Er staat een heel stuk over vibrators bij mannen hoor.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:48 schreef _The_General_ het volgende:
Interessant topic Erodome, ik zou haast willen dat ik een meisje was
Dat kost je klauwen met geld, gebruik oplaadtbare batterijen, beter voor het milieu, beter voor je portomoneequote:Op donderdag 29 april 2004 21:51 schreef JoK het volgende:
En niet vergeten je batterijen in te leveren nadat ze leeg zijn
quote:Op donderdag 29 april 2004 21:46 schreef Freel het volgende:
SPAM!!!!
quote:Op donderdag 29 april 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kost je klauwen met geld, gebruik oplaadtbare batterijen, beter voor het milieu, beter voor je portomonee
Vibrators zoals bv tarzan vreten batterijen namelijk...
Je hoeft toch niet gelijk een vibo van 30 cm je aars in te schuiven???quote:Op donderdag 29 april 2004 21:56 schreef godard_k het volgende:
maar virbators en mannen, je moet er maar open voor staan....
Mijn ex is laatst mee gegaan om voor mij dus een nieuw speeltje te kopen, want ik had alleen een hele dunne rechte zwarte en hij bezwoer me toen dus dat ik die pocket rocket ook moest nemen. Had er nog nooit van gehoord, maar wil nooit meer zonder. Heb er nog niet mee gespeelt in combinatie met sex met een man, maar voor de solo is hij inmiddels ook tamelijk onmisbaar....quote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef erodome het volgende:
Idd pocket rocket, dat ding is ronduit geweldig.
Ik ben nog geen een vrouw tegen gekomen die na het proberen van de rocket er niet zelf 1 aangeschaft heeft, daar krijg je echt iedere vrouw mee tegen het plafon(en omdat hij zo lekker handzaam is kan je hem goed gebruiken tijdens het neuken, ideaal voor dames die niet klaar kunnen komen van neuken en je kan de man er ook ontzettend leuk mee plagen).
Heftig, maar klein en fijn speeltje!!!!
soms is een suffe relatie best wel lekker hoor, 12 jaar bij elkaar, in inderdaad soms wel erg de sleur te pakken, maar zo rond deze tijd, jippie voorjaar, de natuur inquote:Op donderdag 29 april 2004 22:48 schreef erodome het volgende:
Als ik in zo'n suffe relatie kom dat ik denk wtf doe ik hier dan vertrek ik, met vibo's en al
http://www.christineleduc(...)pocket%20rocket'&p=1quote:Op donderdag 29 april 2004 22:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar staat ie ongeverr?
Mwaw, heb daar niet zo'n last van(14 mei 12 jaar samen), maar ben altijd al een expirimenteel typje geweest.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
soms is een suffe relatie best wel lekker hoor, 12 jaar bij elkaar, in inderdaad soms wel erg de sleur te pakken, maar zo rond deze tijd, jippie voorjaar, de natuur in![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
van de week ff langs christine
ik ben errug benieuwdquote:Op donderdag 29 april 2004 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Doen, je zal er geen spijt van krijgen
ideeen genoeg, maar niet het lef om het samen uit te voeren (zoals een groot deel van de nederlandse stellen)quote:Op donderdag 29 april 2004 22:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Mwaw, heb daar niet zo'n last van(14 mei 12 jaar samen), maar ben altijd al een expirimenteel typje geweest.
Maar idd de buitensextijd komt er weer aan, overheerlijk, rocket mee op reis(hmmmzzzz das best een goed idee eigenlijk...).
Kwestie van de stoute schoenen aantrekken en eens wat proberen, je kan ontzettend veel leuke dingen bedenken, alleen het er samen over hebben is al ontzettend leuk en als de uitvoering niet helemaal is wat je dacht, ach dan lach je er samen om(nieuw kamasutra standje uitproberen, dikke kramp krijgen, toch niet zo lenig zijn als je dacht enzoquote:Op donderdag 29 april 2004 22:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ideeen genoeg, maar niet het lef om het samen uit te voeren (zoals een groot deel van de nederlandse stellen)
de online winkel 24/7quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
is de christine le duc vadaag open
Nou, dan heb ik de twijfelachtige eer om de eerste te zijn danquote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef erodome het volgende:
Ik ben nog geen een vrouw tegen gekomen die na het proberen van de rocket er niet zelf 1 aangeschaft heeft, daar krijg je echt iedere vrouw mee tegen het plafon(en omdat hij zo lekker handzaam is kan je hem goed gebruiken tijdens het neuken, ideaal voor dames die niet klaar kunnen komen van neuken en je kan de man er ook ontzettend leuk mee plagen).
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:23 schreef Adfundum het volgende:
Ik dacht altijd dat vrouwen de "tarzan" het beste vonden...
Heb je hem met opzetstukje(die rare noppendopjes) gebruikt of zonder???quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:35 schreef Par_Is het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik de twijfelachtige eer om de eerste te zijn dan
Ik heb ook zo'n ding en ik krijg er dus echt geen orgasme van. Het maakt niet uit of ik hem zelf bedien, of m'n vriend, dus daar zit het 'm niet in.
Ik had 'm gekocht nav een ander topic waarin stond dat het zo geweldig was voor vrouwen die moeite hadden met klaarkomen. Ik dacht, nou das wel het proberen waardMaarja, het mocht helaas niet baten
Ik ben nog steeds veroordeeld tot het gebruik van mn eigen vingers als ik wil klaarkomen...
Het ding ligt nu stof te vangen in een hoekje...
Lijkt me ook erg lekker...quote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef erodome het volgende:
Believe me, ik (we) hebben alle mogelijkheden geprobeerd, alle opzetstukjes e.d.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je hem met opzetstukje(die rare noppendopjes) gebruikt of zonder???
hewb je alles alleen maar samen geprobeerd?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:05 schreef Par_Is het volgende:
[..]
Believe me, ik (we) hebben alle mogelijkheden geprobeerd, alle opzetstukjes e.d.
Zonder succes dus. Géén orgasme, laat staan meervoudige.
Wel balen, had hier wel m'n hoop op gevestigd dat ik eens klaar zou kunnen komen zónder hulp van m'n eigen vingers, maar niet dus.
Ohja: andere vibs ook al geprobeerd: glad en niet glad, maar evenmin een succes![]()
Misschien moet je het gebruiken in combinatie van wat stimulerende zalfjes Dames orgasmus cremequote:Op vrijdag 30 april 2004 20:35 schreef Par_Is het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik de twijfelachtige eer om de eerste te zijn dan
Ik heb ook zo'n ding en ik krijg er dus echt geen orgasme van. Het maakt niet uit of ik hem zelf bedien, of m'n vriend, dus daar zit het 'm niet in.
Ik had 'm gekocht nav een ander topic waarin stond dat het zo geweldig was voor vrouwen die moeite hadden met klaarkomen. Ik dacht, nou das wel het proberen waardMaarja, het mocht helaas niet baten
Ik ben nog steeds veroordeeld tot het gebruik van mn eigen vingers als ik wil klaarkomen...
Het ding ligt nu stof te vangen in een hoekje...
Als een vibo niet helpt denk ik dat zo'n zalfje zeker geen wonderen gaat doen...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:02 schreef FijnDier het volgende:
[..]
Misschien moet je het gebruiken in combinatie van wat stimulerende zalfjes Dames orgasmus creme
fijnquote:Op donderdag 29 april 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kost je klauwen met geld, gebruik oplaadtbare batterijen, beter voor het milieu, beter voor je portomonee
Vibrators zoals bv tarzan vreten batterijen namelijk...
Ook alleen...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hewb je alles alleen maar samen geprobeerd?
of ook alleen?
Mja ik moet me er denk ik maar bij neerleggen dat ik nooit zonder eigen hulp een orgasme zal hebben. Jammer maar helaas. Over meervoudige durf ik niet eens te dromen!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm dat is wel vervelend dan ja.
[net naar christine le dus geweest is]
Nee, ik ben zeker wel ontspannen, dat is het probleem nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel vervelend hoor.
en het is zeg maar niet een kwestie van geheel ontspannen?
want wat natuurlijk wel gebeurd is dat je op een gegeven moment denkt van het moet het moet
en juist van ach het lukt me toch nooit
en dan gebeurt het zeker niet.
maarja dat is voor mij vanuit hier makkelijk praten natuurlijk.
kun je ff een review schrijvenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[net naar christine le dus geweest is]
morgen ofzo, als ik m uitgeprobeerd heb, okee?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:06 schreef Tubgirl.jpg het volgende:
[..]
kun je ff een review schrijven. misschien is het wat voor m'n vriendin.
Ik heb hem niet maar het lijkt mij ook niets.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:05 schreef Whiskers het volgende:
Ehh, ben ik de enige die de Pocket Rocket helemaal niks vond? Te veel herrie, die opzetstukjes zijn veel te hard, ding niet harder of zachter te zetten; ik vond het een nono.
Ik gebruik alleen het ronde dopje. De puntjes en bobbeltjes doen voor mij niks.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:05 schreef Whiskers het volgende:
Ehh, ben ik de enige die de Pocket Rocket helemaal niks vond? Te veel herrie, die opzetstukjes zijn veel te hard, ding niet harder of zachter te zetten; ik vond het een nono.
Heb je hem ook zonder opzetstukje geporbeert(ik vind die opzet stukjes namelijk 3 keer niks...)?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:05 schreef Par_Is het volgende:
[..]
Believe me, ik (we) hebben alle mogelijkheden geprobeerd, alle opzetstukjes e.d.
Zonder succes dus. Géén orgasme, laat staan meervoudige.
Wel balen, had hier wel m'n hoop op gevestigd dat ik eens klaar zou kunnen komen zónder hulp van m'n eigen vingers, maar niet dus.
Ohja: andere vibs ook al geprobeerd: glad en niet glad, maar evenmin een succes![]()
Zeer bekend senarioquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
fijnkom je bijna, zijn de batterijen leeg
Jep..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je hem ook zonder opzetstukje geporbeert(ik vind die opzet stukjes namelijk 3 keer niks...)?
Die opzetstukjes moet je gewoon direct naar de prullenbak verhuizen, die gebruik je niet, die nopjes doen mij igg gewoonweg pijn....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:05 schreef Whiskers het volgende:
De gewone... Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:23 schreef erodome het volgende:
In vibo's gaan gewone batterijen....
Geen idee hoe die heten....
Sommige hebben een stekker, dat is wel ideaal, maar diegene maken vaak ontzettend veel herrie.....
Weer el cheapo willen doenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:57 schreef Whiskers het volgende:
ik geef hem nog één kans, zonder de dopjes...BTW Ik heb blijkbaar een nep-zakraketje, hij heet eigenlijk mini-massager en komt bij de PABO vandaan.
Meeste gaan gewoon AA in maar er zijn er ook een behoorlijk aantal waar C-cell inmoeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
De gewone... Dat bedoel ik.
Grijnssssssssquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
De gewone... Dat bedoel ik.
C-cell????????quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:44 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Weer el cheapo willen doen. Maar ach 5 euro kan je niet voor sukkelen
[..]
Meeste gaan gewoon AA in maar er zijn er ook een behoorlijk aantal waar C-cell inmoeten.
Wel humor: batterij'en verkoper meets vibrator verkoper
Zijn die net wat grotere en dikkere batterijenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:51 schreef erodome het volgende:
[..]
C-cell????????
Was da???
Ik heb een hele berg van die dingen, allemaal gaan ze op gewone(aa??) batterijen...
Deze kan wat meer enzo en heeft dus ook meer vermogen nodig...dus grotere baterijenquote:LONG JOHN Met op-en-neergaande bewegingen werkt hij zich gestaag naar jouw hoogtepunt. Net als een-op-springen-staande-penis klopt hij ongenadig in je tot je ’t werkelijk niet meer uithoudt. Met de afstandsbediening bepaal je zelf of je alleen van de vibraties wilt genieten, of van de in-en- uit-bewegingen of van allebei tegelijk. En als je ‘m gebruikt met Wet glijgel, bestnr.: 741.215.36 à 7.99 heb je helemaal een levensechte sensatie! Standaard lengte: 20 cm - doorsnede: van 3 tot 5 cm.
Voor de meeste mensen is het nog net niet zoiets dat je even op je nachtkastje zet om op te laden zeg maar .........quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Blixar het volgende:
ik heb nog geen vibrators gezien met een oplaadstation zoals bij een elektrische tandenborstel, bestaan die nog niet?
mij lijkt gewoon dit te plaatsen in een nachtkastje, dus niet geheel in zicht.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is het nog net niet zoiets dat je even op je nachtkastje zet om op te laden zeg maar .........
DAT vind ik nou helemaal niets hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef TomHoofd het volgende:
[afbeelding]
Yipquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:44 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Weer el cheapo willen doen. Maar ach 5 euro kan je niet voor sukkelen
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:38 schreef Whiskers het volgende:
Zonder opzetstukjes is 'tie trouwens toch best wel leuk
Zou ik even na moeten tellen, maar ik denk toch minstens wel een stuk of 15, waarvan ik er max 5 vaker gebruik en sommige zelden tot nooit....quote:Op zondag 2 mei 2004 13:06 schreef Underdoggy het volgende:
hoeveel heb je er zelf erodome?
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:38 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Yip![]()
Zonder opzetstukjes is 'tie trouwens toch best wel leuk
Ja, leg eens uit? Kan je ergens op vast zetten zodat je hem echt kan 'berijden'?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:11 schreef dafjedaf het volgende:
Een zuignap??
Tuurlijk, duh!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:35 schreef coolbabe het volgende:
Dan moet je hem op een stoel met gladde zitting zetten, gok ik zo
Ohja, .. hoe ging dat alweer ....quote:Op donderdag 29 april 2004 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
eens 'live' met iemand bezig ben / zijn
Sick mind..? Dat valt toch wel meequote:Op zondag 2 mei 2004 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk, duh!Dat kan natuurlijk ook!
Me and my sick mind...
Oh NIET! dit is NIET echt!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:07 schreef Tiemie het volgende:
voor maar 14 dollar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://dialanorgasm.com/faq.php
een opzetstukje waardoor je de vibrator ook anaal kunt gebruikenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:20 schreef Jo79 het volgende:
Wat is precies een butt plug?
OMG!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:07 schreef Tiemie het volgende:
voor maar 14 dollar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://dialanorgasm.com/faq.php
Neen.....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
een opzetstukje waardoor je de vibrator ook anaal kunt gebruiken
ooh.....? Misschien heb je hier dan wat aan: :quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:38 schreef Zoet het volgende:
Ik wil ook een vibrator.
Of je klikt even op die ene banner rechtsbovenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:41 schreef MasterE het volgende:
[..]
ooh.....? Misschien heb je hier dan wat aan: :
http://www.x-toys.nl
http://www.christineleduc.nl/
http://www.pabo.nl/
Veel plezier!![]()
Ik heb pas voor het eerst ook een gekocht:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:38 schreef Zoet het volgende:
Ik wil ook een vibrator.
Haha nou bij mij ligt 'ie altijd in mijn nachtkastje en voor gebruik houd ik hem voor de grap altijd wel even onder het nachtlampjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:16 schreef dafjedaf het volgende:
moet je dat glow in the dark ding dan eerst de hele avond onder je nachtlampje zetten?
Zwarte gaten absorberen toch alles?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:22 schreef dafjedaf het volgende:
Zie je dan ook licht door je buik?
Er zit helaas geen Cristine le Duc hier in de buurt. Misschien maar een keer online bestellen dan...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:06 schreef Twiggy het volgende:
Gisteren de PocketRocket gescoord bij Cristine le Duc. Dank voor de tips! Hij's top!
..en toen was je de batterijen vergeten...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:19 schreef Knorknor het volgende:
Ben benieuwd, vanavond maar eens uitproberen...![]()
Past goed bij je nickname en avatarquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:19 schreef Knorknor het volgende:
Ik ben ook net bij Christine geweest! Roze Pocket Rocket gekocht.
Haha, nee die zat er al in! En hij doet het goed hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:49 schreef Adfundum het volgende:
[..]
..en toen was je de batterijen vergeten...![]()
maar als ik zie hoe vrouwen erop gaan wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:36 schreef frederik het volgende:
http://www.sybian.com/sybtest6.htm prijs van die sybian, met nog wat hulpstukken 1315 dollar.
Dus niet de goedkoopste dildo die er is
Ik heb ook een rozequote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:19 schreef Knorknor het volgende:
Ik ben ook net bij Christine geweest! Roze Pocket Rocket gekocht. Was er afgeopen week al geweest, maar toen waren ze dicht
Ben benieuwd, vanavond maar eens uitproberen...![]()
(sorry)quote:Op maandag 10 mei 2004 10:52 schreef Knorknor het volgende:
Ja, bevalt goed, was alleen iets te snel na het zetten van m'n verticale clithoodpiercing, kon niet wachten
Nu is het beetje gevoelig dus maar ff met rust laten en goed laten genezen!
goede ideen moet je niet op fok zetten, die moet je opschrijven, naar het postkantoor gaan een dagstempel erop laten zetten en dan de producenten langs...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Blixar het volgende:
ik heb nog geen vibrators gezien met een oplaadstation zoals bij een elektrische tandenborstel, bestaan die nog niet?
http://www.christineleduc.nl/products.asp?st=1&cid=59&page=4quote:Op maandag 7 juni 2004 22:15 schreef poepert het volgende:
wat is een goede vibrator die leuk is voor mij en mijn vriendin? t word onze 1e dus niet al te extreem (geen van 30 cm erodome;)) maar het liefst iets goedkoops en leuks... ik heb hier veel goede reacties gelezen op de pocket rocket, is die ook leuk voor een man? of echt alleen op dr klitje... en kan je die pocket rocket eigenlijk ook binnenin gebruiken??
die pocket rocket is niet echt bedoeld om naar binnen te duwen, het is een klein kopje met trillende balletjes die een opzetstukje laten trillen... als je die dus naar binnenduwt kan je het opzetstukje uit dr doos vissenquote:Op maandag 7 juni 2004 22:15 schreef poepert het volgende:
wat is een goede vibrator die leuk is voor mij en mijn vriendin? t word onze 1e dus niet al te extreem (geen van 30 cm erodome;)) maar het liefst iets goedkoops en leuks... ik heb hier veel goede reacties gelezen op de pocket rocket, is die ook leuk voor een man? of echt alleen op dr klitje... en kan je die pocket rocket eigenlijk ook binnenin gebruiken??
Nou eh... ik ben dat mooie gladde doppie kwijt en ik mis hem heel ergquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:29 schreef erodome het volgende:
Dat opzetstukje van de rocket moet je weggooien
Maarja, dat is mijn persoonlijk mening....
arme ziel...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou eh... ik ben dat mooie gladde doppie kwijt en ik mis hem heel erg![]()
Ik ben bang dat het dopje nog ergens op mijn hotelkamer in Buenos Aires rond zwerft. Ik had hem dus mee daarheen genomen, en, dacht ik, in zijn geheel weer terug in mijn koffertje gestopt, maar bij thuiskomst dus mooi dat doppie pleite...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
arme ziel...
goed zoeken zoiets verdwijnd niet zomaar alhoewel hij past wel in de stofzuiger![]()
ach anders een nieuwe kopen
als jij mn vliegreis betaald haal ik hem voor je opquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het dopje nog ergens op mijn hotelkamer in Buenos Aires rond zwerft. Ik had hem dus mee daarheen genomen, en, dacht ik, in zijn geheel weer terug in mijn koffertje gestopt, maar bij thuiskomst dus mooi dat doppie pleite...
Ga denk ik idd maar gewoon een nieuwe kopen. Maar dan wil ik wel zo'n 'kei-gave' roze of zo.
Die ik nu heb is maar saai wit...
(Waar kan je je druk om maken!)
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:57 schreef Copycat het volgende:
Als ie maar niet in de koffer van je baas is beland, Brighteyes...
jah, bedankt voor de tip, kende de site al, heb de catalogus hier zelfs in mn nachtkastje liggenquote:Op maandag 7 juni 2004 23:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
http://www.christineleduc.nl/products.asp?st=1&cid=59&page=4
Tadaaah, alle soorten, maten en prijzen
Wow wat een mooie! Wat voor een is dat? Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:54 schreef Copycat het volgende:
Deze werkt voor mij zeer, tja, bevredigend:
[afbeelding]
Female and partners ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Voor mijn eerste (en tevens enige) vibo ben ik met mijn vriend naar A'dam geweest. Na wat ranzige winkeltjes op de wallen gezien te hebben kwamen we te recht bij een "vrouwvriendelijke" sexshop in de Spuistraat of de Nieuwezijds. Ik vond het wel prettig om me door een vrouwlijke verkoper te laten helpen, iemand die gerichte vragen stelde over waarvoor ik hem precies wilde gebruiken en wat ik prettig vond, waardoor het makkelijker was een keuze te maken.
Uiteindelijk is het een heel kleintje geworden, een design in de vorm van een lipstick, hoesje eraf en "lipstick" omhoog draaien, dan begint hij te trillen. Handig & onopvallend voor in mijn toilettas/ tasje !
Naam ben ik kwijt, het is geloof ik een Duits product.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:41 schreef Zoet het volgende:
Wow wat een mooie! Wat voor een is dat? Hoe heet ie?
als je op de pagina van Christine le DUc kijkt http://www.le-duc.nl/ dan staat hij op pagina 12 van de zachte vibratoren hij heet Strangers II... kost overigens 62,95 tering wat een prijsquote:Op zondag 20 juni 2004 21:41 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wow wat een mooie! Wat voor een is dat? Hoe heet ie?
Ja ze zien er wel leuk uit, maar wel vrij prijzig ja.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:14 schreef jorjor het volgende:
Hier heb je nog meer modellen: http://www.x-toys.nl/prod(...)ategorie=fun_factory PS: Als je van plan ben er eentje te kopen?
Bij X-toys.nl zijn ze tevens 17 euro goedkoper 45,95 euro en geen 62,95 euro das nog eens een aardig verschil!![]()
ja, dat klopt wel, dat ze nu meer 't zelfde zijn dan andere sex-shops.. maar toen zij begonnen zo'n 10-15 jaar geleden waren de meeste sexzaakjes veel en veel minder toegankelijk voor vrouwen.. en toen maakten ze wel wel degelijk 'n verschil..quote:Op zondag 20 juni 2004 23:22 schreef zoalshetis het volgende:
female and partnershet zit op de spui en verkoopt onder het mom: "wij weten wat goed voor de vrouw is" normale vibrators tegen absorbitant hoge bedragen. de grap is dat ze gewoon precies hetzelfde zeggen als de eerste de beste sexshop die je binnenwandeld. "wat wil je graag?"
ik hoef nergens heen omdat ik die schaamte waar je het over hebt niet ken. wel een exje van me. vandaar dat ik op de hoogte ben van F& P en anderen dus waarschuw dat ze volledig genaait worden nog vóór ze met de vibo naar buiten lopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:42 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
ja, dat klopt wel, dat ze nu meer 't zelfde zijn dan andere sex-shops.. maar toen zij begonnen zo'n 10-15 jaar geleden waren de meeste sexzaakjes veel en veel minder toegankelijk voor vrouwen.. en toen maakten ze wel wel degelijk 'n verschil..
Durven om 'n speeltje te kopen is één ding, maar terugkomen naar de zaak om te klagen dat 't eigenlijk 'n prul is is twee... dat doet bijna niemand.. en daar wordt misbruik van gemaakt.. en er werd veel troep verkocht.
'Female & Partners' ging er prat op dat 't de eerste zaak was die gerund werd door vrouwen, en dat ze alleen maar dingen verkochten die ze zelf hadden geprobeerd en OK bevonden hadden..
De laatste paar jaar is 't taboe rondom sex-jobs wat verdwenen (..en volgens mij heeft de opkomst van 't internet er veel mee te maken) en is dus ook het imago van veel sexshops verbeterd. Bij Christine le Duc filialen werken vooral vrouwen. Binnen zie je veel stelletjes, en ook vrouwen alleen. Ik juich 't toe!!
Om kort te gaan, toen 'female&partners' opgericht werd was daar 'n behoefte aan, als ze te duur zijn, ga je lekker anders heen!!
waarom zou je willen dat je kutbrommer waterproof is?? tis nou niet zo dat ik t graag int openbaar doe ofzo...quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]Teveel accessoires en mogelijkheden naar mijn idee
* Prefereert een glad en simpel model
Deze is hip !![]()
[afbeelding]
En hij is waterproof ook nog !
venusbutterfly? als het die is of een ander moet je proberen om er een te nemen die je ook op afstand kan bedienen. lachen als je dan de 'controle' over je vriendin neemt.quote:Op zondag 27 juni 2004 07:23 schreef scrumple het volgende:
Mijn vriendin wees me laatst op een soort van vibrator die je niet in 'kan/moet' brengen. Ze waren een beetje in de vorm van een schelp die de hele schaamstreek stimuleert. Nu was ik van plan om er een voor mijn vriendin aan te schaffen. Ik ben alleen de link kwijt :-(
Weet iemand welke ik bedoel en waar deze te koop zijn?
Ik weet niet waar jij en je vriendin normaliter douchen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:57 schreef Schnupske het volgende:
[..]
waarom zou je willen dat je kutbrommer waterproof is?? tis nou niet zo dat ik t graag int openbaar doe ofzo...
hehe klik hier maar op: http://www.pabo.nl/c/pabo(...)cIwByFl&svAffiliate=quote:Op zondag 27 juni 2004 07:23 schreef scrumple het volgende:
Mijn vriendin wees me laatst op een soort van vibrator die je niet in 'kan/moet' brengen. Ze waren een beetje in de vorm van een schelp die de hele schaamstreek stimuleert. Nu was ik van plan om er een voor mijn vriendin aan te schaffen. Ik ben alleen de link kwijt :-(
Ze zijn overal te koop! Toch, ik hoor er nooit een vrouw over dat ze er enthousiast over is.. Ik heb er zelf trouwens geen ervaring mee.. (of.. niet bij partner) dus ik weet niet zeker of ze echt goed werken.. Als je nog helemaal niks vibrerends hebt kan ik je van harte een pocket-rocket aanbevelen! Veel trillingen voor weinig geld!!quote:Op zondag 27 juni 2004 07:23 schreef scrumple het volgende:
quote:Ik heb vorige week de vibrator Dolly Dolphin II besteld via het internet. Dit is een vibrator met het hoofd van een dolfijn. Leek me best een leuke om m'n vriendin mee te verrassen! Heeft iemand al ervaringen met deze vibrator?
Ik zal hem waarschijnlijk morgen of overmorgen in huis hebben... Ik zal wel iets laten weten wat onze eerste ervaringen ermee zijn!
Ik herhaal, niet bepaald de echte Flipperquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:40 schreef Aventura het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
zit er een dun snoertje aan die uit haar broek komt en die eindigt in een klein kastje waarmee je kan regelen wanneer ze haar orgasme tijdens een etentje krijgt? zo niet...aanrader om te kopen!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:39 schreef Ivan_Gabrich het volgende:
Mijn vriendin heeft zo'n vlindergeval en ze is er helemaal weg van... ze blijft komen...
't lijkt op een vibrator van 'Fun Factory', een duits bedrijf... Ik ken dit type niet.. maar als 't inderdaad 'Fun Factory' zit 't met de kwaliteit waarschijnlijk wel goed!! (heeft-ie ook van die kraaltjes in het middenstuk??)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:44 schreef mlaven het volgende:
[afbeelding]
Ik moest hier verder gaan over deze vibrator...
Nogmaals: heeft er iemand ervaringen met deze vibrator?
Ik heb hem deze week in huis en zal de ervaringen met jullie delen!![]()
JA, dat was hem. Hij is wel erg prijzig (bijna 100 euro met verzendkosten) maar ik denk dat ik mijn vriendin ga verassen. Ik laat wel horen hoe die bevalt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:02 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat Scrumple zo'n ergonomisch geval bedoelt, zo'n trilgeval dat geen fallusvorm heeft maar puur bedoeld is voor het tillen..hoe heet het ook alweer...
FF gezocht, je bedoelt denk ik de Emotional Bliss, is een topic over geweest, even opzoeken --> Stimuleren daarin stond-ie!
Zijn wel mooi jahquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:04 schreef Whiskers het volgende:
Die dolfijn en die andere van fun factory zijn echt leuk. Ik ben momenteel aan het sparen voor zo eentje
Thanx! Die Dinky Digger is ook erg leukquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:13 schreef mlaven het volgende:
Die vib's van FunFactory kosten zo rond de 50 euro's... Als je ze via http://www.funfactory.de besteld (betaling via CreditCard) heb je ze binnen drie dagen in huis!
No thanx!quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:34 schreef scrumple het volgende:
[..]
JA, dat was hem. Hij is wel erg prijzig (bijna 100 euro met verzendkosten) maar ik denk dat ik mijn vriendin ga verassen. Ik laat wel horen hoe die bevalt.
PS: beankt aventura
niet allemaal jeez wat een dingenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef vlekkenbertje het volgende:
En kennen jullie deze dan al:
http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/
Die heb ik keer eerder in een ander topic gepost over dildo's en viberators...maarja dit is niet echt heel handigquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef vlekkenbertje het volgende:
na 22.00 is het verboden om te boren. daarvoor denken ze vast dat je de keuken zo nu en dan aan het verbouwen bentquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:25 schreef erodome het volgende:
Tja als je het geluid hoort wat die dingen produceren dan begrijp je ook gelijk waarom je ze niet snel in een gewoon huis tegen zou komen....
hahaha!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef vlekkenbertje het volgende:
Mijn vriendin heeft de PR gekregen en is er helemaal weg van...quote:Op maandag 21 juni 2004 23:10 schreef Zoet het volgende:
Ik heb een rocket pocket besteld
Ik had wel al een vibrator maar die is kapot en die vond ik niet zo geweldig
Dus ik ben benieuwd.
Ik zou er heel voorzichtig mee zijn met die dingen zelf bouwen, ze gaan nogal heftig tekeer en als je dan een verkeerde diepte-inselling hebt ofzo dan gaat het heel erg auw doen....quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
hahaha!ja, veel van die dingen ken ik wel! Meestal uit bdsm-filmpjes waarbij de dame vastgesnoerd ligt en 'gedwongen' wordt om geneukt te worden door het apparaat..
..maar zoals Erodome al zegt, veel van die dingen maken nogal 'n teringherrie!!
Maar toch denk ik, als je wat hebt met dit soort apparaten moet je 'n beetje cretief zijn; veel kan je zelf bouwen, en dan ben je nogal goedkoper uit!
Beeetje creativiteit en technisch vernuft kan nooit kwaad!!
Ik vind hem ook saai...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:57 schreef Zoet het volgende:
Als ik hem gewoon stil hou op mn clitoris dan vind ik het wel een beetje saai
Dat ronde dopje leek mij ook de meest fijnequote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gebruik de PR altijd in combi met een vibrator, en dan met het ronde dopje op de clitoris, beetje bewegen etc.
En verder gewoon door je gevoel laten leiden, het is jouw feestje!
Aah! Niet verpesten voor mij nu!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind hem ook saai...
Ooit eens in een opwelling gekocht, paar keer geprobeerd en tot de conclusie gekomen dat ik er geen bal aan vind![]()
Word er niet warm of koud van zogezegd
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:22 schreef Zoet het volgende:
[..]
Aah! Niet verpesten voor mij nu!
Vriendinnen van mijn vriendin hebben de PR ook uitgeprobeerd en zijn ook omgeslagenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:21 schreef Zoet het volgende:
Dat ronde dopje leek mij ook de meest fijne
Ja inderdaad, ik moet gewoon zelf aan de slag.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:51 schreef Aparteling het volgende:
Nee dank je ik heb geen hulp nodig om mn meisje klaar te laten komen hoor!
Oeeeeeeee stel je voor dat je je sexleven uitbreidt zeg, brrrrrrrr de spanning, dat kunnen we niet aan hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:51 schreef Aparteling het volgende:
Nee dank je ik heb geen hulp nodig om mn meisje klaar te laten komen hoor!
dat weet jij toch nooit zekerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen die dit soort dingen als vervanging zien of als teken dat ze tekortschieten, tsssssssss, blij dat die niet bij mij in bed belanden
Dit wilde ik eerst ook schrijven maar bedacht me net op tijd datquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Oeeeeeeee stel je voor dat je je sexleven uitbreidt zeg, brrrrrrrr de spanning, dat kunnen we niet aan hoor
Mannen die dit soort dingen als vervanging zien of als teken dat ze tekortschieten, tsssssssss, blij dat die niet bij mij in bed belanden
je smiletje was er een die ik niet snel meer zal vergetenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:39 schreef JMrules het volgende:
[..]
Dit wilde ik eerst ook schrijven maar bedacht me net op tijd dat :') ook wel zou volstaan, dekt de lading, toch![]()
Je zou em zo in de vitrinekast zettenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:58 schreef Morgil het volgende:
https://shop.black.nl/img/artikelen/bw011126.jpg![]()
yeah!! maar komop hij is gewoon leuk. Ik hou van glittertjesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je zou em zo in de vitrinekast zetten
Ja dat doe ik nu ook ja, anders is het echt niet meer te betalen als je hem veel gebruiktquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef erodome het volgende:
Tarzan vreet batterijen idd, gaan er dan ook 4 in, als je speeltjes hebt, koop oplaadbare batterijen, die heb je echt nodig dan
hehe daar zeg je inderdaad wat. Normaal staat er altijd vanalles op zo'n doos, dat heeft iedereen direct door. Verdikke hey, is dat ff balen, dat van mij wordt dinsdag waarschijnlijk afgeleverd en ik woon in een studentenhuisquote:Op zondag 27 maart 2005 21:33 schreef erodome het volgende:
Play apperaten van durex ken ik niet...
Als je een sexspeeltje besteld zal je die in een "discrete" verpakking thuis krijgen, gewoon een doos dus waaraan je niet kan zien waar hij vandaan komt, maar eerlijk is eerlijk, iedereen weet dat er in dat soort dozen dingen zitten waarvan men niet wil dat een ander weet wat erin zit of waar het vandaan komt
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=392quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:37 schreef Lempicka het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zo'n bekkenbodem trainings ding/staaf aanschaffen.. iok heb geen moeite met sexwinkels.. maar om ze nu allemaal in te gaan lopen hier in Amsterdam.. dan blijf ik bezig.
Ik spreek haar verder niet meer...quote:Op maandag 28 maart 2005 20:40 schreef lelibel het volgende:
Apart? Zou je toch eens moeten vragen dan
Alleen zijn oplaadbare batterijen meestal nóg sneller leeg. Vervelend als je ze vergeet op te laden, maar goed...quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef erodome het volgende:
Tarzan vreet batterijen idd, gaan er dan ook 4 in, als je speeltjes hebt, koop oplaadbare batterijen, die heb je echt nodig dan
Als in vibo pakken voor in je kont?:Pquote:De meeste mannen denken dat vibrators iets voor vrouwen is. Dat is echter een mythe. Ik ken verscheidene mannen én vrouwen die met plezier naar de vibrator pakken. Vrouwen die vibrators gebruiken, zijn in twee kampen verdeeld. Of ze geven de voorkeur aan de intense stimulering van de clitoris door de vibrator met een kleine kop. Of ze prefereren een vibrator met een grotere kop die een groter gebied bestrijkt.
Intens hoogtepunt
Eerst maar een vibo aanschaffen dan:P zien we daarna wel verder;)quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:12 schreef erodome het volgende:
Bv ja, maar je kan hem ook gebruiken om lekker trillend tegen je balzak ofzo aan te houden, erg leuk hoor, probeer maar eens, terwijl je neukt een trillende vibrator onderlangs erlangs leggen zodat die zowel jou als haar raakt, erg leuk effect...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |