Wow wat een mooie! Wat voor een is dat? Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:54 schreef Copycat het volgende:
Deze werkt voor mij zeer, tja, bevredigend:
[afbeelding]
Female and partners ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Voor mijn eerste (en tevens enige) vibo ben ik met mijn vriend naar A'dam geweest. Na wat ranzige winkeltjes op de wallen gezien te hebben kwamen we te recht bij een "vrouwvriendelijke" sexshop in de Spuistraat of de Nieuwezijds. Ik vond het wel prettig om me door een vrouwlijke verkoper te laten helpen, iemand die gerichte vragen stelde over waarvoor ik hem precies wilde gebruiken en wat ik prettig vond, waardoor het makkelijker was een keuze te maken.
Uiteindelijk is het een heel kleintje geworden, een design in de vorm van een lipstick, hoesje eraf en "lipstick" omhoog draaien, dan begint hij te trillen. Handig & onopvallend voor in mijn toilettas/ tasje !
Naam ben ik kwijt, het is geloof ik een Duits product.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:41 schreef Zoet het volgende:
Wow wat een mooie! Wat voor een is dat? Hoe heet ie?
als je op de pagina van Christine le DUc kijkt http://www.le-duc.nl/ dan staat hij op pagina 12 van de zachte vibratoren hij heet Strangers II... kost overigens 62,95 tering wat een prijsquote:Op zondag 20 juni 2004 21:41 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wow wat een mooie! Wat voor een is dat? Hoe heet ie?
Ja ze zien er wel leuk uit, maar wel vrij prijzig ja.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:14 schreef jorjor het volgende:
Hier heb je nog meer modellen: http://www.x-toys.nl/prod(...)ategorie=fun_factory PS: Als je van plan ben er eentje te kopen?
Bij X-toys.nl zijn ze tevens 17 euro goedkoper 45,95 euro en geen 62,95 euro das nog eens een aardig verschil!![]()
ja, dat klopt wel, dat ze nu meer 't zelfde zijn dan andere sex-shops.. maar toen zij begonnen zo'n 10-15 jaar geleden waren de meeste sexzaakjes veel en veel minder toegankelijk voor vrouwen.. en toen maakten ze wel wel degelijk 'n verschil..quote:Op zondag 20 juni 2004 23:22 schreef zoalshetis het volgende:
female and partnershet zit op de spui en verkoopt onder het mom: "wij weten wat goed voor de vrouw is" normale vibrators tegen absorbitant hoge bedragen. de grap is dat ze gewoon precies hetzelfde zeggen als de eerste de beste sexshop die je binnenwandeld. "wat wil je graag?"
ik hoef nergens heen omdat ik die schaamte waar je het over hebt niet ken. wel een exje van me. vandaar dat ik op de hoogte ben van F& P en anderen dus waarschuw dat ze volledig genaait worden nog vóór ze met de vibo naar buiten lopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:42 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
ja, dat klopt wel, dat ze nu meer 't zelfde zijn dan andere sex-shops.. maar toen zij begonnen zo'n 10-15 jaar geleden waren de meeste sexzaakjes veel en veel minder toegankelijk voor vrouwen.. en toen maakten ze wel wel degelijk 'n verschil..
Durven om 'n speeltje te kopen is één ding, maar terugkomen naar de zaak om te klagen dat 't eigenlijk 'n prul is is twee... dat doet bijna niemand.. en daar wordt misbruik van gemaakt.. en er werd veel troep verkocht.
'Female & Partners' ging er prat op dat 't de eerste zaak was die gerund werd door vrouwen, en dat ze alleen maar dingen verkochten die ze zelf hadden geprobeerd en OK bevonden hadden..
De laatste paar jaar is 't taboe rondom sex-jobs wat verdwenen (..en volgens mij heeft de opkomst van 't internet er veel mee te maken) en is dus ook het imago van veel sexshops verbeterd. Bij Christine le Duc filialen werken vooral vrouwen. Binnen zie je veel stelletjes, en ook vrouwen alleen. Ik juich 't toe!!
Om kort te gaan, toen 'female&partners' opgericht werd was daar 'n behoefte aan, als ze te duur zijn, ga je lekker anders heen!!
waarom zou je willen dat je kutbrommer waterproof is?? tis nou niet zo dat ik t graag int openbaar doe ofzo...quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]Teveel accessoires en mogelijkheden naar mijn idee
* Prefereert een glad en simpel model
Deze is hip !![]()
[afbeelding]
En hij is waterproof ook nog !
venusbutterfly? als het die is of een ander moet je proberen om er een te nemen die je ook op afstand kan bedienen. lachen als je dan de 'controle' over je vriendin neemt.quote:Op zondag 27 juni 2004 07:23 schreef scrumple het volgende:
Mijn vriendin wees me laatst op een soort van vibrator die je niet in 'kan/moet' brengen. Ze waren een beetje in de vorm van een schelp die de hele schaamstreek stimuleert. Nu was ik van plan om er een voor mijn vriendin aan te schaffen. Ik ben alleen de link kwijt :-(
Weet iemand welke ik bedoel en waar deze te koop zijn?
Ik weet niet waar jij en je vriendin normaliter douchen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:57 schreef Schnupske het volgende:
[..]
waarom zou je willen dat je kutbrommer waterproof is?? tis nou niet zo dat ik t graag int openbaar doe ofzo...
hehe klik hier maar op: http://www.pabo.nl/c/pabo(...)cIwByFl&svAffiliate=quote:Op zondag 27 juni 2004 07:23 schreef scrumple het volgende:
Mijn vriendin wees me laatst op een soort van vibrator die je niet in 'kan/moet' brengen. Ze waren een beetje in de vorm van een schelp die de hele schaamstreek stimuleert. Nu was ik van plan om er een voor mijn vriendin aan te schaffen. Ik ben alleen de link kwijt :-(
Ze zijn overal te koop! Toch, ik hoor er nooit een vrouw over dat ze er enthousiast over is.. Ik heb er zelf trouwens geen ervaring mee.. (of.. niet bij partner) dus ik weet niet zeker of ze echt goed werken.. Als je nog helemaal niks vibrerends hebt kan ik je van harte een pocket-rocket aanbevelen! Veel trillingen voor weinig geld!!quote:Op zondag 27 juni 2004 07:23 schreef scrumple het volgende:
quote:Ik heb vorige week de vibrator Dolly Dolphin II besteld via het internet. Dit is een vibrator met het hoofd van een dolfijn. Leek me best een leuke om m'n vriendin mee te verrassen! Heeft iemand al ervaringen met deze vibrator?
Ik zal hem waarschijnlijk morgen of overmorgen in huis hebben... Ik zal wel iets laten weten wat onze eerste ervaringen ermee zijn!
Ik herhaal, niet bepaald de echte Flipperquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:40 schreef Aventura het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
zit er een dun snoertje aan die uit haar broek komt en die eindigt in een klein kastje waarmee je kan regelen wanneer ze haar orgasme tijdens een etentje krijgt? zo niet...aanrader om te kopen!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:39 schreef Ivan_Gabrich het volgende:
Mijn vriendin heeft zo'n vlindergeval en ze is er helemaal weg van... ze blijft komen...
't lijkt op een vibrator van 'Fun Factory', een duits bedrijf... Ik ken dit type niet.. maar als 't inderdaad 'Fun Factory' zit 't met de kwaliteit waarschijnlijk wel goed!! (heeft-ie ook van die kraaltjes in het middenstuk??)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:44 schreef mlaven het volgende:
[afbeelding]
Ik moest hier verder gaan over deze vibrator...
Nogmaals: heeft er iemand ervaringen met deze vibrator?
Ik heb hem deze week in huis en zal de ervaringen met jullie delen!![]()
JA, dat was hem. Hij is wel erg prijzig (bijna 100 euro met verzendkosten) maar ik denk dat ik mijn vriendin ga verassen. Ik laat wel horen hoe die bevalt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:02 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat Scrumple zo'n ergonomisch geval bedoelt, zo'n trilgeval dat geen fallusvorm heeft maar puur bedoeld is voor het tillen..hoe heet het ook alweer...
FF gezocht, je bedoelt denk ik de Emotional Bliss, is een topic over geweest, even opzoeken --> Stimuleren daarin stond-ie!
Zijn wel mooi jahquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:04 schreef Whiskers het volgende:
Die dolfijn en die andere van fun factory zijn echt leuk. Ik ben momenteel aan het sparen voor zo eentje
Thanx! Die Dinky Digger is ook erg leukquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:13 schreef mlaven het volgende:
Die vib's van FunFactory kosten zo rond de 50 euro's... Als je ze via http://www.funfactory.de besteld (betaling via CreditCard) heb je ze binnen drie dagen in huis!
No thanx!quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:34 schreef scrumple het volgende:
[..]
JA, dat was hem. Hij is wel erg prijzig (bijna 100 euro met verzendkosten) maar ik denk dat ik mijn vriendin ga verassen. Ik laat wel horen hoe die bevalt.
PS: beankt aventura
niet allemaal jeez wat een dingenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef vlekkenbertje het volgende:
En kennen jullie deze dan al:
http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/
Die heb ik keer eerder in een ander topic gepost over dildo's en viberators...maarja dit is niet echt heel handigquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef vlekkenbertje het volgende:
na 22.00 is het verboden om te boren. daarvoor denken ze vast dat je de keuken zo nu en dan aan het verbouwen bentquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:25 schreef erodome het volgende:
Tja als je het geluid hoort wat die dingen produceren dan begrijp je ook gelijk waarom je ze niet snel in een gewoon huis tegen zou komen....
hahaha!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef vlekkenbertje het volgende:
Mijn vriendin heeft de PR gekregen en is er helemaal weg van...quote:Op maandag 21 juni 2004 23:10 schreef Zoet het volgende:
Ik heb een rocket pocket besteld
Ik had wel al een vibrator maar die is kapot en die vond ik niet zo geweldig
Dus ik ben benieuwd.
Ik zou er heel voorzichtig mee zijn met die dingen zelf bouwen, ze gaan nogal heftig tekeer en als je dan een verkeerde diepte-inselling hebt ofzo dan gaat het heel erg auw doen....quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
hahaha!ja, veel van die dingen ken ik wel! Meestal uit bdsm-filmpjes waarbij de dame vastgesnoerd ligt en 'gedwongen' wordt om geneukt te worden door het apparaat..
..maar zoals Erodome al zegt, veel van die dingen maken nogal 'n teringherrie!!
Maar toch denk ik, als je wat hebt met dit soort apparaten moet je 'n beetje cretief zijn; veel kan je zelf bouwen, en dan ben je nogal goedkoper uit!
Beeetje creativiteit en technisch vernuft kan nooit kwaad!!
Ik vind hem ook saai...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:57 schreef Zoet het volgende:
Als ik hem gewoon stil hou op mn clitoris dan vind ik het wel een beetje saai
Dat ronde dopje leek mij ook de meest fijnequote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gebruik de PR altijd in combi met een vibrator, en dan met het ronde dopje op de clitoris, beetje bewegen etc.
En verder gewoon door je gevoel laten leiden, het is jouw feestje!
Aah! Niet verpesten voor mij nu!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind hem ook saai...
Ooit eens in een opwelling gekocht, paar keer geprobeerd en tot de conclusie gekomen dat ik er geen bal aan vind![]()
Word er niet warm of koud van zogezegd
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:22 schreef Zoet het volgende:
[..]
Aah! Niet verpesten voor mij nu!
Vriendinnen van mijn vriendin hebben de PR ook uitgeprobeerd en zijn ook omgeslagenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:21 schreef Zoet het volgende:
Dat ronde dopje leek mij ook de meest fijne
Ja inderdaad, ik moet gewoon zelf aan de slag.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:51 schreef Aparteling het volgende:
Nee dank je ik heb geen hulp nodig om mn meisje klaar te laten komen hoor!
Oeeeeeeee stel je voor dat je je sexleven uitbreidt zeg, brrrrrrrr de spanning, dat kunnen we niet aan hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:51 schreef Aparteling het volgende:
Nee dank je ik heb geen hulp nodig om mn meisje klaar te laten komen hoor!
dat weet jij toch nooit zekerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen die dit soort dingen als vervanging zien of als teken dat ze tekortschieten, tsssssssss, blij dat die niet bij mij in bed belanden
Dit wilde ik eerst ook schrijven maar bedacht me net op tijd datquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Oeeeeeeee stel je voor dat je je sexleven uitbreidt zeg, brrrrrrrr de spanning, dat kunnen we niet aan hoor
Mannen die dit soort dingen als vervanging zien of als teken dat ze tekortschieten, tsssssssss, blij dat die niet bij mij in bed belanden
je smiletje was er een die ik niet snel meer zal vergetenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:39 schreef JMrules het volgende:
[..]
Dit wilde ik eerst ook schrijven maar bedacht me net op tijd dat :') ook wel zou volstaan, dekt de lading, toch![]()
Je zou em zo in de vitrinekast zettenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:58 schreef Morgil het volgende:
https://shop.black.nl/img/artikelen/bw011126.jpg![]()
yeah!! maar komop hij is gewoon leuk. Ik hou van glittertjesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je zou em zo in de vitrinekast zetten
Ja dat doe ik nu ook ja, anders is het echt niet meer te betalen als je hem veel gebruiktquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef erodome het volgende:
Tarzan vreet batterijen idd, gaan er dan ook 4 in, als je speeltjes hebt, koop oplaadbare batterijen, die heb je echt nodig dan
hehe daar zeg je inderdaad wat. Normaal staat er altijd vanalles op zo'n doos, dat heeft iedereen direct door. Verdikke hey, is dat ff balen, dat van mij wordt dinsdag waarschijnlijk afgeleverd en ik woon in een studentenhuisquote:Op zondag 27 maart 2005 21:33 schreef erodome het volgende:
Play apperaten van durex ken ik niet...
Als je een sexspeeltje besteld zal je die in een "discrete" verpakking thuis krijgen, gewoon een doos dus waaraan je niet kan zien waar hij vandaan komt, maar eerlijk is eerlijk, iedereen weet dat er in dat soort dozen dingen zitten waarvan men niet wil dat een ander weet wat erin zit of waar het vandaan komt
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=392quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:37 schreef Lempicka het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zo'n bekkenbodem trainings ding/staaf aanschaffen.. iok heb geen moeite met sexwinkels.. maar om ze nu allemaal in te gaan lopen hier in Amsterdam.. dan blijf ik bezig.
Ik spreek haar verder niet meer...quote:Op maandag 28 maart 2005 20:40 schreef lelibel het volgende:
Apart? Zou je toch eens moeten vragen dan
Alleen zijn oplaadbare batterijen meestal nóg sneller leeg. Vervelend als je ze vergeet op te laden, maar goed...quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef erodome het volgende:
Tarzan vreet batterijen idd, gaan er dan ook 4 in, als je speeltjes hebt, koop oplaadbare batterijen, die heb je echt nodig dan
Als in vibo pakken voor in je kont?:Pquote:De meeste mannen denken dat vibrators iets voor vrouwen is. Dat is echter een mythe. Ik ken verscheidene mannen én vrouwen die met plezier naar de vibrator pakken. Vrouwen die vibrators gebruiken, zijn in twee kampen verdeeld. Of ze geven de voorkeur aan de intense stimulering van de clitoris door de vibrator met een kleine kop. Of ze prefereren een vibrator met een grotere kop die een groter gebied bestrijkt.
Intens hoogtepunt
Eerst maar een vibo aanschaffen dan:P zien we daarna wel verder;)quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:12 schreef erodome het volgende:
Bv ja, maar je kan hem ook gebruiken om lekker trillend tegen je balzak ofzo aan te houden, erg leuk hoor, probeer maar eens, terwijl je neukt een trillende vibrator onderlangs erlangs leggen zodat die zowel jou als haar raakt, erg leuk effect...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |