Kijk, altijd weer dat slappe doorverwijzen, spreek eens voor jezelf man. Wat een bureaucraat ben jij als vermeende liberaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Had niet gehoeven. Er is namelijk niemand die beweert dat we objectief zijn. Sterker nog: we zeggen zelf al dat we subjectief zijn:
[..]
verscherpte regels
.
Okee.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hou toch op met dit kansloze verdedigen van een doodsverwensing.
Nee dus.quote:Leg mij anders eens uit wat er grappig aan is?
Slap van je, je lult je er dus niet uit. Goedzo. 1-0.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Okee.
[..]
Nee dus.
Niet dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:09 schreef Goodluck het volgende:
[..]
In de regels staat toch duidelijk dat ze verboden zijn.
Dat heb ik al gedaan. Hoe vaak moet ik het nog herhalen????quote:of geef gewoon toe dat je subjectief bent!
Humor is i.d.d niet iedereen gegeven.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oh ja:
Sterf. HAHAHHAHAHAHAHAHA. Hoeoeoeoeoehoeoeoeoe, hahahahahaha.![]()
Man, krijg kanker! Whahahahahahahaha, ROFL!!!! LOL!!! LOL LOL LOL.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:14 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Humor is i.d.d niet iedereen gegeven.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Wie in vredesnaam heb ik gemeet die ik een carte-blanche geef?? En bewijzen aub want met al die losse flodders schiet dit niet op.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:12 schreef Goodluck het volgende:
Dus je linkse (meeting) vrienden krijgen carte-blanche en de rest moet maar oppassen voor je strenge intrepetatie van de regels ?
Je hoeft dit alleen maar even te bevestigen en ik kom hier nooit meer terug!![]()
Wat mot je nou vuile schurfthond ? muhahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahhahaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Man, krijg kanker! Whahahahahahahaha, ROFL!!!! LOL!!! LOL LOL LOL.![]()
![]()
kuchquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet dus.
Ik noem een RQ met zijn doodsverwensingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Wie in vredesnaam heb ik gemeet die ik een carte-blanche geef?? En bewijzen aub want met al die losse flodders schiet dit niet op.
Een mod die dit zegt is erg grappig, helemaal niet op de man Heel grappig.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Wie in vredesnaam heb ik gemeet die ik een carte-blanche geef?? En bewijzen aub want met al die losse flodders schiet dit niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |