Hm, ik weet het niet, ik denk niet dat je de meeste muziek die op m'n mp3 speler staat leuk vindquote:Op woensdag 28 april 2004 23:52 schreef NerdoNielso het volgende:
Carmen ++ (volgens mij is Marcus bezig geweest in B&H)
MzRaki, kan ik je mp3 speler een keer lenen, even wat 'goede' muziek op m'n pctje zetten
pomperdiedom.... whoepaquote:Op donderdag 29 april 2004 08:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, Alkmaar here we come innit Max?
geef is wat mail adressen dan, ik kan ook Cu2 wel evan afstrunenquote:Op donderdag 29 april 2004 13:21 schreef SuUz2ko het volgende:
je wilde laatst toch nog een vis voor in je aquarium.. ofzo...
--
moeilijk moeilijk voor jou Niels...
En zo wat mailtjes rondsturen is toch wat makkelijker dan wanneer ik allemaal meiden moet vragen..
Verdomme.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, even het ziekenhuis met een bezoekje vereren.
Ze hebben niks kunnen vinden, of tenminste er kwam niks uit het bloedonderzoek. Dus ook al had ie eigenlijk medelijden met mij moet ik toch voor de bijl. Dus maandag al een maagonderzoek en pas 17 mei een CT-scan. Dat laatste is niet zo erg, maar maagonderzoek zie ik wel tegenop. Niet echt het leukste onderzoek. Verder hoor ik de uitslagen daarvan pas ergens in Juni.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
wat is er?
Damn Kees, dat is wel erg serieus ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ze hebben niks kunnen vinden, of tenminste er kwam niks uit het bloedonderzoek. Dus ook al had ie eigenlijk medelijden met mij moet ik toch voor de bijl. Dus maandag al een maagonderzoek en pas 17 mei een CT-scan. Dat laatste is niet zo erg, maar maagonderzoek zie ik wel tegenop. Niet echt het leukste onderzoek. Verder hoor ik de uitslagen daarvan pas ergens in Juni.
Volgens mij moet je het meer zien als de situatie die je krijgt als je een vette joint rooktquote:Op donderdag 29 april 2004 15:59 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Damn Kees, dat is wel erg serieus ja.
Ik zou zelf liever een "roesje" nemen. T lijkt mij dat t dan sneller over is als je erdoorheen slaapt.
Maar een 'roesje' houdt dit narcose in? (mss een hele domme vraag...)
Echt kl*te voor je, Kees.
Hele lichte narcose. Je wordt er onverschillig van en duf, maar nog wel bij bewustzijn. Achteraf schijn je er overigens weinig meer van te weten.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:59 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Damn Kees, dat is wel erg serieus ja.
Ik zou zelf liever een "roesje" nemen. T lijkt mij dat t dan sneller over is als je erdoorheen slaapt.
Maar een 'roesje' houdt dit narcose in? (mss een hele domme vraag...)
Echt kl*te voor je, Kees.
Het heeft er inderdaad misschien wel een beetje van weg.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:09 schreef NerdoNielso het volgende:
ik zat in de buurt
Sterkte bro, hopelijk vinden ze dan wel watquote:Op donderdag 29 april 2004 15:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ze hebben niks kunnen vinden, of tenminste er kwam niks uit het bloedonderzoek. Dus ook al had ie eigenlijk medelijden met mij moet ik toch voor de bijl. Dus maandag al een maagonderzoek en pas 17 mei een CT-scan. Dat laatste is niet zo erg, maar maagonderzoek zie ik wel tegenop. Niet echt het leukste onderzoek. Verder hoor ik de uitslagen daarvan pas ergens in Juni.
Ja, precies dezelfdequote:Op donderdag 29 april 2004 17:42 schreef MAX_crazy het volgende:
... zooooooo ik ben ook wel goed geslaagd.
Reell broek, zwart Londsdale shirt, nog 3 strakke en nog een soortemet overhemd
haha.. die eerste winkel was en ramp... en daar was ook al niet veel keusquote:Op donderdag 29 april 2004 17:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, precies dezelfde![]()
Ach, hij had al zo'n moeite een geschikt iets te vinden
Was toch een rascistische merk, niet?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:42 schreef MAX_crazy het volgende:
... zooooooo ik ben ook wel goed geslaagd.
Reell broek, zwart Londsdale shirt, nog 3 strakke en nog een soortemet overhemd
Ja, Thomas en Marcus vonden in een donker hoekjes in een donkere winkel een hele Lonsdale afdelingquote:Op donderdag 29 april 2004 19:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Was toch een rascistische merk, niet?
Ik hou er ook niet van, wilde steeds doorgaan, maar ik vond het over het algemeen wel vet, nog een halve liter ijs bj Wim Laan gegetenquote:Op donderdag 29 april 2004 19:41 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Maar leuk dat jullie zo geslaagd zijn, wist niet dat jongens ook zo van winkelen hielden.
Met wie waren jullie eigenlijk allemaal heen?
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, Thomas en Marcus vonden in een donker hoekjes in een donkere winkel een hele Lonsdale afdeling
hehe... jouw dag al helemaal weer goed.quote:ze kochten nog nét niet de shirtjes met rood-wit-blauwe randjes..
Overigens heb ik, toen ik buiten dat winkeltje op de stoep wel een BMW M5 en een rode Ferrari gezien
gezellig...quote:Op donderdag 29 april 2004 19:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, wilde steeds doorgaan, maar ik vond het over het algemeen wel vet, nog een halve liter ijs bj Wim Laan gegeten
Maar we waren met Thomas, Marcus, Ruben, Henk, JP en ik
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Was toch een rascistische merk, niet?
Ik koop het niet omdat ik turken en marokkanen enz enz haat, maar vind het gewoon moeie kledingquote:Op donderdag 29 april 2004 20:30 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
GEWELDIG... masterlijke topicquote:Op donderdag 29 april 2004 22:05 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoe pest jij kassa meisjes graag?
Humor :')
Hahahaha! Geweldig!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:05 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoe pest jij kassa meisjes graag?
Humor
als mensen bij mij vage grappen gaan uithalen...quote:Op donderdag 29 april 2004 22:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Hahahaha! Geweldig!
Ben zelf ook een kassameisje geweest bij Blokker, maar ik zou bij sommige dingen echt in een deuk liggen als ze bij mij langs zouden komen hoor!
Hahaha, daar wil ik bij zijn!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:46 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
GEWELDIG... masterlijke topic
ruub zullen wij morgen bij de appie (als we 2 kratten bier halen) het volgende doen:
Hele krat bier flesje voor flesje op de lopende band zetten en als ze dan beetje vreemd opkijkt zeggen dat het dan niet zo zwaar voor haar is met een bigsmile
Whehe, interessant droomquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:55 schreef MAX_crazy het volgende:
IK heb iets veel coolers gedroomt.. weet het nog best wel goed. FF in het kort dan maar:
Ik was een auto coureur en had een Mitsubishi Eclipse (hoe kan het ook anderds dat ik die super auto had, zit in NFSU). En in die droom ging ik racen tegen mijn neef Robertjan. Hij beukte telkens tegen de zijkanten aan enzo maar ik was super leet en drifte alle scherp bochten heel erg mooi (ging dan zelfs met twee wielen van de grond). En ging super hard enzo bla bla bla
jah dat is het zo ongeveer wat ik gedroomd hebt (in het kort)
zodrekt ff bier halen bij de appie met rubert
Ik vind jouwn droom echt super sick... hoe kom je erop om op een draaiende pizza punt te gaan zittenquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Whehe, interessant droomIk denk dat het draaien op een pizzapunt wel iets rustgevender was
Blijkbaar verging de wereld en was de draaiende pizzapunt een schematische voorstelling van ons zonnestelsel, op dat moment leek het me heel logisch dat we gered waren als we op de pizzapunt gingen zitten. Hans, Joram, Henk, Esmé, Chris en Marcus zaten ook op de pizzapunt, vraag me alsjeblieft níet waaromquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:58 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Ik vind jouwn droom echt super sick... hoe kom je erop om op een draaiende pizza punt te gaan zitten
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Blijkbaar verging de wereld en was de draaiende pizzapunt een schematische voorstelling van ons zonnestelsel, op dat moment leek het me heel logisch dat we gered waren als we op de pizzapunt gingen zitten. Nerdo,Hans, Joram, Henk, Esmé, Chris en Marcus zaten ook op de pizzapunt, vraag me alsjeblieft níet waaromMaar het is zo
We kwamen bij de pizzapunt door door een gat heen te springen waar net een raket uitkwamTja, vage dromen, ja
Linkje/Bron/Url: http://www.tweakers.net/nieuws/32204quote:Hoewel Google beroemd is geworden door zijn bannervrije site, verdient het bedrijf 95% van zijn geld met reclame.
style="font-size: 10px;">quote:
Congrats,quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:17 schreef SuUz2ko het volgende:
Suuz is vandaag jarig
Whahahahaaaaa.... wauw, ik voel me zeer vereerd.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Blijkbaar verging de wereld en was de draaiende pizzapunt een schematische voorstelling van ons zonnestelsel, op dat moment leek het me heel logisch dat we gered waren als we op de pizzapunt gingen zitten. Hans, Joram, Henk, Esmé, Chris en Marcus zaten ook op de pizzapunt, vraag me alsjeblieft níet waaromMaar het is zo
We kwamen bij de pizzapunt door door een gat heen te springen waar net een raket uitkwamTja, vage dromen, ja
Chris Verra, een old skool homiequote:Op vrijdag 30 april 2004 14:09 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Whahahahaaaaa.... wauw, ik voel me zeer vereerd.btw. Wie is Chris?
As i said, don't ask. Maar ik zou er maar niet teveel achter zoekenquote:Op vrijdag 30 april 2004 14:12 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Maarehm... ben wel t enige meisje...
Volgens mij meestal rond zes uur/half zeven al.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:00 schreef NerdoNielso het volgende:
Mjah, hoe laat gaat de fik erin? (meierblis enzo)
Is ff kijken of ze nog gaan touwtrekken bij ons in Skil
bij ons iets later zeiden m'n paps en mams, maar ik ga nu heenquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij meestal rond zes uur/half zeven al.
Hilarisch was het iig wel, het lijkt me maar beter dat je niet álles meer weetquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:16 schreef SuUz2ko het volgende:
Wijsneus viel later nog wel mee, ik vond Le Berry drukker!
Het was meesterlijk en hilarisch![]()
(ach voor zover ik het allemaal nog weet.. Shame on me!!)
Oja, gaan jullie vanavond nog uit?
oef.. ik weet nog wel wat dingen hoor, en als ik Ruben v V. niet meer spreek, zeg maar dat ik me uitermate slecht heb gedragen...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hilarisch was het iig wel, het lijkt me maar beter dat je niet álles meer weet
18.30 : clan kwamquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:23 schreef NerdoNielso het volgende:
Nou, goed, ik zal mijn avond ook even vertellen:
22.00 uur: naar meierblis
**.** uur: veel drinken (teveel uiteindelijk)
1.30 uur: lekker pitten
Hehe, we hadden t ook net over jou. Berit zei zo van "Ja, en hier woont Ruben" "Goh, best druk daar." (veel fietsen) We waren op weg naar Suuz dus.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Whehe, stond ik met mijn Oma te praten, kijk ik uit het raam, zie ik Esmé en Berit langsfietsen
Zouden ze me gezien hebben? Ik was te traag met reageren
Mja, er waren een paar vrienden/vriendinnen van Suuz/Dré te eten, dus dat was wel gezelligquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:14 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Hehe, we hadden t ook net over jou. Berit zei zo van "Ja, en hier woont Ruben" "Goh, best druk daar." (veel fietsen)
Aan suuz te zien had ze het idd heel leuk gehadquote:We waren op weg naar Suuz dus.
T was echt heel leuk daarzo. Zeker voor herhaling vatbaar...
Mja, dat is jammer, het was wel gezellig, al heb je niet echt heel erg veel gemist hoor, Texelpop was 15 keer beterquote:Daarna naar de J'ell. Optreden met Reggaeband. Was echt saaaaaaaai.
Dinsdag werd mij dus verteld dat wij gingen optreden daar, niet dat ik wat te zeggen had, ik moest maar gewoon komen opdagen hoor. had dus andere plannen! T was geregeld door 2/3 van de bandleden. Nou, ik keek er dus al tegenop, t was saai, leeg... alleen de bandleden van de bands die gingen optreden en hun aanhang waren er. Ge-wel-dig. Geluid was echt k*t. Hele optreden was k*t. En baalde ook toen ik om 2.00 naar huis ging.
Daar ging mijn Konningennacht.
Bij Suuz was t echt leuk, en toen naar de j'ell. Opeens... fuk.
Grmblll....
Ja héééél erg leuk!!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Aan suuz te zien had ze het idd heel leuk gehad
Was het geen poging van jezelf...quote:Op zondag 2 mei 2004 02:44 schreef NerdoNielso het volgende:
Verjaardags update:
Ik heb - nadat ik erachter kwam dat Petra weer single was - Petra geprobeerd te koppelen aan m'n neefjes, eerst aan Pieter die 14 was (eigenlijk is hij 12 ofzo) en later aan Marijn (die 6/7 is ofzo). Maar kon niet, want ze hadden beide al een vriendin....
Wat is er nou weer over mij gezegd? Niels. Jou broer had ook trouwens wel van die grappen. Af en toe dan.. Die waren voor de andere zeer vermakelijk maar voor mij.. Damn..quote:Na wat grappen over Suuz en veel gelach verder moesten de spellen weer aanrukken,
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah. Boris. Kom op: zo'n blond meisje met té ultrakorte rokjes, alleen maar lachen.. mmm. Op de terugweg zat ik met een bepaald person op de fiets en diegene vond ook dat Maud had moeten winnen. Jonge: het is alleen omdat het een meisje is, als je echt gaat kijken naar de zangkunsten, dan luister je toch liever naar Boris? Ik doe mee, en zet al mn geld in op Tooskequote:De tijd is ondertussen 23.00 uur, en ja hoor, de Idols finale kwam eraan. Uiteraard moest Maud winnen (volgens mij, m'n broer en wat anderen). Suuz en Petra dachten echter aan Boris (). Boris won dus
![]()
![]()
We hebben trouwens besloten voor woensdag een weddenschap te houden wie Idols gaat winnen (dan is de herhaling). Ik heb m'n geld al staan op Maud.
Ga je die nog posten?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:44 schreef NerdoNielso het volgende:
aantekening: We hebben helaas maar 1 foto gemaakt, Ruben met z'n gebakje![]()
Ja, die wil ik nu ook wel zien...quote:Op zondag 2 mei 2004 11:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ga je die nog posten?
redelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 12:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Uitgeslaapt.
Wanneer krijg ik m'n kabel terug? en btw ik krijg nog geld van jequote:Op zondag 2 mei 2004 14:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, pap en ik hebben eventjes de hardline gelegdHij loopt nu heel mooi strak door de trap e.d. heen
I'm done with it
De kabel krijg je wel eens terug, en met de kabel dan ook de 8 euroquote:Op zondag 2 mei 2004 14:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik m'n kabel terug? en btw ik krijg nog geld van je![]()
![]()
Tikkeltje overdone.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat ze geen wit/blauw koplampen heeft, maar verder
Gl broquote:Op maandag 3 mei 2004 08:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wish me luck.
Good Luck! Good Luck! Good Luck! Good Luck! Good Luck! Good Luck! Good Luck!quote:Op maandag 3 mei 2004 08:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wish me luck.
quote:Je bestand is 10286 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes
Hoe ging het?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Overleefd.
Zag er eerst best wel tegenop. In die wachtkamer nog een half uur in spanning gewacht. Niet echt leuk omdat ik wist wat er ging komen. Eerst zo'n drankje geslikt voor m'n maag en dan een wat dikker goedje om m'n slokdarm te verdoven. Als je dat zo opdrinkt word je tong ook verdoofd, best vaag.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe ging het?
Bij mij wel, misschien is je hardcore kabel niet goedquote:Op maandag 3 mei 2004 14:09 schreef -Mzraki- het volgende:
MSN doet ut niet
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Die kus verwacht ik maandag van jequote:Op maandag 3 mei 2004 15:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hoe was je feestej Niels?
Sorry dat ik er niet was, iig Hartelijk Gefeliciteerd!!!!!!
Jupquote:Op maandag 3 mei 2004 15:13 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Is dat je nieuwe outfit ruub?
Goed, NFSU bestaat uit 3 delen: Underground Mode, Quick Race en Multiplayer. Quickrace is racen met auto's die jij hebt gemaakt of die je hebt gewonnen. Multiplayer is Quick Race tegen elkaar. Nu Underground.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:15 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Wooohooo! Ik heb dus net voor t eerst NFSU geinstalleerd, en ben maar gelijk online gegaan.
Tegen m'n vader dan, die zit boven, ik beneden... ik telkens gewonnen, hoor ik gestamp boven me... hihi...
Geweldig spel hoor.
Ik snap alleen niet helemaal hoe ik een hogere snelheid kan krijgen voor mijn auto... Iemand zei bij "Go Underground" en dan? Gewoon racen tot je veel dingen gewonnen hebt??
Enniwais. Heel leuk spel!
zo he, bedankt.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef -Mzraki- het volgende:
-veeeeeel info-
Ik ben al meer dan een half jaar ops @ #nfsu, dus ik heb vrijwel elke bedenkbare vraag onderhand wel beantwoordquote:Op maandag 3 mei 2004 16:53 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
zo he, bedankt.![]()
Ik ga t nu even lezen.
Dus als een grote groep mensen met messen en knuppels op je huis af komt stormen moet je de deur vriendelijk open houden en ze de spreekwoordelijke other cheek turnen? Want als je besluit tot een wanhopige poging van zelfverdediging over te gaan, word je meegenomen naar het politiebureauquote:In Culemborg heeft een minikermis met grote haast moeten vertrekken,nadat een grote groep Marokkanen met messen en slagwapens verhaal kwam halen bij een kermisexploitant. De ongeveer zestig tot honderd jongeren maakten amok, nadat de exploitant twee jongens uit de botsauto's verwijderde wegens vernielingen.
Vier agenten, die ter plaatse waren, voelden zich dermate bedreigd, dat ze groot alarm sloegen. Tientallen agenten waren er nodig om de rust te herstellen. De kermis werd stilgelegd en één kermisexploitant moest mee naar het politiebureau om te worden gehoord. De man zou met een mes hebben gedreigd toen zijn woning werd bestormd. Hij ontkende mensen te hebben mishandeld.
In overleg met de burgemeester, justitie, Oranjecomité en andere kermisexploitanten is besloten de kermis op te doeken. Het was de bedoeling dat deze bleef staan tot en met 5 mei. Burgemeester van Agt wil nu een dialoog met de Marokkaanse jongeren, om de problemen te bespreken. Een vader van één van de jongens ontkende de vernielingen. Ook zou de groep Marokkanen aanzienlijk kleiner zijn geweest.
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus als een grote groep mensen met messen en knuppels op je huis af komt stormen moet je de deur vriendelijk open houden en ze de spreekwoordelijke other cheek turnen? Want als je besluit tot een wanhopige poging van zelfverdediging over te gaan, word je meegenomen naar het politiebureau
Goed, misschien is dit verhaal een beetje van 1 kant belicht, maar ik vind de reactie van de politie dan ook wel twijfelachtig.
Drag is coolquote:Op maandag 3 mei 2004 18:32 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik begrijp de Drag niet...
Moet nog even bedenken wat het precies voorstelt.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Net zoals er met de Marokkanen wordt gepraat, gebeurt dat ook met die kermisexploitant. Als het daadwerkelijk ter verdediging van zichzelf werd gebruikt is er niets aan de hand. Wat een boefjes overigens.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus als een grote groep mensen met messen en knuppels op je huis af komt stormen moet je de deur vriendelijk open houden en ze de spreekwoordelijke other cheek turnen? Want als je besluit tot een wanhopige poging van zelfverdediging over te gaan, word je meegenomen naar het politiebureau
Goed, misschien is dit verhaal een beetje van 1 kant belicht, maar ik vind de reactie van de politie dan ook wel twijfelachtig.
Sworn Enemyquote:Op maandag 3 mei 2004 20:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Moet nog even bedenken wat het precies voorstelt.
Ik zie het ja.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sworn Enemy
Vuist met Sworn Enemy erop getatoëerd.
As Real As It Gets
Ruig he?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
In het onwaarschijnlijke geval dat iemand kan lezen wat er op je avatar staat: Ja, heel ruig.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ruig he?
Is het al eens over of wat?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Kunstmatige dementie is niet okay.
Wel, hoop dat ik nu wel weer wat kan onthouden. Maar herinner me dus echt helemaal niks meer van dat gedoe zelf. Daarna nog heel vaak hetzelfde gevraagd en vanmiddag ook nog een paar keer gehad dat ik besloot wat te gaan doen en het 10 sec. later weer vergeten was.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is het al eens over of wat?
Aftellen geblazen.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:27 schreef NerdoNielso het volgende:
nog 12 uur![]()
Hij kan het inderdaad. Maar ik zou toch eerder zeggen: "je kunt het"quote:Op maandag 3 mei 2004 20:36 schreef SuUz2ko het volgende:
Succes Niels!! Je kan het!
Hey, jij was vanochtend nog op de boot.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:36 schreef SuUz2ko het volgende:
Succes Niels!! Je kan het!
Het geheugen begint weer te werken hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 20:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hey, jij was vanochtend nog op de boot.
Ja, jij ookquote:Op maandag 3 mei 2004 20:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hey, jij was vanochtend nog op de boot.
Alles kan. Een overdosis daarvan lijkt me bijv. niet echt fijn. Ben je een hele dag vergeten. Vond 10 min. wel genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:59 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Whiihiii...
Hé Kees, kan dat nou eigenlijk ooit mis gaan met dat chemische spul??
Naar het ziekenhuis voor een maagonderzoek.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:05 schreef SuUz2ko het volgende:
Wat ging je eigenlijk doen Kees?
6.00 - Wekker gaatquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:31 schreef -Mzraki- het volgende:
![]()
Ik slaap zwaar teveel tegenwoordig
Congratsquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja, ik heb hem!!!!
Aantal vragen: 50
Aantal goed beantwoord: 49
1 foutje dus, je mag er 6 fout hebben
whoooo! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja, ik heb hem!!!!
Aantal vragen: 50
Aantal goed beantwoord: 49
1 foutje dus, je mag er 6 fout hebben
msnquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:49 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik vind de drag stom. Ik begrijp m niet.
Yup, aangenomenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Tijd om naar Paal 17 te gaanJob interview
Dat maakt voor zover ik weet niet zoveel uitquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:11 schreef GetYourFreakOn het volgende:
He, Ik heb nu zo'n level 1 engine dinges, en dan kan je weer kiezen uit een aantal kits, welke kan ik t beste nemen? Of maakt dat niet zoveel uit?
gewoon de gene met de meeste merken nemenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat maakt voor zover ik weet niet zoveel uit
Congrats.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Yup, aangenomen
Hij wilde eerst niet geloven dat ik 15 wasZe hebben me waarschijnlijk voor het rondje e.d. ook al nodig, hoewel dat volgens alle regeltjes niet mag
Het zag er daar best leuk uit, kwam ook Chris al tegen (iemand die ook bij de Intertoys heeft gewerkt, hoewel hij eigenlijk kok is).
maak dan niet de fout die kleding buiten texel te gaan dragen. Je wil niet weten hoe erg het is in sommige plaatsen aan de 'overkant' Mensen met die kleding worden gewoon standaard in elkaar gebeukt.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:49 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Ik koop het niet omdat ik turken en marokkanen enz enz haat, maar vind het gewoon moeie kleding
quote:NIEUWS - De ontvoerders van Arjan Erkel, een groep van twaalf moslimstrijders, waren ervan overtuigd met een spion te maken te hebben - een heel goede, want ze meenden dat ,,de Nederlandse geheime dienst de beste ter wereld was''.
Ben ik even blij dat wij op het maatschappelijk geisoleerde Texel wonen :')quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:59 schreef Chup het volgende:
[..]
maak dan niet de fout die kleding buiten texel te gaan dragen. Je wil niet weten hoe erg het is in sommige plaatsen aan de 'overkant' Mensen met die kleding worden gewoon standaard in elkaar gebeukt.
Kijk, niemand kent onze geheime dienst omdat die zo geheim isquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Gezellig.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:59 schreef Chup het volgende:
[..]
maak dan niet de fout die kleding buiten texel te gaan dragen. Je wil niet weten hoe erg het is in sommige plaatsen aan de 'overkant' Mensen met die kleding worden gewoon standaard in elkaar gebeukt.
Heel netjes, alleen wel heel klein, kun je het beeld niet beter benutten? Of iig wat met de achtergrond doen?quote:
truck ja...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kijk, niemand kent onze geheime dienst omdat die zo geheim is
Dát is dus de truck heniets CIA of NSA, Nederlandse geheime dienst: Wat
Nee, die smiley kan idd niet...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heel netjes, alleen wel heel klein, kun je het beeld niet beter benutten? Of iig wat met de achtergrond doen?
En die smilie bij Route kan natuurlijk helemaal niet
Lelijkquote:
Daar denken ze op sitechecks.nl gelukkig anders over.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:29 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Lelijk... echt geen moeie layout.
Centreren is misschien geen slecht idee. Overigens, welke resolutie draai je?quote:Doe het dan in het midden ofzo en maak het wat groter. Het hoefd dan ook weer niet het hele beeldscherm te vullen maar dit is wel erg klein.... ik heb niet voor niets een 19` beeldscherm.
trick, of truc danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:42 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
truck ja...![]()
Hier 1280 x 1024, en het zit dus helemaal in het linksbovenhoekjequote:Op woensdag 5 mei 2004 09:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Daar denken ze op sitechecks.nl gelukkig anders over.
[..]
Centreren is misschien geen slecht idee. Overigens, welke resolutie draai je?
Als je nu refresht niet meer.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hier 1280 x 1024, en het zit dus helemaal in het linksbovenhoekje
Al een stuk beterquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Als je nu refresht niet meer.
awww...quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Een rokershoest hebben zonder dat je rookt is nót done
Nee, daar lijkt het op. Dan hoest je zeg maar tot je geen lucht in je longen hebt, heel rochelend. Dat heb ik nu, en 'ze' (de mensen die alles bepalen wat wij doen, denken en vinden) noemen dat een 'rokershoest'quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:17 schreef SuUz2ko het volgende:
hoe kan het zo zijn dat je een rokershoest hebt?
zo noem ik dat helemaal niet hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt het op. Dan hoest je zeg maar tot je geen lucht in je longen hebt, heel rochelend. Dat heb ik nu, en 'ze' (de mensen die alles bepalen wat wij doen, denken en vinden) noemen dat een 'rokershoest'
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
zo noem ik dat helemaal niet hoor
Dat zijn de betere pimpwagens.quote:
Niet voor niks Extreme Machines.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:
tikkeltje...
Hij is perfect, afgezien van de roofscoop en de stickers aan de zijkantquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:
tikkeltje...
1280x1024quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Daar denken ze op sitechecks.nl gelukkig anders over.
[..]
Centreren is misschien geen slecht idee. Overigens, welke resolutie draai je?
Ga ff lekker ergens anders zijken!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:48 schreef Escom2002 het volgende:
WTF....
1. HOELANG BESTAAT DIT???
2. WIE ZIJN JULLIE???
3. HEBBE JULLIE NIX BETERS TE DOEN???
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:48 schreef Escom2002 het volgende:
WTF....
jaartje ofzoquote:1. HOELANG BESTAAT DIT???
De restanten van FOK! eiland nou goed... bewoners van het subtropische eiland Texelquote:2. WIE ZIJN JULLIE???
quote:3. HEBBE JULLIE NIX BETERS TE DOEN???
Dag Daniel, ik was er altijd al zeker van dat de gangbare topicbezoekers niet de enige eilanders waren hier op fokquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:48 schreef Escom2002 het volgende:
WTF....
2. WIE ZIJN JULLIE???
Jij bent die grapjas die met schaatsen vorig jaar ofzo z'n arm brak.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:48 schreef Escom2002 het volgende:
WTF....
2. WIE ZIJN JULLIE???
Uitgewerkte opdrachten op de pc?! Ik heb alleen van opdr. 12 een bijlage gemaakt. De rest heb ik gewoon op dat blaadje ingevuld en ingeleverd. Je mag zelf weten welke film.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:54 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Okee, ik heb t zo lang mogelijk geprobeerd te negeren, maar nu moet ik er toch wat werk van maken: School.
M'n CKV recensie heb ik al af, maar we moeten dus ook uitgewerkte opdrachten op de pc inleveren, nl. 12, 13, 17, 21 en 23.
Bij opdracht 13, 14 en 21 staat dat je een film bekeken hebt, moet je nu een eigen film invullen, of is t een film die we met de klas bekeken hebben, en welke zijn dit??
Oh.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:22 schreef GetYourFreakOn het volgende:
op t blaadje staat:
"Naast de filmstencils lever je de volgende opdrachten op computer uitgewerkt in: 12, 13, 17, 21 en 23. Recensie, stencils en uitgewerkte opdrachten lever je uiterlijk maandag 10 mei in."
Goed dat je het zegt, maar, waar staat dan dat je dat moet doen, op welk blaadje?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:54 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Okee, ik heb t zo lang mogelijk geprobeerd te negeren, maar nu moet ik er toch wat werk van maken: School.
M'n CKV recensie heb ik al af, maar we moeten dus ook uitgewerkte opdrachten op de pc inleveren, nl. 12, 13, 17, 21 en 23.
Bij opdracht 13, 14 en 21 staat dat je een film bekeken hebt, moet je nu een eigen film invullen, of is t een film die we met de klas bekeken hebben, en welke zijn dit??
quote:Vincent: And you know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Jules: They don't call it a Quarter Pounder with cheese?
Vincent: No man, they got the metric system. They wouldn't know what the fuck a Quarter Pounder is.
Jules: Then what do they call it?
Vincent: They call it a "Royale" with cheese.
Jules: A "Royale" with cheese! What do they call a Big Mac?
Vincent: A Big Mac's a Big Mac, but they call it "le Big-Mac".
Jules: "Le Big-Mac"! Ha ha ha ha! What do they call a Whopper?
Vincent: I dunno, I didn't go into Burger King.
Dialogen in Pulp Fiction zijn okay.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik een keihard excuus, toen was ik er niet omdat we Elephant al hadden gezien en dus niet naar Requiem for a Dream hoefden.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:41 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik ga een van deze dagen ook eens Pulp Fiction kijken.
Dat blaadje kregen wij nadat we de film hadden gezien bij ckv.
Ah, vandaar. Ja, gut. Zal het maandag wel aan em uitleggen. Staat er verder nog wat op eigenlijk?quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:41 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik ga een van deze dagen ook eens Pulp Fiction kijken.
Dat blaadje kregen wij nadat we de film hadden gezien bij ckv.
Als jij dat interessant vindt...quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:52 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Wicca misschien? T is wel een heel afgezaagd onderwerp... maar t is iig wat..
Leg eerst eens uit wat Wicca is danquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:52 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Wicca misschien? T is wel een heel afgezaagd onderwerp... maar t is iig wat..
Paranormale gaven en dergelijke, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Leg eerst eens uit wat Wicca is dan
Ga je het houden over FOK!quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:09 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Nee, ik vind Wicca niet leuk om uit te leggen.
Ik weet mss al wat. Zal Petra denk ik wel leuk vinden.
Dat is het waarschijnlijk, ik drink teveel melk.quote:Gezondheidsrisico's van de consumptie van koemelk zijn het grootst voor peuters jonger dan één jaar oud, bij wie volle koemelk kan bijdragen tot tekorten aan verschillende nutriënten, waaronder ijzer, essentiële vetzuren en vitamine E.
Oh, ik dacht dat melk altijd van een koe kwam?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:39 schreef NerdoNielso het volgende:
volle koemelk? drink jij dat? ik drink altijd half volof echte melk van mijn opa en oma
No doubt, maar wat moet dat hier, volgens mij moet je terug naar het Keldertjequote:Op donderdag 6 mei 2004 19:42 schreef BrauN het volgende:
Da's echt een kei gave butt plug
[afbeelding]
Anders wijzig je je post nog even?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:43 schreef BrauN het volgende:
Verkeerde topic luitjes
Komt het ook, maar ik krijg het wer van mijn opa en omaquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat melk altijd van een koe kwam?
:')quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:42 schreef BrauN het volgende:
Da's echt een kei gave butt plug
[afbeelding]
Dat laat ik aan hoger hand overquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Anders wijzig je je post nog even?
Heb me nou altijd al afgevraagd wat zich daar afspeeldequote:Op donderdag 6 mei 2004 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
No doubt, maar wat moet dat hier, volgens mij moet je terug naar het Keldertje
Maar Braun, hoe kom jij opeens hier, zat je hier weer eens te lurken, wilde je wat in het '[Centraa] Butplugg topic, welke is jou favoriete?' topic posten, maar deed je dat perongeluk hier?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat laat ik aan hoger hand over
Moet je je even aanmelden bij Knorretje, maar niet vergeten actief mee te posten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:46 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Heb me nou altijd al afgevraagd wat zich daar afspeelde![]()
Ja, maar dan moet je nog een reden mee-mailen ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Moet je je even aanmelden bij Knorretje, maar niet vergeten actief mee te posten.
Inderdaad, ik had even een klik conflictje, precies het verkeerde knopje ingedrukt en voilá, butt plug.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar Braun, hoe kom jij opeens hier, zat je hier weer eens te lurken, wilde je wat in het '[Centraa] Butplugg topic, welke is jou favorite?' topic posten, maar deed je dat perongeluk hier?
Verklaar je nader
Ach, ieder zo zijn hobbyquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had even een klik conflictje, precies het verkeerde knopje ingedrukt en voilá, butt plug.
Ik verzoek je toch dringend doch vriendelijk je post te wijzigen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had even een klik conflictje, precies het verkeerde knopje ingedrukt en voilá, butt plug.
Heey beste SM-goeroe Knorretje,quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, als dat al een probleem is.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik verzoek je toch dringend doch vriendelijk je post te wijzigen.
Ze lezen hier soms mee.
Vooral dat 'organistatie' doet het em.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:51 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
-mail-
Leg dat mijn broertje maar eens uit, die vindt het allemaal veelste grappig.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
NEE, DIT IS PRIVE
dat d en t gebeuren staat wel geil hequote:Op donderdag 6 mei 2004 19:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vooral dat 'organistatie' doet het em.
Ik zou graag van de gelegenheid gebruik makenquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:51 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Heey beste SM-goeroe Knorretje,
Aangezien wij van OSG Slowchat toch wel benieuwd zijn wat zich in de kelder afspeeld willen we toch eens een keer een kijkje nemen, eventueel alleen slurpen...
Zeker met de zaken omtrend Dutroux e.d. lijkt het ons verstandig om een onafhankelijke organistatie voor deze mee te nemen. Een paar moderaters won't do the trick.
Met Vriendelijke Groet,
Pizza_Skieter, MzRaki, Suuz2ko en NerdoNielso en BrauN
Volgens mij moeten we in de OP maar zetten "voor 16 jaar en ouder" (m.u.v. MzRaki)quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leg dat mijn broertje maar eens uit, die vindt het allemaal veelste grappig.
Wij saampjes dan lieverickquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zou graag van de gelegenheid gebruik maken![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wij saampjes dan lieverick![]()
* BrauN smiley met zweepje zoekt![]()
Kreeg een uitnodiging, reply gedaan:quote:(..)LAHVA.com is een interactieve website voor en door jongeren die je informeert over alles wat er in Amsterdam te beleven valt. Amsterdam is internationaal, trendsetter, ontwikkelaar, culturensmeltkroes en bedrijvenstad van wereldniveau. Dus op LAHVA.com vind je veel over cultuur, sport, wonen, evenementen, uitgaan en beroepsperspectieven(..)
quote:Ik woon niet in amsterdam
Het lukt welquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij voor iets?![]()
Ik ga hier weer weg, laat de boel hier de boel.
Je mag wel met mij ruilen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:57 schreef GetYourFreakOn het volgende:
En ik wordt geeneens vermeld in de mail??
Ik ben zeer beledigd. Hmpf.
Probeer dat maar eens onder linuxquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Nee, want je moet m'n Fok! naam gebruiken.Dommerd
(btw: é = alt 1 3 0, met de cijfers die niet boven maar aan de rechterkant van je toetsenbord staan)Dommerd
Weer eens wat anders dan de Spar in Oudeschild.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:35 schreef errrrr het volgende:
Even in een gigantische winkel in Metz geweest, allejezus wat is dat daar groot. Dan loop je van de drank (cadeautje voor buren), naar de elektronica, kan je eerst langs kleren enzo, echt vanalles... gok dat ik daar meer dan 100 meter voor heen en weer moest lopen, en dan had ik dus pas de helft van de winkel gehad. Ook echt drie rijen van ongeveer 20 meter met alleen maar sterke drank / wijn... stuk of 20 kassa's enzow....
Dat kan ik al met de scooterquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de Spar in Oudeschild.
Leuke foto's, mooi daar in de Vogezen. Moet je even indenken dat je zo op de motor over bochtige weggetjes daar door de bergen rijdt. Geweldig!
Duh, mijn 2 glaasjes voor m'n tante gingen dus ook perfectquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Bier tappen is echt het simpelste wat er is...
Ding helemaal open zetten, glas beetje schuin eronder (schuimt het minder), glaasje vol = tap dicht
heb je het gehaald btw?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat kan ik al met de scooter
Met 65 over het fietspad van Oudeschild naar Den Burg scheuren is toch even wat anders.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat kan ik al met de scooter
Nee, hij doet maar alsof.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
heb je het gehaald btw?
Had je nou toch maar braaf opgelet en huiswerk gemaakt bij Beatrix in de les.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:01 schreef errrrr het volgende:
Je hebt geen rijbewijs nodig om op een scooter te kunnen rijden Kees... cool nieuw plaatje btw, honden zijn cool
Btw, wel lekker veel gelezen / geluisterd voor Frans, en ook nog een uurtje Duits (radio in Belgie/Luxenburg)... alleen ik kan dus nog altijd geen praktisch Frans... een tekst begrijp ik wel redelijk (op toeristenbordjes bijvoorbeeld), maar belangrijkere dingen zoals menu's, en kunnen praten kan ik absoluut niet. Echt altijd van '..., ... of ....' 'euh,' kijk m'n moeder aan 'ja... euh oui' ... echt waar-de-loos
oh uh ja duhquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
heb je het gehaald btw?
waarom heb ik zo'n vermoeden waarom jij niet veel verder komtquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Had je nou toch maar braaf opgelet en huiswerk gemaakt bij Beatrix in de les.
67quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Met 65 over het fietspad van Oudeschild naar Den Burg scheuren is toch even wat anders.
Misschien omdat haar lesvaardigheid niet extreem hoog lag, denk ik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
waarom heb ik zo'n vermoeden waarom jij niet veel verder komt![]()
Heb je al eens uitgerekend hoeveel cm je hoeft indeukt als je met 67 km/h tegen een boom aan knalt?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
67![]()
dankquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:24 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Mooie foto's hoor! Klinkt ook wel leuk allemaal.
En goed zo Niels, dat is al iets beter. Voor jouw doen dan.
Net zoveel als met een motor neem ik aanquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb je al eens uitgerekend hoeveel cm je hoeft indeukt als je met 67 km/h tegen een boom aan knalt?
heb je al 'ns uitgerekend hoever een fietser door de lucht vliegt als jij er met 67 tegenop rijdt?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Net zoveel als met een motor neem ik aan![]()
alleen mijn kreukelzone is beter, ik heb allemaal kunstof kappen enzo die kunnen indeuken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |