Klopt.quote:Merisse - dinsdag 27 april 2004 @ 21:31
Ik geloof ook zeker dat ik alles over bevallingen zou willen weten.
En jijzelf poemojn? volgens mij ben jij ook wel iemand die alles wil weten.
Kan me voorstellen dat je weer schrikt, maar rozig bij afvegen hoort er gewoon echt bij, en de kans dat het niets ernstigs is, is vele malen groter dan dat er wel iets is...quote:Op woensdag 28 april 2004 09:11 schreef Martineke het volgende:
dank je
maybe heb ik iets te vroeg gejuicht, net rozig bij afvegen op wc, kweet dat dat nog niks hoeft te betekenen maar toch..... zo begint mijn ongi meestal
nah ja we wachten maar weer af as usual.
Gaat allemaal goed hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 11:07 schreef Loena-tik- het volgende:
Tan hoe is ie met je, Loena gaat gelijk ff checken of er nog nieuwe fotootjes zijn van onsnieuwste beebje
Ja had ik ook altijd, heerlijk als ze er zijn hoor en het afscheid is altijd ff moeilijk, maar dan is het idd wel weer lekker om je huis voor jezelf te hebben. Vind je het niet zwaar met je vier kindertjes of loopt het allemaal wel aardigquote:Op woensdag 28 april 2004 11:11 schreef Tan het volgende:
[..]
Gaat allemaal goed hoornieuwste beebje is ook een lekker rustig en tevreden beebje
Hopen dat het zo blijft
Ben wel blij dat de kraamhulp weer weg isLekker weer mijn eigen ritme oppakken enzo.
Beefcake, je telefoon gaat.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:07 schreef beefcake het volgende:
Martineke Gefeliciteerd!!![]()
![]()
OMG 2005 lijkt nog zooooo ver weg![]()
Vond bij deze het afscheid niet moeilijkquote:Op woensdag 28 april 2004 11:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja had ik ook altijd, heerlijk als ze er zijn hoor en het afscheid is altijd ff moeilijk, maar dan is het idd wel weer lekker om je huis voor jezelf te hebben. Vind je het niet zwaar met je vier kindertjes of loopt het allemaal wel aardig
ik was je zoon aan het voedenquote:Op woensdag 28 april 2004 11:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beefcake, je telefoon gaat.![]()
Goeie vraagquote:Op woensdag 28 april 2004 11:54 schreef pluisje het volgende:
Even heel wat anders: wanneer is LadyS voor het laatst gesignaleerd?
Dat vroeg ik me dus ook al steeds af.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:05 schreef dutchie het volgende:
Little-A, even over jouw icoontje; het lijkt een echo, maar ik word er geen wijs uit. Wat zie ik nou?![]()
Je ziet het hoofdje van mijn dochter. Het is een zij-aanzicht van de linkerkant. Ze heeft haar rechterhandje net onder haar kin en haar linkerarmpje gebogen achter haar hoofd liggen. De rest erom heen is baarmoeder.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:05 schreef dutchie het volgende:
Little-A, even over jouw icoontje; het lijkt een echo, maar ik word er geen wijs uit. Wat zie ik nou?![]()
Ik heb het wel erg gehad, zeker in het begin met die staalpillen was het een grote ellende.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:43 schreef Anitra het volgende:
het is een 3d echo van LA volgens mij, hoofdje ineen gedoken als ik het goed zie.
Ik heb mijn eerste bevalling net achter de rug. Ik zat al weken verstopt en met kleine beetjes kwam het, maar de laatste dagen weer niks. Vandaag maar een lepel olijfolie genomen en met boek en al op de wc gaan zitten. Zo misselijk als de pest nu van de olie, maar wel 2kilo lichter door wat ik kwijt ben. Hebben er meer last van verstoppingen?
Ik heb haar mobiele nummer zal wel even een smsje sturen.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:04 schreef phluphy het volgende:
Net uit profiel van LadyS gekopieëerd:
Laatste bezoek: 2 dagen, 5 uur, 34 minuten geleden
*ook ongerust is*
Kan iemand haar bellen? Of heeft niemand haar nr.?
Anitra, geen ervaring sorry, maar wens je wel veel sterkte (tip van oma: een klein stukje gewone zeep inbrengen... klinkt gek he, maar het maakt de boel wat zachter)
Ah, op die grote foto kun je het heel goed zien! Moest eerst even zoeken, maar als je het eenmaal ziet dan is het overduidelijk. Ik dacht eerst dat het billen waren namelijkquote:Op woensdag 28 april 2004 14:51 schreef Little-Angel het volgende:
http://babyveira.beebiesite.nl/final/home/
hier vind je de echo ook maar een stukje groter. Alleen niet op mijn site vermelden dat jullie weten dat ik een meisje krijg hoor. Alleen de grootouders weten het en jullie dan.
Euh... kun je tijdreizen?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:23 schreef Little-Angel het volgende:
Tan, die foto van Junah op schoot bij Grietje! Daar heeft ze een heel erg mooi mutsje op waar ik al bijna anderhalve maand naar op zoek ben in die kleine maat. Waar heb je die gekocht, ik zoek me namelijk wezenloos.
WAAAT Weer een verse zwangere dan, ga gelijk kijken hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 15:38 schreef jolene het volgende:
Met toestemming mag ik komen psssst vanuit het tweede streepje...
balenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:51 schreef LadyS het volgende:
Hallooooo
Jullie zijn lief
Hier is alles oke.. ik lek nog steeds, piglet![]()
Ik heb maandagochtend de computer uitgezet, tot nu eigenlijk.. Ben veel weggeweest, koffieleuten, verjaardagen enz enz.. En we hebben een nieuw spelletje op de Gamecube, dus dan zit ik daar ook veeeeels te veel mee te spelen
En verder had ik ook niet echt iets te melden ofzoAlleen dat mijn handen af en toe opzwellen, maar dat zal wel door de warmte komen
[knip]
lek jij nog niet dan?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:12 schreef piglet het volgende:
[..]
balen
Misschien komt dat opzwellen wel door het teveel Gamecube-en![]()
even afkloppen Nee, nog geen lekkende-koeien-ziekte hierquote:Op woensdag 28 april 2004 16:15 schreef LadyS het volgende:
lek jij nog niet dan?![]()
en misschien zou ik inderdaad wat minder moeten Gamecube-en![]()
LadyS is heus niet verslaafd aan fokken en gamecube-en, hoor![]()
ikke ookquote:Op woensdag 28 april 2004 16:31 schreef Little-Angel het volgende:
Voor je het weet LadyS zitten we in het kleine babietjes topic en lopen we te klagen over tepelkloven en dunne poep luiers. Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik mijn ukkie vast mag houden. Ben zo vreselijk nieuwsgierig.
"waffel"quote:Op woensdag 28 april 2004 16:34 schreef pluisje het volgende:LadyS, niet meer zo lang je waffel houden hoor, ik moest vannacht helemaal aan je denken
ik beloof bij deze dat als er wat aan de hand is dat ik het zal melden hierquote:Op woensdag 28 april 2004 16:31 schreef phluphy het volgende:
Gelukkig is alles goed met je LadyS!
zie ik ook wel eens zitten, dan is het gedroogde melk zekerquote:Op woensdag 28 april 2004 16:34 schreef pluisje het volgende:
Ik lek helemaal niet
Soms zie ik wel een klein beetje wiitig spul zitten, maar dat is echt haast niks
quote:LadyS, niet meer zo lang je waffel houden hoor, ik moest vannacht helemaal aan je denken
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:29 schreef LadyS het volgende:
Ik zag net in het buikentopic dat Sugar ook alweer 23 weken is* Sugar (<-------- LadyS) weet echt niet waar de tijd blijft
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:51 schreef LadyS het volgende:
3 nieuwe zwangeren?
Martineke, mallemeid en.....
* clauwheee gaat even op zoek naar de 3e
ik zal wel weer te snel gelezen hebben net![]()
![]()
Ow nee, dat heb je verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:54 schreef Little-Angel het volgende:
Jolene
Wat heerlijk voor je meiden, twee weken met hun zusjequote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef Tan het volgende:
Zelf red ik me prima nu met vier kinderen. Ze hebben nu twee weken vakantie, maar het valt me reuze mee.
Ik dacht al dat ik iets gemist hadquote:Op woensdag 28 april 2004 16:55 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow nee, dat heb je verkeerd begrepen.
Ik mocht met toestemming komen melden. dat er wat leuks was in het tweede streepjes topic.
Sorry voor de verwarring LA
Spindizzy dacht aan billen, weet je nogquote:Op woensdag 28 april 2004 14:49 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Je ziet het hoofdje van mijn dochter. Het is een zij-aanzicht van de linkerkant. Ze heeft haar rechterhandje net onder haar kin en haar linkerarmpje gebogen achter haar hoofd liggen. De rest erom heen is baarmoeder.
Tan dus ookquote:Op woensdag 28 april 2004 15:10 schreef Tan het volgende:
[..]
Ah, op die grote foto kun je het heel goed zien! Moest eerst even zoeken, maar als je het eenmaal ziet dan is het overduidelijk. Ik dacht eerst dat het billen waren namelijk![]()
![]()
Denk ik ook hoor, maar wie weet kunnen ze nog wat leuks voor me verzinnen al hoop ik niet dat ik aan de staalpillen moetquote:Op woensdag 28 april 2004 16:34 schreef pluisje het volgende:
Piglet, balen van dat moe zijn en je rug. Ik vrees dat het er een beetje bij hoort rond deze tijd, je lichaam heeft het tenslotte toch wat zwaarder dan normaal.
Staalpillen zijn geen ramp hoor, zeker niet als je je er beter van gaat voelen uiteindelijkquote:Op woensdag 28 april 2004 17:04 schreef piglet het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor, maar wie weet kunnen ze nog wat leuks voor me verzinnen al hoop ik niet dat ik aan de staalpillen moet![]()
He, ik nog niet!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef LadyS het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens de uitnodiging van Prenatal om de Blije Doos op te halen
De rest van de dozen zullen wel volgen binnenkort
terwijl jij toch een stukje verder bentquote:Op woensdag 28 april 2004 17:16 schreef pluisje het volgende:
[..]
He, ik nog niet!
Heb wel die van de Kruidvat liggen, die wordt dit weekend opgehaald
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:36 schreef mallemeid het volgende:
Hai![]()
Ik mag nu ook officieel in dit topic posten!![]()
* dutchie ookquote:Op woensdag 28 april 2004 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tan dus ook
Ja, ik ook en ik zit er notabene met mijn neus bovenop in het tweede streepjestopicquote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik iets gemist had
Haha ja en ik had dus net een minuut ervoor nog gekeken, ging al bijna aan mezelf twijfelenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik ook en ik zit er notabene met mijn neus bovenop in het tweede streepjestopic
Oe, weer iemand erbij! gefeliciteerd hoor!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:36 schreef mallemeid het volgende:
Hai![]()
Ik mag nu ook officieel in dit topic posten!![]()
ben vandaag 29 weken preciesquote:Op woensdag 28 april 2004 22:56 schreef Belana het volgende:
LadyS, hoe ver ben je nu ook alweer?
Harde buiken voel je niet echt nee, ik vond het voornamelijk irritant, buik als een voetbal en kneiterhard. Toen die week voor de bevalling had ik constant harde buiken die wel wat heftiger waren, meer pijnlijk zeg maar. Een harde buik is echt letterlijk een harde buik iig.
zwemmen ben ik weer meegestoptquote:Op woensdag 28 april 2004 23:11 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS goed je weer te zien hierEn ja ik ben lang niet zo stoer en ging dus niet naar die gym, maar blijf stug doorzwemmen dat wel
![]()
Ik wil ook m'n cadeaudozen halen
Ja hallo dan durf ik daar ook niet meer heenquote:Op woensdag 28 april 2004 23:18 schreef LadyS het volgende:
[..]
zwemmen ben ik weer meegestopt
maar das omdat ik het geen leuke groep vond
* Luchtbel gaat ook naar almere om te zwemmen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:19 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja hallo dan durf ik daar ook niet meer heen
Gelukkig, grapje hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 23:23 schreef LadyS het volgende:
[..]
je hebt mazzel, want peter neemt soms de auto mee naar zijn werk en ik weet nooit van te voren wanneer dat is![]()
Ik heb mijn hele zangerschap mijn strings aangehouden. Die waren toch laag, dus hoefden ook niet over mijn buik. Ik vond het ook zo'n onzin om dat allemaal aan te gaan schaffen. Van onderbroeken heb je toch wel veel nodig. Alleen heb ik wel meegroeibeha's gekocht, want mijn eigen beha's kon ik echt niet meer aan. Maar die beha's kan ik nu ook nog aan en die onderbroeken heb je na je zwangerschap nix meer aanquote:Op donderdag 29 april 2004 06:51 schreef phluphy het volgende:
vraag m.b.t. ondergoed : dames, hoe hebben jullie het probleem opgelost dat je ondergoed niet meer lekker zit? Ik zag bij V&D positie-onderbroeken maar die waren schrikbarend duur ! (En ook redelijk afzichtelijk; lees: niet-sexy)![]()
Ik heb redelijk lang strings gedragen, maar dat vond ik op een gegeven moment ook niet lekker meer zitten en toen heb ik drie positie onderbroeken gekocht bij de Hema, die waren niet duur (en niet sexyquote:Op donderdag 29 april 2004 06:51 schreef phluphy het volgende:
vraag m.b.t. ondergoed : dames, hoe hebben jullie het probleem opgelost dat je ondergoed niet meer lekker zit? Ik zag bij V&D positie-onderbroeken maar die waren schrikbarend duur ! (En ook redelijk afzichtelijk; lees: niet-sexy)![]()
Gelukkig had ik van mezelf nog wat oma-onderbroekenquote:Op donderdag 29 april 2004 07:41 schreef Tan het volgende:
Die positieonderbroeken zijn de eerste dagen na de bevalling fijn, als je nog van die luierformaat maandverbanden in moet.
Dank jequote:Op donderdag 29 april 2004 06:51 schreef phluphy het volgende:
piglet gefeliciteerd met je "APK" ! en succes bij de huisarts
Wat heerlijk voor je Stiekemurd! Fijn is dat hč om het hartje te zien en zo'n mini-babietje dat blijkbaar toch echt in je buik zitquote:Op donderdag 29 april 2004 08:12 schreef Stiekemurd het volgende:
Hallo meiden,
Allereerste Mallemeid, gefeliciteerd!!!!!
Sorry kon niet eerder reageren dan nu.
Inderdaad gisteren eind van de middag naar Vlos geweest. Ik zat er woensdag avond ff door heen. De spanning van de vlos (zal-alles-wel-goed-zijn) en enorme drukte en stress op ut werk werd even te veel voor me. Ook de nodige hormoontjes natuurlijk.
Maaaaaaaaaarrrrrrr..... hij deed het!! Het hartje ging te keer, zwaaide en zwom. Ik heb 4 fotootjes gekregen die ik zo ga inscannen.![]()
De echo zei dat ik 10 weken en 3 dagen was, maar ze houdt mijn telling aan. Dus morgen 11 weken!
Moet volgende week naar ziekenhuis voor bloed laten prikken en met 20 weken een termijn echo. Volgende afspraak staat op 9 juni.
Ik had geeeeeeeeeeeeen idee dat het zoooooooooo mooi was!!!! Ik ben er nog verwonder over.
onderbroekenlolquote:Op donderdag 29 april 2004 08:24 schreef LadyS het volgende:
Nu heb ik geen sexy ondergoed (dat vind ik roch maar een vlag op een modderschuit)
Je moet het maar ff aan je vk vragen, want misschien dat dat voor iedereen weer anders is.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
ben vandaag 29 weken precies
Ik heb ook wel eens een harde buik gehad denk ik, want dan was het net beton
Maar ik merkte dat alleen door erop te drukken en te merken dattie hard aanvoelde.
Van het weekend waren het echt 3x krampen (maar niet zo erg dus)
Maar zo horen harde buiken dus niet te voelen?
Ik heb zwangerschapsstrings gehad, want ik droeg altijd strings. Maar na de bevalling kan ik het niet meer hebben, maf he. Het zit me echt niet lekker meer.quote:Op donderdag 29 april 2004 07:41 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik heb redelijk lang strings gedragen, maar dat vond ik op een gegeven moment ook niet lekker meer zitten en toen heb ik drie positie onderbroeken gekocht bij de Hema, die waren niet duur (en niet sexy). De positiestring heb ik ook gekocht maar die zat niet lekker
(Tenzij je je bilnaad graag verlengt wil hebben met een cm of 5
)
Ik heb er ook geen last meer van gehad. Ik had wel al bedacht dat als het aan zou houden dat ike ven de vk zou bellen. Maar het is bij die 3x geblevenquote:Op donderdag 29 april 2004 08:34 schreef Belana het volgende:
[..]
Je moet het maar ff aan je vk vragen, want misschien dat dat voor iedereen weer anders is.
Kramp klinkt als voorwee en dat kan geloof ik best nu je al zover bent. (alweer 29 weken.....)
Zou me er geen zorgen om maken, tenzij het zo blijft natuurlijk. Gewoon ff aan de vk vragen als je er weer bent. Voel je je goed verder?
Fijn dat alles goed is!! Doe je wel een beetje rustig aan, ook op je werk? Jij en beeb zijn het belangrijkstquote:Op donderdag 29 april 2004 08:12 schreef Stiekemurd het volgende:
Maaaaaaaaaarrrrrrr..... hij deed het!! Het hartje ging te keer, zwaaide en zwom. Ik heb 4 fotootjes gekregen die ik zo ga inscannen.![]()
Oe wat liefffquote:Op donderdag 29 april 2004 08:58 schreef Stiekemurd het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
stipjes zijn de beentjes en armpjes
![]()
[afbeelding]
Ja weet ik, maar vandaag spannende dag. Misschien dat jullie al gelezen hebben in voorstel topic ben ik manager in een hotel en vandaag krijgen we keuring van de keten. Aangezien we vorig jaar op nummer 5 zijn geeindigd wil ik dit jaar minstens een verbetering!!! Dus wish me luck.... uitslag is pas volgend jaar februari omdat ik 1 van de eerste ben en dan volgen alle andere hotels in NL.quote:Op donderdag 29 april 2004 08:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed is!! Doe je wel een beetje rustig aan, ook op je werk? Jij en beeb zijn het belangrijkst![]()
Mijn oudste had er ook veel last van, vaak als ik lekker in bed lag( heb het een keer geteld trouwens kwam op 120 hikjesquote:Op donderdag 29 april 2004 10:07 schreef dutchie het volgende:
O ja, nog even iets. Hoe vaak heeft die van jullie de hik?
Die van mij minstens 1x per dag!!![]()
Dan voel ik linksonderin mijn buik een constant "geklop". Eerst dacht ik nog, goh wat is mijn kabouter lekker ritmisch aan het dansen zeg. Maar dat blijkt dus gewoon de hik te zijn. Het is bijna altijd raak nadat ik wat gegeten heb. Iets te gulzig misschien?
Is dit herkenbaar voor de zwangeren en de inmiddels bevallen dames?
zeer herkenbaarquote:Op donderdag 29 april 2004 10:07 schreef dutchie het volgende:
Lijkt me zo grappig hč, als de kabouter er straks in het eggie is en hij/zij heeft de hik, dat ik dan denk: "Hé dat ken ik!"quote:Op donderdag 29 april 2004 10:18 schreef lily het volgende:
[..]
zeer herkenbaar
Damon had ook voortdurend de hik in mijn buik (nu nog steeds wel vaak)
Die kleinste van mij( nog in het buikkie) al wel een paar keer, is echt grappig. De bewegingen worden nu trouwens steeds duidelijker, zag gisteren mijn buikkie alweer lekker op en neer hobbelenquote:Op donderdag 29 april 2004 10:28 schreef snoopy het volgende:
Ik heb die van mij tot nu toe nog niet kunnen betrappen op de hik. Zal eens opletten![]()
Gaaf is dat he? Je bent iig nooit in je eentjequote:Op donderdag 29 april 2004 10:45 schreef snoopy het volgende:
Die bewegingen voel ik wel heel duidelijk. Gisteravond in bed voelde ik gewoon een heel kind dat zichzelf verplaatste. Het blijft een bizarre gewaarwording. Wel erg leuk trouwens![]()
Junah ookquote:Op donderdag 29 april 2004 10:49 schreef beefcake het volgende:
Dylan had ook regelmatig de hik in mijn buik. Echt een grappig gevoel! Nu heeft ie na het eten ook regelmatig de hik!
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:02 schreef Tan het volgende:
* beefcake kan ook nog niet helemaal afscheid nemen van dit topic
ik ben morgen precies 11 weken. Dus de 12e week in.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:16 schreef mallemeid het volgende:
bedankt nog voor de felicitaties
Wat een leuke echo's StiekemurdHoelang ben je zwanger nu?
Liam had minimaal 3 keer per dag de hikquote:Op donderdag 29 april 2004 10:07 schreef dutchie het volgende:
Dan voel ik linksonderin mijn buik een constant "geklop". Eerst dacht ik nog, goh wat is mijn kabouter lekker ritmisch aan het dansen zeg. Maar dat blijkt dus gewoon de hik te zijn. Het is bijna altijd raak nadat ik wat gegeten heb. Iets te gulzig misschien?
Is dit herkenbaar voor de zwangeren en de inmiddels bevallen dames?
quote:Op donderdag 29 april 2004 13:01 schreef LadyS het volgende:
Mijn vader weet het pas sinds mijn verjaardag (3 april) en die durft niet raar te reageren denk ik
HEEEEEEEEEEEEL herkenbaar( ben wel minder ver in de zwangerschap dan jij, maar vorige zwangerschappen was ik precies zo) kon heerlijk lang uitslapen en dan gerust s`middags nog een tukkie doen. Nu zit ik vast aan het schoolritme van de oudste en kan ik helaas alleen een middagtukkie doen samen met Ewen, maar goed het is niet anders...quote:Op donderdag 29 april 2004 12:47 schreef LadyS het volgende:
Ben net (weer) wakker. Ik wilde nog even een half uurtje gaan slapen om een uur of tien en nu 3 uur later dusben ik pas weer wakker. Erg he. Normaal was ik nooit zo erg. Is dit herkenbaar voor mensen die verder zijn dan ik, of reeds bevallen?
ik heb hem denk ik 2 jaar niet gezienquote:Op donderdag 29 april 2004 13:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Maar toen had je toch allang een dikke buik
![]()
Wat naar Luchtbelquote:Op donderdag 29 april 2004 13:06 schreef Luchtbel het volgende:
ThanksTja, ben er inmiddels wel aan gewend geraakt, het leven is geen videoclip
Ze moet het zelf maar weten, ik hoop alleen voor d'r dat ze achteraf geen spijt krijgt.....
Nou AnnieB, die misselijkheid en moeheid heb je niet voor niks lijkt mequote:Op donderdag 29 april 2004 12:35 schreef AnnieB het volgende:
Het gaat wel goed met mij. Heb veel last van misselijkheid (vooral 's ochtends) en ben ontzettend moe. Volgende week dinsdag heb ik om 18.45 uur de afspraak voor de eerste echo. Ben daar echt heel zenuwachtig voor omdat vorige keer toen pas bleek dat het mis was. Mijn grootste angst is dat dat weer gebeurd, al weet ik dat ik me nu echt heel anders en veel meer voel als de vorige keer. Ach ik zal moeten afwachten.
Ik lees dus op dit moment wat meer dan dat ik post, omdat ik op iets meer zekerheid wacht.
Ach Luchtbel, het is een eerste stap in misschien wel een verbetering in haar houding.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:38 schreef Luchtbel het volgende:
Maak ik het kaartje los wat erbij zat, blijkt dat het ook van m'n moeder komt. Mijn moeder is eigenlijk helemaal tegen deze zwangerschap maar heeft ook zelf hele zware psychische problemen op het moment. Toch is ze met m'n tante wezen winkelen voor het jasje en heeft ze wat op het kaartje gezet. Vind ik zo liefBen helemaal gelukkig
Klinkt er wel naar dat je erg boos bent op je moeder, niet ten onrechte natuurlijk. Wel verdrietig voor je, dat je in deze voor jou zo belangerijke periode je moeder niet naast je hebt...quote:Op donderdag 29 april 2004 13:16 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm om een heleboel redenen; dan dringt door dat je dochter alles alleen kan en je niet meer nodig heeft (waar ze het zelf naar gemaakt heeft maar dat terzijde), dat je dochter niet meer naar je luistert, je dochter alles op haar eigen manier doet terwijl jezelf probeert alles volgens 'de regels' te doen en misschien het allerergste maar dat zal ze nooit uitspreken; dat je oma wordt maar dat je eigen kind haar kind nooit bij je achter zal durven laten omdat je hartstikke labiel bent.......
quote:Op donderdag 29 april 2004 13:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ach Luchtbel, het is een eerste stap in misschien wel een verbetering in haar houding.
* bij voorkeur positief denkt*
Bah, wat is dat toch naar altijd. Zo vreselijk jammer ook ! En inderdaad, het is voorhem te hopen dat hij er zelf geen spijt van krijgt (zoals Luchtbel al schreef over haar moeder).quote:Op donderdag 29 april 2004 13:09 schreef LadyS het volgende:
Toen hij belde op mijn verjaardag, waar ik opzich al verbaasd over was vroeg hij hoe het was en toe zei ik dat ik zwanger was. het leek hem niks te doen. Vroeg hoe het dus met me ging qua zwangerschap en hoe ver ik was. Maar leek niet echt onder de indruk
Nou ik begin iig wel het model "moeke" aan te nemenquote:Op donderdag 29 april 2004 13:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
En verder: wij Fokkers zijn surrogaatmoeders- en vaders !![]()
misschien drong niet helemaal tot hem door datttie opa wordquote:Op donderdag 29 april 2004 13:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bah, wat is dat toch naar altijd. Zo vreselijk jammer ook ! En inderdaad, het is voorhem te hopen dat hij er zelf geen spijt van krijgt (zoals Luchtbel al schreef over haar moeder).
En verder: wij Fokkers zijn surrogaatmoeders- en vaders !![]()
Ik ervaar het denk ik ook een beetje zo... niet dat ik nog een kind zou willen hoor, maar kleine babytjes blijven leuk en vertederend, en kinderen zijn zo lief en gezellig (en gruwelijk vervelend somsquote:Op donderdag 29 april 2004 12:08 schreef phluphy het volgende:
Tan ik moest gisteren nog erg aan je denken. Iemand vertelde dat zijn vrouw graag nog een 2e kindje wil (ze hebben er 1 van 9 maanden), maar dat ze geen zin meer had in een zwangerschap. Ondanks dat ze een moeiteloze en prettige zwangerschap had, heeft ze het toch als lastig etc. ervaren (alle ongemakken). Toen moest ik denken aan wat jij vertelde vlak voordat je ging bevallen: dat je voorgoed afscheid aan het nemen was van zwanger zijn, je buik, etc.
Gek he, hoe anders de mens kan zijn?
LadyS ik herken je verhaal. Mijn vader is dan wel niet zo, maar zijn vader wel. Die belt ook eens in de zoveel jaar op.quote:Op donderdag 29 april 2004 13:27 schreef LadyS het volgende:
[..]
misschien drong niet helemaal tot hem door datttie opa word![]()
Ik bel hem 1 mei eventjes, want dan issie jarig. En dan hoor ik wel wat hij er nou echt van vindt
En aan jullie heb ik veel meerwant jullie maken je na 2 dagen niet melden zorgen waar ik be en wat er aan de hand is. Mijn vader heb ik bijna een jaar niet gesproken en die vraagt het zich blijkbaar niet af
knoopje erin bij je vriend....quote:Op donderdag 29 april 2004 13:46 schreef Tan het volgende:
iemand goede hormoonloze en condoomloze suggesties?
Een celibattair of hoe schrijf je dat in godsnaamquote:Op donderdag 29 april 2004 13:46 schreef Tan het volgende:
Doemscenarioquote:Op donderdag 29 april 2004 13:49 schreef Little-Angel het volgende:
Het zal wel aan de hormonen liggen, ik ben zwanger en zij in de overgang.
Ja da's dus een punt...quote:Op donderdag 29 april 2004 13:50 schreef Belana het volgende:
[..]
knoopje erin bij je vriend....
Ja, geheelonthoudingquote:Op donderdag 29 april 2004 13:46 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat zal idd wel voor gezellige situaties zorgen, maar ik vind dat je wel gelijk hebt hoor. Maar 24 is toch niet te jong? Is juist een hele mooie leeftijd om kinderen te krijgen vind ik zelf. Je jeugd afgesloten en ook al genoeg tijd gehad om de nodige 'levenservaring' op te doen.quote:Op donderdag 29 april 2004 13:49 schreef Little-Angel het volgende:
Inmiddels woon ik wel al weer twee weken met mijn man bij hun in huis en ik kan behoorlijk knettergek van haar worden. Het zal wel aan de hormonen liggen, ik ben zwanger en zij in de overgang.
barbaar!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:00 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja, geheelonthouding![]()
Vind ik dus helemaal geen koffiedik kijken, dat zijn gewoon dingen waar je rekening mee moet houden als je zulke grote beslissingen gaat nemen. Ik vind dat persoonlijk ook te jong 26 jaar, denk dat een (goede) arts hem dit ook zal afraden...quote:Op donderdag 29 april 2004 13:57 schreef Tan het volgende:
[..]
Okay.. is allemaal wel heel erg raar koffiedik kijken enzo, maar toch is het iets waar goed over nagedacht moet worden vind ik... Een sterilisatie is in ons geval dus eerder voor mezelf te overwegen dan voor hem.
* miss_dynastie meldt, hier ook zo'n moeder.... mijn moeder is nooit moeder geweest en zal daarom nooit oma worden. Misschien dat ze de kinderen wel af en toe mag zien, maar daar twijfel ik nog overquote:Op donderdag 29 april 2004 13:16 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm om een heleboel redenen; dan dringt door dat je dochter alles alleen kan en je niet meer nodig heeft (waar ze het zelf naar gemaakt heeft maar dat terzijde), dat je dochter niet meer naar je luistert, je dochter alles op haar eigen manier doet terwijl jezelf probeert alles volgens 'de regels' te doen en misschien het allerergste maar dat zal ze nooit uitspreken; dat je oma wordt maar dat je eigen kind haar kind nooit bij je achter zal durven laten omdat je hartstikke labiel bent.......
En ik zit me maar af te vragen wat ik fout heb gedaanquote:Op donderdag 29 april 2004 13:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
LadyS ik herken je verhaal. Mijn vader is dan wel niet zo, maar zijn vader wel. Die belt ook eens in de zoveel jaar op.
En je moet idd elke dag hier posten, want anders worden we idd ongerust![]()
Lieverd, ik heb me dat ook jaren afgevraagd, maar op een bepaald moment kom je tot de conclusie dat je echt niets fout hebt gedaan. Al heb je iets vreselijks gedaan, dan nog blijf je een kind van je ouders. In normale gevallen zullen die je zelden laten vallen. Helaas zijn er echter mensen die hun kinderen voor lief nemen en niet waarderen wat ze aan ze hebben.... je bent meer waard LadyS, echt. Als je pa jou niet wil, dan is hij de sukkel, niet jij! Hou je daaraan vast!! Al kan ik me het verdriet van het niet hebben van een liefhebbende opa van jouw zijde levendig indenken!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
En ik zit me maar af te vragen wat ik fout heb gedaanIk heb hem niks misdaan
Lees: wij hier op Fok!quote:Op donderdag 29 april 2004 15:06 schreef phluphy het volgende:
Tot die tijd: extra genieten van wat je wel hebt (andere lieve mensen in je omgeving)!
Ha nu zie ik hem wel, apart hoor. Net was er nog geen nieuwe pagina, maar nu ik zelf een bericht postte wel.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:19 schreef beefcake het volgende:
Ik zie in het overzicht dat Anitra als laatst gepost heeft, maar haar bericht zie ik nergens![]()
jou verbinding sneller dan de updates?quote:Op donderdag 29 april 2004 15:19 schreef beefcake het volgende:
Ik zie in het overzicht dat Anitra als laatst gepost heeft, maar haar bericht zie ik nergens![]()
Mijn vader was ook geen 'echte' vader, en is ook geen enthousiaste opa, maar toch... die blik die hij heeft als hij één van mijn kids op schoot heeft, die ken ik dus niet van hem vroeger. Hij is toch wel veranderd (milder en gevoeliger dan vroeger). Ook is hij nu veel beter voor mij dan vroeger. In die zin herken ik het dus wel.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:06 schreef phluphy het volgende:
Dames, er is nog hoop.
Mijn vader was geen vader, maar is tot inkeer gekomen en inmiddels een enthousiaste opa (van de kleinkids die mijn zus produceerde).
Het zal wel niet voor alle ontspoorde vaders/moeders gelden, maar ach, wie weet![]()
Tot die tijd: extra genieten van wat je wel hebt (andere lieve mensen in je omgeving)!
Laat ik eerlijk zijn: mijn moeder gaat die kans niet krijgenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:06 schreef phluphy het volgende:
Dames, er is nog hoop.
Mijn vader was geen vader, maar is tot inkeer gekomen en inmiddels een enthousiaste opa (van de kleinkids die mijn zus produceerde).
Het zal wel niet voor alle ontspoorde vaders/moeders gelden, maar ach, wie weet![]()
Mijn sig is clickable. Daar staat ie (iets) groter.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:31 schreef Tan het volgende:
Beefcake, ik ben zo verliefd op die foto uit jouw icoon, heb je die ook ergens groter staan? En is er iemand van jullie Indisch of zo?
en dit is dus wat ik bedoelde, dutchie... maar waar ik dus niet op kon komenquote:Op donderdag 29 april 2004 17:40 schreef Tan het volgende:
Sorry Dutchie, het was niet mijn bedoeling jou verdrietig te maken. Ik kan me wel voorstellen dat het steekt.. Wij zitten te zeuren over een pa/ma die niet helemaal functioneert naar 'behoren', maar we hebben er in ieder geval één die als het wil zijn of haar kleinkinderen kan zien opgroeien. Het lijkt me erg moeilijk als je niet in die positie verkeert, helemaal als je een goede band had.
Sterkte en dikke troostknuf.
Vaticaans roulette is ook een optie . . .quote:Op donderdag 29 april 2004 14:02 schreef Tan het volgende:
[..]
barbaar!![]()
Ik zat net een beetje hetzelfde te denken. Mijn vader is een enorme schat, maar helaas ongeneeslijk ziek. Geen idee of hij mijn kindje nog zal mogen zien, maar opgroeien zeker niet. Word dan ook helemaalquote:Op donderdag 29 april 2004 17:22 schreef dutchie het volgende:
Hé nou, nu niet over (o)pa's beginnen hoor. Mijn paps is morgen alweer 12 jaar geleden overleden en die hormonen geven me niet echt de ruimte om het gewoon langs me heen te laten gaan dit jaar en blij te zijn met alles wat ik wčl heb.
Ik wou dat ie mijn dikke buik kon zien...
Gadver, nu zit ik dus toch nog met tranen in mijn ogen.
Gezienquote:Op donderdag 29 april 2004 17:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mijn sig is clickable. Daar staat ie (iets) groter.
Er is niemand Indisch. Ik ben half Arubaans.
quote:Op donderdag 29 april 2004 schreven Tan en Beefcake het volgende:
* Merisse kan ook nog helemaal niet afscheid nemen van dit topic
HO stop wacht, ik wil ook nog even reageren!quote:Op donderdag 29 april 2004 12:16 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
ik ben morgen precies 11 weken. Dus de 12e week in.
En iedereen bedankt voor de leuke reacties![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 18:38 schreef Sjeen het volgende:
Maarre, is er dan helemaal niemand blij voor mij dat ik morgen de 26-weken-grens gehaald heb![]()
Knuffels
Sjeen
Als LadyS een meisje krijgt... dan ja. En als Dylan nou niet op meisjes valt en Liam ook niet, dan ook ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:58 schreef Tan het volgende:
GezienWat een knapperd zeg!! Is 'ie al uitgehuwlijkt? Junah is nog vrijgezel
Oh Merisse bij jou krijg ik hier een naar gevoel bij. Hoe gaat het nu met je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 april 2004 19:16 schreef Merisse het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet zo zeker, maar iedereen verteld me dat het kindje nu levensvatbaar is als het geboren zou worden. Maar ik vind dat het nog maar even moet blijven zittenquote:Op donderdag 29 april 2004 19:40 schreef piglet het volgende:
[..]
Sjeen, gefeliciteerd!!!
Is dit nog een speciale grens? Ik ben nog niet zo ver in m'n zwangerschapsboeken![]()
Jaaaaaa, vriendjelief gaat dit weekend een nieuwe makenquote:Op donderdag 29 april 2004 19:57 schreef beefcake het volgende:
-Wordt weer tijd voor een nieuwe foto in je avatar-
Dat zou goed kunnen hoor, ik weet het ook niet. Maar laat het nog maar even op z'n plekje zittenquote:Op donderdag 29 april 2004 21:12 schreef Sjeen het volgende:
Nou ja, ik weet niet zo zeker, maar iedereen verteld me dat het kindje nu levensvatbaar is als het geboren zou worden. Maar ik vind dat het nog maar even moet blijven zitten![]()
Knuffels
Sjeen
Och beefcake, niet doen hoor want behalve dan dat ik hier (te) kort geweest ben en weer snel terug hoop te zijn vind ik het ook gewoon hartstikke leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh Merisse bij jou krijg ik hier een naar gevoel bij. Hoe gaat het nu met je eigenlijk?![]()
Wij vonden hem stevig genoeg staan en het gaat bij ons alleen om de uren overdag.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:57 schreef LadyS het volgende:
das een goed idee Knor!!!
en dat staat ook wel stevig op een badstandaard?
ik ga zaterdag toch naar de Prenatal (blije doos ophalen) en ik ga dan ook even naar zo een speciale standaard kijken.. Ik wist helemaal niet dat ze bestonden!
Dank je wel
fotoos kunnen dus weer weg
alsof ik daar op dat moment bij stil stond, dat hebben we pas in de nacht daarop bedacht dat dit wel een heeeeeeel dun matrasje was voor al die uren dat zo'n kleintje erin ligt.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:06 schreef Jessicaa het volgende:
Oooooooooooooo mutsie had dat gezegd ik denk dat het matras van 8 cm wat we speciaal voor in de kidnerwagen hadden laten maken toen er wel ingepast had!!!!! Kunnen we alsnog proberen he!!!
Zelfs al 90% dacht ik.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:33 schreef pluisje het volgende:
Levensvatbaar is wel een groot woord hoor...maar het heeft wel overlevingskansen.
Heel veel plezierquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:40 schreef snoopy het volgende:
We gaan naar Toscane. Huisje gehuurd en lekker relaxed doen. Merk nu inene dat ik niet echt veel kan wandelen. Wordt snel moe. Gek he?![]()
Denk je echt dat dat met de zwangerschap te maken heeft?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oke, eerste zwangerschapsklacht....ik heb me zo misselijk gegeten; paasassortiment, frisdrank, broodjes, frietjes, morafunmix, ijsje, cup a soup, dropjes, sla met kip
Dit doen we dus nooit meer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat met de zwangerschap te maken heeft?
Ik als niet-zwanger mens zou daar toch ook ziek van worden!
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik was aan het vieren dat ik bijna 30 weken ben
En de komende 10 weken en de rest van m'n leven eet ik weer gewoon
Ja je meent hetquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kan ook met een soort voedsel![]()
indd hier nog 1, ook zo ontzettend net zwanger 4 weken vandaag!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:24 schreef mallemeid het volgende:
Jeetje, 30 weken bijna, alvast gefeli
Ik ben écht zo ontzettend net zwanger (k denk 5 weken) dat ik dr eigenlijk niet echt al te blij om durf te zijn ofzo...als ik de 3-maandengrens heb gehaald dan denk ik dat ik pas blij durf te zijn en dingen te gaan plannen ofzo...
Suffie!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:31 schreef LadyS het volgende:
ik denk trouwens dat ik het toppunt van zwangerschapsdementie ben. Ik wist niet meer welke meisjesnamen Peter en ik bedacht hadden![]()
![]()
![]()
En nu weet ik het nog steeds niet![]()
![]()
* dutchie gaat naar bed en heel diep nadenken
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:31 schreef LadyS het volgende:
ik denk trouwens dat ik het toppunt van zwangerschapsdementie ben. Ik wist niet meer welke meisjesnamen Peter en ik bedacht hadden![]()
![]()
![]()
En nu weet ik het nog steeds niet![]()
![]()
Joh, jij teert nog op de dementie van Jessai. Dus je hoeft je niet eens te verontschuldigen!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:39 schreef Tan het volgende:
[..]![]()
Da's errug ja. Weet Peter het ook niet meer?
Bestaat er trouwens ook zoiets als pasbevallendementie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |