abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:25:35 #201
37769 erodome
Zweefteef
pi_20312568
Tja als je het geluid hoort wat die dingen produceren dan begrijp je ook gelijk waarom je ze niet snel in een gewoon huis tegen zou komen....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:15:52 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20313761
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:25 schreef erodome het volgende:
Tja als je het geluid hoort wat die dingen produceren dan begrijp je ook gelijk waarom je ze niet snel in een gewoon huis tegen zou komen....
na 22.00 is het verboden om te boren. daarvoor denken ze vast dat je de keuken zo nu en dan aan het verbouwen bent en dat je steeds op je vinger slaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door zoalshetis op 30-06-2004 18:25:35 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_20323027
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef vlekkenbertje het volgende:
En kennen jullie deze dan al:
http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/
hahaha! ja, veel van die dingen ken ik wel! Meestal uit bdsm-filmpjes waarbij de dame vastgesnoerd ligt en 'gedwongen' wordt om geneukt te worden door het apparaat..
..maar zoals Erodome al zegt, veel van die dingen maken nogal 'n teringherrie!!

Maar toch denk ik, als je wat hebt met dit soort apparaten moet je 'n beetje cretief zijn; veel kan je zelf bouwen, en dan ben je nogal goedkoper uit!
Beeetje creativiteit en technisch vernuft kan nooit kwaad!!
  donderdag 1 juli 2004 @ 09:13:17 #204
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_20328802
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:10 schreef Zoet het volgende:
Ik heb een rocket pocket besteld
Ik had wel al een vibrator maar die is kapot en die vond ik niet zo geweldig

Dus ik ben benieuwd.
Mijn vriendin heeft de PR gekregen en is er helemaal weg van...
Bizar.. (bit dyslectische)
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:13:01 #205
37769 erodome
Zweefteef
pi_20329781
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef zlapelooz het volgende:

[..]

hahaha! ja, veel van die dingen ken ik wel! Meestal uit bdsm-filmpjes waarbij de dame vastgesnoerd ligt en 'gedwongen' wordt om geneukt te worden door het apparaat..
..maar zoals Erodome al zegt, veel van die dingen maken nogal 'n teringherrie!!

Maar toch denk ik, als je wat hebt met dit soort apparaten moet je 'n beetje cretief zijn; veel kan je zelf bouwen, en dan ben je nogal goedkoper uit!
Beeetje creativiteit en technisch vernuft kan nooit kwaad!!
Ik zou er heel voorzichtig mee zijn met die dingen zelf bouwen, ze gaan nogal heftig tekeer en als je dan een verkeerde diepte-inselling hebt ofzo dan gaat het heel erg auw doen....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20382972
Jippie, ik heb de PR binnen

Vanavond uitproberen dus

Wat kan iemand me aanraden? Zonder dopjes op je clitoris? Wel zelf meebewegen? Over alleen je schaamlippen laten gaan? Over alles? Gewoon maar laten gaan?

Als ik hem gewoon stil hou op mn clitoris dan vind ik het wel een beetje saai
you sick fuck!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 14:15:31 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20383318
Ik gebruik de PR altijd in combi met een vibrator, en dan met het ronde dopje op de clitoris, beetje bewegen etc.
En verder gewoon door je gevoel laten leiden, het is jouw feestje!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 15:14:53 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20384274
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 13:57 schreef Zoet het volgende:
Als ik hem gewoon stil hou op mn clitoris dan vind ik het wel een beetje saai
Ik vind hem ook saai...
Ooit eens in een opwelling gekocht, paar keer geprobeerd en tot de conclusie gekomen dat ik er geen bal aan vind
Word er niet warm of koud van zogezegd
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_20384373
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gebruik de PR altijd in combi met een vibrator, en dan met het ronde dopje op de clitoris, beetje bewegen etc.
En verder gewoon door je gevoel laten leiden, het is jouw feestje!
Dat ronde dopje leek mij ook de meest fijne
Ja inderdaad, ik moet gewoon zelf aan de slag.
you sick fuck!
pi_20384385
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind hem ook saai...
Ooit eens in een opwelling gekocht, paar keer geprobeerd en tot de conclusie gekomen dat ik er geen bal aan vind
Word er niet warm of koud van zogezegd
Aah! Niet verpesten voor mij nu!
you sick fuck!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 15:37:29 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20384625
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 15:22 schreef Zoet het volgende:

[..]

Aah! Niet verpesten voor mij nu!
Was m'n bedoeling ook niet, maar mocht het je niet bevallen, je bent dus niet de enige
De meeste dames in het topic zijn er helemaal lyrisch over, maar ik dus absoluut niet.

Veel plezier hoor
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:37:27 #212
37769 erodome
Zweefteef
pi_20387346
Ik gebruik hem zonder dopjes, meestal in combi met een vibrator...

Dus lekker op je rug liggen(zelfbevrediging), vibrator erin, lekker laten trillen, ben bij elkaar en vibrator loslaten(ben lui ingesteld bij zelfbevrediging ), rocket op de klit(niet direct erop, dat voelt me te heftig) en wat met de heupen bewegen, niet teveel, wil niet moe worden

En dan maar klaarkomen en nog eens en nog eens en als ik dan nog tijd en zin heb nog een paar keer
  zondag 4 juli 2004 @ 22:35:21 #213
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_20415991
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 15:21 schreef Zoet het volgende:
Dat ronde dopje leek mij ook de meest fijne
Ja inderdaad, ik moet gewoon zelf aan de slag.
Vriendinnen van mijn vriendin hebben de PR ook uitgeprobeerd en zijn ook omgeslagen

Misschien tijd voor een inkoopactie..
Bizar.. (bit dyslectische)
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:51:49 #214
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_20513219
Nee dank je ik heb geen hulp nodig om mn meisje klaar te laten komen hoor!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 16:17:02 #215
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20513489
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:51 schreef Aparteling het volgende:
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 16:44:35 #216
37769 erodome
Zweefteef
pi_20513933
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:51 schreef Aparteling het volgende:
Oeeeeeeee stel je voor dat je je sexleven uitbreidt zeg, brrrrrrrr de spanning, dat kunnen we niet aan hoor

Mannen die dit soort dingen als vervanging zien of als teken dat ze tekortschieten, tsssssssss, blij dat die niet bij mij in bed belanden
  vrijdag 9 juli 2004 @ 18:33:29 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20516055
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 16:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Mannen die dit soort dingen als vervanging zien of als teken dat ze tekortschieten, tsssssssss, blij dat die niet bij mij in bed belanden
dat weet jij toch nooit zeker ? ik heb mijn kast vol, maar dat komt meer door een fotoshoot die ik gehad heb ooit. het zijn wel allemaal vrij standaard dingen in verschillende formaten, toch gegarandeerd rubber lakens.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 18:39:43 #218
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20516149
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 16:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Oeeeeeeee stel je voor dat je je sexleven uitbreidt zeg, brrrrrrrr de spanning, dat kunnen we niet aan hoor

Dit wilde ik eerst ook schrijven maar bedacht me net op tijd dat ook wel zou volstaan, dekt de lading, toch
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 18:47:25 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20516266
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 18:39 schreef JMrules het volgende:

[..]

Dit wilde ik eerst ook schrijven maar bedacht me net op tijd dat :') ook wel zou volstaan, dekt de lading, toch
je smiletje was er een die ik niet snel meer zal vergeten
pi_20608752
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 20:58 schreef Morgil het volgende:
https://shop.black.nl/img/artikelen/bw011126.jpg
Je zou em zo in de vitrinekast zetten
pi_20610296
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Je zou em zo in de vitrinekast zetten
yeah!! maar komop hij is gewoon leuk. Ik hou van glittertjes
pi_25683936
stormlooptopic
  woensdag 23 maart 2005 @ 15:52:31 #225
53151 T42
Pinball Wizard
pi_25685623

heerlijk om er naar te kijke als een vrouw er mee speelt
pi_25691390

G spot vibrator, die lopen om een hoekje zodat ze de g spot extra stimuleren, opzich heel leuk, maar als je hem perongelijk omdraait binnenin dan is het alles behalve lekker, ook niet geschikt voor het heftigere werk..

Vibrerende cockring, stimuleert de klit terwijl je neukt en ook voor de man voelt het niet verkeerd, ideaal voor de mensen die niet vaginaal kunnen klaarkomen, maar het ook weleens leuk zouden vinden dat wel te hebben tijdens het neuken zonder dat je standjes aan moet nemen waarbij je je handen kan gebruiken.

Tarzan, oud en vertrouwd, doet het altijd erg goed, het aapje trilt en stimuleert de klit, dat ding aan de achterkan kan je of anaal inbrengen of gewoon erlangs leggen en die trilt iets mee met het aapje, de dildo zelf draait, trilt niet, als hij draait slaat hij iets uit zeg maar, erg prettige sensatie.

Techno flex heet dit apperaat, een eitje op een stokje die in de hoogste stand enorm trilt, nadeel, ding maakt een pokke herrie, voordeel, je kan hem inbrengen, maar je kan hem ook tijdens het neuken enzo op de klit zetten, door de steel die flexibel is leent hij zich hier erg goed voor, mits je niet afgeleid wordt door de pokke herrie.

Zelfde idee als de bovenstaande, weet niet hoeveel herrie deze maakt.

Mooi slank apperaatje, ideaal voor anaal gebruik.

Deze bol heeft de reputatie zelfs de vrouwen die alles al hebben geprobeert klaar te krijgen, testen in amerika en canada hebben uitgewezen dat 98% van de vrouwen binnen 4 minuten klaarkomt op dit ding.
Deze is puur voor clitorale stimulatie, trilt niet alleen, maar klopt ook.

Een soort van tarzan variant, de bolletjes erin draaien, dit zorgt voor een overheerlijke stimulatie.

Een sybian orgasme macine, dit moet de top van vibratie speelgoed zijn, er hangt dan ook een leuk prijskaartje aan rond de 1400 euro, hij is in nederland te bestellen.
Dit wordt de beste vibrator in heel de wereld genoemd, hoop er ooit nog eens 1 tegen te komen ergens als ik op visite ben ofzo

Voor wie eens wil lachen, een vibrerend badeendje, ja ze verzinnen wat tegenwoordig

Voor wie onderweg ook weleens honger krijgt, een klit stimulator voor aan de sleutelbos, kan ideaal zijn voor vakantie's, als je toch wat bij je wil hebben, maar geen dingen die voor zich spreken..

Tja ontplofte mollen kende we al, maar dit???
Een gek vb voor een waterproof vibrator, lekker voor onder de douche of in bad...

Cockring met anaal balletjes eraan vast, de staart trilt(in de top zie je het apperaatje zitten) door tot in de cockring zelf, bedenk zelf maar wat je daar allemaal mee kan doen

Vibrerende buttplug met pareltjes bovenin die draaie, moet zeggen heb een buttplug met zeg maar 4 balletjes en daar zitten ronddraaiende kralen in, is maar 1 woord voor JUMMY!!!!

Een creatie van de fun factorie, trilt niet, is een butt plug ding, maar laat zien wat voor gekke dingen er allemaal verzonnen worden, lachen in bed schijnt nogal serieus genomen te worden

Metal speeltjes, erg leuk omdat je het metaal kan laten afkoelen of opwarmen voor weer een andere sensatie, voelt toch al vrij anders als gewone vibrators dat metaal.

Natural contours, voor wie niet van penis vormen houdt en al dat gekke maar niets vind komt deze fabrikant met hele mooie stijlvolle ontwerpen die je zo op je nachtkastje kan laten staan zonder dat het opvalt wat het is.

Deze hier is een niet trillend speeltje, gemaakt om de bekkenbodemspier te trainen

Zo, nu is het wel weer even zat geweest, vibrator les over voor vandaag
pi_25694288
dank U juf.... (of moet ik meesteres zeggen? )
ik ben helaas niet zo goed in pseudo-diepzinnige zinnen verzinnen
pi_25695566
NEEEE!!!! geen meesteres!!!!!!
pi_25695713
sorry juf...
ik ben helaas niet zo goed in pseudo-diepzinnige zinnen verzinnen
pi_25701024
Ik heb 4 vibrators

Ik heb een kleine dunne vibrator, die helemaal glad is, gewoon in de vorm van een staafje dus, een harde vibrator in de vorm van een penis die een normaal formaat heeft, een zachte vibrator in de vorm van een penis met ribbels en een Tarzan Monkey White, waar een aparte clitorisstimulator op zit, een gedeelte met parels die ronddraaien en een draaiende kop

Ik gebruik meestal de Tarzan, het nadeel is alleen wel dat die redelijk veel geluid maakt en de batterijen snel op zijn en af en toe gebruik ik een andere, of gebruik ik er 2 tegelijk, 1 om te penetreren en 1 om me clitoris mee te stimuleren
pi_25701373
Tarzan vreet batterijen idd, gaan er dan ook 4 in, als je speeltjes hebt, koop oplaadbare batterijen, die heb je echt nodig dan
pi_25701794
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef erodome het volgende:
Tarzan vreet batterijen idd, gaan er dan ook 4 in, als je speeltjes hebt, koop oplaadbare batterijen, die heb je echt nodig dan
Ja dat doe ik nu ook ja, anders is het echt niet meer te betalen als je hem veel gebruikt
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:59:32 #233
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_25707608
[offtopic]
ik heb nog ergens een gratis op te halen overbodige oplader liggen
[/offtopic]
  donderdag 24 maart 2005 @ 16:37:48 #234
98634 Lempicka
Back to Life
pi_25709811
Waar kan ik eigenlijk zo'n bekkenbodem trainings ding/staaf aanschaffen.. iok heb geen moeite met sexwinkels.. maar om ze nu allemaal in te gaan lopen hier in Amsterdam.. dan blijf ik bezig.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_25710157
Ik heb als bron http://www.x-toys.nl gebruikt, daar hebben ze hem zeker, verder is het even kijken, weet niet waar ze allemaal de Natural contours serie verkopen....

Als je toch al weet wat je wil hebben kan je het net zo goed online bestellen, hoef je geen 20 sexshops af

[ Bericht 8% gewijzigd door erodome op 24-03-2005 16:57:44 ]
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:43:55 #236
98634 Lempicka
Back to Life
pi_25726573
Dat is waar, maar dan mis ik de kans om weer eens langs de rekken te lopen, en te kijken of ik nog iets wil kopen waarvan ik gisteren nog dacht dat ik het niet nodig had, nieuwe zweep, leukere klemmetjes, een video-tje..
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:31:37 #237
37769 erodome
Zweefteef
pi_25730989
Ik neem aan dat ze bij cristine le duc wel die serie verkopen, maar dat is maar een aanname, ik weet het gewoon niet...

Misschien weet iemand anders waar de serie van natural contours wordt verkocht????
pi_25761304
Die play apparaten van Durex is dat eigenlijk wat?
pi_25763478

Hoi

Ik als man zijnde wil graag deze buttplug maar hoe wordt het verzonden?? In een doos waar je niks aan ziet dat dat het is of hoe gaat dat??
Ik woon namelijk nog thuis en heb geen zin in scheve bekken hierow
  zondag 27 maart 2005 @ 21:33:29 #240
37769 erodome
Zweefteef
pi_25790524
Play apperaten van durex ken ik niet...

Als je een sexspeeltje besteld zal je die in een "discrete" verpakking thuis krijgen, gewoon een doos dus waaraan je niet kan zien waar hij vandaan komt, maar eerlijk is eerlijk, iedereen weet dat er in dat soort dozen dingen zitten waarvan men niet wil dat een ander weet wat erin zit of waar het vandaan komt
pi_25793391
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:33 schreef erodome het volgende:
Play apperaten van durex ken ik niet...

Als je een sexspeeltje besteld zal je die in een "discrete" verpakking thuis krijgen, gewoon een doos dus waaraan je niet kan zien waar hij vandaan komt, maar eerlijk is eerlijk, iedereen weet dat er in dat soort dozen dingen zitten waarvan men niet wil dat een ander weet wat erin zit of waar het vandaan komt
hehe daar zeg je inderdaad wat. Normaal staat er altijd vanalles op zo'n doos, dat heeft iedereen direct door. Verdikke hey, is dat ff balen, dat van mij wordt dinsdag waarschijnlijk afgeleverd en ik woon in een studentenhuis
pi_25793473
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:37 schreef Lempicka het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zo'n bekkenbodem trainings ding/staaf aanschaffen.. iok heb geen moeite met sexwinkels.. maar om ze nu allemaal in te gaan lopen hier in Amsterdam.. dan blijf ik bezig.
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=392
¤ 39,95

Of had je hem inmiddels al gevonden ?

Voor men die verder nog geïnteresseerd is, dit is de home page van Natural contours:
http://www.natural-contours.com/

Bij xtoys hebben ze een behoorlijk assortimentje natural contours producten. Als je ze simpel op een rijtje wilt gewoon ff naar http://www.x-toys.nl/ gaan en 'Natural Contours' intypen in hun zoekbalkje

[ Bericht 29% gewijzigd door lelibel op 27-03-2005 23:09:40 (extra info) ]
pi_25813200
Deze heb ik ooit iemand kado gedaan al zat daar ook nog een stukje aan voor anale stimulatie:

Een week later was het over, go figure! Ik heb eigenlijk nooit vernomen hoe hij beviel

[ Bericht 10% gewijzigd door Tranceptor op 28-03-2005 21:22:17 ]
pi_25814479
Apart? Zou je toch eens moeten vragen dan
pi_25815528
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:40 schreef lelibel het volgende:
Apart? Zou je toch eens moeten vragen dan
Ik spreek haar verder niet meer...
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:40:55 #246
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25831925
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef erodome het volgende:
Alleen zijn oplaadbare batterijen meestal nóg sneller leeg. Vervelend als je ze vergeet op te laden, maar goed...

In de mijne gaan er trouwens 'maar' 3, terwijl het toch dezelfde is als op het plaatje in jouw eerdere post. Maar ja, maakt niet uit verder. Die dingen vreten batterijen, ja.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_25836089
bedankt voor de uitgebreide OP, hier heb ik veel aan
pi_25888286
quote:
De meeste mannen denken dat vibrators iets voor vrouwen is. Dat is echter een mythe. Ik ken verscheidene mannen én vrouwen die met plezier naar de vibrator pakken. Vrouwen die vibrators gebruiken, zijn in twee kampen verdeeld. Of ze geven de voorkeur aan de intense stimulering van de clitoris door de vibrator met een kleine kop. Of ze prefereren een vibrator met een grotere kop die een groter gebied bestrijkt.
Intens hoogtepunt
Als in vibo pakken voor in je kont?:P
pi_25889011
Bv ja, maar je kan hem ook gebruiken om lekker trillend tegen je balzak ofzo aan te houden, erg leuk hoor, probeer maar eens, terwijl je neukt een trillende vibrator onderlangs erlangs leggen zodat die zowel jou als haar raakt, erg leuk effect...
pi_25897880
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:12 schreef erodome het volgende:
Bv ja, maar je kan hem ook gebruiken om lekker trillend tegen je balzak ofzo aan te houden, erg leuk hoor, probeer maar eens, terwijl je neukt een trillende vibrator onderlangs erlangs leggen zodat die zowel jou als haar raakt, erg leuk effect...
Eerst maar een vibo aanschaffen dan:P zien we daarna wel verder;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')