Lezen ze uberhauptquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:42 schreef APK het volgende:
Lezen mensen de oude gesloten topics eigenlijk, of moet ik hier alles nog een keer vertellen?
Je hoeft van mij niet in herhaling te vallen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:42 schreef APK het volgende:
Lezen mensen de oude gesloten topics eigenlijk, of moet ik hier alles nog een keer vertellen?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij met je aparte topictitels.
Jammer dat hij geen maud heetquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:43 schreef lisje het volgende:
Geweldig talent, hoe hij zich verder gedraagt zal mij een zorg zijn
Dan blijft het nog steeds een hark met een poepgezicht die iets van Prince probeert te zingen, alleen met een andere naam.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer dat hij geen maud heet![]()
Maud is echt een gruwelijk lelijke naam.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen maud heet![]()
zeur nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dan blijft het nog steeds een hark met een poepgezicht die iets van Prince probeert te zingen, alleen met een andere naam.![]()
En dat heeft Maud wel,leuk spontaan aantrekkelijk en geen ster allure`squote:Op vrijdag 30 april 2004 00:52 schreef DuchessX het volgende:
Hij heeft zeker talent, maar weinig uitstraling.
kuch kuchquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dat heeft Maud wel,leuk spontaan aantrekkelijk en geen ster allure`s
en haar naam is niet alles nee,maar ik zou er wel een maandje ruzie voor over hebben
Ja vind ik ook. Toch jammer dat ze niet zo heel goed kan zingenquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dat heeft Maud wel,leuk spontaan aantrekkelijk en geen ster allure`s
Ik wil er ook niet mee zingenquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:29 schreef lisje het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Toch jammer dat ze niet zo heel goed kan zingen
Zielig voor Boris dat hij met haar moet zingen zaterdagquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil er ook niet mee zingen
quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil er ook niet mee zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |