Was vroeger te onbesuisd (en dan met name z'n 2-benige tackle) maar noem jij dan maar iets "smerigs" dat Steven geflikt heeft sinds-ie aanvoerder is bij LFC ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Smerige speler.
Hé StevenGerrard, ik las op de ALSIN-website dat die reizen in samenwerking gaan met GEBO-tours. Hanteren ze van GEBO dan dezelfde absurde prijzen als op hun website, of krijgt ALSIN korting?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:04 schreef stevengerrard het volgende:
hey doc bedankt voor de tip van O'connels....ik wist niet eens dat er zon pub in Arnhem was.
Ja Alsin organiseert dingen en ook reizen naar wedstrijden enz
hoe lang is dat al?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Was vroeger te onbesuisd (en dan met name z'n 2-benige tackle) maar noem jij dan maar iets "smerigs" dat Steven geflikt heeft sinds-ie aanvoerder is bij LFC ...
Sinds Oktober 2003 (ongeveer).quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
hoe lang is dat al?
Is dat smerig of strijdlustig? We zouden in NL maar wat blij mogen zijn met een speler met een dergelijke inzet...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
gaf gister een Zwitser nog een flinke douw in de rug bij de achterlijn, veroverde ook een bal door een blok met twee benen te zetten.
Neuh, maar die twee-benen tackle zit nog steeds in z'n systeem, leek het. Net als provoceren.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef Doc het volgende:
Is dat smerig of strijdlustig? We zouden in NL maar wat blij mogen zijn met een speler met een dergelijke inzet...
Die is helaas geblesseerdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef Doc het volgende:
Is dat smerig of strijdlustig? We zouden in NL maar wat blij mogen zijn met een speler met een dergelijke inzet...
Ik zal de banden er op nakijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neuh, maar die twee-benen tackle zit nog steeds in z'n systeem, leek het. Net als provoceren.
Ik heb gekeken. Zag die twee-benige tackle die wedstrijd niet misschien gemist. 't Was zeker geen overtreding want daar heb ik extra op gelet - Gerrard er volgens mij overigens geen enkele overtreding, terwijl er een serie overtredingen op hem gemaakt werden. Die actie bij de achterlijn was Gerrard die voor de bal reden, en een Zwitser die op het laatse moment echt naar 'm toedraait dat-ie wel moet botsen. Dat was ook geen overtreding - vond ook de scheidsrechter. Gerrard speelde die wedstrijd gewoon heel netjes, en zeker niet 'gemener' dan wie dan ook ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neuh, maar die twee-benen tackle zit nog steeds in z'n systeem, leek het. Net als provoceren.
De wedstrijd tegen de Zwitsers was-ie echt wel OK hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:44 schreef tong80 het volgende:
Speelde ie maar gemener. Ik denk dat ie je tot dusver heeft teleurgesteld.
Keane is extreem dominant omdat-ie zo verschrikkelijk veel beter is dan zijn team genoten in het Ierse team. Gerrard is overigens nog niet zover als waar Keane nu is wat betreft dominantie, maar zeker wel zo ver als toen Keane de leeftijd van Gerrard nu had. Technisch doet Gerrard zeker niet onder voor Keane.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:54 schreef tong80 het volgende:
Hij was idd één van de weinige Engelsen die een voldoende haalden. Maar ik verwacht meer van hem. Het is het type Keane dat zie ik te weinig van hem.
Ik heb een telefoon en e-mail. Lijkt me voldoendequote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Keane is extreem dominant omdat-ie zo verschrikkelijk veel beter is dan zijn team genoten in het Ierse team. Gerrard is overigens nog niet zover als waar Keane nu is wat betreft dominantie, maar zeker wel zo ver als toen Keane de leeftijd van Gerrard nu had. Technisch doet Gerrard zeker niet onder voor Keane.
Maar quoten lukt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb een telefoon en e-mail. Lijkt me voldoende
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:22 schreef Thermo het volgende:
[..]
noop al geweest daar komt ook die text van die vti blokken vandaan
Ze hebben wel de schijven niet de blokken![]()
Het is dat hij die bal verkeerd raakte en Stiel ook nog uitgleed, anders was het geen doelpunt geweest. Wel een mooie aanval idd.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:52 schreef Doc het volgende:
Dat doelpunt dat-ie zelf scoorde kwam tot stan door dat-ie in de aanval de bal helemaal in een trap de bal van de linkerkant naar rechts bij Beckham bracht. Daar was het leeg waardoor FuckfaceNeville goeddoorkom lopen en de bal weer aan Gerrard kon geven die gewoon goed scoorde.
Ik denk zelfs dat hij technisch beter is.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Keane is extreem dominant omdat-ie zo verschrikkelijk veel beter is dan zijn team genoten in het Ierse team. Gerrard is overigens nog niet zover als waar Keane nu is wat betreft dominantie, maar zeker wel zo ver als toen Keane de leeftijd van Gerrard nu had. Technisch doet Gerrard zeker niet onder voor Keane.
wedden van niet als ie naar manyoo gaatquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:45 schreef Doc het volgende:
Zelf ben ik er nog niet uit. Ik denk dat waar hij ook speelt ik fan van 'm zal blijven - het is het soort voetballer dat ik leuk vind - en hoop dat-ie bij LFC blijft. Maar aan de andere kant ...
Doet-ie niet.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wedden van niet als ie naar manyoo gaat
Deed Alan Smith ook niet...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Doet-ie niet.
Maar als-ie naar SCUM gaat mag-ie wegrotten ...
Da's Alan Smith ...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deed Alan Smith ook niet...![]()
Da's niet niks...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:43 schreef Doc het volgende:
Geruchten dat-ie naar CFC worden steeds sterker.
Laatste gerucht gaat dat 20M Pond + Duff + Parker geboden zijn ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |