Je bent niet helemaal buiten bewust zijn hoor. Het is geen narcose. Je moet namelijk ook nog vanalles kunnen. Alleen schijn je er wel van te onstpannen en je wordt er onverschillig van. Verder ook wel duf natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:56 schreef Speher het volgende:
ik zou gan maffe, roesje dus, heb je nergens last van kunnen hun ook gemakkelijk hun werk doen.
Dat schijnt dus mee te vallen door die spray in je keel, dat onderdrukt die neiging ook. Maar alsnog nog steeds niet erg fijn.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:57 schreef Beem het volgende:
Slangetje slikken is effe kut, idd vanwege het kokhalzen. Maar als ie eenmaal zit gaat het wel...
Sterkte
Internist heeft dus geen idee. Hij wilde me eerst sparen voor zulke onderzoeken, maar als er nergens wat uitkomt moet het wel, ben ik bang. Straks gooien ze er vrolijk nog een darmonderzoek achteraan.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:58 schreef ChicaC het volgende:
Als je van jezelf weet dat je rustig kan blijven en je adenhaling rustig kan houden dan is er niets aan de hand.
Ik reageerde heel paniekerig en dat is niet fijn, dan kan je beter een roesje hebben.
Heel veel suc6 met het onderzoek iig.
Wat denken ze dat het kan zijn?
Dat klinkt al beter. Reacties zijn natuurlijk altijd selectief, maar het zegt wel wat. Roesje en zo'n soort verdoving is dus geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:12 schreef dj_mvt1 het volgende:
nou jongens niet overdrijven hoor,
heb vorig jaar ook een maagonderzoek gehad, ook veel van die verhalen zoals hier staan gehoord, en ik moet zeggen: echt prettig is t niet maar er zijn zeker wel ergere dingen dan dit.
Let op je ademhaling, blijf rustig en dan gaat t allemaal zo voorbij.
Ik heb trouwens helemaal geen last gehad achteraf...
sterkte en suc6
Oh, heel recent topic zelfs. Even over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Endoscopie
Staat ook een linkje van de MDL artsen in
Sterkte!
Hopen dat dat een beetje werkt.quote:Wanneer iemand last heeft van een kokhalsreflex kan, met een spray (xylocaine) de keel verdoofd worden. Hierdoor wordt deze reflex zoveel mogelijk tegengegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |