Welke mensen hebben deze achterlijke strafmaten eigenlijk bedacht? Onze rechters zijn geestelijk gestoord en lijken allemaal wel een drankprobleem te hebben. Volgens mij is Nederland nog erger dan België, hier worden waarschijnlijk steevast banden onderhouden tussen de rechtelijke (on)macht en pedofile netwerken. "De weg van een moslim" is hierbij vergeleken een vooruitstrevend boek.quote:Werkstraf voor seksueel misbruiken minderjarigen
Tot 240 uur dienstverlening en zes maanden voorwaardelijke celstraf. Dat zijn de straffen die de rechtbank in Leeuwarden aan zeven mannen van 18 tot en met 27 jaar heeft opgelegd. De rechter acht bewezen dat de mannen zich schuldig hebben gemaakt aan het seksueel misbruiken van twee minderjarige meisjes. Op het moment van het delict waren de 14 en 16-jarige slachtoffers onder invloed van drugs en alcohol.
De opgelegde straffen zijn aanzienlijk lager dan de eis. Volgens de officier van justitie waren celstraffen van achttien tot 24 maanden voor groepsverkrachting de juiste strafmaat. De rechter achtte niet bewezen of er gebruik is gemaakt van geweld of bedreiging om de meisjes over te halen tot seks. Het toegebrachte letsel en de emotionele belasting werden wel als zwaar bevonden.
2 Zatte breezahgirls die totaal lam hebben ingestemd met sex en achteraf spijt hadden ? Het is dus geen verkrachting, 'enkel' sex met minderjarigen.quote:De rechter achtte niet bewezen of er gebruik is gemaakt van geweld of bedreiging om de meisjes over te halen tot seks. Het toegebrachte letsel en de emotionele belasting werden wel als zwaar bevonden.
Genoeg voor tientallen jaren gevangenisstraf.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:16 schreef gelly het volgende:
Uhm,
[..]
2 Zatte breezahgirls die totaal lam hebben ingestemd met sex en achteraf spijt hadden ? Het is dus geen verkrachting, 'enkel' sex met minderjarigen.
quote:Op donderdag 29 april 2004 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Genoeg voor tientallen jaren gevangenisstraf.
Helemaal mee eens...quote:Op donderdag 29 april 2004 17:16 schreef gelly het volgende:
Uhm,
[..]
2 Zatte breezahgirls die totaal lam hebben ingestemd met sex en achteraf spijt hadden ? Het is dus geen verkrachting, 'enkel' sex met minderjarigen.
voor iemand van 27 lijkt het me redelijk jong jaquote:Op donderdag 29 april 2004 17:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Iemand van 18 mag geen sex hebben met iemand van 16 ?
Zegt de term 'wilsonbekwaam' je iets ?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:16 schreef gelly het volgende:
Uhm,
[..]
Nee, dat blijkt wel.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik lees deze berichten eigenlijk bewust nooit.
een van de twee was 14,quote:Op donderdag 29 april 2004 17:21 schreef gelly het volgende:
[..]
bekwaam genoeg om ergens de benen te spreiden lijkt mequote:Op donderdag 29 april 2004 17:24 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Zegt de term 'wilsonbekwaam' je iets ?
Ik ken geen enkele gozerd van rond de 27 die graag sex zou hebben met een 14 jarig meisje, die ook nog eens onder sterke invloed is van drank en drugs.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals ik het lees waren de dames flink in de olie toen ze sex hadden met deze mannen, dat die mannen daar misbruik van maken is natuurlijk af te keuren. Dat maakt het nog geen verkrachting. Daar komt geweld of bedreiging bij te kijken.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:24 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze ook voor gestraft.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:24 schreef extreme het volgende:
[..]
een van de twee was 14,
en nee, dat mag niet.
Ja inderdaad, waarom zijn die meiden tegenwoordig zo dom ??? Hebben ze dan niet door dat mannen "ziek" zijn en elke kans tot "entertaining" aangrijpen ? Die meiden zijn nog zo jong en vergooien hun leven met drank, drugs en verworven mannenquote:Op donderdag 29 april 2004 17:16 schreef gelly het volgende:
Uhm,
[..]
Wat nou straffen? Taakstraf noem je straffen? Achterlijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze ook voor gestraft.
Boy meets world.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele gozerd van rond de 27 die graag sex zou hebben met een 14 jarig meisje, die ook nog eens onder sterke invloed is van drank en drugs.
quote:Op donderdag 29 april 2004 17:24 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
jij hebt ook bezopen kleine meisjes geneukt???quote:Op donderdag 29 april 2004 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
been there done that
Voor zoiets hoef je van mij niet de bak in, eigenlijk hebben er 2 schuld maar kan er maar 1 gestraft worden. Die dames hebben ook een eigen verantwoordelijkheid lijkt mij.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat nou straffen? Taakstraf noem je straffen? Achterlijk.
Die ene van 16 misschien, maar die van 14quote:Op donderdag 29 april 2004 17:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor zoiets hoef je van mij niet de bak in, eigenlijk hebben er 2 schuld maar kan er maar 1 gestraft worden. Die dames hebben ook een eigen verantwoordelijkheid lijkt mij.
Ja natuurlijk, die meiden mogen wat mij betreft een week taakstraffen uitvoeren in Rwanda of Madagascar, kunnen ze zien dat hun "breezah-taferelen" daar niet worden geaccepteerd...quote:Op donderdag 29 april 2004 17:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor zoiets hoef je van mij niet de bak in, eigenlijk hebben er 2 schuld maar kan er maar 1 gestraft worden. Die dames hebben ook een eigen verantwoordelijkheid lijkt mij.
Ik drink geen alcoholquote:Op donderdag 29 april 2004 17:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij hebt ook bezopen kleine meisjes geneukt???
Meiden van 14 en 16 zijn niet compleet achterlijk pberends, misschien moet jij je beeld van de jeugd eens bijstellen.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Die ene van 16 misschien, maar die van 14
Hoe achterlijk is jouw denkwereld gelly?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |