quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:25 schreef kastanova het volgende:
Ik vond je niet geschikt voor een functie als R&P mod en hoop dat er nu een iets minder labiele mod komt, maar af en toe was je wel voor rede vatbaar....
Jullie zijn liefquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:38 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap wat meer van jouw kant van onze discussie even terug..
jammer dat het zo moet gaan voor je, wrs krijg je wel meer rust terug zo
Sorry?quote:Op woensdag 28 april 2004 00:16 schreef Tiemie het volgende:
wat een muts
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:56 schreef static het volgende:
Natrappen is niet nodig hoor.
zo lang zat ze er ook nou niet hoor......quote:Op woensdag 28 april 2004 09:16 schreef ShaoliN het volgende:
Bedankt voor je enorme inzet op R&P al deze jaren.
"goh"quote:Op woensdag 28 april 2004 09:25 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zo lang zat ze er ook nou niet hoor......
Ik hield al verstandelijk mijn mondquote:Op woensdag 28 april 2004 09:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
"goh"
Ik mis er wel meer.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:04 schreef Whistler112 het volgende:
Eigenlijk mis ik Frenkie zn reactie nog wel in dit topic.. of ben ik de enige?
neequote:Op woensdag 28 april 2004 12:04 schreef Whistler112 het volgende:
Eigenlijk mis ik Frenkie zn reactie nog wel in dit topic.. of ben ik de enige?
FF een misverstandje wegwerken....quote:Op woensdag 28 april 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik 'm dan maar in koppen?
[vermoeid modje-modus]
Sommige modjes hebben ook een leven buiten Fok! vandaar dat een reactie best op zich kan laten wachten.
En laat dat nou net een van de hoofdredenen zijn waarom sommige modjes er mee stoppen, omdat dat ze soms
niet gegunt word...
[/vermoeid modje-modus]
Ok, thanks for the info, dit wist ik niet. (Had ook niet gehoeven overigens, wel jammer dat het daarom is.)quote:Op woensdag 28 april 2004 15:55 schreef cos-micV het volgende:
[..]
FF een misverstandje wegwerken....
Ik stop omdat Frenkie en ik niet op 1 lijn zitten qua modden...dit komt niet ten goede van R&P.
Ik ben/was dus niet vermoeid.![]()
dat kwam toch niet door die discussie van laatst?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:55 schreef cos-micV het volgende:
[..]
FF een misverstandje wegwerken....
Ik stop omdat Frenkie en ik niet op 1 lijn zitten qua modden...dit komt niet ten goede van R&P.
Ik ben/was dus niet vermoeid.![]()
Ik ben vrij geduldig en wist van de situatie af.. dus een reactie op mij was idd niet nodig geweest.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar goed, het is een vaak gebruikt (en terecht) antwoord op vragen waarom een modje nog ergens niet op gereageerd heeft. Vandaar mijn reactie. Was ook bedoeld met een knipoog.
Ik dus niet en ik zie een paar keer, niet alleen jij, langs komen dat hij gemist word, dus ik dacht kom, ik geef met een knipoog even het standaard antwoord, niet meer niet minder. Ik wist van niks...quote:Op woensdag 28 april 2004 16:51 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
Ik ben vrij geduldig en wist van de situatie af.. dus een reactie op mij was idd niet nodig geweest.
Vind de hele situatie nog steeds erg kinderachtig en vrij zwak dat hij nog steeds niet heeft gereageerd. Voor de rest heb ik al gezegd wat ik kwijt wilde in dit topic.
Hoho..nu ben je iets te snel met je conclusie's.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dus niet en ik zie een paar keer, niet alleen jij, langs komen dat hij gemist word, dus ik dacht kom, ik geef met een knipoog even het standaard antwoord, niet meer niet minder. Ik wist van niks...
Verder vind ik het kinderachtig dat jij hier in haar afscheidstopic meent te moeten gaan zuigen naar hem toe. Wat zal jou het aan je reet roesten of hij wel of niet publiekelijk 'afscheid' van haar neemt.
Misschien is dat achter de schermen wel gebeurd, misschien ook niet.
Ik had iig niet hoeven te weten dat zij stopt vanwege hem. Is misschien niet leuk dat het zo is, maar het schaadt hem in mijn ogen namelijk wel dat mensen dat nu weten. Als het nodig was geweest dat de reden naar buiten had moeten komen dan had dat ook wel in de MED gestaan.
Sterker nog...ik ben al weg.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
En maar weer gewoon OT:
Jammer dat je weg gaat!
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:26 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Sterker nog...ik ben al weg.
Vanavond eerst maar ff een poosje in onzin Baggeren
Hmz.. wanneer zou Cosmic haar eerste ban krijgen?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:26 schreef cos-micV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:26 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Zelfs in een afscheidstopic moet er nog gezeken worden.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:31 schreef ShaoliN het volgende:
Zelfs in een afscheid topic krijgen mensen kras neigingen.
Mjah hij moet vast ergens anders parkeren..quote:Op woensdag 28 april 2004 21:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zelfs in een afscheidstopic moet er nog gezeken worden.
Waarom tiefen ze labiele Frenkie er dan niet uitquote:Op woensdag 28 april 2004 15:55 schreef cos-micV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:16 schreef Morwen het volgende:
Ik zie dat je alweer zwart bent.........hoe bevalt het rellen?
*gaat zo even in onzin kijken of Cosmic het een beetje kan![]()
Kvond je wat terughoudend, maar oefening baart kunstquote:Op donderdag 29 april 2004 00:27 schreef cos-micV het volgende:
[..]gaat geweldig
![]()
noem je dat rellenquote:Op donderdag 29 april 2004 00:27 schreef cos-micV het volgende:
[..]gaat geweldig
![]()
Ik ben nog aan het oefenen....quote:Op donderdag 29 april 2004 00:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
noem je dat rellen.
Heel veel succesquote:Op donderdag 29 april 2004 00:33 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het oefenen....![]()
Be patient with her, ze komt uit de krochten van R&P, heh........is nie makkelijkquote:Op donderdag 29 april 2004 00:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Heel veel succes.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:53 schreef Ilsjuhh het volgende:
waarom is dit topic eigenlijk niet meer sticky? zo lang is ze nog niet weg hoor? enne Frenkie heeft nog niet eens de kans gehad om doei te zeggen tegen Cos-micV
hehe best wel subtiele kickquote:Op maandag 3 mei 2004 13:50 schreef Moonah het volgende:
Doeidoei Cos-micV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |