dat je weer een nieuw liedje moet instuderen
maar toen Boris optrad heb ik de hele tijd naar die danser met krullen zitten kijken.
Het is nu een beetje overkill, maar het blijft me boeien.
quote:Op zondag 2 mei 2004 15:40 schreef lionsguy18 het volgende:
Nou ja gelukkig is ie volgend jaar weer vergeten. Laat ie maar lekker in Venlo blijven. In de Randstad is beter talent te vinden.
Heb je het origineel al gehoord? Vond ik beter dan die van Maud en Boris..quote:Op zondag 2 mei 2004 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de versie van It takes Two van Boris en Maud op Fox Kids stukken beter vind dan de versie van gisteren... Die mogen ze van mij ook wel op single zetten...
Overigens vind ik when you think of me beter klinken naarmate ik het vaker hoor, die melodie zit trouwens ook al de hele dag in m'n kop...
Ik vond het origineel ook goed, niet beter, maar andersquote:Op zondag 2 mei 2004 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je het origineel al gehoord? Vond ik beter dan die van Maud en Boris..
Ik heb het origineel ook gehoord... Vond ik ook niet echt super, net zoals ik het zowel bij Boris als bij Maud nog steeds geen geweldig nummer vind. Boris redt zichzelf best goed, maar normaal gesproken was dit liedje nooit een hit geworden. Het gaat echter wel beter klinken naarmate ik het vaker hoor...quote:Op zondag 2 mei 2004 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je het origineel al gehoord? Vond ik beter dan die van Maud en Boris..
Scheelt maar ruim 300 leden, Boris zijn site is pas geopend, Jim's site loopt al meer dan een jaar hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 19:39 schreef marky het volgende:
Boris heeft nog even te gaan.
op www.borismusic.nl 554 fans online
op www.jimmusic.nl 875 fans online
quote:Op zondag 2 mei 2004 19:39 schreef marky het volgende:
Boris heeft nog even te gaan.
op www.borismusic.nl 554 fans online
op www.jimmusic.nl 875 fans online
Ik vind het een walgelijk ventje, van verliefdheid is niet echt sprakequote:Op zondag 2 mei 2004 20:08 schreef SCH het volgende:
BVO - hoe erg verliefd op Boris ben jij?
He gelukkigquote:Op zondag 2 mei 2004 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het een walgelijk ventje, van verliefdheid is niet echt sprake.
haha preciesquote:Op zondag 2 mei 2004 20:07 schreef BVO het volgende:
[..]. Jij doet ook alles om Jim te verdedigen he...even een vergelijking: Jims site is ruim een jaar open, die van Boris een aantal dagen
.
Ik ook! Heb vandaag de diverse filmpjes van zijn optredens weer afgespeeld op mijn PC, en ook de bekendmaking van de winnaar. Gaaf om terug te zien. Ben de hele dag al in een roes, kan er niet genoeg van krijgen! Ik herken mezelf gewoon niet terug, best wel errug eigenlijk....quote:Op zondag 2 mei 2004 20:37 schreef Sweetlay-d het volgende:
ik ben vandaag echt extra blij door Boris!! Ben zo blij voor hem, alleen ik hoop wel dat hij wat te zeggen heeft over zijn muziek..en dat hij zn liedjes ook zelf mag schrijven..de eerste single valt een beetje tegen.. maar toch zal ik m wel vaak kunnen horen.. tjah die stem..
Leuk toch..quote:Op zondag 2 mei 2004 20:47 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik ook! Heb vandaag de diverse filmpjes van zijn optredens weer afgespeeld op mijn PC, en ook de bekendmaking van de winnaar. Gaaf om terug te zien. Ben de hele dag al in een roes, kan er niet genoeg van krijgen! Ik herken mezelf gewoon niet terug, best wel errug eigenlijk....
![]()
interesting..quote:Op zondag 2 mei 2004 21:07 schreef veldmuis het volgende:
En net bij the day after zegt ie dus dat ie niet geslapen had.
Dus.
lekker boeiendquote:Op zondag 2 mei 2004 21:07 schreef veldmuis het volgende:
En net bij the day after zegt ie dus dat ie niet geslapen had.
Dus.
Zover zal Boris het echt niet laten komen hoor. Na het concert ik net zag, bij Fox Kids (of all places) is mijn vertrouwen in die gast nog meer gestegen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:08 schreef Teijeextra het volgende:
En een terechte winnaar... jammer alleen dat met de nummers die Boris nu naar zich toegeschoven krijgt (When You Think of Me) niet bij hem passen en ook totaal niet de soul is die hij beloofd had. Volgens mij kan men daarmee de carrière van Boris behoorlijk verkloten... ;-(
Hij is nogal dromerig, tis niet dat het hem niet boeit volgens mij. Komt allemaal nog wel, dit is eigenlijk een van de weinige dingen waar hij nog zichtbaar in moet groeien.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:16 schreef Davidboaz het volgende:
Ik vind dat Boris het prima heeft gedaan, maar waar ik me wél mateloos aan heb geirriteerd, is het feit dat hij gedurende al die optredens in Idols, niet één keer echt contact heeft kunnen maken met de kijkers, geen enkele camera heeft weten te bespelen en een gat van hier tot Tokyo tussen het publiek liet. Die jongen zit in al zijn valse bescheidenheid volledig in zijn eigen wereldje. Ook zodra het over iemand anders gaat, is hij er totaal niet met z'n kop bij...
Juist. Hij is ook een beetje gek (in positieve zin). Dat zag je weer bij The Day After. Ik mag dat wel.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:30 schreef Furble het volgende:
Boris is een supercoole gast
ja viel mij ook opquote:Op zondag 2 mei 2004 22:36 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Juist. Hij is ook een beetje gek (in positieve zin). Dat zag je weer bij The Day After. Ik mag dat wel.
![]()
Ja, hij is echt grappig. Dat rare zingen wat ie deed, en dat met z'n tong in z'n mond, ik moest echt lachen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:36 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Juist. Hij is ook een beetje gek (in positieve zin). Dat zag je weer bij The Day After. Ik mag dat wel.
![]()
Ja, was grappig!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, hij is echt grappig. Dat rare zingen wat ie deed, en dat met z'n tong in z'n mond, ik moest echt lachen.
het is niet zo maar een woordje.. dat woordje is onderdeel van de 'soul', het hart, de betekenis van het liedje.. ik ben er ook niet heel boos over of zo.. het viel me gewoon op. Ik had niet verwacht dat vriend Boris bij dat liedje zo'n fout zou maken.. want die zin zit er 4 keer in en hij zingt het 4 keer fout.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:41 schreef Sweetlay-d het volgende:
wat heeft een woordje vergeten van een text nou te maken met soul
Je hebt helemaal gelijk, ik was die-hard fan van Boris maar dit vergeef ik hem niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
het is niet zo maar een woordje.. dat woordje is onderdeel van de 'soul', het hart, de betekenis van het liedje.. ik ben er ook niet heel boos over of zo.. het viel me gewoon op. Ik had niet verwacht dat vriend Boris bij dat liedje zo'n fout zou maken.. want die zin zit er 4 keer in en hij zingt het 4 keer fout.
haha.. goud goeie jongen.. maar viel me dus gewoon op..quote:Op maandag 3 mei 2004 00:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik was die-hard fan van Boris maar dit vergeef ik hem niet.
Ik ga snel een andere hobbie zoeken.![]()
(Telegraaf)quote:Single Boris op 11 mei in de winkels
HILVERSUM - De single When you think of me van het kersverse idool Boris ligt vanaf dinsdag 11 mei in de winkels. Dat liet een woordvoerder van platenmaatschappij BMG zondag weten. Op de cd staat verder nog een instrumentale versie van het nummer en de vertolking van What's going on van Marvin Gaye.
Nou WAT arrogant zeg.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:57 schreef luisje het volgende:
jammer, mooie stem maar hij is echt niet leuk, en arrogant![]()
![]()
Ja, maar het is nog steeds belangrijker HOE je de tekst brengt dan de tekst zelf. Als de tekst kut is, maar je kunt goed zingen dan klinkt het geheel goed. Als je tekst goed is, maar je kunt niet zingen, dan blijft het kut.quote:is dat vriend Boris de lyrics van Papa was a Rolling Stone vernaggelt.. moet ie niet doen..
Net alsof Boris gaat uitmaken wat er gebeurtquote:Zover zal Boris het echt niet laten komen hoor.
Was me nog niet opgevallen. LOL.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:28 schreef Yokozuna het volgende:
http://www.borismusic.nl/(...)ategory=1&name=idols 3e foto.
Nu weet ik waarom onze Boris zijn haar altijd snel voorover heeft hangen, groot voorhoofd, ahhhh
klopt.. maar de optie: goed zingen en de tekst goed lijkt me toch niet te veel gevraagd..quote:Op maandag 3 mei 2004 01:18 schreef Yokozuna het volgende:
Ja, maar het is nog steeds belangrijker HOE je de tekst brengt dan de tekst zelf. Als de tekst kut is, maar je kunt goed zingen dan klinkt het geheel goed. Als je tekst goed is, maar je kunt niet zingen, dan blijft het kut.
Boris' zang was gewoon erg goed bij het nummer.
haha.. ja.. het is ook helemaal geen punt.. maar het is dus ook niet vergeten.. want hij moet dat nummer al kennen.. als je 'King of Soul' bent.. dan kan je geen fouten maken in Papa was a Rolling Stone.. sorry.. noblesse oblige..quote:Op maandag 3 mei 2004 02:23 schreef Suzy83 het volgende:
Die jongen heeft amper geslapen de laatste tijd, give him a breakJij zou net zo goed je tekst vergeten als je in zijn schoenen stond.
Dat is een naam die hem gegeven is, niet een die hij zelf verzonnen heeft. Lijkt me nogal een last op je schouders zelfs als je gebombardeerd wordt als "King of Soul". Ook al is het een compliment.quote:Op maandag 3 mei 2004 02:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
haha.. ja.. het is ook helemaal geen punt.. maar het is dus ook niet vergeten.. want hij moet dat nummer al kennen.. als je 'King of Soul' bent.. dan kan je geen fouten maken in Papa was a Rolling Stone.. sorry.. noblesse oblige..
Er werd toch op gereageerd of niet? Dat is toch wat je in een forum doet, heen en weer praten met wederzijds respect. Dat heeft niets met zeuren te maken.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:58 schreef Shir het volgende:
Ja jeetjhe wat wordt er gezeurd over dat hij een woordje vergeten heeft. Misschien vond hij het op die manier wel beter klinken.
En voor degene die erover begonnen is: als je het niet zo erg vond, heb je het er niet steeds over!
Ja dat vond ik ook grappigquote:Op zondag 2 mei 2004 22:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, hij is echt grappig. Dat rare zingen wat ie deed, en dat met z'n tong in z'n mond, ik moest echt lachen.
Ik keek er inderdaad ook vreemd van op. Lijkt wel of hij ineens helemaal 'los' komt. Heel goed, wordt er alleen maar leuker op...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beter nog: allebeiquote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef --Globe-- het volgende:
hij moet eens vaker een paar biertjes drinken
of weinig slapen.. dat kan ook
LOLquote:Op maandag 3 mei 2004 16:45 schreef WonderStar het volgende:
http://www.bertlenssen.net/~radio538/#####/*****.mp3
Verander de #jes in je favoriete tv-show van de afgelopen maanden.
Verander de *jes in één van de winnaars van de finale
Wel als je zowel het programma als de finalist met een hoofdletter begint.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:52 schreef miss_bleu het volgende:
doet ut niet
en als je dan de *jes in de namen van de laatste 2 veranderd en ze verbind met een _ krijg je ook nog een leuk duetjequote:Op maandag 3 mei 2004 16:45 schreef WonderStar het volgende:
http://www.bertlenssen.net/~radio538/#####/*****.mp3
Verander de #jes in je favoriete tv-show van de afgelopen maanden.
Verander de *jes in één van de winnaars van de finale
ah tenks!quote:Op maandag 3 mei 2004 16:54 schreef WonderStar het volgende:
[..]
Wel als je zowel het programma als de finalist met een hoofdletter begint.
top 5 van de dag op radio 538quote:Op maandag 3 mei 2004 18:16 schreef Cee het volgende:
Je mot niks. Vrij land en zo.
Nummer 1 op 538? Is dat een dagelijkse top 10 op die zender of iets dergelijks? Cool.
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:33 schreef Takkembah het volgende:
luister nu naar "harder dan ik hebben kan"
*zucht*
![]()
Vader van Maud??quote:Op maandag 3 mei 2004 18:46 schreef gerardmulder het volgende:
Boris was inderdaat de beste
Voor het hoesje?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:51 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb al jaren geen singels meer gekocht van echte top 40 artiesten, maar ik denk dat ik van Boris toch zeker wel wat ga kopen.. zucht.. wat issie leuk en nog goed ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |