LOLquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:01 schreef Rizzz het volgende:
beschuit met MUISJES?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:45 schreef Silmarwen het volgende:
We doen ze niet weg sorry
Mijn katten!!!!Ow en van mn vriend
Kom je nog wel van terug. Zodra al je bekleding is ondergezeken, je gordijnen zijn verknald en je om het half uur de kattenbakken moet schoonmakenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:45 schreef Silmarwen het volgende:
We doen ze niet weg sorry
Mijn katten!!!!Ow en van mn vriend
Als je om je beesten geeft dan is dat geen probleem, en verder lul je uit je nek. Gewoon een kwestie van opvoeden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:24 schreef Fokslet het volgende:
[..]
Kom je nog wel van terug. Zodra al je bekleding is ondergezeken, je gordijnen zijn verknald en je om het half uur de kattenbakken moet schoonmaken
Niet alle katten zijn totaal onopgevoed en vandalistisch ingesteld. En ieder half uur de kattenbak verschonen lijkt me nou ook wel weer een heel klein beetje overdreven.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:24 schreef Fokslet het volgende:
[..]
Kom je nog wel van terug. Zodra al je bekleding is ondergezeken, je gordijnen zijn verknald en je om het half uur de kattenbakken moet schoonmaken
Gelijk heb je .quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:30 schreef Natalie het volgende:
Sjucht
Wat een schatjes. Kan er uren naar kijken en 't verveelt nooit.
Dit soort topics zijn toch wel de allerleukste
Lief!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:09 schreef Silmarwen het volgende:
En dank je wel voor de lieve reacties. Ze slapen nu en ik wil niet steeds met de flitser bij ze zitten. Maar ik ga snel weer foto's posten. Ik hou jullie op de hoogte
Heb jij puppies?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lief!![]()
Ik zal ook eens foto's maken van de puppy's
Ahhhhhhhhh poessiesquote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:10 schreef sinemet het volgende:
[..]
Gelijk heb je .
*smelt bij t zien van de foto's*![]()
de rooie is dus een katertje, de schildpad een poesje...heb je al naar de andere 2 gekeken?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:27 schreef Silmarwen het volgende:
Over de vaders. Er lopen hier 2 katers rond. Een zwart witte en een cyperse en de mamma is een schilpadje. 1 van de kittens is dus rood (beetje cyperse streepjes) eentje is schilpad (ook weer cyperse streepjes erdoor) en de andere 2 cyperse met witte pootjes. Ze zijn zoooooooooo lief.
Dat de schildpad een poesje is staat vast, maar de rooie een katertje niet, wij hebben een rode poes, hoewel het niet vaak voorkomt kan het wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef TearSong het volgende:
[..]
de rooie is dus een katertje, de schildpad een poesje...heb je al naar de andere 2 gekeken?
Is het niet zo dat als een schildpadkat een kater is of een rode kat een poes is, deze per defenitie onvruchtbaar zijn?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:28 schreef snakelady het volgende:
Dat de schildpad een poesje is staat vast, maar de rooie een katertje niet, wij hebben een rode poes, hoewel het niet vaak voorkomt kan het wel.
Ze zijn trouwens heel schattig hoor, dadelijk als ze aan de wandel gaan zijn ze nog veel leuker, heel goed dat jullie ze zelf houden.
Ik heb zelf 2 rode poezen. Rode poezen kunnen voorkomen als beide vader en moeder rood in zich hebben. De moeder heeft rood in zich, maar er werd al aangegeven dat de katers die in de buurt rondlopen zwart/wit en cypers zijn. Dus dan kun je er wel vanuit gaan dat ze gedekt is door 1 van beide of beide katers, en het rode katje dus een kater moet zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 00:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat de schildpad een poesje is staat vast, maar de rooie een katertje niet, wij hebben een rode poes, hoewel het niet vaak voorkomt kan het wel.
Ze zijn trouwens heel schattig hoor, dadelijk als ze aan de wandel gaan zijn ze nog veel leuker, heel goed dat jullie ze zelf houden.
Als je een kater hebt die schildpad is en hij is vruchtbaar dan is hij ontzettend veel geld waard...quote:Op zondag 2 mei 2004 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als een schildpadkat een kater is of een rode kat een poes is, deze per defenitie onvruchtbaar zijn?
Of is dat een fabeltje..
Er komen nu natuurlijk geen foto's meer hequote:Op woensdag 5 mei 2004 19:10 schreef Silmarwen het volgende:
foto's hebben wat vertraging morgen post ik er meteen een heleboel
Jammer zeg....quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ja het us uit met mijn vriend en moet dus de kittens missen. Geen foto's meer
Laatste keer dat ik ze zag waren ze 2 keer zo groot en die rode enorm dikZe hadden de oogjes open en kropen al uit de mand een beetje rond. Binnenkort gaan ze over op vastvoer en dat moet ik nu allemaal missen.....
Sjezus zeg wat zielig!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kreeg net het bericht dat de mamma kat overleden is.
Ze probeerde uit het raam te klimmen maar het kiertje was te smal. Ze is gestikt dus.
De kittens zijn wel zelfstandig... Damn
Lieverd kijk je even naar de datum...quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:06 schreef Salvad0R het volgende:
Ey, das Minder.
Een soort Darwin-award dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kreeg net het bericht dat de mamma kat overleden is.
Ze probeerde uit het raam te klimmen maar het kiertje was te smal. Ze is gestikt dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |