Maud moet gewoon winnenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:57 schreef dunn0w het volgende:
Wat een promotie- titel..
Zou wel leuk zijn ja... ze is gewoon goedquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Maud moet gewoon winnen.
Boris is beter, Boris is beter voor World Idols, Boris is meer Idol...ik weet het, maar ik gun het Maud gewoon veel meerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn ja... ze is gewoon goed..
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn ja... ze is gewoon goed..
Goed idquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef Svensational het volgende:
Ik stel voor om alle idolstopics vanavond ook zo te noemen...
goed ideequote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef Svensational het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef Svensational het volgende:
Hahah.. ik dacht je zo'n hekel aan hem had..?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Boris is beter, Boris is beter voor World Idols, Boris is meer Idol...ik weet het, maar ik gun het Maud gewoon veel meer.
Daarom gun ik het Maud ook veel meerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hahah.. ik dacht je zo'n hekel aan hem had..?![]()
Maargoed Boris is ook goed idd... daarom ga ik ook niet stemmen...
Welke link?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:03 schreef Timmai het volgende:
BVO waarom gooi je het linkje van de grote versie er niet bij?
Voor alle diehard-fans die hun hele dorp/stad nog vol willen hangen
Jij was toch diegene die me uitlachte omdat ik boris op nummer1 had staan in mijn finalelijstjes... een maand geleden..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/thulsbosch/maud/maudposter.docquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Welke link?.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die me uitlachte omdat ik boris op nummer1 had staan in mijn finalelijstjes... een maand geleden..?
Oeiquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die me uitlachte omdat ik boris op nummer1 had staan in mijn finalelijstjes... een maand geleden..?
Wie weet het?quote:Jaja, we gaan een Origineel Maud sjaaltje weggeven! En wel door middel van een prijsvraag! Het enige wat je moet doen is antwoord geven op de volgende vraag:
Wat is Maud's rugnummer bij Hockey?
LET OP! Je moet je antwoord mailen!!
Mail naar b_overdevest@ hotmail.com
Als meerdere mensen het goed hebben, waar we wel van uitgaan, dan verloten we het sjaaltje!
Geefje geen ongelijk... qua persoonlijkheid dan.. hij is gewoon arrogant..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
[..].
wie nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie weet het?
eh, ik. En het is al afgelopen dus? Jij hebt gewonnen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
wie niet![]()
het gaat hier wel om het sjaaltje dat ik gister gehad heb
neee.. ik ben beheerder van fansite maud. En ik zat gister bij day-after, dus daar kreeg ik sjaal. En die kun je nu winnen.. snap je?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
eh, ik. En het is al afgelopen dus? Jij hebt gewonnen?
Oh, jij bent beheerder? Cool. Ik ben "gewoon lid"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:19 schreef Timmai het volgende:
[..]
neee.. ik ben beheerder van fansite maud. En ik zat gister bij day-after, dus daar kreeg ik sjaal. En die kun je nu winnen.. snap je?![]()
nee.. van andere beheerderquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar tis dus ook jouw e-mail adres?
Waar?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:33 schreef RedGuy het volgende:
gratis bier
duidelijk.. een echt fanquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:33 schreef RedGuy het volgende:
Hup Maud.
Hopelijk zingt ze erg goed, maar ik ga het niet horen. De keuze tussen gratis bier en Idols was me te makkelijk.
Lul.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:33 schreef RedGuy het volgende:
Hup Maud.
Hopelijk zingt ze erg goed, maar ik ga het niet horen. De keuze tussen gratis bier en Idols was me te makkelijk.
Den Helder.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar?
sukkelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:44 schreef Alessandro het volgende:
Boriissssssssssssssssssssssss
Borissssssssssssssssssssssssss
:p
Da's knapquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:19 schreef Timmai het volgende:
[..]
En ik zat gister bij day-after
Scherquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Da's knap
Jaja, ik zal zo even een verhaaltje tikken in het FB-topic.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:44 schreef Svensational het volgende:
Tom_Tom- Je bent erIk wilde net eens een topic gaan openen waar je bleef...
Omdat ze zo saai overkomt..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Omdat? ..
Blijven stemmenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:50 schreef liane het volgende:
maud moet gewoon winnen heb nu al 3 keer gestemd straks nog meer
Op wiens kosten bel je?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:14 schreef BVO het volgende:
Laten we allemaal weer een keer stemmen.... dan doe ik het ook.
De huistelefoon, m'n ouders zijn wegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Op wiens kosten bel je?
En gefeliciteerd! Als Bob wint denk ik aan je..
Dan gaan we dat uitgebreid vierenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Op wiens kosten bel je?
En gefeliciteerd! Als Bob wint denk ik aan je..
0909-0301 bedoel je, mutsquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:30 schreef Tania18 het volgende:
O ja, voor iedereen die het nog niet weet. Bel 0909-0302 om op Maud te stemmen
Ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:30 schreef Tania18 het volgende:
O ja, voor iedereen die het nog niet weet. Bel 0909-0302 om op Maud te stemmen
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:31 schreef BVO het volgende:
[..]
0909-0302 bedoel je, muts.
een lid van fansite maudquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is Maarten Evers?
Ah.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:33 schreef Timmai het volgende:
een lid van fansite maud
Daar is het Boris-topic voor he.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:40 schreef Alessandro het volgende:
uHMM BORIS STEMMEN NAAR 2211
SMAKen verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah..
Die zwartwit foto's van Maud zijn heel erg mooi.
Zo'n plechtig moment dat je het even mee wilde delenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, mijn eerste stem voor Maud heb ik zojuist uitgebracht.
nou nog 1, voor diegen die nog twijfelen aan de innerlijke schoonheid van Maudquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die zwartwit foto's van Maud zijn heel erg mooi.
Anders gaat BVO me slaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:43 schreef Tania18 het volgende:
Zo'n plechtig moment dat je het even mee wilde delen
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, mijn eerste stem voor Maud heb ik zojuist uitgebracht.
Twijfel nog steeds hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:45 schreef starbuck het volgende:
[..]
nou nog 1, voor diegen die nog twijfelen aan de innerlijke schoonheid van Maud
[afbeelding]
![]()
Wat heeft die foto met innerlijke schoonheid te maken?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:45 schreef starbuck het volgende:
[..]
nou nog 1, voor diegen die nog twijfelen aan de innerlijke schoonheid van Maud
Dat is al mooi gezien je signaturequote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:48 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Twijfel nog steeds hoor![]()
![]()
Maud ownde Boris compleetquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Prima optreden van Maud.
Boris kan het wel schudden!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:25 schreef Fusion het volgende:
Maud ownde Boris compleet
Genoeg debielen die dan nog op haar stemmen helaasquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:35 schreef Mes het volgende:
Jezus dat mens zong vals!!
Dat kan elke debiel toch horen?
Nijmegen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:40 schreef Joran-Joran het volgende:
Welke hockeyclub speelt ze? (En nee ik heb niet al die andere 6 topics doorgelezen)
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef BVO het volgende:
Maud was vandaag beter, en dat meen ik echt..
Klasse Sven dat je dat toegeeft!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach ja, zolang Hind er maar is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:10 schreef Alessandro het volgende:
BVO jou laatste hoop gaat vandaag ook verliezen.
Tja..vandaag was de 1e keer dat ik Boris echt leuker vond...Maar Maud is ook zo leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Klasse Sven dat je dat toegeeft!![]()
Ben je boos?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:58 schreef BB-King het volgende:
Sukkels hier, het is jullie SCHULD dat MAUD niet GEWONNEN heeft maar VERLOREN!!!!!
Jullie hadden meer moeten bellen en sms'en..........................![]()
![]()
![]()
Boris was gewoon beter, man...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:04 schreef Alessandro het volgende:
HAHA mensen er zijn gewoon meer geile meiden die op Boris stemmen dan geile mannen voor Maud
´quote:Op zondag 2 mei 2004 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Boris was gewoon beter, man...
Vorige week scheen Maud zelfs meer stemmen gekregen te hebben dan boris... lijkt me op z'n minst een redelijk tegenargument voor die bewering...
(en de van hun stoel soppende meiden hebben natuurlijk geleerd van hun debiele gedrag tijdens de vorige idols)
Har, ik hoor voorlopig geen radio meer.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef Nuek het volgende:
moeten we dat kutlied nou dagelijks een aantal keer op de radio horen? Dan liever van Maud dan Bleris
Het duet zong ze goed ja. De single versie van haar was daarentegen weer helemaal niks.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, Maud was ook zeker niet slecht, zeker bij het duet was ze erg goed.
LOL.... denk je niet dat dat een tikkeltje te hoog gegrepen is???quote:Op zondag 2 mei 2004 01:02 schreef Nuek het volgende:
ik vind dat ze maar Ilse de Lange na moet lopen. Dat country gedoe zal haar niet misstaan.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.... denk je niet dat dat een tikkeltje te hoog gegrepen is???
Laat haar maar wat ballads op de plaat zetten ofzo. Beetje de Hind kant proberen.
Tuurlijk joh, wat jij wil. Showbizz is tenslotte exacte wetenschap....quote:Op zondag 2 mei 2004 01:15 schreef RedGuy het volgende:
Mooi, Maud tweede. Boris is volgend jaar rond deze tijd een trol in de Efteling, terwijl Maud records blijft breken met haar albums.
Écht talent wordt altijde tweede, onthoud dat.
Ik hoop stiekem ook dat ze haar lichaam verkoopt aan de playboyquote:Op zondag 2 mei 2004 01:15 schreef RedGuy het volgende:
Écht talent wordt altijde tweede, onthoud dat.
Vind je dat je lichaam verkopen? Ze gaat niet met ze het bed in (neem ik aan) !quote:Op zondag 2 mei 2004 01:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem ook dat ze haar lichaam verkoopt aan de playboy
maar tigtig jongetjespubers wel met haar...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je dat je lichaam verkopen? Ze gaat niet met ze het bed in (neem ik aan) !
Jaaa.... ze is schattig!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor de liefhebbers
[[url=http://home.deds.nl/~chopshop/[CS]MaudMulder-Idols2004_2.jpg\]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier... zie 'ns, scanman01...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie het. Wat bedoel je verder dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hier... zie 'ns, scanman01...
zar puberale jongetjes die met haar het bed induiken (mocht ze ooit in de playboy verschijnen)quote:Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie het. Wat bedoel je verder dan?
Dan duiken ze met foto's het bed in bedoel je?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
zar puberale jongetjes die met haar het bed induiken (mocht ze ooit in de playboy verschijnen)
Nee... ze struint heel Nederland af op zoek naar puberale jongetjes die haar de geweldigste twintig seconden van haar leven bezorgenquote:Op zondag 2 mei 2004 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan duiken ze met foto's het bed in bedoel je?
quote:Op zondag 2 mei 2004 09:18 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben er achter ik ben er achter. Ik vond ze zo op Laurentien lijken, maar nee. Ze lijkt op Carola van bzn!!!!!!! Echt precies, maar dan in t blond natuurlijk. En ik maar hopen dat ze my name is dan ging zingen
Wat? Vond je haar op Laurentien lijken? Bied je excuses aan s.v.p.quote:Op zondag 2 mei 2004 09:18 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben er achter ik ben er achter. Ik vond ze zo op Laurentien lijken, maar nee. Ze lijkt op Carola van bzn!!!!!!! Echt precies, maar dan in t blond natuurlijk. En ik maar hopen dat ze my name is dan ging zingen
Aan Laurentien?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:37 schreef girllover het volgende:
[..]
Wat? Vond je haar op Laurentien lijken? Bied je excuses aan s.v.p.![]()
[offtopic]quote:Op zondag 2 mei 2004 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan Laurentien?
Boris heeft met 61% van de stemmen gewonnen.. dus.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:05 schreef Christine het volgende:
Dat er mensen waren die dachten dat Maud een kans maakte...
Het verschil was echt goed merkbaar tussen de singles van Maud en Boris.
De beste heeft gewonnen
(Ze zag er wel leuk uit trouwens)
Omgerekend heeft Boris meer dan een miljoen stemmen meer gekregen dan Maudquote:Op zondag 2 mei 2004 15:09 schreef dunn0w het volgende:
Boris heeft met 61% van de stemmen gewonnen.. dus.
Meer dan 5 miljoen stemmers???quote:Op zondag 2 mei 2004 15:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Omgerekend heeft Boris meer dan een miljoen stemmen meer gekregen dan Maud
zijn er dan absolute aantal bekend gemaakt?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Omgerekend heeft Boris meer dan een miljoen stemmen meer gekregen dan Maud
Dt moet dan wel ja. Lijkt me erg sterk trouwens. Als dat wel zo is, is Nederland nog gekker dan ik al dacht.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Meer dan 5 miljoen stemmers???
Mijn eigen berekening, afgaande van het kijkcijfer van 3 miljoen mensen, geschat dat iets meer dan de helft stemt en een deel daarvan zelfs meer dan één keer, schat ik het getal op 5 miljoen stemmers, ja.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
Meer dan 5 miljoen stemmers???
In de krant stond dat 10 tot 15% stemt.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn eigen berekening, afgaande van het kijkcijfer van 3 miljoen mensen, geschat dat iets meer dan de helft stemt en een deel daarvan zelfs meer dan één keer, schat ik het getal op 5 miljoen stemmers, ja.
Dat zou diep triest zijn eigenlijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:25 schreef Christine het volgende:
geschat dat iets meer dan de helft stemt
Dat is waar.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:28 schreef Christine het volgende:
Oké maar dan zijn het nog vele tienduizenden extra stemmen voor Boris.
Ja dat zijn dus 4 Gelderdome's vol.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Als je uitgaat van een miljoen stemmen, dan heeft Boris er dus 200.000 meer gehad. En 1 miljoen stemmen zou best eens kunnen, afgaande van die 10 tot 15% en het feit dat er veel zijn die ook vaker bellen/sms'en.
Dat lukt Vitesse volgend jaar niet meerquote:Op zondag 2 mei 2004 15:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 4 Gelderdome's vol.
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:53 schreef xxsaskiaxx het volgende:
weet iemand toevallig waar die broek van is die ze gister aanhad? die witte met palmbomen erop???
Je bedoelt van welke winkel?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:53 schreef xxsaskiaxx het volgende:
weet iemand toevallig waar die broek van is die ze gister aanhad? die witte met palmbomen erop???
Ja wel leuk idee hoor. Maar dat laatste wat je zegt: 'Maar ook moet dan worden gekeken hoe succesvol ze zijn in interviews, tv-programma's en optredens.' Dit kun je nogal moeilijk meten. En het is ook nogal persoonsgebonden.. die een vindt dit een goed interview/optreden .. de ander vindt dat een goed interview/optreden.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:45 schreef starbuck het volgende:
Naar mijn mening moet het idols concept iets worden aangepast
Maud en Boris hadden beide hun versie van de single moeten uitbrengen, dan na een maand een finale show waarbij het echte idool wordt uigeroepen, aan de hand van de single verkoop, maar ook moet dan worden gekeken hoe succesvol ze zijn in interviews, tv-programma's en optredens.
Maud deed dat duet veel beter, al was het alleen maar om haar performance. Beau van Erven Dorens schreef er in de Nieuwe Revue een column over, waar ik het echt van begin tot eind mee eens benquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:47 schreef benniebon het volgende:
De nieuwe single die Boris heeft uitgebracht is echt voor hem geschreven!
Maud had geen schijn van kans!!![]()
En toch kijk ik liever naar Maud dan naar Boris.
Met name in het duet kon je ze goed met elkaar vergelijken wat het performance betreft.
Ik vond Maud echt de winnaar ze zong gewoon goed en haar uitstraling is 10x beter dan die van Boris. Het was jammer dat de single zo specifiek voor Boris is uitgekozen anders........
Maar jah, maakt het wat uit of je nummer 1 of nummer 2 bent geworden, ik denk van niet.
quote:BORIS DE SCHURK (2)
Oh Boris! Eikel! Had nou even mijn stukje van vorige week gelezen, of iemand gevraagd om het voor te lezen terwijl je in je bus van hot naar her door het land reed om adem te laten stokken en harten sneller te laten kloppen. Dan had je het misschien zien aankomen en had je maatregelen genomen. Misschien had je zelfs een arm om haar heen geslagen, misschien zelfs iets hartelijks gezegd! Dan was alles anders geweest. Het is niet echt een feestelijke onthulling, iets waar ik mezelf graag voor op de borst klop, maar je bent door de mand gevallen. Jouw schijnbaar soepele winnaarsgedrag, die geveinsde softe shit van je, die heeft het niet tot het einde gered.
Grootspraak denk jij, niemand heeft mij door. Ik heb de zaak onder controle. Niemand ziet dat ik dat hele Idols minacht en bovenal dat valszingende hockeytrutje Maud. De jury ziet het niet, Reinout ziet het niet en het publiek ziet het niet. Ik ben de beste, ik ben de slimste, ik ben de enige. Ik zweef in de stratosfeer en zie alles, kan alles naar mijn hand zetten en ook nog eens zó, dat mijn maskerade niet opvalt. Keep the soul alive!
Het begon eigenlijk al met de opkomst. Maud gaf je een arm en jij weigerde 'm. Daar stond je al 1-0 achter. Jezus Boris, dacht ik, blijf nou nog even bij de les! Ik begrijp dat die acht maanden van manipulatie en bedrog je niet in de koude kleren gaan zitten en dat je nu wel eens flink de waarheid zou willen zeggen over alles, maar dit is niet het moment. Nu moet je even doorbijten. Het probleem met leugens en bedrog is dat je alles moet onthouden. Een seconde verslappen en je weigert een arm. Gelukkig was het nauwelijks te zien want ik verzeker je dat het publiek onraad zou hebben geroken. Dan was jouw zogenaamde introverte gedrag (Reinout: 'Je blijft zo rustig.' Boris: ' Ik ben gewoon integer.' ) voor miljoenen mensen aanleiding geweest tot oplettenheid.
Fout twee was het voortdurend mijden van haar blik. Zelfs Friso keek meer naar Mabel dan jij naar Maud. Ik begrijp dat je geringschattend denkt over haar talenten en dat je je niet, zoals alle andere mannelijke medewerkers van Idols, door haar cockteaserige houding laat misleiden, maar is je minachting van zo'n huiveringwekkend gehalte dat je haar niet even aan kon kijken? Gewoon voor de sier, om het circus overeind te houden? Nu stortte het circus, met tentpalen, acrobaten, olifanten en al, in elkaar, lang voordat jij, wederom met een tunnelblik, en de priemende ogen van een steeds sympathieker wordende Maud in je wang, je prijs in ontvangst mocht nemen.
Het enige wat van jou, Boris, tijdens de finale van Idols 2004, overeind is gebleven, is een dijk van een stem. Je was by far de beste, maar in het wegpoetsen van je achterbakse karakter ben je helaas niet geslaagd. Wat dat betreft ben je in de Nederlandse showbizz prima op je plaats.
Succes er mee!
Ben ik het niet mee eens. Maud zong het gewoon in ballad uitvoering (wat duidelijk haar richting is, iets wat ze zelf ook wel aangaf) .. en Boris op een iets meer soul manier. Maud zong de single dramatisch slecht. Het enige wat ze die avond goed deed was het duet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:47 schreef benniebon het volgende:
De nieuwe single die Boris heeft uitgebracht is echt voor hem geschreven!
Maud had geen schijn van kans!!![]()
Laat ik het nou met je eens zijn!quote:Quote van BVO
Boris! Eikel! Had nou even mijn stukje van vorige week gelezen, of iemand gevraagd om het voor te lezen terwijl je in je bus van hot naar her door het land reed om adem te laten stokken en harten sneller te laten kloppen. Dan had je het misschien zien aankomen en had je maatregelen genomen. Misschien had je zelfs een arm om haar heen geslagen, misschien zelfs iets hartelijks gezegd! Dan was alles anders geweest. Het is niet echt een feestelijke onthulling, iets waar ik mezelf graag voor op de borst klop, maar je bent door de mand gevallen. Jouw schijnbaar soepele winnaarsgedrag, die geveinsde softe shit van je, die heeft het niet tot het einde gered.
Grootspraak denk jij, niemand heeft mij door. Ik heb de zaak onder controle. Niemand ziet dat ik dat hele Idols minacht en bovenal dat valszingende hockeytrutje Maud. De jury ziet het niet, Reinout ziet het niet en het publiek ziet het niet. Ik ben de beste, ik ben de slimste, ik ben de enige. Ik zweef in de stratosfeer en zie alles, kan alles naar mijn hand zetten en ook nog eens zó, dat mijn maskerade niet opvalt. Keep the soul alive!
Het begon eigenlijk al met de opkomst. Maud gaf je een arm en jij weigerde 'm. Daar stond je al 1-0 achter. Jezus Boris, dacht ik, blijf nou nog even bij de les! Ik begrijp dat die acht maanden van manipulatie en bedrog je niet in de koude kleren gaan zitten en dat je nu wel eens flink de waarheid zou willen zeggen over alles, maar dit is niet het moment. Nu moet je even doorbijten. Het probleem met leugens en bedrog is dat je alles moet onthouden. Een seconde verslappen en je weigert een arm. Gelukkig was het nauwelijks te zien want ik verzeker je dat het publiek onraad zou hebben geroken. Dan was jouw zogenaamde introverte gedrag (Reinout: 'Je blijft zo rustig.' Boris: ' Ik ben gewoon integer.' ) voor miljoenen mensen aanleiding geweest tot oplettenheid.
Fout twee was het voortdurend mijden van haar blik. Zelfs Friso keek meer naar Mabel dan jij naar Maud. Ik begrijp dat je geringschattend denkt over haar talenten en dat je je niet, zoals alle andere mannelijke medewerkers van Idols, door haar cockteaserige houding laat misleiden, maar is je minachting van zo'n huiveringwekkend gehalte dat je haar niet even aan kon kijken? Gewoon voor de sier, om het circus overeind te houden? Nu stortte het circus, met tentpalen, acrobaten, olifanten en al, in elkaar, lang voordat jij, wederom met een tunnelblik, en de priemende ogen van een steeds sympathieker wordende Maud in je wang, je prijs in ontvangst mocht nemen.
Het enige wat van jou, Boris, tijdens de finale van Idols 2004, overeind is gebleven, is een dijk van een stem. Je was by far de beste, maar in het wegpoetsen van je achterbakse karakter ben je helaas niet geslaagd. Wat dat betreft ben je in de Nederlandse showbizz prima op je plaats.
Succes er mee!
Maud was neem ik aan toch ook gespannen en geconcentreerd .. maar zij deed wel leuk en spontaan!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaf al aan vrij nerveus te zijn én waarschijnlijk zeer geconcentreerd. Ik denk dat het daar aan lag dat hij wat star overkwam. Ik heb Boris inmiddels gezien in een aantal programma's en daar komt hij alles behalve arrogant over. Ik vind dat Beau zwaar overdrijft, maar dat is zoals hij het gezien heeft. Het is opnieuw maar weer wat je wílt zien.
Geen idee. Wel weet ik dat ze iedere keer aangaf niet zenuwachtig te zijn. Misschien had zij zich er al bij neergelegd toch niet te winnen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Maud was neem ik aan toch ook gespannen en geconcentreerd .. maar zij deed wel leuk en spontaan!
Ja de een gaat er anders mee om dan de ander.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Maud was neem ik aan toch ook gespannen en geconcentreerd .. maar zij deed wel leuk en spontaan!
Hoe dan ook, het maakt Maud wel leuker dan Boris.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:26 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ja de een gaat er anders mee om dan de ander.
Precies!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:37 schreef Hypochonder het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het maakt Maud wel leuker dan Boris.
Maud: Keep the Ballad alive!!
Maud en sexy?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:48 schreef DeStedebouwer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook sexy foto's van maud? Want ik hoor d'r zo weinig over...
http://www.maudmulder.nl/fotoalbum.phpquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:48 schreef DeStedebouwer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook sexy foto's van maud? Want ik hoor d'r zo weinig over...
Mwa, staat nie veel bij he.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
http://www.maudmulder.nl/fotoalbum.php
Ga daar eens kijken, of op www.maudmusic.nl .
Playboywaardig?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:29 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Mwa, staat nie veel bij he.
Ik vind haar wel playboy waardig eigenlijk, dus ik hoop(te) op meer.
Ook daar alleen maar foto's die ik al tig keer gezien heb.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Playboywaardig?
Zoek dan op Google ofzo.
Dat is waar, dat viel mij ook toen al op. Zij was best leuk, had een leuke stem en persoonlijkheid, maar werd 3 keer weggezongen door Boris. Nu had ze niet een geweldig goede stem, maar Boris hielp zeker niet mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:12 schreef LeBeau het volgende:
...
Geen wonder eigenlijk, dat hij in het theater zo over arme kleine Nabila heenwalsde: hij had de eindstreep al in het visier en dat kleine meisje was geen tegenstander, maar gewoon een hindernis waar hij even lekker overheen ging. Vocaal, dan wel.
...
Volgens mij niet hoor... tenminste voor zover ik op de hoogte ben... gister de Story gelezen in de bieb en zonet ff op internet gezocht maar niets gevonden.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:02 schreef Sfinxy het volgende:
Klopt het dat het uit is tussen Maud en Frank? Weet iemand dat?
ze waren samen op vakantie geweest naar Turkije.. 5 daagjes.. dus denk het niet hequote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:02 schreef Sfinxy het volgende:
Klopt het dat het uit is tussen Maud en Frank? Weet iemand dat?
Ik heb wel gehoord dat Maud er helemaal door heen zat.. en dat daarom een huldiging niet door ging.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:19 schreef Timmai het volgende:
[..]
ze waren samen op vakantie geweest naar Turkije.. 5 daagjes.. dus denk het niet he![]()
Ja... zeg ik net ..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:32 schreef Mark het volgende:
Stond vandaag inderdaad in de Gelderlander: Nijmegen wilde haar morgen huldigen voor de Zeepkistenrace op de Waalkade, maar ze heeft afgezegd wegens vermoeidheid. Waarschijnlijk gaat die huldiging nu nooit meer door, de gemeente vond 2 weken al randje
de hele verhaal is bullshit..quote:Op maandag 24 mei 2004 13:55 schreef Christine het volgende:
Ze ziet er moe uit
Wat zou dan volgens jou wel de reden zijn dat ze de huldiging niet door wilde laten gaan?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
de hele verhaal is bullshit..![]()
ze hoorde 2 dagen vantevoren van de huldiging.. en eerder had ze al afspraak voor die kappersafward.. wat wel ism idols gegaan zal zijn aangezien JK er ook bij was. Dus ik denk dat er niet meer onderuit te komen vielquote:Op maandag 24 mei 2004 14:40 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Wat zou dan volgens jou wel de reden zijn dat ze de huldiging niet door wilde laten gaan?
tuurlijk. en een week later zou ze ineens wel aan een heuse tour kunnen beginnen.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:55 schreef Christine het volgende:
Ze ziet er moe uit
dancing in the street in duet met Rene Frogerquote:Op zondag 30 mei 2004 19:31 schreef Magics het volgende:
Afgelopen vrijdag had ze een gastoptreden bij het concert van Rene Froger in Ahoy. Ze zong Ain't no sunshine en nog iets, maar dat wist die vriend van me die erheen was niet meer precies. Het scheen wel heel goed te zijn geweest
Hoe is het met je vriend?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:31 schreef Magics het volgende:
Afgelopen vrijdag had ze een gastoptreden bij het concert van Rene Froger in Ahoy. Ze zong Ain't no sunshine en nog iets, maar dat wist die vriend van me die erheen was niet meer precies. Het scheen wel heel goed te zijn geweest
Samen met Wimke van de feestfabriek.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:01 schreef Timmai het volgende:
niet? ik vind het juist wel een mooie foto!
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriend?.
Boeie, zolang wij erquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:55 schreef Christine het volgende:
Weer iets anders
Mens, maak een keuze ofzo.
Leuk!quote:Volgeboekte Maud zingt maar weinig
Ze zingt nauwelijks nog, hoewel ze er net vier optredens voor 60.000 toeschouwers op heeft zitten: "Als gastzanger bij René Froger. Kicken, man." Ook na de Idols - uitzendingen gaat Maud nog als een trein: "Het komende halfjaar ben ik helemaal volgeboekt." Morgen staat eindelijk de huldiging in Nijmegen op het programma.
Is er leven na Idols? Voor Maud wel degelijk. En als kersverse bekende Nederlander hoeft de Nijmeegse daar niet eens zoveel voor te laten zien.
Dankzij de Idols-gekte is alleen al het vertonen van haar gezicht in een winkelstraat voldoende voor hordes op drift geraakte voorbijgangers. "In Nijmegen is dat erger dan in Amsterdam. Daar zijn de mensen meer gewend aan bekende Nederlanders."
Het klinkt als een cliché, maar het is niet anders. Maud leeft sinds ze de Idols-finale verloor van Boris, in een roes. Van hot naar her gaat het: "Ik heb intussen kleren liggen op drie adressen in Nederland."
Ze opent winkels, 'doet' interviews en fotosessies, tapt op verzoek pilsjes en schiet hardlopers weg. Binnenkort verschijnt ze op de voorkant van twee magazines. Ineens ook komt ze zichzelf tegen in Privé en Weekend: "Daaraan moest ik nog het meeste wennen."
Niet aan de foto's: "Als hockeyster in de eredivisie was ik wel gewend aan mijn gezicht in de krant. Maar dat is wat anders dan dat ze dingen over je schrijven die niet kloppen. Er ontstaat een verkeerd beeld waar je je niet tegen kunt verweren."
Vreemd genoeg komt het nauwelijks meer van datgene waarmee ze verder carrière wil maken: zingen. Onlangs nog trad ze met twee liedjes op als gastzanger in vier concerten van René Froger in de Arena: "Voor 60.000 toeschouwers. Dat was kicken, man." Maar het was een uitzondering.
"Ik mag niet zomaar covers zingen", verklaart ze de stilgevallen stembanden, "dus moet ik eerst werken aan een eigen repertoire."
Maar door al haar nevenactiviteiten heeft ze geen tijd om daarover na te denken.
Verontschuldigend: "Het komt er gewoon niet van."
Daarbij is ze niet tevreden met zomaar wat liedjes: "Ik wil wel echt iets goeds neerzetten."
Wat daarbij kan helpen, is het platencontract dat ze inmiddels heeft afgesloten met BMG. "Samen denken we na over een nieuwe single en een nieuw album", laat Maud weten. We hoeven ons niet al te veel zorgen te maken.
"Nederlandstalig moet het worden", aldus Maud. "Een beetje middlespeed, á la Marco Borsato, maar dan een tintje moderner. Hoe? Dat weet ik nog niet."
Dat de tijd begint te dringen, weet ze zelf ook wel.
"Mijn management (een bureau van Idols-jurylid Edwin Jansen - red.) heeft me voor het komende half jaar helemaal volgeboekt." De prijs voor een half uur Maud is niet gering: "Vierduizend euro." En dat terwijl niet eens bekend is wát ze gaat zingen, voorwaar een prestatie.
Mauds volgeboekte agenda is er ook debet aan dat morgen pas de langverwachte huldiging plaatsvindt in haar woon- en geboorteplaats Nijmegen.
Door een vervelend misverstand ging een eerdere huldiging (tijdens de zeepkistenrace) niet door: "Ik had andere dingen gepland, maar bij de gemeente dachten ze dat ik overspannen was. Ik mankeerde niets, maar kreeg ineens wel allemaal beterschapskaartjes."
Nijmegenaren dachten al dat het Maud naar het hoofd was gestegen omdat ze de inhuldiging voor andere zaken zou hebben laten schieten. Niets is minder waar, stelt ze. "Ik vind Nijmegen echt een superstad. Ik vind het juist hartstikke leuk om hier op te treden."
Dat ze met beide benen op de grond staat, bewijst Mauds afwijzing van een rondrit door de stad in een cabriolet: "Ik hou niet van al die glamour. Laat mij maar gewoon zingen, dan vind ik het goed genoeg."
bron:de gelderlander/Mediawatchers
leuk zeg, dat ze zoveel dingen doet die niets met zingen te maken hebben. Dan was Idols ook niet nodig geweest ...quote:Op maandag 7 juni 2004 09:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk!
Gaan we toch nog iets van d'r horen. Ik vind het wel tijd worden om iets anders te horen dan Boris, ben ook benieuwd wat we van de andere Idols nog gaan horen.quote:Maud zingt Floris
Vorige maand konden we melden dat Idols-finaliste Maud op de valreep nog een contract bij de met Idols gelinkte maatschappij BMG kon tekenen. "Nederlandstalig moet het worden", liet Maud toen weten, "een beetje middlespeed, á la Marco Borsato, maar dan een tintje moderner. Hoe? Dat weet ik nog niet." Inmiddels is bekend geworden dat ze de titelsong van "Floris", de ridderfilm van Johan Nijenhuis, zal gaan zingen en dat dat tevens haar eerste single zal zijn. De film komt in het najaar uit in de Nederlandse bioscopen. Binnenkort zal Maud ook te boeken zijn voor een optreden met haar eigen band "Djeff".
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat ze expres wat hebben gewacht met Maud, om de Jim-praktijken een beetje te voorkomen. Want die verkocht een stukje beter dan Jamai, geloof ik.
'Nee*&^#(eeeee Neeeeeeeeeee Neeeeeeeeee je hoeft niet te gaan schahatquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:39 schreef Svensational het volgende:Nederlandstalig?
Is iedereen vergeten hoe ze Afscheid van Volumia zong?
Ik denk het wel hoor:quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Die Maud daar horen we nooit meer iets van. En terecht denk ik.
Misschien dan dat eerste singletje, maar daarna is het over.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Tienhoven!.
Sorry Tom, dat wordt de toekomst van Maudquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stomme spelletjes spelen doen jullie maar ergens anders. Niet in een. Maud.
. topic.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorry Tom, dat wordt de toekomst van Maud![]()
sorryquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
mp3'tjes mogen niet, dus wavjes ook niet.
Maar ik vind het geen tof nummer, na de eerste keer luisteren.
Viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:34 schreef Cee het volgende:
Lijkt een beetje op 't liedje van Boris, maar dan in 't Nederlands.
ja titelsong van Floris.. dus dan weet je het wel..quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja![]()
De melodie vind ik ook best mooi, maar die tekst![]()
Mee eens, al denk ik dat het vooral gewoon even wennen is.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef Tania18 het volgende:
De melodie vind ik ook best mooi, maar die tekst![]()
gister algedaan... maar deedhet niet bij mij...quote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Christine het volgende:
dunn0w: zie bovenstaand linkje
realplayer geinstalleerd?quote:Op zondag 5 september 2004 16:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
gister algedaan... maar deedhet niet bij mij...
tuurlijk.... maar de meeste van dit soort bestand worden geweigerd door mijn pc..quote:Op zondag 5 september 2004 16:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
realplayer geinstalleerd?
you've got mailquote:Op zondag 5 september 2004 16:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
tuurlijk.... maar de meeste van dit soort bestand worden geweigerd door mijn pc..
geen punt ik wacht wel af...
* thanks youquote:Op zondag 5 september 2004 17:40 schreef Timmai het volgende:
[..]
you've got mail![]()
haha.. Lieve van Kessel is weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 5 september 2004 20:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
* thanks you.
Je kickt wel op hockeymeisjes he... aan je avater te zien...
jajajaja dat zeggen ze allemaal. Jij zou dan kennis nummer 1034 zijn ofzo (die ook FOK!ker is)quote:Op zondag 5 september 2004 20:31 schreef Timmai het volgende:
maar Maud is een kennis van mij.. dus vandaar..![]()
dat zal best.. maar het is gewoon zo en daar kan ik ook niks aan doen. Niet dat dat kennis zijn zoveel voorstelt.. aangezien ik haar maar af en toe spreek.quote:Op zondag 5 september 2004 20:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
jajajaja dat zeggen ze allemaal. Jij zou dan kennis nummer 1034 zijn ofzo (die ook FOK!ker is)
Oke, ik geloof jequote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat zal best.. maar het is gewoon zo en daar kan ik ook niks aan doen. Niet dat dat kennis zijn zoveel voorstelt.. aangezien ik haar maar af en toe spreek.
lang lang geledenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:41 schreef BVO het volgende:
Ja, wel leuk hoor...
Die TT ook.
ik neem het op, dus ik maak zo wel een paar shotjes om het topic op te vrolijkenquote:Op zondag 19 september 2004 17:57 schreef Timmai het volgende:
[..]
lang lang geleden
Maud straks met haar single bij Life and Cooking![]()
Valt nog tegen. Zo lastig is het tegenwoordig niet om hoog in de Mega Top 50 te komen. Met zo'n 'geweldige' actie als Etos/FRS had nummer 1 het minimale moeten zijn...quote:Op zondag 19 september 2004 18:46 schreef Timmai het volgende:
Op nr. 3 binnengekomen in de Mega Top 50
Dus Dragosta din tei is nog beter dan Maudquote:Op zondag 19 september 2004 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt nog tegen. Zo lastig is het tegenwoordig niet om hoog in de Mega Top 50 te komen. Met zo'n 'geweldige' actie als Etos/FRS had nummer 1 het minimale moeten zijn...
Maar goed, tis dan ook een kutnummer.
airplay en verkopen toch?quote:Op zondag 19 september 2004 19:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dus Dragosta din tei is nog beter dan Maud![]()
Wat een smaak heeft het Nederlands muziekvolk toch. Hoe word die lijst eigenlijk samengesteld?
* -Vaduz- gaat naar de mega top 50 site en ziet Maud op 11 staan?quote:Op zondag 19 september 2004 18:46 schreef Timmai het volgende:
Op nr. 3 binnengekomen in de Mega Top 50
ja ik zie het ook net ineens.. werd gister toch echt gezegd bij L&Cquote:Op maandag 20 september 2004 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
* Timmai gaat naar de mega top 50 site en ziet Maud op 11 staan?
Zal de midweek chart wel geweest zijn ofsow.. of de Pepsi Chart?? whonows.. het is toch echt nr. 11quote:Op maandag 20 september 2004 20:03 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja ik zie het ook net ineens.. werd gister toch echt gezegd bij L&C![]()
het blijkt dus de top 100 geweest te zijnquote:Op maandag 20 september 2004 21:18 schreef marky het volgende:
[..]
Zal de midweek chart wel geweest zijn ofsow.. of de Pepsi Chart?? whonows.. het is toch echt nr. 11
Ok, mysterie opgelost!quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:10 schreef Timmai het volgende:
[..]
het blijkt dus de top 100 geweest te zijn
[afbeelding]
Ja las in de krant dat ze samen heeft gewerkt met Boeien...quote:Op donderdag 11 november 2004 22:25 schreef Timmai het volgende:
nieuw leven in dit topic, binnenkort komt haar album uit.
[afbeelding]
om het topic beetje op te vrolijken
Ik vind haar ook ehct lelijk.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
echt knap is ze niet hè..
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook ehct lelijk.....
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook ehct lelijk.....
Lelijk is ze niet, maar voor een geforceerde 'ster' die het vooral van haar uiterlijk moet hebben, is ze ook zeker niet knap.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind d'r ook niet lelijk hoor, ze heeft vooral een mooi figuur, ik vind alleen dat haar hoofd er wat ouder uitziet dan ze is..
ben ik het niet mee eens, ze heeft een mooie stemquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet, maar voor een geforceerde 'ster' die het vooral van haar uiterlijk moet hebben.
Nee joh..... Hoe kan je nou zeggen dat zij de mooiste/knapste vrouw is die er is?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:46 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ze is echt knap... misschien wel de mooiste/knapste vrouw die ik (in het echt) gezien heb
Eva knapperquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh..... Hoe kan je nou zeggen dat zij de mooiste/knapste vrouw is die er is?
Staar je alleen maar naar je pc vol met Maudjes en kijk je niet verder om je heen....
Bijvoorbeeld een Hind of een Eva die zijn toch al veeel knapper???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |