Uhuh ben dus ook benieuwd of hij dit echt gekozen heeftquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent het dus met me eens dat Respect en Angie totaal niet bij Boris gaan passen, miss_bleu?
Check!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:18 schreef flugeltje het volgende:
Tom_Tom zou je, als miss_bleu het niet erg vind misschien de topictitel willen veranderen in
"Boris #6, op naar de FINALE!!!"
Owja,quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Check!
En miss_bleu: die nummers zijn gekozen door het publiek (ik denk dan Respect en Angie) en door de jury (Beat It dan).
Nou ja, Angie is iig door het publiek gekozen. Het publiek koos namelijk 1 uptempo nummer en 1 ballad. De jury voegde daar nog 1 aan toe.
tnx Tom_Tomquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Check!
Ik had deze info overigens uit de vierde hand ofzo...quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:14 schreef miss_bleu het volgende:
Hier verder
keuze zaterdag boris:
Als ik de juiste info heb gekregen zingt Boris zaterdag:
Respect - Aretha Franklin (of Otis Redding)
Beat it - Michael Jackson
Angie - The Rolling Stones
Gewoon via chatboxen op I-net... Er is altijd wel iemand te vinden die weer iemand kent, die weer iemand kent die weet wat de kandidaten gaan zingen...quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:39 schreef kattemie het volgende:
Hoe kom je aan deze info?!?
Hier nog één.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:56 schreef thunderhart het volgende:
En als die niet wint kijk ook ik nooit meer idols
en nog eenquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:21 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Hier nog één.
Nee, alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:39 schreef kattemie het volgende:
Gaat hij weer zo lekker moeilijk bij kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |