Nee hoor, je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 26 april 2004 22:52 schreef Fusion het volgende:
Maar is je theorie nu al de grond in geboord Chen? Heb je geen weerwoord of tegenargumenten?
DSDS?quote:Op maandag 26 april 2004 22:44 schreef Fusion het volgende:
Dat gaat niet altijd op. Bij Jim en Jamai toevallig wel maar bij bijv.
Gareth vs. Will (Pop Idol 1)
Kelly vs. Justin (American idol 1)
Clay vs. Ruben (American Idol 2)
Alexander vs. Juliette (DSDS 1)
enz. doet de winnaar het allemaal beter dan de nummer 2.
De nummer 3 t/m 10 waren allemaal beter dan Jamai en Jimquote:Op maandag 26 april 2004 23:08 schreef janimie het volgende:
ik vind jim en jamai geen van beiden een succes, je vergeeet hind helemaal, jim en jamai hadden nooit eerste en tweede mogen worden, hind is en blijft het succesvolste van de 3.
Wie dan? Ik vind de finalisten dit jaar wel veel beter. Maud is eveneens beter dan J&J (niet zo moeilijk natuurlijk want zij waren echt bagger). Irma is wel beter dan Maud.quote:Op maandag 26 april 2004 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind de finalisten van dit jaar helemaal niet veel beter dan vorig jaar. Vorig jaar hadden we ook 2 echte goede kandidaten en de rest middelmatig. Dat vind ik dit jaar ook.
Ik vind dit jaar alleen Boris en Irma goede zangers (Irma heeft alleen als nadeel dat ze bepaalde nummers heel goed aankan en bepaalde nummers helemaal niet). De rest is middelmatig tot slecht.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:01 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wie dan? Ik vind de finalisten dit jaar wel veel beter. Maud is eveneens beter dan J&J (niet zo moeilijk natuurlijk want zij waren echt bagger). Irma is wel beter dan Maud.
Je vergeet Zosja en Yuli! Twee goede zangeressen met power en soul! Helaas ook beide weer in de vergetelheid weggezakt...quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van vorig jaar waren alleen Hind en Roger echt goed. De rest ook middelmatig tot slecht.
Zosja vergat ik inderdaad, dus dat maakt vorig jaar van hogere kwaliteit dan dit jaarquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:26 schreef kattemie het volgende:
[..]
Je vergeet Zosja en Yuli! Twee goede zangeressen met power en soul! Helaas ook beide weer in de vergetelheid weggezakt...![]()
Wat doe je dan hier als het je niet interesseert!??!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:31 schreef skiczukie het volgende:
waarom blijft iedereen emmeren over dat kutidols.. goeie muziek hebben we wel, ik zit echt niet te wachten op die shit die zij straks uit hun keel gaan rochelen. Echt niet. Snap ook niet dat we dit nodig hebben.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:31 schreef skiczukie het volgende:
waarom blijft iedereen emmeren over dat kutidols.. goeie muziek hebben we wel, ik zit echt niet te wachten op die shit die zij straks uit hun keel gaan rochelen. Echt niet. Snap ook niet dat we dit nodig hebben.
Dat dacht iedereen ook van de soundmixshow en zie wat dat voor iemand heeft opgeleverdquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:33 schreef Robertje het volgende:
Maak je niet zo druk...over 2 jaar weten wie niet een meer wie dat zijn.
ik basseer mijn mening op Idols 1quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht iedereen ook van de soundmixshow en zie wat dat voor iemand heeft opgeleverd
Wie dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht iedereen ook van de soundmixshow en zie wat dat voor iemand heeft opgeleverd
Alleen maar de persoon die nu al 9 jaar op de TMF awards is uitgeroepen tot beste zanger van NL en meer platen verkoopt dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:40 schreef Robertje het volgende:
Wie dan?
Tja, maar als het met de soundmixshow kan gebeuren kan het ook met Idols gebeuren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ik basseer mijn mening op Idols 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |