Nee echt... wat vertel je me nou??quote:Op maandag 26 april 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
Ik vind Boris niet zo leuk..
Boris is jammiequote:Op maandag 26 april 2004 22:30 schreef Sweetlay-d het volgende:
ja hij zag er echt leuk uit bij rtl boulevard!
quote:Op maandag 26 april 2004 22:38 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Boris is jammie
die zin klopt nietquote:Op maandag 26 april 2004 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hier verder over de beste Idol by far: Boris!
Oh, verbeter hem maar danquote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zin klopt niet
je bent toevallig een pubermeisje?
geen puber meer, maar kenelijk wel last van je hormonen nogquote:Op maandag 26 april 2004 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, verbeter hem maar dan
En nee, geen puber meer, wel een meisje![]()
vertel eens dan?quote:Op maandag 26 april 2004 22:46 schreef schatje het volgende:
Boris en Maud waren echt sportief tegen elkaar in het interview met NOVA.
Huhhh?? Goh, dat er ook maar 1 persoon rondloopt die vind dat Boris niet goed zingt..... Ik ben echt oprecht verbaasd. Ik geef toe dat ik hem inderdaad lekker vind, maar dat was niet meteen zo. Het begon met zijn zang die ik geweldig vond en vind. Lange tijd stond ik vrij neutraal tegenover hem als persoon. Na verloop van tijd kwam daar verandering in en begon ik hem sexy te vinden. Maar dat was dus pas nadat ik zijn stem had ontdekt. Ik ben dus niet bevooroordeeld vind ik zelf.quote:Op maandag 26 april 2004 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen puber meer, maar kenelijk wel last van je hormonen nog
Iedereen die serieus luisterd (en niet bevooroordeeld is) geeft toe dat die jongen niet erg goed zingt.
Hij lijkt hier nog echt op een Orc ook.quote:Op maandag 26 april 2004 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, ze waren gewoon erg te spreken over elkaars kwaliteiten. Maud zei bijvoorbeeld dat Boris elke week een sterke performance heeft neergezet. En toen de interviewer vroeg aan Boris wie er zou winnen zei ze dat dat een flauwe vraag wasquote:Op maandag 26 april 2004 22:47 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
vertel eens dan?
Die conclusie is niet geheel juist, Maud gunt het Boris wel maar Boris Maud totaal niet.quote:Op maandag 26 april 2004 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, ze waren gewoon erg te spreken over elkaars kwaliteiten. Maud zei bijvoorbeeld dat Boris elke week een sterke performance heeft neergezet. En toen de interviewer vroeg aan Boris wie er zou winnen zei ze dat dat een flauwe vraag was.
Conclusie die ik eruit trek is dat ze het elkaar heel erg gunnen.
Ja maar hij heeft zijn kapsel al aangepastquote:Op maandag 26 april 2004 22:53 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hij lijkt hier nog echt op een Orc ook.
Dat doet nog niets af aan die verkrampte kop die hij standaard trekt.quote:Op maandag 26 april 2004 22:55 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft zijn kapsel al aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |