Nee, in de Nieuwe Revu stond dat Boris dat gezegd had.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:46 schreef schatje het volgende:
Het was geen uitspraak van JK lieverd.
Watquote:Op donderdag 29 april 2004 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, in de Nieuwe Revu stond dat Boris dat gezegd had.![]()
Van iemand uit de redactie hoorde ik dat hij een Frans Bauer nummertje gaat doen. Ik vind dat echtquote:Op donderdag 29 april 2004 22:47 schreef Christine het volgende:
Fotootje en einde slowchat
[afbeelding]
Wat gaat Boris zingen zaterdag?
M'n icoonquote:Op donderdag 29 april 2004 22:47 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Iets van Prins natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:47 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Uit de Telegraaf:quote:Op donderdag 29 april 2004 22:47 schreef Christine het volgende:
Serieus graag.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:48 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Van iemand uit de redactie hoorde ik dat hij een Frans Bauer nummertje gaat doen. Ik vind dat echt![]()
Drie dacht ikquote:Op donderdag 29 april 2004 22:49 schreef schatje het volgende:
Hoveel nummers gaan Boris en Maud überhaupt zingen??
Volgens mij ieder 2 solo's en dan nog een duet. En daar omheen veel geleuter van Toos, vrees ik.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:49 schreef schatje het volgende:
Passend.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:48 schreef Calimero_31 het volgende:
Ik vind dat echt![]()
3. Een duet, ze zingen allebei hetzelfde nummer die de winnaar (Boris) als eerste single uitbrengt, en allebei een nummer die ze al eerder in een liveshow hebben gezongen.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:49 schreef schatje het volgende:
En Alice.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:50 schreef Gert het volgende:
En de rest van de uitzending wordt natuurlijk gevuld met terugblikken.
Nah ja, zien we Meike tenminste ook nog ff. Dat is, i.t.t. Maud, tenminste een lékker wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |