sterkte ja..quote:Op woensdag 28 april 2004 23:14 schreef pberends het volgende:
Sterkte.
Politiek gezien: moet de leeftijd van rijden niet omhoog naar 20 of 21?
Tuurlijk heeft hij zelf ook schuld. Maar is dat dan gelijk een reden om dan maar niet te rouwen en verdriet te hebben om iemand die je voorgoed kwijt bent?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:15 schreef SirWacko het volgende:
edit: quote verwijderd
wat is er respectloos aan "klote voor je, man"quote:Op woensdag 28 april 2004 23:28 schreef shmoopy het volgende:
respectloze opmerkingen
Die heb ik niet verwijderd.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:36 schreef Tiemie het volgende:
[..]
wat is er respectloos aan "klote voor je, man"
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:18 schreef bugeye het volgende:
Gecondoleerd en sterkte.
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die heb ik niet verwijderd.
Wat is er nou?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:38 schreef Tiemie het volgende:
[..].
anyway; heel veel sterkte TS
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:41 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
120 in een bocht is echt veel te hard...
Sterkte
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:28 schreef shmoopy het volgende:
En weer open.
We gaan weer verder, respectloze opmerkingen worden simpleweg verwijderd, en voor wie het nog niet snapt, lees deze nog maar even door Verscherpte regels wat is er respectloos aan:
eigen schuld dikke bult??*Zucht* waarom nou toch?
Ik mis je lieverd, tot over een paar weken.
wat denk je zelf? Dat kan je toch hier niet zeggen?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:44 schreef SirWacko het volgende:
[..]
wat is er respectloos aan:
eigen schuld dikke bult??
De opmerking van sirwacko is idd totaal niet relevant; ook al is het iemands eigen schuld waardoor hij komt te overlijden, het verdriet, de pijn en het gemis is net zo sterk aanwezig bij de nabestaanden als bij iemand die buiten eigen schuld overleden is.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:50 schreef bugeye het volgende:
[..]
wat denk je zelf? Dat kan je toch hier niet zeggen?
TS heeft een goede vriend verloren, dan zou je meer respect voor hebben
Respect voor iemand die een vriend verliest? Je bedoelt steun geven of wegblijven? Niet een nutteloos ongemeend 'Sterkte'quote:Op woensdag 28 april 2004 23:50 schreef bugeye het volgende:
[..]
wat denk je zelf? Dat kan je toch hier niet zeggen?
TS heeft een goede vriend verloren, dan zou je meer respect voor hebben
nee! Respect en steun geven,quote:Op woensdag 28 april 2004 23:55 schreef Baklap het volgende:
[..]
Respect voor iemand die een vriend verliest? Je bedoelt steun geven of wegblijven? Niet een nutteloos ongemeend 'Sterkte'
Geen slecht plan!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:14 schreef pberends het volgende:
Sterkte.
Politiek gezien: moet de leeftijd van rijden niet omhoog naar 20 of 21?
Ja ik heb de regels wel gelezen hoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:58 schreef bugeye het volgende:
[..]
nee! Respect en steun geven,
En ik ben het ook gewoon zat van die achterlijke users hier die alleen komen zeggen dat het ze niks kan schelen door te zeggen : eigen schuld dikke bult
De regels zijn nu verscherpt en de moderators doen goed hun werk om die posts weg te halen
Die discussie voer je maar verder in het topic dat daar voor bedoeld is.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:00 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ik heb de regels wel gelezen hoor.
Maar die posts zijn er niet om lullig te zijn.
En het is ook erg voor de persoon in kwestie.
Maar digitale steun is al waardeloos, post dan plz iets anders dan "sterkte" maar teksten waar hij iets aan heeft.
En jij vindt "120 is echt te hard" een reactie waar TS wat aan heeftquote:Op donderdag 29 april 2004 00:00 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ik heb de regels wel gelezen hoor.
Maar die posts zijn er niet om lullig te zijn.
En het is ook erg voor de persoon in kwestie.
Maar digitale steun is al waardeloos, post dan plz iets anders dan "sterkte" maar teksten waar hij iets aan heeft.
Laat de mensen dan kappen met de "sterkte"quote:Op donderdag 29 april 2004 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Die discussie voer je maar verder in het topic dat daar voor bedoeld is.
Nee, maar dat was een parodie op een bovenstaande hypocriete sterkte. Maar i'm outta here zodat jullie rustig kunnen rouwen voordat er mensen boos worden.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
En jij vindt "120 is echt te hard" een reactie waar TS wat aan heeft![]()
Ow, een parodie.......hahahaha...............quote:Op donderdag 29 april 2004 00:05 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nee, maar dat was een parodie op een bovenstaande hypocriete sterkte. Maar i'm outta here zodat jullie rustig kunnen rouwen voordat er mensen boos worden.
Live long and prosper.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mensen, de Messiah is gearriveerd en hij weet wat wij denken...........![]()
Ok, nou moet ik dus lachenquote:Op donderdag 29 april 2004 00:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Live long and prosper.
gecondoomleerd?quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:34 schreef BB-King het volgende:
Gecondoomleerd man.
Veel sterkte met dit verlies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |