Euhw god..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:41 schreef DePresident het volgende:
allah, allah, allllaaaaaaaah bestaat niet
en god ook niet, en de heilige maagd maria ook niet, en aartsengel michael ook niet
en jezus ook niet
wanneer snapt iedereen dit nou eens zeg
![]()
en dat heeft met dit topic te maken, want?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:54 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Mikey, snap het nou eens, je word niet gewaardeerd in ONZ
buiten ONZ ook niet echt, geloof ik, maar dat ff terzijde
niets, gewoon een algemene mededelingquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dat heeft met dit topic te maken, want?
Ik kan er ook niks aan doen, ging vanzelfquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
och god weer zo eentje die denkt dat ie wat voorstelt........echt zo'n mannelijk highschoolsletje die bepaald wie wel en wie niet een topic mag starten en wie mag reageren en wie niet. Geef de link maar van een topicje waar jij trots op bent van jezelf, kijken of dat wel wat voorsteltquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:54 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Mikey, snap het nou eens, je word niet gewaardeerd in ONZ
pas op he, paarse_paashaas = fokgodquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:48 schreef DePresident het volgende:
[..]
och god weer zo eentje die denkt dat ie wat voorstelt........echt zo'n mannelijk highschoolsletje die bepaald wie wel en wie niet een topic mag starten en wie mag reageren en wie niet. Geef de link maar van een topicje waar jij trots op bent van jezelf, kijken of dat wel wat voorstelt
ik had het tegen Gele_Kangaroe de 'wannabe MikeyMo'quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
pas op he, paarse_paashaas = fokgod
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:54 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Mikey, snap het nou eens, je word niet gewaardeerd in ONZe wereld
P_P = G_Kquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:02 schreef DePresident het volgende:
[..]
ik had het tegen Gele_Kangaroe de 'wannabe MikeyMo'
Over m'n lijk dat dat van ome Henk is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:13 schreef galbrecht het volgende:
doet me denken aan zo'n liedje:
Artist Lyrics: Ome Henk
bron? bewijs?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:41 schreef DePresident het volgende:
en god ook niet, en de heilige maagd maria ook niet, en aartsengel michael ook niet
en jezus ook niet
![]()
ja vond ik ook raar, maar alle hits van google zeiden ome henkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Over m'n lijk dat dat van ome Henk is.
Het zou nog eerder Hans Dorrestijn zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:24 schreef galbrecht het volgende:
[..]
ja vond ik ook raar, maar alle hits van google zeiden ome henk![]()
http://www.google.com/sea(...)F-8&q=schapen+neuken
Die heb ik van Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:13 schreef galbrecht het volgende:
doet me denken aan zo'n liedje:
Artist Lyrics: Ome Henk
Song Lyrics: Schapen Neuken
Album Lyrics:
[Buy " " CD]
Dit is mijn lied, het lied van Arjen
de herdersjongen, opgegroeid tussen de schapen
op de heide, elk woord wat ik zing berust
op waarheid
Als het heel mooi weer is,
trek ik het weiland in,
fluit een vrolijk wijsje en ben
heel blij van zin,
de schapen in het weiland
kijken mij lachend aan,
ik voel onder mijn overal mijn lul
die gaat al staan
Want ik ga schapen neuken!
Schapen neuken,schapen neuken
is fijn (x2)
Ik zoek naar een lief schaapje,
ja daar zie ik er een staan,
ik besluip haar van achter
heb mijn laarzen aan.
dan pak ik bij de poten
ik ruik eens aan haar aars
die is als lekker nat
ik stop haar poten in mijn laars
is fijn (x2)
Als ik bene tril dan
kijkt het schaapje achterom
het mekkert dan ‘lekkerrrrr’
want een schaap dat is niet dom
het schaapje lachte vredig
ik spuit het helemaal vol
en ’s nachts kruip ik tevreden
onder de schapenwol
is fijn (x2)
Meuhmeuhmeuhmeuh (x10)
Want ik ga schapen neuken!Schapen neuken,schapen neuken
is fijn (x2)
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:41 schreef DePresident het volgende:
en god ook niet, en de heilige maagd maria ook niet, en aartsengel michael gabrielook niet
en jezus ook niet
![]()
klootzak val dood!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:36 schreef Alicey het volgende:
ach, allah is vast een homo
ohohohohohhhhhhh jij houd je niet aan de nieuwe fokregelsquote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
klootzak val dood!![]()
vuile hufter ga je moeder in je reet beffen
pedofiel!
doodsverwensingquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Over m'n lijk dat dat van ome Henk is.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Alicey het volgende:
excuseer me : allah is vast een lesbische negerin
wel een slechte kloon danquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:25 schreef timbob het volgende:
ik hoorde laatst dat allah een kloon was van god..
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Alicey het volgende:
excuseer me : allah is vast een lesbische negerin
Val Toch dood klootzakquote:Op zondag 2 mei 2004 00:57 schreef Alicey het volgende:
hey, we have a moslim in the house!![]()
je bent al de 2e turk die zich achterlijk gedraagt in deze topic.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Hitman_1985 het volgende:
MikeyMo hoe dom kan je zijn. Ik ben zo makkelijk aan je gegevens gekomen. Je bent gewaarschuwd.
Zijn er wel mensen nog op fok die andermans geloof respecteren? Zo niet fuck ya all.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
je bent al de 2e turk die zich achterlijk gedraagt in deze topic.
zijn op fok toch ook wel normale turken?
op deze manier nodig je natuurlijk niet uit tot respect van jou als persoon..quote:Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen nog op fok die andermans geloof respecteren? Zo niet fuck ya all.
Allah zult lachen wanneer jij brand in de hel zoals velen anderen op fok!.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
op deze manier nodig je natuurlijk niet uit tot respect van jou als persoon..
waarom trouwens altijd die lange tenen? als allah bestaat, heeft hij vast hoogstpersoonlijk de humor bedacht, en kan hij zelf ook best lachen om deze topic...
kijk eens aan, zelfs allah heeft gevoel voor humor, zij het een enigszins sadistisch gevoel voor humor, het gevoel voor humor is erquote:Op zondag 2 mei 2004 01:14 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Allah zult lachen wanneer jij brand in de hel zoals velen anderen op fok!.
mensen bedreigen is niet echt aardig. Bovendien kan niemand adresgegevens achterhalen omdat die beschermt worden (of je moet zo dom zijn om ze in je profiel te zettenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Hitman_1985 het volgende:
MikeyMo hoe dom kan je zijn. Ik ben zo makkelijk aan je gegevens gekomen. Je bent gewaarschuwd.
Als jouw man dit leest zal hij jou straffen anders is hij een mietje.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
kijk eens aan, zelfs allah heeft gevoel voor humor, zij het een enigszins sadistisch gevoel voor humor, het gevoel voor humor is er
gaat allah trouwens mijn man ook straffen voor mijn gedrag, of is-ie zo weer niet?
ja, als we nou allemaal ook dan de naastenliefde tonen die Allah zo graag ziet. Ik hou van Allah, moslims, christenen, de grond waarop ik loop, de aarde, de wolken, de lucht, ferrari's van alles ! behalve spruitjes!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
op deze manier nodig je natuurlijk niet uit tot respect van jou als persoon..
waarom trouwens altijd die lange tenen? als allah bestaat, heeft hij vast hoogstpersoonlijk de humor bedacht, en kan hij zelf ook best lachen om deze topic...
mijn man is een echte man, die er niet zulke achterlijke ideeen op nahoudtquote:Op zondag 2 mei 2004 01:20 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Als jouw man dit leest zal hij jou straffen anders is hij een mietje.
ik heb er ook zelden problemen mee. allah is er nou eenmaal, en is overal, en zit daarom ook niet in de weg. moslims en christenen zijn er genoeg waarmee ik het prima kan vinden. de aarde en wolken doorgaans ook erg leuk (behalve wolken waar hagel uit komtquote:Op zondag 2 mei 2004 01:21 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja, als we nou allemaal ook dan de naastenliefde tonen die Allah zo graag ziet. Ik hou van Allah, moslims, christenen, de grond waarop ik loop, de aarde, de wolken, de lucht, ferrari's van alles ! behalve spruitjes!
neem een voorbeeld aan mij......
ik zou het zooo fijn vinden als Allah echt bestond.........en dat er nog leven is na dit levenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik heb er ook zelden problemen mee. allah is er nou eenmaal, en is overal, en zit daarom ook niet in de weg. moslims en christenen zijn er genoeg waarmee ik het prima kan vinden. de aarde en wolken doorgaans ook erg leuk (behalve wolken waar hagel uit komt). ferrari's ook.spruitjes dan weer niet inderdaad
ik zal het eens overwegen
offtopic... of allah bestaat weet niemand, of er leven is na dit leven weet ook niemand... voorlopig niet druk om maken, en wie weet scoor jequote:Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef DePresident het volgende:
[..]
ik zou het zooo fijn vinden als Allah echt bestond.........en dat er nog leven is na dit leven
*zucht
maar dat is weer een heel ander topic
ja maar misschien schend ik de geboden van Allah he omdat ik denk dat hij niet bestaat en als ik dan voor hem sta slaat hij me in elkaar en moet ik doorlopen naar de helquote:Op zondag 2 mei 2004 01:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
offtopic... of allah bestaat weet niemand, of er leven is na dit leven weet ook niemand... voorlopig niet druk om maken, en wie weet scoor je
als er iets als allah bestaat, is dat waarschijnlijk iemand die wat slimmer is dan de gemiddelde holbewoner, dus wees niet bang voor allahquote:Op zondag 2 mei 2004 01:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja maar misschien schend ik de geboden van Allah he omdat ik denk dat hij niet bestaat en als ik dan voor hem sta slaat hij me in elkaar en moet ik doorlopen naar de hel![]()
Tjah, iemand die wat slimmer is dan de holbewoner bouwt de hele universum. Alle levenden erin. Zo gedetailed dat het gewoon perfect is. Ik heb geen woorden voor mensen zoals jullie. Wel heb ik mijn vuisten mijn voeten en me dikke lul. Zoals Al Capone zei "Je kan meer bereiken als je een pistool naar iemand toe wijst dan dat je het van hem vraagt met lieve woorden." (letterlijk heb ik het vergeten). Anyways, you got the point.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
als er iets als allah bestaat, is dat waarschijnlijk iemand die wat slimmer is dan de gemiddelde holbewoner, dus wees niet bang voor allah
als, zoals jij zegt, alla het universum heeft gemaakt waar alles perfect is. waarom lopen mensen zoals wij hier dan rond?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Tjah, iemand die wat slimmer is dan de holbewoner bouwt de hele universum. Alle levenden erin. Zo gedetailed dat het gewoon perfect is. Ik heb geen woorden voor mensen zoals jullie. Wel heb ik mijn vuisten mijn voeten en me dikke lul. Zoals Al Capone zei "Je kan meer bereiken als je een pistool naar iemand toe wijst dan dat je het van hem vraagt met lieve woorden." (letterlijk heb ik het vergeten). Anyways, you got the point.
Ooit van vrije wil gehoord? Het leven is een grote toets of je het verdiend om naar de paradijs te gaan. En als je het niet verdient dan weetje waar je heen gaat, De Hel. En ik zeg het je, het is geen pret. Als een aansteker jou nu pijn kan doen dan moet je ervoor zorgen dat je niet in de hel komt. Ik ben geen heilige, als je wat wilt weten over godsdienst ga dan naar de Kerk of de Moskee of een andere heile plaats. Daar zullen ze je meer vertellen.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:43 schreef timbob het volgende:
[..]
als, zoals jij zegt, alla het universum heeft gemaakt waar alles perfect is. waarom lopen mensen zoals wij hier dan rond?
maar mag ik wel in een andere god geloven?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:54 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Ooit van vrije wil gehoord? Het leven is een grote toets of je het verdiend om naar de paradijs te gaan. En als je het niet verdient dan weetje waar je heen gaat, De Hel. En ik zeg het je, het is geen pret. Als een aansteker jou nu pijn kan doen dan moet je ervoor zorgen dat je niet in de hel komt. Ik ben geen heilige, als je wat wilt weten over godsdienst ga dan naar de Kerk of de Moskee of een andere heile plaats. Daar zullen ze je meer vertellen.
En voor de mensen die lef hebben kom gerust naar een Turkse kofiehuis in Amsterdam, en zeg daar maar dat Allah ........ is.
Wij moslims geloven dat er 1 god/Allah bestaat. En wij weten dat god/Allah Mozes, Jezus, Mohammed en andere profeten die erkend worden door de Heilige Koran naar aarde heeft gestuurd met geloven. En de laatste godsdienst dat kwam is de Islam. Dus de laatste verbeterde versie voor de nerds tussen ons zoals MikeyMo.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:01 schreef timbob het volgende:
[..]
maar mag ik wel in een andere god geloven?
want er zijn natuurlijk meerdere godsdiensten en geloven enzo, en hoe weer je nou welke de goeie is?
Niet perfect? Dan zou het zo eruit zien.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef Marczilla het volgende:
Perfect = Gasten die kinderen opsluiten, verkrachten, vermoorden
Perfect = Landen op deze "perfecte" wereld waarbij de regering niet eens de moeite neemt om zorg te dragen voor zijn burgers
Perfect = Gasten die zichzelf opblazen in een vollestadsbus
Perfect = Een zooitje mongolen die met drie raketten een man uit zijn rolstoel knallen
Perfect = Holocaust "ik ga dit niet eens uitleggen"
Als alles wat hierboven staat onder het stramien PERFECT valt dan vraag ik me af hoe de wereld eruit zou zien wanneer alles niet zo perfect zou zijn.
Jouw leven is een onzin, doe er wat mee. Ik vraag me af of iemand jou zult missen als je dood bent.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:21 schreef milagro het volgende:
er was eens een God genaamd Allah
die zei " het is toch eigenlijk te gek, ja
dat de harige reet
van die suffe profeet
mij de weg wijst naar Mekka"
Dit is Onzin, hè!
Dit is Onzin, geitenneu..breier, je zit in het verkeerde forum te raaskallenquote:Op zondag 2 mei 2004 02:25 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Jouw leven is een onzin, doe er wat mee. Ik vraag me af of iemand jou zult missen als je dood bent.
Jij bent zo stoer! Mag ik je alstublieft aanraken? En je handtekening? En een zoen van je moeder?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:25 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Jouw leven is een onzin, doe er wat mee. Ik vraag me af of iemand jou zult missen als je dood bent.
Jij verwacht beloning van Hem terwijl je niet eens gelooft dat Hij bestaat? Slim ben je.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:29 schreef DePresident het volgende:
allah gaat mij later belonen omdat ik zo vredelievend ben. Dan zegt hij ''DePresident jij bent beter als hitman want jij bent vredelievend
serieus: Heb je enig idee hoe het leven is ontstaan volgens de evolutietheorie? Of wou je beweren dat de ontwerpers van Boeing "Allah/God" zijn?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:23 schreef Hitman_1985 het volgende:
God/ Allah bestaat en Hij heeft bepaalde regels gemaakt dat niet gebroken kunnen worden.
Zoals waarom zout en zoet water in de oceaan niet mengen.
Waarom alle planeten om elkaar draaien. Waarom ze zomaar niet naar beneden vallen of rondzweven. etc. etc.
Kom me niet vertellen dat alles zomaar in 1 keer is ontstaan en zo perfect is geworden. Waarom zien we dan NU niet zoiets gebeuren? Bijvoorbeeld een bliksem slaat in op een hooiberg waar een Boeing 747 uit komt. Geloof je erin?
Dat vraag jij aan iemand met een emailadres met Turkisch Gangster nog iets en aan iemand die hem met een hoofdletter schrijft? Grapjas!quote:Op zondag 2 mei 2004 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
serieus: Heb je enig idee hoe het leven is ontstaan volgens de evolutietheorie? Of wou je beweren dat de ontwerpers van Boeing "Allah/God" zijn?
alicey zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat is ook een moslimquote:Op zondag 2 mei 2004 02:34 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Jij verwacht beloning van Hem terwijl je niet eens gelooft dat Hij bestaat? Slim ben je.
quote:Op zondag 2 mei 2004 02:38 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat vraag jij aan iemand met een emailadres met Turkisch Gangster nog iets en aan iemand die hem met een hoofdletter schrijft? Grapjas!
Wil je mij nu vertellen dat de mensheid de ijzer, olie en al die mineralen hebben uitgevonden en daarna in de grond hebben gestopt zodat ze het later eruit konden halen en een boeing vliegtuig ermee kunden maken? Waarom zou Allah nou zomaar jou een boeing vliegtuig geven? Jij bent diegene die ver wilt rijzen. Dus bouw het maar of betaald ervoor.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
serieus: Heb je enig idee hoe het leven is ontstaan volgens de evolutietheorie? Of wou je beweren dat de ontwerpers van Boeing "Allah/God" zijn?
ontopic:![]()
![]()
![]()
[kinderachtig] jij begon met je Boeing uit de hooiberg [/kinderachtig]quote:Op zondag 2 mei 2004 02:41 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Wil je mij nu vertellen dat de mensheid de ijzer, olie en al die mineralen hebben uitgevonden en daarna in de grond hebben gestopt zodat ze het later eruit konden halen en een boeing vliegtuig ermee kunden maken? Waarom zou Allah nou zomaar jou een boeing vliegtuig geven? Jij bent diegene die ver wilt rijzen. Dus bouw het maar of betaald ervoor.
En nu ga ik slapen. Hopelijk is dit topic nog open. Sommige mensen moeten slimmer worden hiero en daarvoor hebben ze een wijzer persoon nodig.
Hopelijk word je nooit meer wakker. En als we een wijzer persoon nodig hebben moeten we nog wel even wat verder zoeken, jij bent het iig niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:41 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Blablabla
En nu ga ik slapen. Hopelijk is dit topic nog open. Sommige mensen moeten slimmer worden hiero en daarvoor hebben ze een wijzer persoon nodig.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:57 schreef Hitman_1985 het volgende:
Jullie durven wel hier op fok te lullen over Allah. Maar durf het ook te doen voor mij. Stelletje lafaards. Check me profiel voor mijn email en mail me zodat we een afspraak maken.
Dat de moderaters dit toestaan is ziek. Zoals dat grappen maken over de derde wereld landen.
die gegevens zijn al lang en breed veranderd, ik ben verhuisd sinds 19-12-2003quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Hitman_1985 het volgende:
er staan verouderde gegevens in de sidn database. Je kan me oude adres opvragen als je op mikeymo.nl een whois doet.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:19 schreef DePresident het volgende:
[..]
mensen bedreigen is niet echt aardig. Bovendien kan niemand adresgegevens achterhalen omdat die beschermt worden (of je moet zo dom zijn om ze in je profiel te zetten)
't Is toch ook mijn God? Of niet? Er was er toch maar 1?quote:Op zondag 2 mei 2004 09:33 schreef MikeyMo het volgende:
pas maar op mvdl. Straks staat er een turkse gangster voor je deur omdat je zijn God beledigt
ja dat weet ik allemaal niet hoor, ik had een onschuldige grapje in gedachte over zelfmoordenaars toen ik dit topic opende. Wist ik veel dat er een turkse moslim hier helemaal zou gaan flippen en gaan dreigen met fysiek geweld...quote:Op zondag 2 mei 2004 09:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
't Is toch ook mijn God? Of niet? Er was er toch maar 1?
is die smilie wel naar het oosten gericht?quote:Op zondag 2 mei 2004 09:37 schreef RichardQuest het volgende:
Allah
Niet iedere moslim keert je de andere wang toe.quote:Op zondag 2 mei 2004 09:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja dat weet ik allemaal niet hoor, ik had een onschuldige grapje in gedachte over zelfmoordenaars toen ik dit topic opende. Wist ik veel dat er een turkse moslim hier helemaal zou gaan flippen en gaan dreigen met fysiek geweld...
ach ja, ook dat is fok!
Liefde maakt blind.quote:Op zondag 2 mei 2004 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
http://members.msn.com/ahmetseyit@hotmail.com
Dit is hem en hij woont in A'dam
[afbeelding]
Hij is 18, dan verwacht je toch wel verstandiger gedrag dan een beetje lopen schelden en dreigen op een forum.
Dat jij gelooft in gods grote sprookjesboek moet je zelf weten, maar respecteer de keus van anderen die dat niet doen.Ik geloof niet in die crap(om diverse redenen).of het wat boeit?niet echt geloof ikquote:Op zondag 2 mei 2004 02:34 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Jij verwacht beloning van Hem terwijl je niet eens gelooft dat Hij bestaat? Slim ben je.
die foto ook als je er telang naar kijktquote:Op zondag 2 mei 2004 09:43 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Liefde maakt blind.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen nog op fok die andermans geloof respecteren? Zo niet fuck ya all.
ik vond wat er net stond leukerquote:Op zondag 2 mei 2004 10:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]![]()
Ken je dat oude nummer van Neophyte met ´Happy is voor homos´?quote:Op zondag 2 mei 2004 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vond wat er net stond leuker
Och dat was 10-12 jaar terug. Ten tijde van de Rave the City feesten en zo.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:41 schreef RichardQuest het volgende:
Raymon is/was een gabber?Toetoet boin boig
Kunnen we die zin hypen? Alsjeblieft?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
klootzak val dood!![]()
vuile hufter ga je moeder in je reet beffen
pedofiel!
quote:Op zondag 2 mei 2004 10:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Kunnen we die zin hypen? Alsjeblieft?
Toen was ik net zindelijk ja.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:45 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Och dat was 10-12 jaar terug. Ten tijde van de Rave the City feesten en zo.
Toen zat jij zeker nog op de lagere school?
Respect is een penozewoord voor agressieve moslims en moordenaars geworden.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:12 schreef Hitman_1985 het volgende:
Ooit gehoord van respect?
Het knulletje is gewoon nog schoolgaand!quote:Op zondag 2 mei 2004 14:14 schreef Hitman_1985 het volgende:
Ik zal gerust mijn schooladres geven. Kom es langs praten we verder.
ROC van Amsterdam
Naaldwijkstraat 45 1059GJ
Amsterdam
ik weet niet of je de openingspost door hebt, maar ik trap juist die zelfmoordenaars in de zeik die in ruil voor tig maagden zichzelf opblazen in bussen vol onschuldige burgers en kinderen.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:12 schreef Hitman_1985 het volgende:
Thats me on the picture. Maar die foto is dan weer 2 jaartjes oud.
En dat je niet in God/ Allah gelooft geeft je geen recht om er grappen over te maken.
Ooit gehoord van respect?
Ik heb niet gezegd dat zelfmoordaanslagers het juiste doen. Maar wat jij doet is ook fout. Islam is de religie van vrede. Mensen die zeggen dat ze moslims zijn en dan bussen gaan opblazen zijn ook geen moslims in mijn ogen. Mischien zou ik in die bus zitten? Wie weet. En btw Allah heeft hen hulp niet nodig. Als Hij wilt dan blaast Hij die bus zelf op.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik weet niet of je de openingspost door hebt, maar ik trap juist die zelfmoordenaars in de zeik die in ruil voor tig maagden zichzelf opblazen in bussen vol onschuldige burgers en kinderen.
Als Allah die mensen in het hiernamaals beloont dan is het mijn God al helemaal niet! Zeg nou zelf: als Allah rechtvaardig is dan straft hij juist dit soort mensen door ze de maagden in de OP te schenken
Wat deed jij toen jij 18 was?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:14 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Het knulletje is gewoon nog schoolgaand!.
In het Westen staat de islam zo langzamerhand voor oorlog, vrouwenmishandeling, totalitaire staten, geen eigen mening mogen hebben en barbarisme.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:18 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Islam is de religie van vrede.
Schoolgaan. Maar toen had ik niet zo´n grote bek over dingen waar ik blijkbaar niets van af weet, noch was ik bijdehand en zocht ruzie met veel oudere gasten.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:19 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Wat deed jij toen jij 18 was?
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:20 schreef milagro het volgende:
er was eens een meisje Aicha
die dankzij die god genaamd Allah
haar negenjarige knietjes versleet
bukkend voor 'n ouwe profeet
maar gelukkig wel met haar kop richting Mekka
Wat een toeval he. In het oosten wordt het zelfde gezegd over de westen. Wie heeft nou gelijk? De westen omdat jij westers bent? En als je de geschiedenis nou bekijkt. Heeft de oosten of nou het westen het meeste oorlogen gevoerd, meeste mensen vermoord? De 2 wereldoorlogen zijn ook in de oosten gebeurd toch? Jij bent echt slim.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:20 schreef X-Ray het volgende:
[..]
In het Westen staat de islam zo langzamerhand voor oorlog, vrouwenmishandeling, totalitaire staten, geen eigen mening mogen hebben en barbarisme.
En dat is toch echt de schuld vd moslims zelf.
Al was mohammed ook een leuke door mensen met zwaarden te bekeren en te trouwen met een meisje van 7![]()
De mensen die hier anti-moslim zijn zoeken ook ruzie en weten ook geen moer over hoe mijn geloof inelkaar zit. Ook Hitler had een geloof. Dat wil zeggen dat jou geloof gehaat moet worden?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:21 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Schoolgaan. Maar toen had ik niet zo´n grote bek over dingen waar ik blijkbaar niets van af weet, noch was ik bijdehand en zocht ruzie met veel oudere gasten.
Wij WONEN in het Westen, de Islam komt hierheen, niet andersom. Er is geen massale intocht van Europeanen richting de Islamitische landen aan de gang, het is andersom. Dus als jullie zo´n hekel aan het Westen hebben en de Islam zo fantastisch vinden, waarom komen jullie dan massaal naar dat ´verderfelijke´ Westen?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:24 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Wat een toeval he. In het oosten wordt het zelfde gezegd over de westen. Wie heeft nou gelijk? De westen omdat jij westers bent? En als je de geschiedenis nou bekijkt. Heeft de oosten of nou het westen het meeste oorlogen gevoerd, meeste mensen vermoord? De 2 wereldoorlogen zijn ook in de oosten gebeurd toch? Jij bent echt slim.
Ik durf te wedden dat je zelf amper een koran gelezen hebt.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:26 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
De mensen die hier anti-moslim zijn zoeken ook ruzie en weten ook geen moer over hoe mijn geloof inelkaar zit.
Hitler was een lul die idd gehaat moet worden ja.quote:Ook Hitler had een geloof.
Ik heb geen geloof, ik denk voor mezelf ipv een sprookjesboek van 1500 jaar oud achterna te lopen.quote:Dat wil zeggen dat jou geloof gehaat moet worden?
Als de westen vroeger niet hele Afrika, Zuid en Midden Amerika niet hadden leeg geplunderd zouden ze daar blijven.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:31 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wij WONEN in het Westen, de Islam komt hierheen, niet andersom. Er is geen massale intocht van Europeanen richting de Islamitische landen aan de gang, het is andersom. Dus als jullie zo´n hekel aan het Westen hebben en de Islam zo fantastisch vinden, waarom komen jullie dan massaal naar dat ´verderfelijke´ Westen?
Het is HET Oosten trouwens, niet DE Oosten.
Oh en de oorlogen ten tijde van de Ottomanen waren ook erg leuk hoor. Hitler heeft zijn holocaust afgekeken van de Turken die genocide op de Armeniers uitvoerden.
om over respect te spreken : nederlanders die emigreren leren de taal spreken en schrijven van het land waar ze naar toe vertrekken. andersom geldt dat respect blijkbaar nietquote:Op zondag 2 mei 2004 14:38 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
[quote]
En dat jij mijn grammatica kan verbeteren maakt jou stoer? Als je daarvoor al blij wordt dan ben jij de kind hiero. Had je niks anders kunnen zeggen tegen me dat dat? Of heb je eigenlijk al je tong ingeslikt. En zoekt nog wat om te lullen.
Het is HET Westen, niet de Westen. En het Westen heeft NOOIT Turkije bezet, sterker nog, Turkije heeft heel het Midden-Oosten en Noord-Afrika bezet. Dus wat doen jullie hier?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:38 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Als de westen vroeger niet hele Afrika, Zuid en Midden Amerika niet hadden leeg geplunderd zouden ze daar blijven.
Ik heb anders aardig wat documentatie erover liggen.quote:En jij moet niet vooral over de genocide de praten. Jij weet geen moer wat er gebeurd is met de Armeniers.
Het kind, niet DE kind.quote:En dat jij mijn grammatica kan verbeteren maakt jou stoer? Als je daarvoor al blij wordt dan ben jij de kind hiero. Had je niks anders kunnen zeggen tegen me dat dat? Of heb je eigenlijk al je tong ingeslikt. En zoekt nog wat om te lullen.
Ik ben zeer goed op de hoogte vd geschiedenis, jij blijkbaar niet. Want stellen dat het Westen de Islamitische wereld heeft leeggezogen en bezet is gewoon oerstom. Je eigen Turken hebben dat gedaan dmv het Ottomaanse rijk.quote:Ga is ff eerst de hele geschiedenis goed bestuderen. Je leert wat + hopelijk ga je dan minder lullen.
Ach, NL deed niets, Turkije voerde genocide zelf uit. Op 500.000 vrouwen en kinderen. Over lafbekken gesproken.quote:En over genocide gesproken. Wat weet Nederland van genocide? Geen moer. Als jullie er wat van wisten zouden jullie er wat aan doen in Bosnie dan alleen kijken en in je broek schijten toen de Serviers tegen jullie gingen schreeuwen. Lafaards.
Nee jij bent een Palestijn zeker, kutkneusje. De Turken hebben zelfs zeer vriendschappelijke relaties met Israel en laten zelfs hun leger er door upgraden dus WAT LUL JE OVER JE PALESTIJNEN SUKKEL?quote:Met je luie reet, moet je niet tegen de moslims die hard voor hun leven werken niet zeggen dat ze heel wat verkeerd doen. Als jij een Palestijn was geboren zou je anders gaan praten. Idioot.
het landquote:Op zondag 2 mei 2004 14:46 schreef Hitman_1985 het volgende:
Nee hoor.
Nederland is de land die Israels en Amerikas bal aan het likken is.
Het land, niet de land. Die fout maakt mijn nichte van 6 nog niet eens.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:46 schreef Hitman_1985 het volgende:
Nee hoor.
Nederland is de land die Israels en Amerikas bal aan het likken is.
Klonen moest verboden zijn, nou zitten we met de gebakken perenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef frenzy2003 het volgende:
wel een slechte kloon dan
Hoeveel talen spreekt jou nichtje? En hoeveel spreek jij? Ik spreek 5 talen. Zo goed genoeg dat mensen me snappen en daar gaat hem om.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:49 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Het land, niet de land. Die fout maakt mijn nichte van 6 nog niet eens.
En Turkije laat zijn vliegtuigen door Israels leger upgraden, verder heeft Turkije enorme aantallen Amerikaanse troepen en vliegtuigen op zijn grondgebied staan.
Omdat de Turken zo anti-Amerika en Israel zijn he?Versplinter ik nu je wereldbeeldje?
Nee hoor, ik snap jou helemaal nietquote:Op zondag 2 mei 2004 14:52 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Hoeveel talen spreekt jou nichtje? En hoeveel spreek jij? Ik spreek 5 talen. Zo goed genoeg dat mensen me snappen en daar gaat hem om.
Ik 3. En ik zou eerst NLs leren voordat je een andere leert als je in NL woont.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:52 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Hoeveel talen spreekt jou nichtje? En hoeveel spreek jij? Ik spreek 5 talen. Zo goed genoeg dat mensen me snappen en daar gaat hem om.
Prima.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:51 schreef Hitman_1985 het volgende:
Wie echt lef heeft moet langs mijn school komen.
De reden waarom China in mijn profiel staat is omdat ik zelf Kung-Fu train + paar van hun gerechten lekker vind. Thats it.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:58 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik 3. En ik zou eerst NLs leren voordat je een andere leert als je in NL woont.
En ik heb genoeg feiten neergelegd voor je om op te reageren, zoals bv dat de Turken zulke goede maatjes met de Israelisch zijn. Ga daar eens op in.
Of dat bv in China wat je zo fantastisch vindt volgens je profiel moslims door het Chinese leger onderdrukt, vermoord en uitgeroeid worden. De Islam is zelfs verboden in China.
En in NL, waar alles kan en mag, daar is het heel erg he?
Dikke lul.
Ik zal op je wachten. Mail me voor een datum!quote:Op zondag 2 mei 2004 14:58 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Prima.
Damn jij bent dom.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:02 schreef Hitman_1985 het volgende:
Ik zie niet een Turkse burger op straat lopen met jood. Niet ik tenminste. China is gewoon bang van moslims. Jullie horen ook bang te zijn want jullie tijd komt nog. Heheheheeeeeeeeeeee.
Nee, ik kom zo wel. Als je me niet verwacht.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:03 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Ik zal op je wachten. Mail me voor een datum!
"De Islam is een religie van vrede."quote:Op zondag 2 mei 2004 14:51 schreef Hitman_1985 het volgende:
Ik ga er maar vandoor. Jullie zitten maar mijn grammatica te verbeteren inplaats van mij tegen te spreken. Jullie weten dat ik gelijk heb. Schaam je.
Wie echt lef heeft moet langs mijn school komen. Waarom leef je nog als je zo een lafaard bent?
Hee, sexuele frustratie.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:02 schreef Hitman_1985 het volgende:
"Dikke lul" Dankje. Ik wist dat jij zo een kleine had.
Staat er eigenlijk ueberhaupt ergens dat het vrouwelijke maagden zijn?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:40 schreef MikeyMo het volgende:
dan zijn dit de maagden die de zeldmoordaanslagplegers staan op te wachten aan gene zijde:
[afbeelding]
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar eh dat doen ze dus echt alleen als het niet anders kan. Als ze overal alles krijgen wat ze hebben willen zonder de taal te leren, maar met bijvoorbeeld alleen een redelijke kennis van het Engels of het Duits of het Nederlands, dan doen ze dit dus niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
om over respect te spreken : nederlanders die emigreren leren de taal spreken en schrijven van het land waar ze naar toe vertrekken. andersom geldt dat respect blijkbaar niet
Moslimpje pesten, is toch niet zo serieus?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:27 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom is het een serieus topic geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |