sorryquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
mp3'tjes mogen niet, dus wavjes ook niet.
Maar ik vind het geen tof nummer, na de eerste keer luisteren.
Viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:34 schreef Cee het volgende:
Lijkt een beetje op 't liedje van Boris, maar dan in 't Nederlands.
ja titelsong van Floris.. dus dan weet je het wel..quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja![]()
De melodie vind ik ook best mooi, maar die tekst![]()
Mee eens, al denk ik dat het vooral gewoon even wennen is.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef Tania18 het volgende:
De melodie vind ik ook best mooi, maar die tekst![]()
gister algedaan... maar deedhet niet bij mij...quote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Christine het volgende:
dunn0w: zie bovenstaand linkje
realplayer geinstalleerd?quote:Op zondag 5 september 2004 16:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
gister algedaan... maar deedhet niet bij mij...
tuurlijk.... maar de meeste van dit soort bestand worden geweigerd door mijn pc..quote:Op zondag 5 september 2004 16:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
realplayer geinstalleerd?
you've got mailquote:Op zondag 5 september 2004 16:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
tuurlijk.... maar de meeste van dit soort bestand worden geweigerd door mijn pc..
geen punt ik wacht wel af...
* thanks youquote:Op zondag 5 september 2004 17:40 schreef Timmai het volgende:
[..]
you've got mail![]()
haha.. Lieve van Kessel is weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 5 september 2004 20:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
* thanks you.
Je kickt wel op hockeymeisjes he... aan je avater te zien...
jajajaja dat zeggen ze allemaal. Jij zou dan kennis nummer 1034 zijn ofzo (die ook FOK!ker is)quote:Op zondag 5 september 2004 20:31 schreef Timmai het volgende:
maar Maud is een kennis van mij.. dus vandaar..![]()
dat zal best.. maar het is gewoon zo en daar kan ik ook niks aan doen. Niet dat dat kennis zijn zoveel voorstelt.. aangezien ik haar maar af en toe spreek.quote:Op zondag 5 september 2004 20:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
jajajaja dat zeggen ze allemaal. Jij zou dan kennis nummer 1034 zijn ofzo (die ook FOK!ker is)
Oke, ik geloof jequote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat zal best.. maar het is gewoon zo en daar kan ik ook niks aan doen. Niet dat dat kennis zijn zoveel voorstelt.. aangezien ik haar maar af en toe spreek.
lang lang geledenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:41 schreef BVO het volgende:
Ja, wel leuk hoor...
Die TT ook.
ik neem het op, dus ik maak zo wel een paar shotjes om het topic op te vrolijkenquote:Op zondag 19 september 2004 17:57 schreef Timmai het volgende:
[..]
lang lang geleden
Maud straks met haar single bij Life and Cooking![]()
Valt nog tegen. Zo lastig is het tegenwoordig niet om hoog in de Mega Top 50 te komen. Met zo'n 'geweldige' actie als Etos/FRS had nummer 1 het minimale moeten zijn...quote:Op zondag 19 september 2004 18:46 schreef Timmai het volgende:
Op nr. 3 binnengekomen in de Mega Top 50
Dus Dragosta din tei is nog beter dan Maudquote:Op zondag 19 september 2004 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt nog tegen. Zo lastig is het tegenwoordig niet om hoog in de Mega Top 50 te komen. Met zo'n 'geweldige' actie als Etos/FRS had nummer 1 het minimale moeten zijn...
Maar goed, tis dan ook een kutnummer.
airplay en verkopen toch?quote:Op zondag 19 september 2004 19:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dus Dragosta din tei is nog beter dan Maud![]()
Wat een smaak heeft het Nederlands muziekvolk toch. Hoe word die lijst eigenlijk samengesteld?
* -Vaduz- gaat naar de mega top 50 site en ziet Maud op 11 staan?quote:Op zondag 19 september 2004 18:46 schreef Timmai het volgende:
Op nr. 3 binnengekomen in de Mega Top 50
ja ik zie het ook net ineens.. werd gister toch echt gezegd bij L&Cquote:Op maandag 20 september 2004 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
* Timmai gaat naar de mega top 50 site en ziet Maud op 11 staan?
Zal de midweek chart wel geweest zijn ofsow.. of de Pepsi Chart?? whonows.. het is toch echt nr. 11quote:Op maandag 20 september 2004 20:03 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja ik zie het ook net ineens.. werd gister toch echt gezegd bij L&C![]()
het blijkt dus de top 100 geweest te zijnquote:Op maandag 20 september 2004 21:18 schreef marky het volgende:
[..]
Zal de midweek chart wel geweest zijn ofsow.. of de Pepsi Chart?? whonows.. het is toch echt nr. 11
Ok, mysterie opgelost!quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:10 schreef Timmai het volgende:
[..]
het blijkt dus de top 100 geweest te zijn
[afbeelding]
Ja las in de krant dat ze samen heeft gewerkt met Boeien...quote:Op donderdag 11 november 2004 22:25 schreef Timmai het volgende:
nieuw leven in dit topic, binnenkort komt haar album uit.
[afbeelding]
om het topic beetje op te vrolijken
Ik vind haar ook ehct lelijk.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
echt knap is ze niet hè..
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook ehct lelijk.....
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook ehct lelijk.....
Lelijk is ze niet, maar voor een geforceerde 'ster' die het vooral van haar uiterlijk moet hebben, is ze ook zeker niet knap.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind d'r ook niet lelijk hoor, ze heeft vooral een mooi figuur, ik vind alleen dat haar hoofd er wat ouder uitziet dan ze is..
ben ik het niet mee eens, ze heeft een mooie stemquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet, maar voor een geforceerde 'ster' die het vooral van haar uiterlijk moet hebben.
Nee joh..... Hoe kan je nou zeggen dat zij de mooiste/knapste vrouw is die er is?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:46 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ze is echt knap... misschien wel de mooiste/knapste vrouw die ik (in het echt) gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |