Die waar hij Naysmith nauwlijks raakt bedoel je ...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:48 schreef mitt het volgende:
samen met Owen de reden dat ik Liverpool niet mag.
de van Bommel van Engeland
Plaatje van die overtreding tegen Everton is wenselijk.
volgens mij een overtreding waar zelfs geen discussie over mogelijk isquote:Op woensdag 28 april 2004 21:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Die waar hij Naysmith nauwlijks raakt bedoel je ...
(die eindeloze discussie weer... )
Een tweebenige tackle (en dus rood waard) die NIET tot doel om Naysmith te raken (zie de foto van de andere kant genomen) ...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
volgens mij een overtreding waar zelfs geen discussie over mogelijk is
Dus toch wel een discussie.......quote:Op woensdag 28 april 2004 21:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Een tweebenige tackle (en dus rood waard) die NIET tot doel om Naysmith te raken (zie de foto van de andere kant genomen) ...
Voor de discussie, inclusief foto waarop je ziet dat-ie Naysmith nauwlijks raakt ...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus toch wel een discussie.......
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
OK Doc,je hebt gelijk
rare jongens daar aan de Merseyside,een tackle voert men daar stampend met 2 benen uit...
Denk ik ook ...quote:Op woensdag 28 april 2004 22:41 schreef RedGuy het volgende:
Toch denk ik dat Gerrard blijft.
In die drie wedstrijdenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:46 schreef Doc het volgende:
Hij zal dit EK een van de steunpilaren van het Engelse elftal worden
Hij heeft in ieder geval al een imposante verzameling kaarten opgebouwd, vooral 99-00 en 00-01 waren wat dat betreft zijn absolute topjaren. Dit jaar heeft hij de draad weer goed opgepakt qua gele kaarten. Hulde aan Gerrardquote:Op woensdag 28 april 2004 21:46 schreef Doc het volgende:
1998-1999 3F 7S 0G 0R 0Y 309M
1999-2000 26F 2S 0G 5R 1Y 2127M
2000-2001 29F 4S 5G 1R 7Y 2540M
2001-2002 26F 2S 5G 1R 3Y 2137M
2002-2003 32F 2S 4G 1R 5Y 2868M
F=full apearances, S=substitute apearances, G=goals, R=red cards, Y=yelow cards, M=minutes played
HIJ BLIIIIIIIIIIJJFT BIIIIIIJ LIVERPOOL, HIJ BLIIIIIIIIIIJJT BIIIIJ LIVERPOOL, HIJ BLIIIIIIIIJFT BIIIIIIJ LIVERPOOL!quote:Op donderdag 29 april 2004 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Allemaal:
HIJ GAAAT NAAAR MANCHESTER, HIJ GAAAT NAAAR MANCHESTER, HIJ GAAAT NAAAR MANCHESTER....
Of:
HIJ GAAAT NAAAR ARSENAL, HIJ GAAAT NAAAR ARSENAL, HIJ GAAAT NAAAR ARSENAL....
quote:Ferguson salutes Gerrard
Ferguson is a huge admirer of Gerrard's all-action style
Sir Alex Ferguson said Liverpool star Steven Gerrard would be an ideal replacement for Roy Keane.
The Manchester United boss said he rates the England star even more highly than Arsenal skipper Patrick Vieira.
"He has become the most influential player in England, bar none. Not that Vieira lacks anything, but Gerrard does more," Ferguson told the Sunday Times.
"To me, Gerrard is Keane. He is where Keane was when Roy came to us in 1993. Everywhere the ball is, he is there."
Ferguson would not be drawn on whether he would consider bidding for Gerrard, merely commenting that such a transfer would be "complicated".
But the Scot said any team in the world would like to have Gerrard in their team.
"He's got that unbelievable engine, desire, determination. Anyone would take Gerrard," he said.
"Vieira has done that job for Arsenal for two or three years. But you can see Gerrard rising and rising."
Ik denk het dus echt niet... Da's zoiets als dat VDV naar F'noord zou gaan.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
BBC meldt vandaag:
[..]
Dus misschien dat Gerrard volgend seizoen zijn smerige overtredingen bij Manchester mag maken. Maar het zou wel de perfecte opvolger van Keane zijn en een aanwinst voor United.
"If you want Steven Gerrard, you'd have to break both my arms because they're wrapped around him"quote:Op donderdag 29 april 2004 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Allemaal:
HIJ GAAAT NAAAR MANCHESTER, HIJ GAAAT NAAAR MANCHESTER, HIJ GAAAT NAAAR MANCHESTER....
Of:
HIJ GAAAT NAAAR ARSENAL, HIJ GAAAT NAAAR ARSENAL, HIJ GAAAT NAAAR ARSENAL....
Wat is Gerard Huillebalk toch een grappige manquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"If you want Steven Gerrard, you'd have to break both my arms because they're wrapped around him"
Liverpool boss Gerard Houllier warns off potential suitors for Gerrard.
quote:FA Cup winner and England star Paul Scholes has singled Steven Gerrard out for special praise and insisted that he's the best player in Sven Goran Eriksson's Euro 2004 squad.
It seems Gerrard is flavour of the month at Old Trafford right now. Only last week, Manchester United boss Alex Ferguson said of the Liverpool captain: "He has become the most influential player in England, bar none. Not that Vieira lacks anything, but Gerrard does more. To me, Gerrard is Keane. He is where Keane was when Roy came to us in 1993. Everywhere the ball is, he is there. He's got that unbelievable engine, desire, determination. Anyone would take Gerrard. Vieira has done that job for Arsenal for two or three years. But you can see Gerrard rising and rising."
Now Scholes has joined in on the act and says: "Steven can do anything, he's in the Vieira mould, where he can sit and hold the ball, spray it about and score goals as well. If there are any weaknesses to his game I've not seen them. Every time I play with him for England I realise what a great player he is. And he does it week in, week out for Liverpool."
Mee eens.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:00 schreef FrisianReds het volgende:
Afblijven van Stevie G. Hij is de man waar een kampioensploeg om gebouwd kan worden. Dat is misschien ook wel eens over Saint Michael gezegd, maar bij Stevie heb ik er meer vertrouwen in. Hij is de spelbepaler in de ploeg. Hem verliezen, en dan aan een andere Engelse ploeg, zou een regelrechte ramp zijn(op sportief gebied), ook al kun je dan nog zoveel geld voor 'm krijgen.
Op het ogenblik: SG = LFCquote:Op maandag 24 mei 2004 15:20 schreef DivineJester het volgende:
Of Gerrard zelf wil is een 2e, maar als Chelski 70M biedt, dan zie je hem volgend jaar niet meer bij Liverpool.
Nee, maar zijn marktwaarde is aardig gedaald na vandaag.quote:Op maandag 14 juni 2004 02:20 schreef DutchGooner het volgende:
Mag hier een slotje op
a) omdat vorig seizoen hij pas duidelijk maakte dat-ie echt erg goed is (die wedstrijd van gister uitgezonderd)quote:Op maandag 14 juni 2004 09:36 schreef BobRooney het volgende:
Als hij echt zo goed is, als jullie denken...waarom speelt hij dan nog bij Liverpool
Totaal oneens, hij had met z'n handen naar de bal moeten gaan ipv een tackle met z'n benen in te zetten.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:04 schreef Smeich het volgende:
ooh, was dat Doc
Uit deze situatie kon doelman James niets anders dan een overtreding maken op Henry.
Dan was het nog een overtreding geweest.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Totaal oneens, hij had met z'n handen naar de bal moeten gaan ipv een tackle met z'n benen in te zetten.
Het leek een beetje op de actie van Van Persie, toen Feyenoord een goal uit een vrije trap tegen kreeg en gelijkspeelde (of verloor?). Stom stom stom...quote:Op maandag 14 juni 2004 08:45 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoorde Doc overigens bij de vrije trap voor de 1-1 vanop 90 km verderop helemaal vloeken "Tering Heskey"
Klopt, dan kieperde Henry er alsnog overheen.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan was het nog een overtreding geweest.
Inderdaad, hij kon niet weten dat Henry de bal nog vooruit ging tikken. Inhouden kon niet meer, want hij had al te veel snelheid. Hij had hoogstens in zijn goal kunnen blijven staan, maar dan had Henry 'm er sowieso ingeschoten.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan was het nog een overtreding geweest.
Gerrard speelde een onopvallende wedstrijd. Soms met een aardige pass over lange afstand,maarzeker niet dominerend. En die terugspeelbal was erg naar. Slecht gekeken met name: hij had duidelijk niet verwacht dat daar zo snel al een Fransman zou staan ...quote:Op maandag 14 juni 2004 10:36 schreef Chadi het volgende:
Gerard speelde en puike wedstrijd op die terugspeelbal na.
Inderdaad. Maar superhelden zijn ook maar mensen ...quote:Op maandag 14 juni 2004 11:21 schreef Nyluzzz het volgende:
Dat was niet zo'n hele slimme bal van jullie superheld
quote:Steven Gerrard says he was understandably a little down after giving away the decisive penalty in a 2-1 defeat by France but added he will bounce back in Thursday's crucial clash with Stephane Henchoz's Switzerland.
The Liverpool captain had actually played well in a defensive midfield role just in front of the back four, but his injury time back pass found Thierry Henry who won the penalty and the rest is history as they say.
Gerrard felt it was cruel on England but says he and the team will bounce back against Switzerland.
Gerrard said: "We played brilliant over the 90 minutes and deserved to win the game but we made two individual errors and we were punished by the best team in the world.
"I am disappointed with myself over the backpass because I didn't see Henry but I will bounce back and the team will bounce back on Thursday.
"I'm a little down about my mistake but the game was full of twists. I suppose it's better to make a mistake in the first match rather than later in the knock-out stages.
"The team morale is still good because we know we didn't deserve to lose this match and after how well we played. They should have had a man sent-off and if David Beckham scores the penalty it's game over. We just paid the price for two silly mistakes."
Hoe naief kan je zijnquote:Op maandag 14 juni 2004 09:40 schreef Doc het volgende:
d) omdat-ie gelooft dat het nog wel goed komt met Liverpool
*proest* Prutser Gerrard gaat dit EK eindelijk door de mand vallen en de eerste stap is gezetquote:Op maandag 14 juni 2004 11:05 schreef stevengerrard het volgende:
User Smeich moet z'n kop houdenBeetje met een engels shirtje op de bank zitten en dan Frankrijk aan moedigen!!! Nepperd!!
Steven had gewoon Henry niet gezien anders had ie hem echt niet zo zwak terug gespeeld
Hij maakt alles goed door 2 wereldgoals in de volgende wedstrijd en dan de winnende in de Finale![]()
Omdat de meeste users mij hier afgelopen jaren hebben leren kennen als onwijs fan van Liverpool Fc en dan in het bijzonder van Steven Gerrardquote:Op maandag 14 juni 2004 12:20 schreef stevengerrard het volgende:
Wat loopt iedereen nu te zeuren over dat ik een kloon ben??![]()
Alleen het grootste verschil is dat jij bij vlagen wel normaal reageert als er wat kritiek komtquote:Op maandag 14 juni 2004 13:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat de meeste users mij hier afgelopen jaren hebben leren kennen als onwijs fan van Liverpool Fc en dan in het bijzonder van Steven Gerrard
Wat is je favoriete Nederlandse club, misschien dat dat de twijfels weg neemt?
(Leuk, converseren met m'n eigen kloon![]()
)
Als je met je handen naar de bal gaat als keeper zijnde dan is het geen overtreding, ook al loopt de speler er tegenop. Het is pas een overtreding als je echt bewust je arm/been omhoog gooit om de speler af te stoppenquote:Op maandag 14 juni 2004 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, dan kieperde Henry er alsnog overheen.
Als je naar de bal gaat, is het geen overtreding nee, maar als je te laat bent welquote:Op maandag 14 juni 2004 14:15 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Als je met je handen naar de bal gaat als keeper zijnde dan is het geen overtreding, ook al loopt de speler er tegenop. Het is pas een overtreding als je echt bewust je arm/been omhoog gooit om de speler af te stoppen
Bedoel is die jongens van ALSIN uit Dorddrecht? ( www.liverpoolfc.nl ) Geen lid van. DG, ken jij die gasten?quote:Op maandag 14 juni 2004 16:31 schreef stevengerrard het volgende:
Ben jij ook al lid voor de enige nederlandse liverpool fanclub?
Ah. Geen kloon van mij dus. Mijn favoriete Italiaanse club is Romaquote:Op maandag 14 juni 2004 16:31 schreef stevengerrard het volgende:
En als favo club in Nederland heb ik niemand omdat ik niet van het nederlands voetbal hou. Alleen van het engelse en beetje italiaanse voetbal (Ac milaan dan)
Oh, dan ben ik jouw kloon.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Bedoel is die jongens van ALSIN uit Dorddrecht? ( www.liverpoolfc.nl ) Geen lid van. DG, ken jij die gasten?
[..]
Ah. Geen kloon van mij dus. Mijn favoriete Italiaanse club is Roma
Ik wist wel dat je eigenlijk Ajacied wasquote:Op maandag 14 juni 2004 19:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik jouw kloon.
En jij daar lid van?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:09 schreef stevengerrard het volgende:
ja ik bedoel de fanclub van alsin
Je hebt dus tóch verstand van voetbal. Valt me van je mee, Docquote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Doc het volgende:
Ah. Geen kloon van mij dus. Mijn favoriete Italiaanse club is Roma
Dan heb je duidelijk niet opgelet. Er zaten een aantal hele mooie passes tussenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:14 schreef tong80 het volgende:
Het was niet alleen die terugspeelbal. Ik kan me ook niet herinneren dat er een pass van hem aankwam.
Organiseren die gasten ook dingen en zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:10 schreef stevengerrard het volgende:
Ja ik ben lid van de alsin fanclub....
(Ierse) Pubs met een SKY/sateliet abonnementquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:10 schreef stevengerrard het volgende:
De wedstrijden die niet live of re-live op tv komen moet ik helaas aan me voorbij laten gaan.
Weet jij een goede plek waar je ze kunt bekijken?
Opvallend dat je hem juist tegen Frankrijk goed vond. Het was namelijk mede zijn schuld dat Gerrard die terugspeelbal deed. Door niet te coachen dacht Gerrard dat er iemand vlak achter hem zat. Ook de overtreding van Heskey had door hem voorkomen kunnen worden door een beetje coaching want ook daar zat hij vlakbij. Ook had hij een heel stuk dieper kunnen spelen, aangezien er een gapend gat lag aan die linker flank. Dat laatste is misschien wel door Sven verteld of doordat scholes en gerrard niet snel of goed genoeg rugdekking gaven maargoed dat is dan ook half zijn schuld door gebrekkige communicatie.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:06 schreef Doc het volgende:
Ik vond Ashley Cole gister goed spelen. Die speelt overigens altijd wel goed. Als-ie voor Engeland speelt is het na Gerrard m'n favoriete speler.
In Arnhem heb je ook nog Murphy's, ik geloof dat dat in de Varkensstraat is. Ik heb wel eens gehoord dat ze daar ook voetbal hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:04 schreef stevengerrard het volgende:
hey doc bedankt voor de tip van O'connels....ik wist niet eens dat er zon pub in Arnhem was.
Ja Alsin organiseert dingen en ook reizen naar wedstrijden enz
Murphy's zit inderdaad in de Varkensstraatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:26 schreef Doc het volgende:
[..]
In Arnhem heb je ook nog Murphy's, ik geloof dat dat in de Varkensstraat is. Ik heb wel eens gehoord dat ze daar ook voetbal hebben.
Misschien deed ie dat wel maar trokken beide heren hun eigen conclusie,zal je nooit weten,feit is wel dat Gerrard ten alle tijde die bal de tribune in had moet rossenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:18 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Opvallend dat je hem juist tegen Frankrijk goed vond. Het was namelijk mede zijn schuld dat Gerrard die terugspeelbal deed. Door niet te coachen dacht Gerrard dat er iemand vlak achter hem zat. Ook de overtreding van Heskey had door hem voorkomen kunnen worden door een beetje coaching want ook daar zat hij vlakbij.
Was vroeger te onbesuisd (en dan met name z'n 2-benige tackle) maar noem jij dan maar iets "smerigs" dat Steven geflikt heeft sinds-ie aanvoerder is bij LFC ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Smerige speler.
Hé StevenGerrard, ik las op de ALSIN-website dat die reizen in samenwerking gaan met GEBO-tours. Hanteren ze van GEBO dan dezelfde absurde prijzen als op hun website, of krijgt ALSIN korting?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:04 schreef stevengerrard het volgende:
hey doc bedankt voor de tip van O'connels....ik wist niet eens dat er zon pub in Arnhem was.
Ja Alsin organiseert dingen en ook reizen naar wedstrijden enz
hoe lang is dat al?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Was vroeger te onbesuisd (en dan met name z'n 2-benige tackle) maar noem jij dan maar iets "smerigs" dat Steven geflikt heeft sinds-ie aanvoerder is bij LFC ...
Sinds Oktober 2003 (ongeveer).quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
hoe lang is dat al?
Is dat smerig of strijdlustig? We zouden in NL maar wat blij mogen zijn met een speler met een dergelijke inzet...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
gaf gister een Zwitser nog een flinke douw in de rug bij de achterlijn, veroverde ook een bal door een blok met twee benen te zetten.
Neuh, maar die twee-benen tackle zit nog steeds in z'n systeem, leek het. Net als provoceren.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef Doc het volgende:
Is dat smerig of strijdlustig? We zouden in NL maar wat blij mogen zijn met een speler met een dergelijke inzet...
Die is helaas geblesseerdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef Doc het volgende:
Is dat smerig of strijdlustig? We zouden in NL maar wat blij mogen zijn met een speler met een dergelijke inzet...
Ik zal de banden er op nakijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neuh, maar die twee-benen tackle zit nog steeds in z'n systeem, leek het. Net als provoceren.
Ik heb gekeken. Zag die twee-benige tackle die wedstrijd niet misschien gemist. 't Was zeker geen overtreding want daar heb ik extra op gelet - Gerrard er volgens mij overigens geen enkele overtreding, terwijl er een serie overtredingen op hem gemaakt werden. Die actie bij de achterlijn was Gerrard die voor de bal reden, en een Zwitser die op het laatse moment echt naar 'm toedraait dat-ie wel moet botsen. Dat was ook geen overtreding - vond ook de scheidsrechter. Gerrard speelde die wedstrijd gewoon heel netjes, en zeker niet 'gemener' dan wie dan ook ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neuh, maar die twee-benen tackle zit nog steeds in z'n systeem, leek het. Net als provoceren.
De wedstrijd tegen de Zwitsers was-ie echt wel OK hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:44 schreef tong80 het volgende:
Speelde ie maar gemener. Ik denk dat ie je tot dusver heeft teleurgesteld.
Keane is extreem dominant omdat-ie zo verschrikkelijk veel beter is dan zijn team genoten in het Ierse team. Gerrard is overigens nog niet zover als waar Keane nu is wat betreft dominantie, maar zeker wel zo ver als toen Keane de leeftijd van Gerrard nu had. Technisch doet Gerrard zeker niet onder voor Keane.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:54 schreef tong80 het volgende:
Hij was idd één van de weinige Engelsen die een voldoende haalden. Maar ik verwacht meer van hem. Het is het type Keane dat zie ik te weinig van hem.
Ik heb een telefoon en e-mail. Lijkt me voldoendequote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Keane is extreem dominant omdat-ie zo verschrikkelijk veel beter is dan zijn team genoten in het Ierse team. Gerrard is overigens nog niet zover als waar Keane nu is wat betreft dominantie, maar zeker wel zo ver als toen Keane de leeftijd van Gerrard nu had. Technisch doet Gerrard zeker niet onder voor Keane.
Maar quoten lukt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb een telefoon en e-mail. Lijkt me voldoende
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:22 schreef Thermo het volgende:
[..]
noop al geweest daar komt ook die text van die vti blokken vandaan
Ze hebben wel de schijven niet de blokken![]()
Het is dat hij die bal verkeerd raakte en Stiel ook nog uitgleed, anders was het geen doelpunt geweest. Wel een mooie aanval idd.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:52 schreef Doc het volgende:
Dat doelpunt dat-ie zelf scoorde kwam tot stan door dat-ie in de aanval de bal helemaal in een trap de bal van de linkerkant naar rechts bij Beckham bracht. Daar was het leeg waardoor FuckfaceNeville goeddoorkom lopen en de bal weer aan Gerrard kon geven die gewoon goed scoorde.
Ik denk zelfs dat hij technisch beter is.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Keane is extreem dominant omdat-ie zo verschrikkelijk veel beter is dan zijn team genoten in het Ierse team. Gerrard is overigens nog niet zover als waar Keane nu is wat betreft dominantie, maar zeker wel zo ver als toen Keane de leeftijd van Gerrard nu had. Technisch doet Gerrard zeker niet onder voor Keane.
wedden van niet als ie naar manyoo gaatquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:45 schreef Doc het volgende:
Zelf ben ik er nog niet uit. Ik denk dat waar hij ook speelt ik fan van 'm zal blijven - het is het soort voetballer dat ik leuk vind - en hoop dat-ie bij LFC blijft. Maar aan de andere kant ...
Doet-ie niet.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wedden van niet als ie naar manyoo gaat
Deed Alan Smith ook niet...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Doet-ie niet.
Maar als-ie naar SCUM gaat mag-ie wegrotten ...
Da's Alan Smith ...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deed Alan Smith ook niet...![]()
Da's niet niks...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:43 schreef Doc het volgende:
Geruchten dat-ie naar CFC worden steeds sterker.
Laatste gerucht gaat dat 20M Pond + Duff + Parker geboden zijn ...
Ik betwijfel het,als puntje bij paaltje komt gaat ook hijquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's Alan Smith ...
Ik denk dat SG slimmer is
das fucked up voor Scott Parker als het gerucht klopt.. hij zit net een half jaar bij chelseaquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:45 schreef Doc het volgende:
Veel LFC supporters vinden dat SG te lang stil is en OF moet zeggen dat-ie blijft OF op moet rotten. Een groot aantal ziet de deal 20Mpond + Duff +Parker wel zitten.
Zelf ben ik er nog niet uit. Ik denk dat waar hij ook speelt ik fan van 'm zal blijven - het is het soort voetballer dat ik leuk vind - en hoop dat-ie bij LFC blijft. Maar aan de andere kant ...
Wel naar CFC, niet naar SCUM.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik betwijfel het,als puntje bij paaltje komt gaat ook hij
Eigen schuld voor Money-before-your-club Parkerquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:58 schreef O-DOG het volgende:
[..]
das fucked up voor Scott Parker als het gerucht klopt.. hij zit net een half jaar bij chelsea
Sinds AS sta ik iig nergens meer van te kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Wel naar CFC, niet naar SCUM.
quote:Liverpool skipper Steven Gerrard is to undergo surgery on his injured foot.
Gerrard fractured a metatarsal in the first half of Liverpool's match at Manchester United, and he is due to be out of action for eight weeks.
The Reds have confirmed that, after a consultation with his surgeon, it was decided that a screw should be fitted to the bone in his foot.
Anfield spokesman Ian Cotton confirmed the operation but insisted that it should not affect Gerrard's scheduled comeback.
"It's a small surgical procedure and will take place on Wednesday afternoon," said Cotton.
"We are confident that this minor operation will not delay his rehabilitation period of eight weeks."
It will still be an anxious time for Rafa Benitez's side, as Gerrard's leadership has been sorely missed, especially away from home.
Gerrard is also missing England's two World Cup qualifiers against Wales and Azerbaijan, while his continued absence from Liverpool's UEFA Champions League games is a further worry.
Ja wat een overtreding weer hij was niet te houenquote:Op donderdag 9 december 2004 08:34 schreef Sloggi het volgende:
Twee rode kaarten, een afgekeurde goal en een superknal
Ja idd maar volgens mij word het bij hem soms Zwart voor de ogen als hij hem goed had geraaktquote:Op donderdag 9 december 2004 10:17 schreef stevengerrard het volgende:
ik ben ermee eens dat die gele kaart ook een rode had kunnen zijn. Een ding stond voorop, niemand kan Gerrard verwijten dat hij zich niet helemaal heeft gegeven. Hij ging gister als een waardige aanvoerder weer voorop in de strijd!!
Het is schijnbaar nog steeds niet uit zijn systeem, want gisteren had hij gewoon twee rode kaarten verdiend met zijn overtredingen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Was vroeger te onbesuisd (en dan met name z'n 2-benige tackle) maar noem jij dan maar iets "smerigs" dat Steven geflikt heeft sinds-ie aanvoerder is bij LFC ...
Hij weet het nu beter te plaatsen. Hij zag hoe ver hij kon gaan met deze scheids (een prutser eerste klas), dat de Grieken ook aan schoppen waren en zag dat zeker op dat moment LFC strijd en passie nodig had. De ultieme wil om te winnen. Alles op alles. De beuk er in.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is schijnbaar nog steeds niet uit zijn systeem, want gisteren had hij gewoon twee rode kaarten verdiend met zijn overtredingen.
Wel een wonderschoon doelpunt.
Ja maar keane lukte het welquote:Op donderdag 9 december 2004 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Bij die overtreding waar hij geel voor kreeg, was het toch wel ff een Keane-Haland flashback.
-edit, dubbel-quote:Op maandag 30 mei 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
SUPER STEVEN GERRARD is vandaag 25 jaar geworden.
En ik kreeg te horen dat die vriend die afgelopen weekend in Liverpool was een officieel LFC shirt met Gerrard voor me gehaald
Feli Steven!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
En ik kreeg te horen dat die vriend die afgelopen weekend in Liverpool was een officieel LFC shirt met Gerrard voor me gehaald
Jamie was toch wel de held van de finalequote:Op maandag 30 mei 2005 20:22 schreef Doc het volgende:
Ik sta nu op 6 LFC shirts(+1 casual shirt)
Als ik nog aan een speciale CL-finale editie kan komen komt er Jamie achterop te staan.
* jaloers isquote:Op maandag 30 mei 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
Gewoon zelfde niveau.quote:Op zondag 2 december 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lampard is veel beter man
Niet op het aantal doelpunten van Lampaard bij CFC vs Gerrards doelpunten bij LFC ...quote:Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wint Gerrard
Dat is gewoon niet zo. Zie feiten:quote:Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wint Gerrard
Zie mijn opmerking hierbovenquote:Op zondag 2 december 2007 19:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet zo. Zie feiten:
Steven Gerrard
Frank Lampard
Moet je niet met dat voorbeeld komen. Je weet toch dat DAM Drogba een prutser vind die het niet redt bij de kwaliteiten van Torres. Daar hij ook geen statistieken voor nodig ....quote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Welke speler is het denk je die Drogba meestal in stelling brengt?
quote:Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Moet je niet met dat voorbeeld komen. Je weet toch dat DAM Drogba een prutser vind die het niet redt bij de kwaliteiten van Torres. Daar hij ook geen statistieken voor nodig ....
Gerrard moet het met kutspitsten doen terwijl Lampard een van de beste nummer 9 van de wereld voor hem heeftquote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk hoe jij statistieken op gevoel doet. Terwijl de feiten alleen al zeggen dat Lampard vorig seizoen 5x zoveel assists had tov Gerrard (10-2,maar nog). Van seizoenen ervoor moet ik nog tegenkomen, maar je gevoel zal je wel weer bedriegen.
Van dat rijtje dat jij noemt, wil ik Gerrard best z'n diversiteit geven, en zijn snelheid. Maar bij de rest doet Lampard niet onder. Bovendien is Lampard een fittere speler (heeft nota bene het record van meeste PL-wedstrijden op rij), heeft meer scorend vermogen, en is blijkbaar ook een betere assistgever. Lampard heeft net als Gerrard een fantastisch schot, en een mooie lange en korte pass in huis. Welke speler is het denk je die Drogba meestal in stelling brengt? Dat is geen Paulo Ferreira.
Maar goed, ben ik er toch ingetuind
Daarnaast vind ik bij Chelsea, Essien veel meer de Gerrard-rol hebben.
Drogba heeft zich de afgelopen anderhalf jaar inderdaad tot een briljant afmaker gemanifesteerd, maar hij zal toch echt bruikbare ballen moeten krijgen voordat hij doelpunten maakt. Gelukkig beseffen ze dat bij Chelsea heel goed. En naast de assists, heeft hij gewoon een absurd hoog doelpuntenaantal voor een middenvelder. Nu iets van 97 goals in 6 jaar Chelsea.quote:Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gerrard moet het met kutspitsten doen terwijl Lampard een van de beste nummer 9 van de wereld voor hem heeft
Fitheid uit zich niet in het spelen van wedstrijden en het proberen om heel te blijven omdat je duels uit weg gaat
Het enige wat uit dat topic blijkt is dat jij niet kan lezenquote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent diegene die hem een prutser vindt ...
Kijk maar gewoon in de Mourinho topic wie er kijk op heeft, en dat ben jij niet
quote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
zelfs als niemand je meer serieus neemt blijft je volhouden dat je gelijk hebt
Je lult uit je nek, en je bent off-topicquote:Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Drogba is inderdaad geen topper
Dit topic gaat over Steven Gerrard en niet over Drogba. Je was dus met die opmerking off-topic.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik lul niet uit mijn nek en ik ben niet ontopic
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het super Steven Gerrard topicquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is dat aangetoond?
Waarom zou je twijfelen aan mcyodogg die altijd normaal post, zijn posts beargumenteerd en goede bronnen gebruikt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om te geloven dat Gerrard in een seizoen maar 2 assists gaf moet je wel Ajacied zijn
Zolang jij het tegendeel niet bewijst, zie ik geen redenen om te twijfelen aan de informatie van mcyodogg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om te geloven dat Gerrard in een seizoen maar 2 assists gaf moet je wel Ajacied zijn
Kom dan met andere cijfers.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was geen bron maar je gelooft daadwerkelijk dat iemand die vrijwel alle standaardsituaties neemt in 38 wedstrijden niet verder komt dan 2 assist?
Vorig seizoen FL 10 en SG 7, seizoen ervoor 8 om 6, daarvoor 16 om 5.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:18 schreef RayMania het volgende:
http://www.premierleague.com/page/Statistics/0,,12306,00.html
Gerrard heeft zes assists, dit seizoen.
Juist, het zijn beide wereldtoppers naar mijn mening. Om sommige punten vergelijkbaar qua spel etc. en op sommige punten ook weer verschillend.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:38 schreef RayMania het volgende:
Elke bron zal het ook wel anders beoordelen. Verder ook niet echt belangrijk, Gerrard is natuurlijk geen slechte speler omdat hij toevallig wat minder assists geeft dan Lampard. Beide hebben hun kwaliteiten, Gerrard stond daarmee twee keer in een CL-finale, Lampard won daar twee titels mee.
en daar sla je de spijker mee op z'n kopquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:38 schreef RayMania het volgende:
Elke bron zal het ook wel anders beoordelen. Verder ook niet echt belangrijk, Gerrard is natuurlijk geen slechte speler omdat hij toevallig wat minder assists geeft dan Lampard. Beide hebben hun kwaliteiten, Gerrard stond daarmee twee keer in een CL-finale, Lampard won daar twee titels mee.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
zonde dat hij bij een subtopper speelt.
Speelt-ie bij The Spurs dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Steven Gerrard is een topper, zonde dat hij bij een subtopper speelt.
quote:,,Wij hebben kort voor de aftrap een eigen reeks van kleine rituelen,’’ zegt Babel over die beleving. ,,Voordat ‘Youll Never Walk Alone’ in het stadion uit de speakers knalt, hebben we dat lied zelf al gedraaid in de kleedkamer. Het is het laatste nummer voordat we richting spelerstunnel gaan. Daar tikken we allemaal het bord aan met ons clubembleem en de woorden ‘This is Anfield’.
,,In het begin had ik weinig met die rituelen. Ik vergat ook een paar keer dat bord aan te tikken en werd daar meteen op aangesproken door aanvoerder Steven Gerrard. Rituelen zijn bij deze club heel erg belangrijk. Het bijgeloof is groot.’’
quote:Liverpool verliest en er dramatisch is gespeeld gaat Gerrard de hele kleedkamer langs. ,,Eén voor één krijgen we een hand of een schouderklopje. En hij komt met opbeurende woorden. Ik heb nooit eerder met iemand samengespeeld die zoveel passie uitstraalt als Gerrard. Een échte aanvoerder.’’
quote:Reds reject Ł25m Inter Gerro offer
By ANTONY KASTRINAKIS
LIVERPOOL have turned down a Ł25million Inter Milan bid for Steven Gerrard. The Italian giants want to make him their main signing as they begin their centenary celebrations. A top Inter official confirmed: “We need to make a big signing for next season and Gerrard was at the centre of our thoughts. Liverpool gave us the most emphatic response he was not for sale. We have drawn up a list of alternatives. But if Liverpool decide to sell, Gerrard is our top priority.”
It is not the first time Inter have tried to snatch the England midfielder. Preliminary contact for the Kop skipper, 27, who has two years left on his current contract, was made during the Champions League second-round tie between the sides in February.
Jammer. Dat wordt dan wel heel lastig voor Pool om een goed resultaat te halen. Lekker hoor, na een aantal speelronden alweer achter de feiten aan gaan lopen als het op deze manier biljft gaan met al die blessures. Hopelijk is Gerrard snel terug.quote:Gerrard mist topper tegen Manchester United
Steven Gerrard is niet op tijd hersteld van een dubbele liesoperatie. De wedstrijd tegen Manchester United van komende zaterdag komt te vroeg voor de middenvelder van Liverpool.
Gerrard werd geopereerd na de wedstrijden tegen Standard Luik, in de voorronde van de Champions League. Het doel was om weer fit te zijn op 13 september als Manchester United op bezoek komt in Liverpool. Maar Gerrard haalt de wedstrijd op Anfield niet.
Liverpool-manager Rafael Benítez dreigt naast Gerrard ook Fernando Torres te moeten missen tegen de Mancunians. De spits liep een week geleden in de competitiewedstrijd tegen Aston Villa een hamstringblessure op en werkt nog aan zijn herstel.
quote:Gerrard in de cel op verdenking van mishandeling
29 december 2008
Breaking news uit Engeland: Liverpool-captain Steven Gerrard is maandag gearresteerd op verdenking van mishandeling. De Engelse topvoetballer zou in een kroeg samen met vijf andere personen een man in elkaar hebben geslagen. Dat bericht de BBC.
Het incident zou maandag rond half 3 's nachts hebben plaatsgevonden in een kroeg in Southport, een buurt van Liverpool. Het 34-jarige slachtoffer werd met zware verwondingen aan het gezicht afgevoerd naar het ziekenhuis, maar is naar verluidt buiten levensgevaar. Alle verdachten zitten nog vast. Wat de precieze rol van Gerrard in het verhaal is, wordt onderzocht.
Gerrard had zondag met twee goals nog een groot aandeel in de 5-1 zege op Newcastle United.
Avondje stappen - wat drinken met wat maten. Wat duwen, trekken en iemand krijgt een paar tikken. Slim is het niet. Maar goed, het blijft ook nog steeds een beetje een jongen van de straat en het blijft Liverpool waar alcohol fuelled fights niet geheel ongebruikelijk zijnquote:Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef Gunner het volgende:
Hoe dom kan je zijn? Als publiek figuur ga je toch niet zo in een kroeg staan matten om half drie.
Schorsen? Half jaar de cel in en op staande voet ontslaan.quote:Op maandag 29 december 2008 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Half jaar schorsen die gek
precies belachelijkquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Half jaar schorsen die gek
Gut wat schattig - iedereen die opgepakt wordt is dus per defintie schuldig. En waaraan is-ie precies schuldig?quote:Op maandag 29 december 2008 18:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Schorsen? Half jaar de cel in en op staande voet ontslaan.
Openbare dronkenschap-vernieling-bedreiging-toebrengen van lichamelijk letsel-schwalbes en matennaaierijquote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Gut wat schattig - iedereen die opgepakt wordt is dus per defintie schuldig. En waaraan is-ie precies schuldig?
En dat heb allemaal bewezen zo achter je computer?quote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Openbare dronkenschap-vernieling-bedreiging-toebrengen van lichamelijk letsel-schwalbes en matennaaierij
quote:Op maandag 29 december 2008 18:38 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat heb allemaal bewezen zo achter je computer?Knap man!
En dat heeft wat precies met het nieuwsbericht te maken?quote:
Je vraagt toch wat ik vanachter de computer kan bewijzen? Schwalbes en matennaaierijquote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat heeft wat precies met het nieuwsbericht te maken?
Ik vroeg of je dit vanachter je computer kon bewijzen. En gefeliciteerd met je bewijs - hij is wel eens wat makkelijk gevallen. Nu de rest nog.quote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Openbare dronkenschap-vernieling-bedreiging-toebrengen van lichamelijk letsel-schwalbes en matennaaierij
quote:Benitez: 'Gerrard is overbelast'
Door Carlo Willemsen
Donderdag, 05 februari 2009, 10:14
FC Liverpool weet nog altijd niet hoe ernstig de blessure van Steven Gerrard is. De aanvoerder van de Engelse topclub liep in het FA Cup-treffen met Everton een hamstringkwetsuur op. Trainer Rafael Benitez vermoedt dat er sprale is van overbelasting.
"Steven was moe en liep daardoor een blessure op. Zo zie je maar wat voor gevolgen dat kan hebben. Toen hij tegen Wigan moe was, en ik hem voortijdig naar de kant haalde, kreeg ik nog kritiek over me heen. Een speler als Gerrard zou elke wedstrijd volledig moeten spelen. Nu weet iedereen dat ook Steven niet onsterfelijk is."
Donderdag gaat Gerrard onder de scan om de ernst van zijn blessure aan het licht te brengen.
Hij zou dan ook vrijgesproken moeten zijn net als Lamps - schiet dus ook niet op ...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
Inmiddels is de tijd al duidelijk: drie weken.
Als Riley hem er gewoon af had gestuurd afgelopen zondag zaten ze hier waarschijnlijk niet mee. Maar ja, karma he
Ik heb minimaal 3 gevallen gezien waar hij geel moest krijgen. En zoals Graham Poll scherp vaststelde: 3x geel = rood.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij zou dan ook vrijgesproken moeten zijn net als Lamps - schiet dus ook niet op ...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb minimaal 3 gevallen gezien waar hij geel moest krijgen. En zoals Graham Poll scherp vaststelde: 3x geel = rood.
Van SCUM wonnen zit dit seizoen wel zonder Gerrard (en zonder Torres) ...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:50 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd, beloofd weinig goeds voor Liverpool dit. Helaas zit er nog wel een interlandweek bij geloof ik.
Ik snap nog steeds niet hoequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Van SCUM wonnen zit dit seizoen wel zonder Gerrard (en zonder Torres) ...
Nah dat is Xavi denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Meest complete middenvelder die er op de velden rondloopt.
Xavi is een geweldige voetballer maar geen allround middenvelder. Gerrard heeft een puikgave traptechniek, enorme doorzettingsvermogen, uitstekende wedstrijdmentaliteit, een behoorlijk scorend vermogen, kan op meerdere posities uit de voeten en is nooit beroerd om extra verdedigende werk van zijn ploeggenoot op zijn rekening te nemen. Deze speler heeft gewoon alles.quote:
Juist niet. Ik vind Xavi veel meer allround. Gerrard speelt achter de spits in een vrije rol. Al zijn verdedigende werk word opgeknapt door Xabi Alonso en Mascherano. Hij speelt eerder als een soort 10. Toen Gerrard nog centraal op het middenveld speelde werd hij constant afgedroogd door spelers als Vieira/Keane. Ik vind Xavi , Essien en De Rossi allemaal betere allrounders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Xavi is een geweldige voetballer maar geen allround middenvelder. Gerrard heeft een puikgave traptechniek, enorme doorzettingsvermogen, uitstekende wedstrijdmentaliteit, een behoorlijk scorend vermogen, kan op meerdere posities uit de voeten en is nooit beroerd om extra verdedigende werk van zijn ploeggenoot op zijn rekening te nemen. Deze speler heeft gewoon alles.
quote:En
True, zijn duikelingen is iets wat niet past bij zo'n grote (ook de reden waarom je zo zichtbaar aversie tegen hem hebt) persoonlijkheid, maar buiten dat niets dan respect
Dat is ook maar sinds dit seizoen dat Rafa nu met Mascherano én Xabi op het middenveld speelt. Maar als een van de twee speelde kwam hij natuurlijk ook nadrukkelijker in beeld voor die rol. Als je gewoon puur kijkt naar de capaciteiten van Gerrard kun je gewoon niet ontkennen dat Gerrard de meest complete middenvelder is, ook al speelt hij nu meer in een aanvallende rol.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Juist niet. Ik vind Xavi veel meer allround. Gerrard speelt achter de spits in een vrije rol. Al zijn verdedigende werk word opgeknapt door Xabi Alonso en Mascherano. Hij speelt eerder als een soort 10. Toen Gerrard nog centraal op het middenveld speelde werd hij constant afgedroogd door spelers als Vieira/Keane. Ik vind Xavi , Essien en De Rossi allemaal betere allrounders.
Ik geef toe dat hij op zijn positie de beste van de wereld is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is ook maar sinds dit seizoen dat Rafa nu met Mascherano én Xabi op het middenveld speelt. Maar als een van de twee speelde kwam hij natuurlijk ook nadrukkelijker in beeld voor die rol. Als je gewoon puur kijkt naar de capaciteiten van Gerrard kun je gewoon niet ontkennen dat Gerrard de meest complete middenvelder is, ook al speelt hij nu meer in een aanvallende rol.
Vind Essien wat betreft allroundheid niet onder doen. Als hij niet beter is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Meest complete middenvelder die er op de velden rondloopt.
Nee dat is ook zo, je hebt daar trouwens wel gelijk in. Essien is meer allround.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zeg ook niet dat Essien beter is als voetballer, dat is denk ik niet zo. Maar ik vind hem wel allrounder en als centrale middenvelder beter. Maar goed, daar speelt Gerrard ook niet zo heel vaak.
Niet de minste speler die het zegt.quote:Zidane: 'Gerrard is de beste speler ter wereld'
13/03/2009 11:20
Steven Gerrard is op dit moment de beste speler van de wereld en niet Cristiano Ronaldo of Lionel Messi. Dat is althans de mening van de Fransman Zinedine Zidane, zelf drie keer verkozen tot Wereldvoetballer van het Jaar.
Nadat Real Madrid in de Champions League kansloos werd uitgeschakeld door Liverpool, is Zidane definitief overtuigd van de kwaliteiten van Gerrard. 'Is hij de beste van de wereld? Hij krijgt niet de aandacht die Messi en Ronaldo krijgen, maar ik denk wel dat hij momenteel de beste is.'
'Iedereen wil een speler als Gerrard, hij is de engine room. Toen ik met Real Madrid veel prijzen won, noemde ik Claude Makélélé altijd de belangrijkste speler en niet Luis Figo, Raúl of mezelf. Gerrard is vergelijkbaar, zonder hem is al het succes van Liverpool niet mogelijk.'
'Gerrard kan alles', vervolgt de in 2006 gestopte Zidane. 'Hij passt geweldig, werkt had, verdedigt mee en maakt doelpunten. Het belangrijkste is misschien nog wel dat hij de spelers om zich heen vertrouwen geeft. Dat is iets dat je niet kunt leren, spelers zoals hij zijn geboren met die gave.'
Ronaldo werd in januari uitgeroepen tot Wereldvoetballer van het Jaar 2008. De aanvaller van Manchester United bleef Messi van Barcelona nipt voor. Steven Gerrard behoorde niet tot de topvijf, iets waar zijn ploeggenoot Fernando Torres en Thierry Henry (Barcelona) zich eerder al over verbaasden.
quote:Gerrard wil alleen met Liverpool kampioen worden
Door Maarten Dekkers
Zaterdag, 21 maart 2009, 17:19
Steven Gerrard wil alleen kampioen van Engeland worden in dienst van Liverpool. De krachtpatster op het middenveld van the Reds wordt al jaren gelinkt aan een vertrek uit de Engelse havenstad, maar clubliefde heeft de lokroep van andere topteams altijd weerstaan.
"Als ik kijk naar spelers als John Terry (Chelsea), Gary Neville en Rio Ferdinand (beiden Manchester United) die de kampioensbeker omhoog houden, dan wil ik dat ook. Maar ik wil dat alleen doen met Liverpool", aldus de Engels-international tegenover Skysports.
Gerrard won met Liverpool al grote prijzen als de UEFA Cup en de Champions League, maar de Engelse titel ontbreekt vooralsnog op het palmares van de middenvelder. Aan een vertrek bij zijn jeugdliefde heeft hij echter geen moment getwijfeld. "Het makkelijkste is natuurlijk om bij het uitblijven van een titel te verkassen, maar dat is niks voor mij. Ik vind het belangrijker om een eventuele titel te delen met deze club en mijn familie. Zij zijn namelijk allemaal fan van Liverpool. Dat betekent meer voor mij, dan de titel vijf ŕ zes keer winnen met een ander team."
Idd vrijgesproken van geweldplegingquote:Op maandag 29 december 2008 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
Zal uiteindelijk wel weer met een sisser aflopen.
Beter dan Messi?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:13 schreef Fortitudo het volgende:
gerrard![]()
![]()
![]()
ik vind hem momenteel de beste speler van de wereld.
ja. Gerrard laat het hele team excelleren, messi is meer een solist. Deze kwaliteit van Gerrard doet het hem.quote:
Wat een baasquote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn eerste Premier League hattrick gescoord vandaag.
Is dit serieus?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:30 schreef Grimm het volgende:
Het rood van man utd had hem zo goed gestaan na het vertrek van keane..
Wel even bij vermelden dat er twee penalty's tussen zaten. Maakt het toch minder indrukwekkend imho.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn eerste Premier League hattrick gescoord vandaag.
Maar ook die moet je scoren.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wel even bij vermelden dat er twee penalty's tussen zaten. Maakt het toch minder indrukwekkend imho.
Oh dat zeker. Maar er moet natuurlijk wel wat te zeuren overblijvenquote:
Nogal een stelling. Als ik zo het hele seizoen bekijk, kom ik eigenlijk niet verder dan Vidic voor POTY.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment veruit de beste speler in Engeland.
Daarom zeg ik ook, op dit moment.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nogal een stelling. Als ik zo het hele seizoen bekijk, kom ik eigenlijk niet verder dan Vidic voor POTY.
quote:Gerrard agrees new Liverpool deal
Liverpool captain Steven Gerrard has agreed a two-year contract extension that will see him remain at Anfield until 2013.
The 28-year-old is yet to sign the new agreement, but is expected to sign in the next few days.
The news will be a further boost for Liverpool fans after manager Rafael Benitez signed a new five-year deal last month.
"This is fantastic news for the club," Benitez told the club's website.
"Steven has once again shown his commitment and it was an easy deal to agree. As soon as we offered him the option he said yes.
"There were no problems at all. He wants to stay for life.
"This deal sends out another clear message that we are moving forward as a club. To know we have a player of Steven's quality with us for many more years is a great boost for the club and the fans.
606: DEBATE
This is great news for the club and the fans
liverpool_ andy
"He is clearly a player who inspires those around him and even though he is playing very well at the moment, I still think his best years are ahead of him."
Gerrard has been instrumental in recent weeks in Liverpool's bid to end their 19-year wait for a league title and is the club's top scorer this season with 22 goals in all competitions.
They have moved to within a point of Manchester United after an impressive 4-1 victory at Old Trafford last month, which was followed by an equally emphatic win as Gerrard scored a hat-trick in the 5-0 thrashing of Aston Villa at Anfield.
Victory away at Fulham on Saturday would see them move to the top of the Premier League, albeit possibly only for 24 hours as Manchester United host Villa on Sunday.
Since signing his new deal, Benitez has been quick to tie down other members of his backroom team.
Assistant boss Sammy Lee and first team coach Mauricio Pellegrino agreed extensions of at least two years, while goalkeeping coach Xavi Valero, fitness coach Paco de Miguel and chief scout Eduardo Macia have also re-signed.
quote:Gerrard: Ik stop waarschijnlijk in 2013
PARIJS - Middenvelder Steven Gerrard van Liverpool zal waarschijnlijk aan het einde van het seizoen 2012-2013 stoppen met profvoetbal. Dit zegt de Engels international in het tijdschrift France Football.
,,Ik ben dan 33 en in dat seizoen loopt mijn contract ook af. Ik weet niet zeker of ik daarna nog door wil," aldus Gerrard.
Gerrard begon zijn professionele loopbaan bij Liverpool in 1998. De aanvoerder werd diverse keren in verband gebracht met andere clubs, maar vertrok nooit. ,,Ik weet wel dat Liverpool de enige club is die ik in mijn carričre zal hebben."
Hij heeft tot nu toe bijna vijfhonderd wedstrijden voor Liverpool gespeeld.
Ach zo iemand is het wel.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel stijlvol zijn om de daad dan bij het woord te voegen, wordt hij alleen maar groter van.
quote:Gerrard 'struck with boxer speed'
Liverpool footballer Steven Gerrard "totally lost it" and hit a man "with the style and speed of a boxer" during a row over music, a court has heard. Marcus McGee, 34, was assaulted by the England midfielder when he refused to hand over control of a CD player at the Lounge Inn, Southport, it was alleged. Mr Gerrard, 29, took offence when his request was ignored by the businessman, Liverpool Crown Court was told.
The footballer, who denies affray, told police he hit out in self-defence.
The midfielder, from Formby, had been celebrating Liverpool's 5-1 Premier League win over Newcastle United at the Lounge Inn in the early hours of 29 December 2008. Mr Gerrard was with friends when his party clashed with Mr McGee. David Turner QC, prosecuting, told the court that Mr Gerrard asked Mr McGee for a card that controlled the CD player, saying: "Here y'are, lad. Give me that, lad."
Mr Turner said: "Mr McGee took offence at his attitude and the expression 'lad' and he refused.
"Not many people on Merseyside, or indeed anywhere else, would refuse a request from Steven Gerrard but Mr McGee did. He (Mr Gerrard) walked away back to his party but the CCTV shows how much his mood had changed."
After about six minutes Mr Gerrard returned to the victim and confronted him, the court heard. Mr McGee, who was in charge of music for the night, stood up to Mr Gerrard and the pair were head-to-head, the court was told.
One of Mr Gerrard's friends, John Doran, who has admitted affray, pushed Mr McGee away but "could not resist following through with his right elbow into Mr McGee's face," said Mr Turner. "We say at this stage Gerrard totally lost it," he told the court.
'Lost self-control'
"Almost immediately after the blow from John Doran, in fact within seconds, Steven Gerrard joined in the attack with a succession of well aimed uppercut punches delivered with the style and speed of a professional boxer rather than a professional footballer."
Mr Turner said there was "no doubt" Mr Gerrard struck Mr McGee and said the issue for the jury to decide was whether he was acting in self-defence. He said: "Steven Gerrard is a world-class footballer. He has the honour to be captain of Liverpool FC and to play for England. He is a star. He is Liverpool born and bred and here on Merseyside is a hero. We do not say that Mr Gerrard is normally an arrogant man, we don't say that he is a bully. What we do say is that that night he just lost his self-control and joined in an attack which should never have taken place. He let himself down."
The jury watched CCTV footage that showed Mr Gerrard and his friends dancing, singing and drinking in The Lounge Inn. It showed the footballer talking to Mr McGee at the bar for 23 seconds, then Mr Doran elbowing him, and then Mr Gerrard apparently throwing punches.
During his police interview, Mr Gerrard admitted punching Mr McGee but said it was because he believed he was going to be attacked, the jury heard.
In conclusion, Mr Turner told the jury: "If you consider Steven Gerrard was or even may have been acting in self-defence you will acquit. But we say on this occasion Steven Gerrard's fists, not his feet, did the talking. This was never self-defence in a hundred years."
Mr Doran, 29, of Woodlands Road, Ian Gerrard Smith, 19, of Hilary Avenue and Paul McGrattan, 31, of Linden Drive, all Huyton, admit affray. Accrington Stanley footballers Robert Grant, 19, of Enstone Avenue, Litherland, and Ian Dunbavin, 28, of Guildford Road, Southport, have also admitted affray. John McGrattan, 34, of Rimmer Avenue, Huyton, has admitted threatening behaviour after denying affray.
The trial was adjourned and will resume on Wednesday.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:58 schreef mcyodogg het volgende:
Het gaat eigenlijk al mis bij het dansen
Maak een Youtubeaccount aan...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand ook beelden zonder je hoeft aan te melden?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maak een Youtubeaccount aan...
Of heb je daar ook al een ban?
Hoezo? Toch duidelijk te zien dat SG eerst wordt geraakt (0:54).. self defence. Of is dat SG niet aan de bar? Niet echt duidelijk te zien ... Al gaat dit natuurlijk nergens over, dit soort taferelen gebeurt overal (waar Engelsen en alcohol aanwezig zijn).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
LOL. Daar komt hij wel erg goed weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |