quote:Siegburger SV 04 - 1. FC Köln 2:11 (1:6)
Am Dienstagabend traten die FC-Profis im Siegburger Walter-Mundorf-Stadion zu einem Freundschaftsspiel gegen den Siegburger SV 04 an. Vor 8.000 Zuschauern bezwangen die Geißböcke den Landesligisten klar mit 11:2. Im Team von Trainer Marcel Koller standen in der von der Kreissparkasse Köln präsentierten Partie auch zwei Gastspieler. Sergio Oliveira (Roda Kerkrade) und Suat Grabus (NK Zeljeznicar) absolvieren derzeit ein Probetraining beim FC.
Und so spielte der FC in Siegburg:
16 Bade, 4 Sichone, 7 Kringe, 11 Grujic, 14 Nessou, 15 Springer, 19 Streit, 23 Feulner, 25 Ebbers, 40 Sergio, 41 Grabus
Einwechslungen: 3 Voigt (46. Min. für Nessou), 6 Sinkala (46. Min. für Feulner), 12 Schröder (46. Min. für Springer), 27 Sinkiewicz (46. Min. für Sichone), 8 Scherz (60. Min. für Ebbers), 36 Podolski (60. Min. für Grabus), 23 Feulner (77. Min. für Sergio). Die Treffer für den FC fielen durch: Ebbers (4), Scherz (2), Podolski (2), Kringe, Voigt + 1 Eigentor von Siegburg
Bron: fc-koeln.de
Dat was dan dus die EK-doelman waar ik over hoorde.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Isaksson in de belangstelling van PSV! Geweldig!
In de jeugd mag toch wel? Met Nando Raphaël kon het ook. Maar het lijkt me stug dat iemand van 14 (inmiddels) zijn vriendinnetje achterna reist.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar spelers van buiten de EU mogen in NL pas spelen als ze 18 zijn. En aangezien Adu met de week jonger wordt en hoogstens 15 is (volgens de wet dan) lijkt me die kans 0.
Was dat niet ten tijde van het Bosmanarrest, zo ongeveer?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:46 schreef rubbereend het volgende:
hoelang zijn die regels dr dan al, want ronaldo speelde op zn 17de al voor psv........ daarintegen kon Volanthen pas na een europeesche regelweiziging voor zn 18e naar psv komen
jep!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:48 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Was dat niet ten tijde van het Bosmanarrest, zo ongeveer?
Cornelisse kopen en Gakhokidze laten blijvenquote:FC Twente gaat bod uitbrengen op Tim Cornelisse
5 Mei 2004 - Epiwood
Volgens de VI van vandaag brengt FC Twente binnenkort een bod uit op Tim Cornelisse. De verdediger van Vitesse staat verder in de belangstelling bij NAC en FC Utrecht. Cornelisse meldt de verschillende opties "geen verkeerde clubs" te vinden en heeft nog geen keuze gemaakt. Volgens zijn zeggen gaat dat ook pas gebeuren, nadat de clubs eruit zijn. "Ik kan wel zeggen, dat ik naar 'club A' wil, maar als die de transfersom niet kan ophoesten houdt het op" aldus Cornelisse.
Tevens meldt het voetbalweekblad dat Giorgi Gakhokidze deze week aan Twente uitsluitsel moet geven over de verbeterde aanbieding die de club hem recent heeft gedaan. De Tovenaar uit Tblisi kan voor één of twee seizoenen bijtekenen.
dacht toch echt dat ie naar Chelsea zou gaan? Hij heeft wel goede prestaties gehaald maar de degelijke verdediging die er bij Porto staat is bij de Spurs (nog) niet aanwezig.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Queiroz trainer bij Spurs
Allemaal van footballtransfers, uit de speculation-sectie.
mmmmquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Queiroz komt van Real
De coach van Porto heet Mourinho en die heeft bij Barca gewerkt. Mourinho gaat dus echt niet naar de Spurs he, de halve wereld (inclusief waarschijnlijk Hiddink) wil hem hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Queiroz komt van Real
Die kans lijkt me sowieso nul, want zelfs de natte winden die Adu in z'n slaap laat worden uitgebreid behandeld in de media. Zelfs als zou die gast geen kokosnoot kunnen raken, zou 'ie nog bij Manchester of Real terechtkomen, al is het alleen maar om 'm commercieel tot op het bot toe te verkrachten. Bij PSV zouden ze dat laatste dan weer te letterlijk opvatten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar spelers van buiten de EU mogen in NL pas spelen als ze 18 zijn. En aangezien Adu met de week jonger wordt en hoogstens 15 is (volgens de wet dan) lijkt me die kans 0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |