quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:55 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
drs. Sacha de Boer
Sacha de Boer (1967) is na het behalen van haar propedeuse psychologie, communicatiewetenschap gaan studeren aan de Universiteit van Amsterdam.
Ze studeerde in 1993 af, haar scriptie ging over AT5.
Daar heb ik ook gezeten, en volgens de geruchten was het een irritant pestventje, en hebben ze hem ooit in de gracht gegooid. (Nyenrode is een kasteel enzo.)quote:Op donderdag 29 april 2004 15:57 schreef Berkery het volgende:
Ron Brandsteder - Nijenrode.
Dank je!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:21 schreef static het volgende:
Leuk topic btw.
Dát kan niet!quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:15 schreef tong80 het volgende:
Robert ten Brink schijnt ook hoogbegaafd te zijn.
Bep Brulquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:16 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
drs. Karen van Holst Pellekaan
Actrice. Bij het grote publiek vooral bekend als mannengek Bep Brul uit de televisie-serie Loenatik, en de film Loenatik De Moevie. (Erg leuk!)
Karen van Holst Pellekaan heeft een universitaire studie afgerond, ik meen psychologie.
Vloeibaar Chinees?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:04 schreef MadGuy het volgende:
Bettine Vriesenkoop (hopelijk goed gespeld) spreekt vloeibaar Chinees...
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:34 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Nutteloze discussie...
Nooit van superlatieven gehoord? Of in Jip & Janneke taal: overtreffende trap?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:39 schreef komrad het volgende:
wat vinden we hier intelligent? IQ>135 of zo?
ikke begrijp woorden groter als 4 lettergrepen ook hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:40 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Nooit van superlatieven gehoord? Of in Jip & Janneke taal: overtreffende trap?
Johan de Kock is afgestudeerd aan de TU in Delft. Dacht weg en waterbouw, kan ook bouwkunde zijn. Daar moet je even een TU'er voor vinden!quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:24 schreef ullie het volgende:
[..]
De enige 2 met een universitaire studie in Nederland zijn volgens mij Graeme Rutjes en Keije Molenaar. Rutjes is tegenwoordig volgens mij advocaat.
maar hem vind ik ook niet zo dom overkomen op tv hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:12 schreef Famas het volgende:
Henk-jan..je weet wel..die idols man.
Schijnt dat die ook geneeskunde heeft gedaan..of hij het ook heeft afgemaakt weet ik niet...
Ow!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:50 schreef komrad het volgende:
Liejannuh, mijn info is dat hij idd civiele techniek ( of w en w) heeft gedaan maar op de HTS in den bosch
Nee dat is ook weer zo, ze zijn niet alleen intellectueel maar wel intelligentquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:05 schreef komrad het volgende:
Pierre is idd niet dom. Ik vind dat het feit dat je VWO heb gedaan je niet meteen tot bolleboos uitroept
Hoe kom je er bij?quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:52 schreef zweed het volgende:
Jamai
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |