Nouquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
MM het is toch logisch dat men niet geconfronteerd wil worden met jouw voorliefde voor meisjes die de helft van jouw leeftijd zijn?
Jij gooit direct het topic dicht terwijl het topic maar gemaakt was.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik de oppo, ik zie de foto's, ik zie de reacties en trek de conclusie dat het niks wordt met je topic. Gooi ik iets op slot en iemand kan leuk beargumenteren waarom ik dat niet had moeten doen, geef ik het topic met alle liefde een tweede kans.
Jij komt hier met een grote smoel binnenstormen en begint me te commanderen. Je kan me niet eens uitleggen waarom de neuk dat topic dan weer open moet. Dus ik zie nog steeds geen enkele reden om het topic weer open te gooien.
Het was bagger. De reactes waren bagger. Lees het anders nog een keer door.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:37 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Jij gooit direct het topic dicht terwijl het topic maar gemaakt was.
Jij denkt dat het niks wordt, maar dat is nog geen reden om op slot te doen.
Conflict post daarna een plaatje waarop weer een geinige reactie op komt. Hoe zo wordt dit topic niks????????????????
Waarom zou ik met een argument moeten komen als jij met HAHAhet topic sluit.
Do I look like I give a ratsass? Dachtutniethe.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:40 schreef MikeyMo het volgende:
MikeyMo houdt btw van mooie meisjes, en dat kunnen meisjes in alle leeftijdscategorieen ouder dan 13 zijn. Zodra vrouwen flink aan het puberen zijn en dus de rondingen aanwezig zijn beoordeel ik ze, en dat eindigt weer ergens tussen de 40 en de 50
moet je even tegen mnij zeggen, dan kan ik weer zeggen dat ik wel even "over" Lonsdale_gurl heen wilquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was bagger. De reactes waren bagger. Lees het anders nog een keer door.
Get over it.
als jij dan even een foto van jezelf post dan beoordeel ik die ook wel okquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Do I look like I give a ratsass? Dachtutniethe..
Dat waren topics waar in alleen hoi, doei, smiley bevatten, aanstootgevende topics, of een lemming van een lemming van een lemming topics.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Tsk, 6 maanden geleden had je dit topic met alle plezier Hier gmeld met de mededeling bagger, moet op slot, nu oid.
en nu denk je dat ie open bljift?
Whehehe
Zuurpruim, als je Conflict had geheten hadden je topics open gebleven, hij staat zelfs in de Huisregelsquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:37 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Jij gooit direct het topic dicht terwijl het topic maar gemaakt was.
Jij denkt dat het niks wordt, maar dat is nog geen reden om op slot te doen.
Conflict post daarna een plaatje waarop weer een geinige reactie op komt. Hoe zo wordt dit topic niks????????????????
Waarom zou ik met een argument moeten komen als jij met HAHAhet topic sluit.
Dat gaat wel lukken hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:47 schreef Burner2000 het volgende:
Succes verder met het uitbreiden van de strafkamp.
Geheel volgens jouw ideologiequote:Op woensdag 5 mei 2004 13:47 schreef Burner2000 het volgende:
Succes verder met het uitbreiden van de strafkamp.
The horrorquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Geheel volgens jouw ideologie.
Laat hem eerst de verbeterde ONZ regels maar eens uitwerkenquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Geheel volgens jouw ideologie.
yvonne, wanneer gaan we weer eens head on in de clinch, lekker rellen e.d. Je hebt me al lang geen kneus meer genoemdquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat hem eerst de verbeterde ONZ regels maar eens uitwerken
We wachten nog steeds...
Ik ben mild gewordenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yvonne, wanneer gaan we weer eens head on in de clinch, lekker rellen e.d. Je hebt me al lang geen kneus meer genoemd :'(
en ik heb vanochtend nog wel speciaal een non-discussie opgestart:
Een non discussie, speciaal vor yvonne .
Done.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik was net te laat om nog even een suggestieve opmerking in het centrale lekkere wijjven topic te plaatsen. Nieuwe maken! Nu!
Prrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Brave crew.
ik gaat broedenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben mild geworden
Maaaaaaaaaaaaaar, PMS komt er weer aan,
open maar een leuk kneuzentopic tegen die tijd in FB,
heb er zin an
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |