Aha, dus als de PvdA weer de grootste partij wordt zal de PvdA nooit meer deelnemen aan een kabinet.quote:Het recht van de sterkste zal door de PvdA bestreden blijven worden
Humor heb je niet he?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:51 schreef SCH het volgende:
slotje
Ja, klopt, de ontstellende vaststelling moeten we uiteindelijk maken dat de sociaal-democratie geen alternatief oplevert, anders dan pappen en nathouden, voor de ingrijpende maatregelen in de sociale zekerheid die ons in de toekomst staan te wachten bij huidige demografie. Zo beschouwd is de sociaal-democratie gedoemd om te verdwijnen of nog verder de liberale richting op te gaan, dusdanig dat van sociaal-democratie geen sprake meer is. Het is niet zozeer het feit dat de oude leuzen van solidariteit en sociale rechtvaardigheid niet waar meer zijn, het is helaas zo dat ze bij een groot aantal toekomstige kiezers niet meer geloofwaardig zijn...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
buiten het grapje in de openingspost vind ik de pvda momenteel een zwalkende reus, zonder leiding. Ze staan zo goed in de peilingen , omdat het huidige kabinet veel inpopulaire maatregelen moet nemen, maar een alternatief heeft men totaal niet. Met de pvda nu in de regering zou de chaos alleen maar nog groter worden. Die partij moet eerst zichzelf eens reorganiseren en bovendien "gladjanus" Bos vervangen door iemand met meer inhoud en "ballen"
Ook het artikel in Elsevier gelezen? Daar wordt precies dit betoogt. Vandaar dat ik in een ander topic aangeef dat de PvdA met zijn nieuwe richtlijn die hamert op "solidariteit" nog moeilijk gaat krijgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het feit dat de oude leuzen van solidariteit en sociale rechtvaardigheid niet waar meer zijn, het is helaas zo dat ze bij een groot aantal toekomstige kiezers niet meer geloofwaardig zijn...
Is leuk, maar ik betoog dit al meer dan een jaar op Fok!. Ze moeten mij toch maar eens aanzoeken daar bij Elsevier.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:03 schreef Sniper het volgende:
[..]
Ook het artikel in Elsevier gelezen? Daar wordt precies dit betoogt. Vandaar dat ik in een ander topic aangeef dat de PvdA met zijn nieuwe richtlijn die hamert op "solidariteit" nog moeilijk gaat krijgen.
Wie weet waar zij hun inspiratie vandaan hebben..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is leuk, maar ik betoog dit al meer dan een jaar op Fok!.
Je bedoelt net als die baas van mij? Als ik een leuk idee had, ging hij er goeie sier mee behalen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:10 schreef Sniper het volgende:
[..]
Wie weet waar zij hun inspiratie vandaan hebben..![]()
Precies! Het scenario komt mij ook bekend voor trouwens.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt net als die baas van mij? Als ik een leuk idee had, ging hij er goeie sier mee behalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |