Als je op het begin even niet oplet ben je het kwijt. Maar naar mate film verder gaat snap je het allemaal. Tien leuke verhaaltjes, een echte romatische komedie. Met de knappe:quote:Love Actually is niet zomaar een nieuwe romantische komedie....het zijn eigenlijk tien romantische films in één! In de film zijn verschillende hartverwarmende en hilarische verhale verweven, die zich allemaal afspelen in het hedendaagse Londen. deze verhale eindigen niet in één, maar in heel veel romantische hoogtepunten.
Wat een prachtige film! Leuke muziek! Ik hou normaal helemaal niet van dit soort genre maar ik weet zeker dat ik Volume 2 ook wil zien.quote:Het eerste deel van een meesterwerk van Quentin Tarantino, die deze film speciaal voor de hoofdrolspeelster Uma Thurman heeft geschreven. De zwangere huurmoordenaar 'The Bride' (Uma Thurman) wordt op haar eigen bruiloft neergeschoten door haar opdrachtgever Bill en zijn handlangers. Ze overleeft de aanslag, maar ligt vier jaar in coma. Als ze uit haar coma ontwaakt wil ze nog maar 1 ding; wraak op Bill. Ze gaat op zoek naar de bendeleden om ze één voor één te vermoorden.
FILOFAX ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:01 schreef Lambiekje het volgende:
Taking Care of Business
Best lollige comedy .. gast onsnapt uit gevanginis om Baseball World Series te kunnen zien en doet zich voor als iemand anders na het vinden van een agenda. En dat levert leuke wendingen op.
jaja dat ding ... boeit toch niet wat het precies isquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
FILOFAX ?
nee maar kwam me bekend voor...quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jaja dat ding ... boeit toch niet wat het precies is![]()
ik heb m ook gezien vandaag, eindelijk.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kill Bill vol. 1.
Wat een geweldige film. Vooral dat animestukje vond ik heel erg mooi. Nu wil ik Kill Bill vol 2 ook zien! Wie gaat er mee?.
ik ga wel meequote:Op woensdag 28 april 2004 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kill Bill vol. 1.
Wat een geweldige film. Vooral dat animestukje vond ik heel erg mooi. Nu wil ik Kill Bill vol 2 ook zien! Wie gaat er mee?.
Die is idd. erg melig, heb me wel vermaakt moet ik zeggenquote:Op woensdag 28 april 2004 10:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Head of state
[afbeelding]
http://www.imdb.com/title/tt0325537/
Wel vermakelijk op een aantal momentenEen partij kiest een neger uit omdat ze moeten verliezen tijdens de verkiezingen, dit pakt helemaal anders uit, omdat Chris Rock zijn eigen campagne gaat voeren, met behulp van zijn broer die ook niet helemaal spoort.
Nahjah, idee is niet origineel maar Chris Rock maakt er nog wat van.
5.5 geef ik de film.
de film gaat meer om de sfeer dan om het verhaalquote:Op donderdag 29 april 2004 18:27 schreef BornSlippy het volgende:
Lost in Translation
als je slaapverwekkende film wilt zien is deze het wel!
alhoewel hij toch goed word beoordeeld op IMDB!
ik had m gisteravond gezien, maar stelde eerst nog een vraag in FMT erover (die had jij kunnen scorenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
WTF?
O, ik d8 dat je over m'n schouder mee had zitten koekeloerenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik had m gisteravond gezien...
heb je die op dvd?? zo ja waar heb je em besteld/ gehaald??quote:Op donderdag 29 april 2004 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
Scarface (1932)
De oorspronkelijke versie dus met Paul Muni als Tony Camonte. Veel beter dan de remake met Al Pacino. De opbouw zit gewoon sterker in elkaar. Vanaf het begin is het wel duidelijk waar het naar toe gaat, maar hoe blijft raden. Nadeel is wel dat de remake bekend is en je dus op sommige elementen zit te wachten. Maar de humor in deze film is veel beter, zelfs met de secretaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |