Maud moet gewoon winnenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:57 schreef dunn0w het volgende:
Wat een promotie- titel..
Zou wel leuk zijn ja... ze is gewoon goedquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Maud moet gewoon winnen.
Boris is beter, Boris is beter voor World Idols, Boris is meer Idol...ik weet het, maar ik gun het Maud gewoon veel meerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn ja... ze is gewoon goed..
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn ja... ze is gewoon goed..
Goed idquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef Svensational het volgende:
Ik stel voor om alle idolstopics vanavond ook zo te noemen...
goed ideequote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef Svensational het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef Svensational het volgende:
Hahah.. ik dacht je zo'n hekel aan hem had..?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Boris is beter, Boris is beter voor World Idols, Boris is meer Idol...ik weet het, maar ik gun het Maud gewoon veel meer.
Daarom gun ik het Maud ook veel meerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hahah.. ik dacht je zo'n hekel aan hem had..?![]()
Maargoed Boris is ook goed idd... daarom ga ik ook niet stemmen...
Welke link?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:03 schreef Timmai het volgende:
BVO waarom gooi je het linkje van de grote versie er niet bij?
Voor alle diehard-fans die hun hele dorp/stad nog vol willen hangen
Jij was toch diegene die me uitlachte omdat ik boris op nummer1 had staan in mijn finalelijstjes... een maand geleden..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/thulsbosch/maud/maudposter.docquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Welke link?.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die me uitlachte omdat ik boris op nummer1 had staan in mijn finalelijstjes... een maand geleden..?
Oeiquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die me uitlachte omdat ik boris op nummer1 had staan in mijn finalelijstjes... een maand geleden..?
Wie weet het?quote:Jaja, we gaan een Origineel Maud sjaaltje weggeven! En wel door middel van een prijsvraag! Het enige wat je moet doen is antwoord geven op de volgende vraag:
Wat is Maud's rugnummer bij Hockey?
LET OP! Je moet je antwoord mailen!!
Mail naar b_overdevest@ hotmail.com
Als meerdere mensen het goed hebben, waar we wel van uitgaan, dan verloten we het sjaaltje!
Geefje geen ongelijk... qua persoonlijkheid dan.. hij is gewoon arrogant..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
[..].
wie nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie weet het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |