Vilein!quote:Op donderdag 29 april 2004 13:35 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij bewijst het voorbeeld Tooske eerder dat een universitaire studie geen hol voorstelt
De universiteit moet ook schoongemaaktquote:Op donderdag 29 april 2004 13:47 schreef ramsesii het volgende:
silvie meijs schijnt ook iets universitairs te hebben gedaan
Fabienne???quote:Op donderdag 29 april 2004 13:28 schreef CasB het volgende:
Uhhh, de vroegere VJ's van TMF hadden allemaal HBO of Uni gedaan (de vrouwelijke dan).
En dan bedoel ik Bridget, Isabel, en die andere.
is lid van mensa.. ofzo...in ieder geval, een clubje voor slimme mensenquote:Op donderdag 29 april 2004 17:34 schreef static het volgende:
Sharon Stone is buitengewoon intelligent. Weet niet of ze er mee heeft gedaan.
quote:Was team leader for the United States modern pentathlon team at the 1996 summer olympics.
Holds a master's degree in chemical engineering. Was offered a Fulbright scholarship to study at MIT.
He was European Heavyweight Karate Champion in 1980-81.
Australian Heavyweight Karate Champion in 1982.
Speaks five languages: Swedish, English, German, French and Japanese.
I.Q. is 160
Politicologie (victoria), bezig, maar vond haar bij BvD niet zo intelligent overkomen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:56 schreef Spindoc het volgende:
Victoria Koblenko en Maarten van Rossem hebben ook iets universitairs gedaan, Victoria studeert als het goed is nog steeds.
Ja, toch wel. Na vwo en een jaartje kunstacademie aan een HBO-studie Nederlands begonnen. Op driekwart van het eerste jaar stopte ze er mee omdat ze aan de slag kon bij TMF.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fabienne???
dat kán gewoonweg niet!
Zo, dat is niet misselijk, Harvard.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
![]()
Reese Witherspoonquote:Majored in English Literature at Stanford University;
quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:46 schreef Arcee het volgende:
Jody Bernal schijnt erg intelligent te zijn. Hij weet het tot de dag van vandaag erg goed verborgen te houden, wat op zich knap is.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:46 schreef Arcee het volgende:
Jody Bernal schijnt erg intelligent te zijn. Hij weet het tot de dag van vandaag erg goed verborgen te houden, wat op zich knap is.
Daniel de Ridder van Ajax heeft zijn gymnasium afgemaakt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:15 schreef 8op het volgende:
Hans van Breukelen is waarschijnlijk de slimste prof-voetballer die op de velden heeft rondgelopen.... Heeft tenminste z'n vwo nog afgemaakt. Onwaarschijnlijk hoog voor een voetballer![]()
Hans Vonk heeft een titel voor z'n naam..ik weet niet 1,2,3 welke...quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:15 schreef 8op het volgende:
Hans van Breukelen is waarschijnlijk de slimste prof-voetballer die op de velden heeft rondgelopen.... Heeft tenminste z'n vwo nog afgemaakt. Onwaarschijnlijk hoog voor een voetballer![]()
De enige 2 met een universitaire studie in Nederland zijn volgens mij Graeme Rutjes en Keije Molenaar. Rutjes is tegenwoordig volgens mij advocaat.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:21 schreef Famas het volgende:
[..]
Hans Vonk heeft een titel voor z'n naam..ik weet niet 1,2,3 welke...
Wie???quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:24 schreef ullie het volgende:
[..]
Graeme Rutjes.
Ik heb het even opgezocht op de site van de KNVB.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:24 schreef ullie het volgende:
De enige 2 met een universitaire studie in Nederland zijn volgens mij Graeme Rutjes en Keije Molenaar. Rutjes is tegenwoordig volgens mij advocaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |