De stand op het ogenblik na 17 wedstrijden (op NUFC, MCFC, Sunderland en Bolton na).
1 Arsenal 35
2 Chelsea 33
3 Man. United 32
4 Liverpool 31
5 Everton 29
6 Newcastle (16) 28
7 Tottenham 27
8 Southampton 26
9 Middlesbrough 25
10 Blackburn 24
11 Charlton 23
12 Fulham 22
13 Manchester City (16) 20
14 Birmingham City 20
15 Aston Villa 19
16 Leeds United 17
17 West Bromwich 15
18 Bolton (16) 14
19 Sunderland (16) 14
20 West Ham 13
LFC is te hard gekelderd. Vorige week een domme verliespartij en dit weekend een nog dommere. Dat ander team uit Liverpool verloor trouwns ook tweemaal achter elkaar, maar doet het uiteindelijk toch onverwachts goed eigenlijk. MUFC deed het de afgelopen weekenden het best door tweemaal een directe concurent te verslaan. En CFC sneakt stiekempjes naar een tweede plek. NUFC heeft een wedstrijd minder gespeeld en staat er daardoor ook erg goed voor...
Leeds staat achterlijk laag en moet knokken tegen degradatie. Sunderlijk staat er ook beroerd voor, maar The Hammers wel het slechtst. Een team wat volgens mij al jaren in de onderste regionen van de CL voetbalt.
Niets is echter nog beslist en met nog 21 wedstrijden te gaan belooft dit weer een spannende competitie te worden.
Ik verheug me deze maand in ieder geval op de wedstrijden van LFC (thuis) tegen Everton (op de 22e) en de wedstrijd van LFC (uit) tegen Arsenal (op de 29e). De eerste zal ik zien op Anfield, de tweede in Utrecht in de Ierse Pub O'Connels. Bij die laatste wedstrijd zou Digger ook in de pub zitten en Tong80. Ulx en Kamagurka waarschijnlijk ook. Mogelijk dat Frenkie nog langs kwam. Golfer wellicht? En uiteraard iedere andere liefhebber van (het Engelse) voetbal. Zal in dit topic nog wel wat er over posten denk ik...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 08-12-2002 20:33]
"shit, straks heeft hij weer een briljant moment en is het gebeurd"
Wilkinson doet het toch significant beter als Reid.
De fans van Sunderland enorm vijandig tegenover eigen spelers, bestuur etc.
En de City fans al zingend natuurl;ijk zout in de wonden strooien.
Het blijft raar, Sunderland, nog maar 8 goals in de competitie tot heden, dat moet zo ongeveer een diepterecord zijn (iig op clubniveau).
Als Chelsea vanmiddag nou ff gaat winnen bij Middlesbrough dan pakken ze de koppositie
quote:had ik nou maar toch zo'n hasselbaink shirtje besteld
Op zaterdag 14 december 2002 15:09 schreef CAZZO het volgende:
Als Chelsea vanmiddag nou ff gaat winnen bij Middlesbrough dan pakken ze de koppositie
quote:nu toch echt snel bestellen Fulton wordt binnenkort een collectorsitem
Op zaterdag 14 december 2002 15:44 schreef Fulton het volgende:[..]
had ik nou maar toch zo'n hasselbaink shirtje besteld
btw 1-0 Middlesbrough
voorspelling:
Spurs - Arsenal 2-1
quote:Ik hoop met je mee.
Op zaterdag 14 december 2002 17:27 schreef superjoden het volgende:
morgen:voorspelling:
Spurs - Arsenal 2-1
En opdat LFC eindelijk weer eens een partij wint!
Einuitslagen:
MUFC 3-0 WestHamUtd
Aston Villa 2-1 West Brom
Charlton 2-2 Man City
Everton 2-1 Blackburn
Middlesbrough 1-1 Chelsea
Southampton 1-1 Newcastle
Everton's Wayne Rooney speelde een wereldpot begreep ik van de BBC site. Die gast is 17 en speelt keer op keer dominant inclusief belangrijke doelpunten (de winnende vanmiddag en eerder in het seizoen de winnende tegen Arsenal) -zeg maar een soort VanderVaart . Ben benieuws wanneer-ie z'n opwachting gaat maken in het Engels elftal...
TV tip: aanstaande woensdag: docu over Seaman op de BBC (1; om 23:45).
En issie wel live?
quote:Liverpool tegen wie ook alweer?
Op zondag 15 december 2002 15:43 schreef mitt het volgende:
Welke wedstrijd laten ze nou om 5 uur zienEn issie wel live?
quote:Sunderland
Op zondag 15 december 2002 15:44 schreef CAZZO het volgende:[..]
Liverpool tegen wie ook alweer?
En Arsenal komt langszij bij Tottenham
quote:Moeten we weer naar dat saaie Liverpool gaan kijken
Op zondag 15 december 2002 15:53 schreef CAZZO het volgende:[..]
Sunderland
Sunderland 2-1 voor tegen Liverpool
quote:Lukt aardig.
Op zondag 15 december 2002 16:00 schreef mitt het volgende:[..]
Moeten we weer naar dat saaie Liverpool gaan kijken
Go Sunderland
Sunderland-Liverpool 2-1.
Nog 5 minuten.
Sunderland wint met 2-1 van Liverpool
quote:Laat Houllier maar weer wat milde hartklachten krijgen en zet Phil Thompson voor de ploeg
Op zondag 15 december 2002 18:57 schreef CAZZO het volgende:
Lijkt me dat Houllier nu ook eens een keer gewisselt wordt naar weer een wanpresatie,ze hebben vast nog wel ergens een reservetraiener
GotverdeteringtyfusFUCK!!!!!
Volgende week schreeuw ik verdomme dat stelletje hoogst persoonlijk naar de overwinning. Het moet verdomme afgelopen zijn met die kut verliespartijen
Wat een KUT dag!
FUCK!!!
quote:Inderdaad. Ik wordt er moedeloos van. Maar niet moedeloos genoeg. Come on, you REDS!
Op zondag 15 december 2002 19:11 schreef zjroentje het volgende:
Zit echt totaal geen zelfvertrouwen in dit Liverpool.
Volgende week pakken we die Toffees!
Wenger bij Arsenal
Houiller bij Liverpool
Misschien wordt het eens tijd voor de Engelsen om deze Fransozen het land uit te werken
quote:Ik ben er op het ogenblik niet op tegen, laat 'm dat stelltje French Fucks (of Senegalese; what's the difference anyway) ook maar opzouten. Laat Graeme Souness maar komen en laat 'm Dunn meenemen of zo. Of Kenny Dalgliesh. Of Keegan.
Op zondag 15 december 2002 19:31 schreef amnesiac het volgende:
De Franse trainers doen het iig matigjes de laatste weken in Engeland ...Wenger bij Arsenal
Houllier bij LiverpoolMisschien wordt het eens tijd voor de Engelsen om deze Fransozen het land uit te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |