quote:Op woensdag 28 april 2004 21:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heeey clauwheee, jij welgerespecteerde lurkerLief van je, dat kusje stop ik ook in mijn voorraad kusjes en dan kan ik daar af en toe naar kijken als ik het moeilijk heb...
*Slaapmeisje stopt kusje van clauwhee bij de reeds ontvangen knuffels en kusjes en voelt haar hartje weer warmer worden.
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:12 schreef Jessicaa het volgende:
Slaapmeisje wat een prachtig gedichtje!!!!
Zo recht uit je hart dat het mij echt raakt!!!! Ook al is het daar niet voor bedoelt.
Beetje vreemde zin misschien maar het is wel zo!
Dikke knuffels![]()
![]()
Ah toe nou, nog 1 berichtjequote:Op woensdag 28 april 2004 22:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
*Snel weer (en nu echt) gaat lurken![]()
*
Dank je Lois. Het gedichtje staat samen met het schilderij op mijn hobbykamer (zweefteefkamer). Verder heb ik ook nog een beeldje geboetseerd van een zwangere vrouw omringd door engelen. Het staat allemaal symbool voor mijn kinderwensquote:Op woensdag 28 april 2004 22:17 schreef Lois het volgende:
Slaapmeisje, ik ben er stil van...... zo mooi.....
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Martineke, ik moet in jouw soort gevallen altijd denken aan een uitspraak die ik las op een belgische site: Na een misse komt een wisse!
Hej Meisquote:Op donderdag 29 april 2004 09:23 schreef mallemeid het volgende:
Jeej beaker wat een gedoe, dat schiet ook niet op zo zeg. Ik hoop dat het niet zo door blijft rommelen, je weet totaal niet waar je aan toe bent op deze manier
Voor een tijdje wel jaquote:Op donderdag 29 april 2004 09:23 schreef mallemeid het volgende:
Is wel heel spannend allemaal zo beaker, om te besluiten dat je ervoor gaatEn condooms zijn toch wel oké om te gebruiken voor een tijdje?
Daarom hebben we het op deze manier opgelostquote:Op donderdag 29 april 2004 09:27 schreef jolene het volgende:
Nou Beaker jullie zullen het ook samen moeten beslissen.
Over het hoe en wat.
Succes hoor
Maar dan wel een "gewassen" plasjequote:Op donderdag 29 april 2004 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mallemeid, is het een idee om nu nog even alvast in een potje te piesen, als zijnde ochtendurine? Misschien hebben ze nog wat druppels van je nodig.
Oei Jolene vind de gyn. een beetje een eigenaardige manquote:Op donderdag 29 april 2004 10:10 schreef jolene het volgende:
Oke, dus uiterlijk half twaalf uitslag van de Ha..
pfff, Beaker ik zou het niet weten.
Zou zeggen dump het maand verbandje bij de Gyn kan hij daar ook over zwammen
Ik ook niet Beakerquote:Op donderdag 29 april 2004 10:18 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Oei Jolene vind de gyn. een beetje een eigenaardige man![]()
/Beaker pakt maandverband stopt het in een enveloppe en stuurt het op naar gyn
ik snap die slijmerige zooi niet helemaal![]()
Ikke ook nooit gehoord van groene slijm?quote:Op donderdag 29 april 2004 10:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker, die slijm kan van alles zijn. Normaal gesproken is eisprong slijm doorzichtig (zoals gelatine) en zeer rekbaar. Bij iedereen is de hoeveelheid slijm gedurende een maand anders. Als je aan de pil bent kan dat ook meer of minder zijn dan als je bent gestopt met de pil. Zeker wittige creme afscheiding enzo. Veel vrouwen krijgen vlak voordat ze ongesteld worden wel wat extra slijmvorming. Groenig zoals jij omschrijft heb ik nog nooit van gehoord, maar ja jij blijft een geval aparte he
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:25 schreef Githa het volgende:
ga helemaal niet testen...
Dat misselijk zijn komt vast niet door een zwangerschap ...kan nooit niet mijn nod is pas 12 mei Beaker![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:31 schreef jolene het volgende:
Beaker ik denk dat jij sip gaat worden want Jolene verwacht nog geenbij jou.
Meende het serieus..als hij het nou ook drie maanden laat liggen, kan hij zien wat erbij hem gebeurt?
Ik bedoel waar komt die misselijkheid vandaan?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:44 schreef Githa het volgende:
tjah goeie vraag niet zoveel eigenlijk ...
Heb niet zo'n honger door de misselijkheid maar kan het allemaal nog binnen houden hoor tis alleen dat gevoel de hele dag...bah![]()
en dood gaan we er ook niet van want onkruid vergaat nietgaat weer helemaal goed komen .
/Githa vind het nog steeds een geweldig idee ..... opsturen
Hai Jolenequote:Op donderdag 29 april 2004 13:30 schreef jolene het volgende:
Ander vraagje, volgens mij hebben we LW al ff niet gezien?
Of vergis ik me daarin?
Zit het me al de hele dag af te vragen
Ow...dinsdag een vlug berichtje.
Hoop gewoon dat het van een heeeeeeeeeeeele vroege zwangerschap komt hihihiquote:Op donderdag 29 april 2004 11:37 schreef Githa het volgende:
niks spannends aan hoor ....misselijk wel![]()
zoals ik al zei ...ik denk niet dat dat door een zwangerschap komt is veeeeeeeeeeeel te vroeg joh!
Ze hebben me gezeg bij de woningbouw dat ik VANDAAG terug gebeld zou wordenquote:Op donderdag 29 april 2004 14:40 schreef jolene het volgende:
Xanthe,
de meeste woningebouwverenigingen zijn vrijdagmiddag gesloten.
Gewoon Maandag ochtend opnieuw bellen.
Je kan al wel vast de verzekering bellen hoe het zit?
Heb je toevallig nog iets van Girly gehoord
Hai Renegate, hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Mijn cyclus is tussen de 32 en 35 dagen en mijn ei is meestal rond CD21. Er is dus nog hoopquote:Op donderdag 29 april 2004 20:03 schreef Renegate het volgende:
Met mij is het wel eens beter gegaan, alles en iedereen NEEMT maar een kind of is bezig er een te PLANNEN![]()
Ik zit nu op cd 18 en heb nog altijd geen ei, ben ook heel erg bang dat ik er gee krijg en mijn dosis clomid opgeschroeft gaat worden (is manlief minder blij, die vangt alle huilbuien, woedeaanvallen en opvliegers op hihihi)
Maar goed het zal wel komen allemaal, ik moet 11 mei naar de gyn..
Voor wat betreft het lijstje jah ik dnek dat 7 mei nu niet meer gaat lukken...
knuffies allemaal Renate
Lieve Merisse, wat een goed idee om toch even naar de gyn te gaan. Die kan dan in ieder geval kijken hoe het met je staat. Een eventuele beslissing nemen om wel of niet te dokteren kan altijd nog. Toen wij ons eerste gesprek hadden met de fertiliteitskliniek werd ons op het hart gedrukt dat we geen patienten, maar klanten zijn. Als we ons op enigerlei wijze niet prettig voelen met een bepaalde behandeling of volgende stap kunnen we op elk moment stoppen. Ik moet zeggen dat dat wel heel fijn voelt. Wij zijn degenen die de beslissingen nemen en zij adviseren en helpen ons met het verwezenlijken van onze babyplannen.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:05 schreef Merisse het volgende:
Hoi meiden, n.a.v. hetgeen hartje (dankjewel hoor!) schreef over die stollingsafwijking en dat ie voorkomt bij 15% van de vrouwen met meervoudige miskramen en dat er makkelijk iets aan te doen is, ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ik naar een gyn wil. Dank ook voor wat jullie schreven dat naar een gyn gaan voor een diagnose nog geen dokteren is in de zin van IVF enzo. Gek is dat dat als het jezelf aangaat je de dingen niet helder kan zien. Jullie gelukkig nog wel!
Anyway maandag naar de huisarts om een verwijzing te halen voor een gyn. Maandag trouwens nog meer medisch want we gaan voor inentingen voor de huwelijksreis want we hebben e i n d e l i j k geboekt! Het is Thailand geworden, 4 dagen Bangkok en 10 dagen strand. EN voor het eerst van d'r leven zal deze dame verblijven in een * * * * * (5!) sterren hotel zowel ik Bangkok als in Hua HinAlleen zitten we rond mijn volgende eisprong waarschijnlijk in het vliegtuig terug... moeten we toch maar lid worden van de 8 miles high club
![]()
Om te vieren dat ik vanaf vandaag 4 weken vakantie heb heb ik mezelf maar wat leuke nieuwe kleren en dat boek over zwanger worden kado gedaan.
Meiden, allemaal een dikke knuffel, ben zo blij met jullie!
I know heb al eens 1,5 jaar moeten wachten op een nieuwe haak voor mijnquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:46 schreef jolene het volgende:
Goedemorgen![]()
Xanthe, ik realiseer me nu dat het vandaag pas vrijdag is.
Een tip de woningbouw moet je gewoon achter nu broek aan bellen.
Hoe erg het ook is.
Martineke, ik had het ook hoor dat ik zo bang was om te fff-en (ook al weet je dat het daar nooit aan kan liggen). My advice: niks forceren, sexen kan ook op andere manier. Misschien denk je er over een paar weekjes anders over.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:45 schreef Martineke het volgende:
ok ok stiekum stijgt de spanning toch wel hier, morgen is me nodhet zou zomaar kunnen dat ik ongi word natuurlijk. wat ik dus zeer zeker niet hoop!
ik ben wel erg hoor stiekum, kwil niet eens meer FFTF-enveels te bang dat er dan bloed komt en ik weer de rest vd dag en komende dagen in de stress zit of het allemaal wel goed is. liefst zou ik er een verbod op zetten voor de komende 8 weken
maar dat kan ik niet maken he??
Is-ie alweer terecht?quote:Op zondag 2 mei 2004 09:24 schreef Merisse het volgende:
Ze hebben zojuist mijn vent ontvoerd voor zijn vrijgezellendag!
Nee, hij belde zojuist dat ie nog zeker een uur wegblijft.... En dat feest van mijn zus is van 15:00 tot 21:00 waarbij gevraagd werd om er om 17:00 uur te zijn omdat dan het eten komt. En we moeten nog 1,5 uur rijden! Ik gun hem zijn vrijgezellendag van harte en heb vanmorgen met mijn slaaphoofd in mijn ochtendjas met een big smile koffie geserveerd aan de jongens maar nu ben ik weer het zeikwijf omdat ik teleurgesteld deed aan de telefoon. Als ik dat van te voren geweten had was ik alleen gegaan maar die jongens zeiden vanmorgen dat ie op tijd thuis zou zijn. Verdorie, en nu zit ik hier weer te janken!quote:Op zondag 2 mei 2004 15:31 schreef phluphy het volgende:
Is-ie alweer terecht?
Ik een net meisje?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:42 schreef Merisse het volgende:
O ja en fff = fuck for fun itt KvK = klussen voor kids
Beiden van slaapmeisje... (denk je dat dat zo'n net meisje is..valt ook weer tegen)
Renegate, ik heb rond dag 21 mijn eisprong. Temperaturen doe ik niet aan, maar ik check wel mijn cervixslijm en de baarmoedermond. Verder voel ik hem vaak doordat ik pijnlijke steken krijg.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:41 schreef Renegate het volgende:
Hoi allemaal,
ff snel een berichtje van mij..
Slaapmeisje op de hoeveelste dag heb jij meestal je ei? en doe je ook temperaturen? ik zit nu op cd 22 en nog steeds niks ben er eigenlijk niet zo gerust op..
oooww merissequote:Op zondag 2 mei 2004 11:50 schreef Merisse het volgende:
Ik ben trouwens nu dat boek Zwanger worden van Mariel Croon aan 't lezen maar sjeessssssss wat wordt je daar depri van. Ze zegt geloof ik wel zo'n 200x dat het allemaal wel erg moeilijk wordt als je de 40 nadert, laat staan als je 40 bent. Daar koop ik zo'n boek niet voor. Ik ben al een paar keer in huilen uitgebarsten.
jah dan wordt ik ongesteld en dan is er een nieuwe ronde voor mij, want vroeg meteen of ik dan daarna wel weer vruchtbaar ben, en toen zei ze jah..quote:Op maandag 3 mei 2004 10:55 schreef jolene het volgende:
Girly, en wat dan?
Als je die provera hebt gebruikt?
hihi dat bedoelde ik ook eigenlijk 1tje smorgens en 1tje savondsquote:Op maandag 3 mei 2004 10:58 schreef Beaker1 het volgende:
Hej Girly,
Jammer dat het het allemaal zo tegenzit meis
Ik denk dat je beste die pillen s'morgens en s'avonds kan slikken attans dat doe ik meestal als ik er 2 op een dag moet slikken Hoelang moet je het slikken?
Sterkte meid!
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:18 schreef jolene het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk is er dan ook kans dat je het beakereffect krijgt?
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:38 schreef Beaker1 het volgende:
Slaapmeisje![]()
dat zegt genoeg denk ik
Thanxquote:Op maandag 3 mei 2004 11:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
en jij blijft mijn speciaaltje hoor
![]()
Eigenlijk heel makkelijk...quote:Op maandag 3 mei 2004 10:50 schreef Girly het volgende:
2 x daags 1 tablet (das toch eentje smiddags en eentje s'avonds??, ik raak er altijd zo van in de war... )
Het is toch niet raar Xanthe, dat het relaxte ineens weg was...quote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef Xanthe het volgende:
Ik weet dat ik te vroeg was , maar echt dat relaxte was in eens weg...
We zullen zien wat er gebeurd....
Raar allemaal ineens , lijkt wel of er nu meer druk op zit dan voordat ik zwanger werd....
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef Merisse het volgende:
Heb zojuist bij de apotheek wel Thiamine = vitamine B1 gehaald tegen muggenbeten. En daarnaast goed insmeren natuurlijk.
Daarna naar de hondhygieniste.......8)7 k'snap wat je bedoeld hoor! maar ik moest wel![]()
![]()
Wrom mag dat niet dan??quote:Op maandag 3 mei 2004 14:00 schreef Beaker1 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik niet met Sari naar K3 mag![]()
Nou het mag dus niet van haar vaderEn ze mag ook niet mee naar de dierentuin ipv K3
Bummer............![]()
Wahhhaaa haaa ha zie het nu pas. Leuke typo, ja ik had ook zoveel te typenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
hondhygieniste![]()
![]()
Hartje, ja ik weet het ik trek het me veel teveel aan maar ja, ben ik erg gevoelig voor. Ik krijg het gevoel dat je volgens dat boek beter een 21-jarige met aids besmette heroineprostituee kan zijn dan een gezonde 39-jarige vrouw. Dat zal wel niet zo zijn en zal echt wel aan mij liggen maar dat gevoel blijft bij mij hangen. DUSSSS ik zal maar een potje gaan tipp-exenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:05 schreef hartje het volgende:
[..]
oooww merisse& ik maar zeggen dat het zo'n goed boek is.........dit was mijn bedoeling natuurlijk niet!
ik lees altijd maar een beetje over de belerende stukjes heen; wat je allemaal niet mag, moet! & welke leeftijd het beste is; als je iets leest op medisch gebied krijg je altijd het ergste voorgeschoteld wat je dan gelijk op jezelf gaat betrekken: zou ik dat nou ook hebben........? help!
pak maar ff een potje tipp-ex & die leeftijden gewoon weg tippex'en.
Het zelfdequote:Op maandag 3 mei 2004 14:11 schreef jolene het volgende:
Wat jammer Beaker..denk dat het gewoon een beetje overbezorgd is, wat zegt je zus ervan dan?
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:13 schreef Merisse het volgende:
Hoe gaat het met jou hartje, volgens mij zit je in de klustijd nu he? Go for it![]()
????????? ook flauw zeg! mijn vriendinnen wonen allemaal "ver" ik nodig ze dan gelijk uit om te blijven slapen, is altijd erg gezellig. als je in australie ofzo woont moet je al 1,5 uur naar de supermarkt rijden. wat dat betreft is nederland maar "klein" ook in denken over een stukje rijden. wat is nou een uurtje voor je vriendin? & het hoeft toch niet iedere week.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:19 schreef Merisse het volgende:
de vriendinnen die ik in mijn vorige woonplaats had zie ik niet meer. Die vinden een uur rijden te ver.
Is ook het beste hoe moelijk het ook zal zijnquote:Op maandag 3 mei 2004 15:25 schreef LittleWoodstock het volgende:
Yep, Jolene, en dat vind ik wel gunstig! Beter dan een jaar aanmodderen voordat zo'n HA overweegt om je door te sturen! Ik wacht wel af en probeer er niet te veel mee bezig te zijn.
Ik heb wel eerder dit soort rare dingen gehad, maar niet zo extreem. Het lijkt wel alsof mijn lichaam een soort checklist heeft met kwaaltjes die ik nog niet eerder heb gehad, een soort proefdraaien voor alle mogelijke kwaaltjes ofzo. Wel gemeen hoor om me elke keer zo in de maling te nemenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:37 schreef jolene het volgende:
Slaapmeisje, heb je dat vaker of is het nu voor het eerst.
Jij had je ongi toch gehad, gewoon een normale zoals je normaal ook hebt.
Ow grappig dat je ook in Almere hebt gewoond hartje. En nee, we zijn zeker niet in Almere getrouwd want de trouwzaal hier is meer een rouwzaal vind ik zelf. We zijn op Schokland getrouwd, het voormalige eilandje in de NoordOost polder vlakbij Urk en Emmeloord. We wilden toch graag in de polder trouwen en dan wel een beetje origineel vandaar die locatie.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:02 schreef hartje het volgende:
slaapmeisje: 'k heb 12 jaar in almere gewoond! in buiten (bloemenbuurt) & stad (filmwijk zuid)
maar waar ben je getrouwd dan, da's almere toch niet?
jee, je bent wel crea hoor; dichten, schilderen, bruidsjurk ontwerpen!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb hem zelf ontworpen met keltische jurken als voorbeeld en de stof zelf uitgezocht.
Dank je wel! Ik ben wel wat vrouwenpraat gewend, want mijn vrouw mutst ook genoeg met haar vriendinnen. Maar ik heb nu nog geen antwoord op mijn vraag of ik echt voortaan mijn pilsje moet laten staan...quote:Op maandag 3 mei 2004 19:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Djeez, welkom in dit topic! Leuk om eens een man in ons midden te hebben. Hopelijk kun je wel goed tegen vrouwenpraat want we mutsen af en toe wat af hier hoor.
Leuk in dat kasteeltje daar (toch?)! Daar is mijn tante geloof ik ook getrouwdquote:Op maandag 3 mei 2004 20:12 schreef Merisse het volgende:
Enne, wij trouwen in Oud Zuilen, net boven Utrecht, als ik dus een paar lurkers langs de kant zie staan ....
Dank je wel LW, ik voelde me ook echt supertoppie die dag en dat zal wel op de foto te zien zijn. Grappig trouwens dat je mij zo had voorgesteld. Soms heb je dat met bepaalde mensen en soms zien ze er totaal anders uit als dat je ze in je hoofd hadquote:Op maandag 3 mei 2004 22:12 schreef LittleWoodstock het volgende:
Wow Slaapmeisje, wat een ge-wel-di-ge jurk heb je aan op die foto's zeg!!Ik was echt perplex toen ik hem zag...die kleur en het ontwerp...schitterend!
En op de een of andere manier zie jij er ook precies zo uit als ik me had voorgesteld, maf he?
Vervelend om te horen dat je last hebt van je boopies! En dat terwijl je ongi al achter de rug is...hmm...
Hoi, ik ben de vrouw van Djeez! Ik wil ook best meekletsen.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:56 schreef minoes1967 het volgende:
Djeez.......jij duft!Goed hoor en misschien wil je vriendin/vrouw hier ook meekletsen?
Alles kan,wij zijn de beroerdste niet,whahahaha![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:15 schreef jolene het volgende:
uh, ik met een vergiet kop.
Was vervolgafspraak vergeten bij de gyn
Ik zit bijna hardop tegen mezelf te zeggen;"Niet testen , niet testen , niet testen , nog even geduld...."quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:39 schreef jolene het volgende:
Xanthe, hoe is het met je.
Kun je het nog een beetje volhouden.
Om niet te testen of om wel te testen.
Geeft niks joh...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:27 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik zit bijna hardop tegen mezelf te zeggen;"Niet testen , niet testen , niet testen , nog even geduld...."
Vandaag alweer dag 12 na de inseminatie en dag 25 van mijn cyclus.....
Bij de 1e inseminatie werd ik op dag 29 ongi en was dat 17 na de inseminatie.....
Donderdag ochtend wil ik gaan testen , dit ivm. efteling bezoek met ons nichtje.
Ze word morgen middag gebracht en weet nog niks van wat we gaan doen.
Dus we stoppen haar vroeg in bed en om 7 uur in de ochtend gaan we vertrekken.
En we gaan niks verklappen , we gaan proberen haar verbaarsde gezicht te fotograferen
Beloof nog niks dat ik ook tijd heb om s'morgens hier meteen nog te komen vertellen wat de uitslag is , heb tenslotte niet alleen mezelf om klaar te maken , maar ook die donderstraal
Ik weet dat het een zwangerschapskwaaltje is, dus het zou wel met de hormonen te maken kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:21 schreef Beaker1 het volgende:
[..]Hoi hoi
mijn hoofd is ook net een vergiet dat blijkt wel weer![]()
Beetje stomme vraag misschien, maar ik ga de laatste dagen ook niet zo makkelijk naar de wcheeft dat ook met de hormonen te maken? Eigenlijk sinds ik die andere klachten ook weer heb
![]()
ik had het al een aantal dagen, maar wilde er niet over klagen
![]()
LadySquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:38 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik weet dat het een zwangerschapskwaaltje is, dus het zou wel met de hormonen te maken kunnen hebben.
*verder lurkt*
Met BabyS is alles goed hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:42 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
LadyS![]()
Hoe is het met BabyS?
Gatverik lil dat niet (zoals mijn nichtje dat zo leuk zegt!)
HAH Minoes, volgens mij kriebelt het bij jou ook wel zo te horen. Wij hebben voor de getuigen manchetknopen besteld http://www.soniaspencer.co.uk/ maar ze hebben daar nog meer leuke dingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:44 schreef minoes1967 het volgende:
Merisse.......ff offtopic........heb jij cadeaus voor je getuigen?.
Het zijn bij jullie de vaders toch?.Ik heb voor de dame wel iets,mar ben nog aan het nadenken voor de 3 heren.........weet ff niks,behalve pen met graveren erin,maar lijkt me ook zo saai........![]()
Wat moet jij nog regelen dan???.
Groetjes,Minoes![]()
het zijn geen middeltjes enzo hoor, maar tips als veel fruit eten, voldoende beweging enz enz.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:02 schreef Beaker1 het volgende:
Heeeej LadyS
Thanx voor de tips, maar we willen eerst is kijken of het vanzelf opgang gaat komen! Geen middeltjes dusMaja.........dit is ook weer niet alles
![]()
Wouw! 30 weken alweer!![]()
BabyS![]()
Kan niet wachten tot ze er is! of word het een hij![]()
![]()
OWh.....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
het zijn geen middeltjes enzo hoor, maar tips als veel fruit eten, voldoende beweging enz enz.
ik heb geen flauw idee wat BabyS wordtmaar ik ben zooooooo nieuwsgierig
jeetje, die zijn leuk zeg!!! maak je niet zenuwachtig, ik zie het al: het wordt een superfeest!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:59 schreef Merisse het volgende:
Wij hebben voor de getuigen manchetknopen besteld http://www.soniaspencer.co.uk/ maar ze hebben daar nog meer leuke dingen.
Wahahahahahaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:53 schreef LadyS het volgende:
nee, eet bijna geen dropjesdus dat wordt een jongen
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:31 schreef jolene het volgende:
[..]
Geeft niks joh...
Nou kom ik weer erg ontwetend door de bocht maar ben je niet bang, dat als je negatief test dat je dag een beetje verpest zal zijn.
Toch heb ik ontzag voor je hoor.
Dikke knuffel![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:20 schreef hartje het volgende:
k'lees net dat ik niet de enige ben over sting (had nog niet gerefreshed)
Thanx!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:18 schreef Merisse het volgende:
bedankt Beaker en hartje, balen zeg!!!![]()
wat een prijzenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:23 schreef Beaker1 het volgende:
Voor Merisse
http://www.ahoy.nl/content/main-evenement.asp?id=882
info over Sting, het concert word verplaatst
LOL, die arme Girly heeft het Sting syndroom. Lekker onder de wol en uitzieken dan maar Girly! Lekker rustig aan doen. Beterschap!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:20 schreef hartje het volgende:
enne, pijn in je keel etc. hebbie sting laatst nog gesproken dan?![]()
hartjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:34 schreef hartje het volgende:
maar dan heb je vanavond nog tijd om snel:
....
....
was ikke! dus geen sluier & de kleur???quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:42 schreef Merisse het volgende:
Enne wie vroeg er ook alweer om een tipje van de sluier? Nou hier komt ie: geen sluier
mijn vriendje zei zelf na mijn mk om anders eens op een forum te gaan om er over te praten met "lotgenoten". wij hebben elkaar met emailen ontmoet, dus het kan wel zeker rl zijn/worden! hij waarschuwt altijd iedereen met mailen: voorzichtig, want je weet wat er van kan komen!quote:Ook maar er even bijgezegd dat ik dit wist DANKZIJ de dames van het forum want hij vind wel eens dat ik hier teveel tijd doorbreng... dit zou allemaal niet het echte leven zijn volgens hem... Lopen jullie daar nou nooit tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |